Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul pentru magazin vă permite să simplificați munca utilizatorilor, ținând cont de managementul și controlul automat, contabilitate, analiză;
- istemul CRM prevede menținerea unei baze de date a clienților cu informații complete de contact, istoricul cumpărăturilor, plăților, cardurilor de bonus și de plată, puncte bonus, recenzii etc.;
- nformațiile sunt actualizate în mod regulat cu o cantitate nelimitată de date stocate în cloud;
- ăutarea informațiilor durează câteva secunde folosind un motor de căutare contextuală;
- rimiterea automată de mesaje pentru a oferi informații clienților și a primi evaluări pentru serviciu;
- plicația oferă funcționare unificată cu conexiune multicanal a specialiștilor, transmiterea mesajelor prin rețeaua internă;
- plicația prevede menținerea programului de lucru cu plata salariului;
- onitorizarea de la distanta este realizata de camerele de securitate;
- nventarierea se realizează prin integrarea aplicației cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie;
- istemul vă permite să automatizați procesul de contabilitate prin integrarea software-ului cu contabilitatea 1C;
- omenclatura va reflecta informații complete pentru fiecare articol de marfă, inclusiv coduri, cantitate, starea disponibilității, termenele de expirare, costul;
- maginile pentru a distinge un produs de altul pot fi folosite prin transfer din orice sursă sau direct de pe o cameră web;
- ucrul în sistem se efectuează de la orice dispozitiv de lucru;
- ocumentele și rapoartele sunt generate folosind șabloane electronice;
- osibilitatea de plată contactless la comandarea mărfurilor din magazine online.
CRM pentru magazin
Sistemul CRM pentru magazin facilitează munca automatizată, cu date detaliate despre articolele de inventar. Programul este conceput în așa fel încât fiecare utilizator să își poată implementa cu ușurință planurile, realizând sarcinile rapid și eficient. Programul vă permite să efectuați nu numai contabilitate, ci și management, control asupra activităților angajaților și prezența clienților. Programul are o varietate de funcționalități, care afectează și costul, viteza sistemului etc. Pentru a simplifica si imbunatati munca unei afaceri in orice domeniu de activitate, merita sa plecam de la criteriile propriu-zise pe care trebuie sa le indeplineasca programul automatizat. Alegerea dezvoltărilor specializate este largă, așa că este destul de dificil să faci o alegere în favoarea unui program sau altul. Pentru a vă ajuta în această problemă, vă sfătuim să contactați specialiștii companiei Universal Accounting System. Specialiștii noștri vă vor ajuta nu numai cu sfaturi, ci și cu alegerea adecvată a compoziției modulare și a instrumentelor.
Sistem CRM pentru un magazin
Sistemul CRM pentru un magazin de la compania Universal Accounting System are o interfață accesibilă publicului, cu parametri de configurare flexibili și un panou de control convenabil. Programul poate fi utilizat pe orice dispozitiv de lucru, cu înregistrarea obligatorie a fiecărui utilizator, creând un cont pentru munca personală. Programul poate funcționa în orice parte a lumii prin personalizarea barei de limbă. Pentru lucrul automatizat, se are în vedere unirea tuturor punctelor de vânzare cu amănuntul și depozitelor pentru gestiune, control și contabilitate. Printr-un sistem unic automatizat, este posibilă asigurarea utilizatorilor cu interconectare prin intermediul unei rețele locale pentru schimbul de mesaje de informații. Astfel, nu există posibilitatea de a fi nevoit să petreceți o cantitate mare de timp căutând și furnizând informații angajaților din magazin, influențând productiv munca uniformă și de înaltă calitate a tuturor departamentelor. Software-ul prevede împărțirea capacităților utilizatorilor pe baza activității de lucru, ceea ce are un efect productiv asupra protecției datelor confidențiale.
