1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Cum să gestionați încasările și cheltuielile într-un magazin

Potrivit a 109 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Cum să gestionați încasările și cheltuielile într-un magazin

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Posibilitățile unui sistem CRM pentru gestionarea încasărilor și cheltuielilor într-un magazin

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul este accesibil, are posibilități nelimitate, RAM mare pentru stocarea informațiilor, integrare cu dispozitive high-tech;
  • rogramul vă permite să automatizați procesul de calcul;
  • cceptarea plăților este posibilă sub formă de numerar și fără numerar, menținând interacțiunea cu sistemul bancar;
  • ntroducerea manuală este înlocuită cu importarea datelor din diverse surse, care acceptă diferite formate de fișiere;
  • În aplicație, utilizatorii pot găsi ușor și rapid informațiile de care au nevoie folosind un motor de căutare contextuală;
  • repturile de acces sunt diferențiate, ținând cont de activitățile de muncă ale specialiștilor;
  • rogramul este ușor de învățat cu parametrii de configurare disponibili public, cu o versiune demo și o scurtă recenzie video;
  • rogramul permite schimbul de mesaje de informații printr-o rețea locală sau de Internet;
  • n format convenabil pentru ținerea evidenței orelor de lucru, monitorizarea sarcinilor îndeplinite de angajați, calcularea timpului total lucrat și a vânzărilor, cu reflecție asupra salariilor;
  • oftware-ul vă permite să implementați diverse planuri, dezvoltându-vă afacerea și crescându-vă veniturile;
  • ontabilitatea se realizează prin integrarea cu contabilitatea 1C, automatizarea procesului de management al documentelor, costing etc.;
  • ucrările cu crearea de documente și rapoarte sunt prezentate în formă electronică folosind șabloane;
  • ontabilitatea depozitului va fi automată, aplicația va interacționa cu dispozitive de înaltă tehnologie, optimizând timpul de lucru și eliminând discrepanțe în indicatorii finali ai numărului de mărfuri;
  • sistența pentru informații despre clienți este disponibilă pentru trimiterea în masă sau selectivă de mesaje SMS și e-mail;
  • ardurile clienților și furnizorilor vor fi menținute într-o singură bază de date CRM cu adăugarea de contacte și istoric de vânzări, decontări reciproce.

Cum să gestionați încasările și cheltuielile într-un magazin

Cum să gestionezi încasările și cheltuielile într-un magazin folosind tehnologii moderne, reducând timpul pierdut cu operațiunile din depozit de mai multe ori, analizând în timp util datele privind surplusul sau lipsa de mărfuri, creșterea eficienței activităților de lucru? În prezent, există o mare varietate de evoluții de la diferite companii specializate în contabilitate automatizată, control și management al proceselor intra-organizaționale. Folosind software-ul, este posibilă menținerea unui articol, afișarea și înregistrarea veniturilor și cheltuielilor și mișcarea articolelor de inventar. Programele automate vă permit să utilizați modul terminal pentru casieriile din magazine, afișând statistici de analiză și vânzări. Cu ajutorul software-ului, este posibil să se controleze toate procesele, inclusiv soldurile și stocurile de mărfuri, excluzând cazurile de furt și furt de inventar, prevenind scurgerea de informații și pierderea profitului pierdut. În loc să efectuați manual depozitul și contabilitatea, controlul și managementul dvs., este mai ușor și mai eficient să implementați un program pentru executarea automată a sarcinilor atribuite, îmbunătățind procesele de lucru.

Cum se calculează veniturile și cheltuielile într-un magazin

Puteți învăța rapid cum să calculați veniturile și cheltuielile într-un magazin, familiarizându-vă mai întâi cu funcționalitatea programului selectat din ofertele pieței. Pentru a minimiza timpul petrecut căutând un asistent electronic specializat și, în același timp, a economisi bani, merită să monitorizați piața. De asemenea, vă sfătuim să acordați atenție programului automatizat de la compania „Sistem de contabilitate universal”. Software-ul are un preț accesibil cu o taxă de abonament gratuită, suport tehnic de două ore și funcționalitate nelimitată potrivită pentru orice domeniu de activitate. Parametrii de configurare se adaptează intuitiv nevoilor utilizatorului, oferind dreptul de a selecta instrumente și module pentru lucrările ulterioare în contul personal. Toți angajații organizației trebuie să se înregistreze în mod independent în sistem pentru monitorizarea și înregistrarea ulterioară a activităților de muncă. Software-ul vă permite să lucrați cu mai multe magazine și depozite simultan, afișând activități operaționale și financiare.

