Posibilitățile unui sistem CRM pentru gestionarea încasărilor și cheltuielilor într-un magazin
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este accesibil, are posibilități nelimitate, RAM mare pentru stocarea informațiilor, integrare cu dispozitive high-tech;
- rogramul vă permite să automatizați procesul de calcul;
- cceptarea plăților este posibilă sub formă de numerar și fără numerar, menținând interacțiunea cu sistemul bancar;
- ntroducerea manuală este înlocuită cu importarea datelor din diverse surse, care acceptă diferite formate de fișiere;
- În aplicație, utilizatorii pot găsi ușor și rapid informațiile de care au nevoie folosind un motor de căutare contextuală;
- repturile de acces sunt diferențiate, ținând cont de activitățile de muncă ale specialiștilor;
- rogramul este ușor de învățat cu parametrii de configurare disponibili public, cu o versiune demo și o scurtă recenzie video;
- rogramul permite schimbul de mesaje de informații printr-o rețea locală sau de Internet;
- n format convenabil pentru ținerea evidenței orelor de lucru, monitorizarea sarcinilor îndeplinite de angajați, calcularea timpului total lucrat și a vânzărilor, cu reflecție asupra salariilor;
- oftware-ul vă permite să implementați diverse planuri, dezvoltându-vă afacerea și crescându-vă veniturile;
- ontabilitatea se realizează prin integrarea cu contabilitatea 1C, automatizarea procesului de management al documentelor, costing etc.;
- ucrările cu crearea de documente și rapoarte sunt prezentate în formă electronică folosind șabloane;
- ontabilitatea depozitului va fi automată, aplicația va interacționa cu dispozitive de înaltă tehnologie, optimizând timpul de lucru și eliminând discrepanțe în indicatorii finali ai numărului de mărfuri;
- sistența pentru informații despre clienți este disponibilă pentru trimiterea în masă sau selectivă de mesaje SMS și e-mail;
- ardurile clienților și furnizorilor vor fi menținute într-o singură bază de date CRM cu adăugarea de contacte și istoric de vânzări, decontări reciproce.
Cum să gestionați încasările și cheltuielile într-un magazin
Cum să gestionezi încasările și cheltuielile într-un magazin folosind tehnologii moderne, reducând timpul pierdut cu operațiunile din depozit de mai multe ori, analizând în timp util datele privind surplusul sau lipsa de mărfuri, creșterea eficienței activităților de lucru? În prezent, există o mare varietate de evoluții de la diferite companii specializate în contabilitate automatizată, control și management al proceselor intra-organizaționale. Folosind software-ul, este posibilă menținerea unui articol, afișarea și înregistrarea veniturilor și cheltuielilor și mișcarea articolelor de inventar. Programele automate vă permit să utilizați modul terminal pentru casieriile din magazine, afișând statistici de analiză și vânzări. Cu ajutorul software-ului, este posibil să se controleze toate procesele, inclusiv soldurile și stocurile de mărfuri, excluzând cazurile de furt și furt de inventar, prevenind scurgerea de informații și pierderea profitului pierdut. În loc să efectuați manual depozitul și contabilitatea, controlul și managementul dvs., este mai ușor și mai eficient să implementați un program pentru executarea automată a sarcinilor atribuite, îmbunătățind procesele de lucru.
Cum se calculează veniturile și cheltuielile într-un magazin
Puteți învăța rapid cum să calculați veniturile și cheltuielile într-un magazin, familiarizându-vă mai întâi cu funcționalitatea programului selectat din ofertele pieței. Pentru a minimiza timpul petrecut căutând un asistent electronic specializat și, în același timp, a economisi bani, merită să monitorizați piața. De asemenea, vă sfătuim să acordați atenție programului automatizat de la compania „Sistem de contabilitate universal”. Software-ul are un preț accesibil cu o taxă de abonament gratuită, suport tehnic de două ore și funcționalitate nelimitată potrivită pentru orice domeniu de activitate. Parametrii de configurare se adaptează intuitiv nevoilor utilizatorului, oferind dreptul de a selecta instrumente și module pentru lucrările ulterioare în contul personal. Toți angajații organizației trebuie să se înregistreze în mod independent în sistem pentru monitorizarea și înregistrarea ulterioară a activităților de muncă. Software-ul vă permite să lucrați cu mai multe magazine și depozite simultan, afișând activități operaționale și financiare.