Venituri, cheltuieli, sold - tabel

Chitanță, cheltuială, sold - tabelul poate fi afișat în format electronic cu completări și modificări în timp util. Software-ul vă permite să automatizați procesul de citire a codurilor de bare ale mărfurilor, efectuarea recepției, consumului și analizei soldurilor. Generarea documentelor, jurnalelor, tabelelor se realizează automat, folosind șabloane electronice în munca de zi cu zi, care sunt completate pentru a optimiza timpul de lucru la importul de materiale din diferite surse. Cu programul, este posibil să implementați orice plan atunci când lucrați cu documentație, conversia fișierelor în formatele necesare. Integrarea cu echipamentul de depozit vă permite să afișați corect informațiile la primirea și vânzarea mărfurilor, efectuând un inventar fără discrepanțe în indicatorii cantitativi. În program, a devenit posibilă efectuarea automată a statisticilor asupra mărfurilor, identificând cele mai populare articole, ținând cont de calculul profitului total pentru o anumită perioadă de timp.

Program de venituri, cheltuieli

Programul de venituri și cheltuieli afectează veniturile totale ale organizației, excluzând lipsurile sau excesul de produse. Prin înregistrarea tuturor datelor, este posibilă analizarea modificărilor prețurilor pentru o anumită perioadă de timp, la achiziționarea produselor în valută, calculând creșterea sau scăderea prețurilor ținând cont de modificările cursurilor de schimb. Software-ul vă permite, de asemenea, să mențineți corect înregistrările contabile atunci când este integrat cu sistemul 1C. Astfel, șeful unei organizații comerciale va fi la curent cu toate aspectele, primind cu promptitudine date analitice și statistice în tabele, grafice sau diagrame. Calculul va fi reprodus automat de un calculator electronic conform algoritmilor specificati. Programul are instrumentele necesare pentru contabilitatea detaliată a inventarului, astfel încât nu este nevoie să pierdeți timp cu contabilitatea manuală. Programul are un tabel convenabil cu toate denumirile mărfurilor, diferențierea articolelor după disponibilitate, scop, cost etc.

Tabelul veniturilor și cheltuielilor

Tabelul de venituri și cheltuieli vă permite să afișați informațiile curente ținând cont de compararea sumei totale a stocurilor, excluzând discrepanțe în indicatori. Software-ul acceptă lucrul în format Excel, folosind datele tabelare existente sau materialele contribuite în timpul lucrării. Software-ul vă permite să eliminați pierderea de timp atunci când optimizați timpul de lucru pe baza datelor de informații. Pentru confortul de a lucra cu date reale despre mărfuri, clasificarea este oferită pe categorie, data de expirare, cost, cu posibilitatea de a evidenția celulele în diferite culori. Astfel, atunci când pozițiile produselor sunt reduse, aceste nume vor fi afișate într-o anumită culoare în tabel. De asemenea, oferă posibilitatea de a afișa informații despre articolele promoționale, cu recalcularea costului de plată. Pentru a crește fidelitatea, este posibilă acordarea de reduceri și bonusuri clienților, crescând volumele de vânzări.

Tabel - venituri, cheltuieli, sold

Tabelul - chitanță, cheltuială, sold prevede editarea nelimitată, căutarea informațiilor pe articole și coduri, categorii etc. Pentru o mai bună percepție și diferențiere a unui nume de produs de altul, la tabel (nomenclatură) este atașată o imagine. In cardul produsului vor fi introduse informatii la zi, tinand cont de cod, pret, rating, descriere, imagine etc. Software-ul va înregistra în detaliu toate acțiunile efectuate în sistem, informații despre acceptare, cheltuieli și solduri, generând prompt rapoarte cu o opțiune convenabilă de vizualizare și imprimare. Opțiunea de analiză încorporată vă permite să controlați soldul mărfurilor excedentare, achiziționând cu promptitudine produse lichide. Astfel, este posibil să se elimine timpul de nefuncționare a afacerii și pierderea profitului. Pe baza tabelelor și graficelor prezentate, este posibil să se controleze calendarul achizițiilor și vânzărilor, calculând suma totală a veniturilor.

Raport - venituri, cheltuieli, sold

Raportul - venituri, cheltuieli, sold va fi afișat în sistem, înregistrând toate acțiunile angajaților, lipsurile, furturile, surplusurile, identificând prompt erorile din timpul vânzărilor. De asemenea, este oferită o analiză a calificărilor angajaților. Programul oferă integrare cu diverse dispozitive, aplicații și site-uri web. Astfel, atunci când interacționați cu sistemele de plată, este posibilă asigurarea plății rapide în magazine folosind carduri de plată și transferuri de bani. Sunt acceptate diferite formate de monedă, conversia fondurilor la cursul din momentul vânzării. Software-ul are o interfață destul de clară, cu instalare rapidă și instruire pentru utilizatori. Pentru a stăpâni și a testa software-ul, este posibil să instalați o versiune de încercare, care este complet gratuită, care, de asemenea, nu va afecta cheltuirea fondurilor bugetare. Pe site-ul nostru oficial puteți citi și recenzii de la clienții care au implementat cu succes software-ul și își dezvoltă afacerile în întreaga lume.

Aspectul programului

Cum să gestionați încasările și cheltuielile într-un magazin

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a unui program pentru gestionarea încasărilor și cheltuielilor într-un magazin

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.