Venituri, cheltuieli, sold - tabel
Chitanță, cheltuială, sold - tabelul poate fi afișat în format electronic cu completări și modificări în timp util. Software-ul vă permite să automatizați procesul de citire a codurilor de bare ale mărfurilor, efectuarea recepției, consumului și analizei soldurilor. Generarea documentelor, jurnalelor, tabelelor se realizează automat, folosind șabloane electronice în munca de zi cu zi, care sunt completate pentru a optimiza timpul de lucru la importul de materiale din diferite surse. Cu programul, este posibil să implementați orice plan atunci când lucrați cu documentație, conversia fișierelor în formatele necesare. Integrarea cu echipamentul de depozit vă permite să afișați corect informațiile la primirea și vânzarea mărfurilor, efectuând un inventar fără discrepanțe în indicatorii cantitativi. În program, a devenit posibilă efectuarea automată a statisticilor asupra mărfurilor, identificând cele mai populare articole, ținând cont de calculul profitului total pentru o anumită perioadă de timp.
Program de venituri, cheltuieli
Programul de venituri și cheltuieli afectează veniturile totale ale organizației, excluzând lipsurile sau excesul de produse. Prin înregistrarea tuturor datelor, este posibilă analizarea modificărilor prețurilor pentru o anumită perioadă de timp, la achiziționarea produselor în valută, calculând creșterea sau scăderea prețurilor ținând cont de modificările cursurilor de schimb. Software-ul vă permite, de asemenea, să mențineți corect înregistrările contabile atunci când este integrat cu sistemul 1C. Astfel, șeful unei organizații comerciale va fi la curent cu toate aspectele, primind cu promptitudine date analitice și statistice în tabele, grafice sau diagrame. Calculul va fi reprodus automat de un calculator electronic conform algoritmilor specificati. Programul are instrumentele necesare pentru contabilitatea detaliată a inventarului, astfel încât nu este nevoie să pierdeți timp cu contabilitatea manuală. Programul are un tabel convenabil cu toate denumirile mărfurilor, diferențierea articolelor după disponibilitate, scop, cost etc.
Tabelul veniturilor și cheltuielilor
Tabelul de venituri și cheltuieli vă permite să afișați informațiile curente ținând cont de compararea sumei totale a stocurilor, excluzând discrepanțe în indicatori. Software-ul acceptă lucrul în format Excel, folosind datele tabelare existente sau materialele contribuite în timpul lucrării. Software-ul vă permite să eliminați pierderea de timp atunci când optimizați timpul de lucru pe baza datelor de informații. Pentru confortul de a lucra cu date reale despre mărfuri, clasificarea este oferită pe categorie, data de expirare, cost, cu posibilitatea de a evidenția celulele în diferite culori. Astfel, atunci când pozițiile produselor sunt reduse, aceste nume vor fi afișate într-o anumită culoare în tabel. De asemenea, oferă posibilitatea de a afișa informații despre articolele promoționale, cu recalcularea costului de plată. Pentru a crește fidelitatea, este posibilă acordarea de reduceri și bonusuri clienților, crescând volumele de vânzări.
Tabel - venituri, cheltuieli, sold
Tabelul - chitanță, cheltuială, sold prevede editarea nelimitată, căutarea informațiilor pe articole și coduri, categorii etc. Pentru o mai bună percepție și diferențiere a unui nume de produs de altul, la tabel (nomenclatură) este atașată o imagine. In cardul produsului vor fi introduse informatii la zi, tinand cont de cod, pret, rating, descriere, imagine etc. Software-ul va înregistra în detaliu toate acțiunile efectuate în sistem, informații despre acceptare, cheltuieli și solduri, generând prompt rapoarte cu o opțiune convenabilă de vizualizare și imprimare. Opțiunea de analiză încorporată vă permite să controlați soldul mărfurilor excedentare, achiziționând cu promptitudine produse lichide. Astfel, este posibil să se elimine timpul de nefuncționare a afacerii și pierderea profitului. Pe baza tabelelor și graficelor prezentate, este posibil să se controleze calendarul achizițiilor și vânzărilor, calculând suma totală a veniturilor.
Raport - venituri, cheltuieli, sold
Raportul - venituri, cheltuieli, sold va fi afișat în sistem, înregistrând toate acțiunile angajaților, lipsurile, furturile, surplusurile, identificând prompt erorile din timpul vânzărilor. De asemenea, este oferită o analiză a calificărilor angajaților. Programul oferă integrare cu diverse dispozitive, aplicații și site-uri web. Astfel, atunci când interacționați cu sistemele de plată, este posibilă asigurarea plății rapide în magazine folosind carduri de plată și transferuri de bani. Sunt acceptate diferite formate de monedă, conversia fondurilor la cursul din momentul vânzării. Software-ul are o interfață destul de clară, cu instalare rapidă și instruire pentru utilizatori. Pentru a stăpâni și a testa software-ul, este posibil să instalați o versiune de încercare, care este complet gratuită, care, de asemenea, nu va afecta cheltuirea fondurilor bugetare. Pe site-ul nostru oficial puteți citi și recenzii de la clienții care au implementat cu succes software-ul și își dezvoltă afacerile în întreaga lume.
Videoclip despre cum să gestionați încasările și cheltuielile într-un magazin
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru gestionarea încasărilor și cheltuielilor într-un magazin
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.