CRM pentru magazine
CRM pentru magazine este o soluție unică, menținând înregistrările contabile și ale depozitului într-un singur loc. O bază de date unificată de informații vă permite să stocați o cantitate nelimitată de informații, cu acces unificat de către toți angajații. O căutare rapidă a informațiilor despre produse, clienți, furnizori și vânzări va fi efectuată folosind un motor de căutare contextuală. Software-ul a fost creat pentru lucru simplu și de înaltă calitate, deoarece toate procesele sunt automatizate. În program, toate informațiile despre bunuri și servicii vor fi afișate în nomenclator. De asemenea, programul CRM facilitează vânzarea rapidă a mărfurilor, ținând cont de afișarea sumei efective a soldurilor. În cazul în care datele de expirare sunt adecvate, sistemul va anunța specialiștii responsabili despre acest lucru pentru anularea ulterioară sau schimbarea produselor, eliminând timpul de nefuncționare și posibilitatea unor pierderi materiale suportate. Programul exclude faptele de furt de articole de inventar, menținând controlul de la distanță folosind camere CCTV în mod continuu.
SRM pentru un magazin
SRM pentru un magazin este un instrument ideal pentru citirea rapidă a datelor despre produse și clienți, crearea rapoartelor și documentelor necesare. Chitanțe, extrase, acte, contracte sunt generate în sistem automat cu optimizarea programului de lucru, folosind șabloane electronice. Gama de capabilități software include și completarea automată a anumitor câmpuri cu date, folosind importul și exportul de materiale din diverse surse. La returnarea produselor, este posibil să aranjați rapid un schimb de mărfuri sau o rambursare, afișând prompt informații despre vânzări și introduceți date despre articolele cu probleme în rapoarte. Citirea codurilor de bare se realizează prin integrarea programului cu echipamente high-tech de depozit și casă de marcat. Astfel, inventarierea, acceptarea și vânzarea mărfurilor se vor efectua mult mai rapid, fără influența factorului uman.
CRM pentru magazinul Instagram
CRM pentru un magazin Instagram vă permite să automatizați procesul de înregistrare a datelor clienților, formarea și menținerea unei baze de clienți. Programul facilitează găsirea unui client după nume sau numărul de telefon de contact. Software-ul este capabil să interacționeze cu diverse site-uri web și piețe, facilitând munca angajaților magazinului. Datorită cererii crescute pentru aceste bunuri sau alte bunuri, există o nevoie urgentă de monitorizare a pieței. Cu programul, este posibil să simplificați și să accelerați procesul de analiză și calcule. Aplicația este disponibilă sub formă de diagrame și grafice pentru a oferi informații despre cererea pentru anumite bunuri, ținând cont de segmentul de preț, sezonalitate și alți factori. De asemenea, este posibil să comparați prețurile, calculând rațional costurile pentru a crește interesul cumpărătorului și a crește vânzările. De asemenea, software-ul vă permite să analizați clienții obișnuiți, calculând suma totală a veniturilor generate de magazin, ținând cont de recenzii etc. Pentru clienții obișnuiți, este oferit un sistem loial de reduceri și puncte bonus. Punctele acumulate pe conturile clienților contribuie la efectuarea de achiziții pentru o sumă mai mare în chitanță, ceea ce reprezintă și un plus pentru companie.
Sistem CRM pentru magazinul Instagram
Un sistem CRM automat pentru un magazin Instagram vă permite să construiți planuri de lucru pentru afaceri productive. Programul elimină erorile și vă permite să livrați mărfuri în toată lumea, oferind informații sub formă de publicitate pe site-urile de rețele sociale. Aplicația vă permite să automatizați procesul de vânzare a produselor în funcție de cererea clienților folosind un motor de căutare. În program, este posibilă analiza datelor cu monitorizarea pieței. Aplicația ajută la gestionarea unui număr nelimitat de magazine într-o manieră sincronizată și la controlul activităților de lucru chiar și ale freelancerilor care folosesc diverse dispozitive de lucru. Programul oferă soluții moderne pentru management automat, contabilitate, analiză și control.
Sistem contabil pentru un magazin
Sistemul de contabilitate al magazinului vă permite să calculați automat suma totală de achiziții și comenzi de produse. Software-ul vă permite să înregistrați nu numai inventarul, ci și să analizați activitățile de muncă ale personalului. Contabilitatea se va efectua automat, afisand detalii despre timpul lucrat si volumul vanzarilor cu calculul salariilor. De asemenea, pentru a menține munca de cea mai înaltă calitate a specialiștilor, se asigură și o analiză a serviciului, prin primirea de evaluări cu recenzii de la clienți. În acest fel, este posibilă identificarea deficiențelor în calificarea lucrătorilor, tactici și reguli de comportament. Sistemul automatizat revizuiește și trimiterea mesajelor SMS și E-mail cu furnizarea de informații la zi despre ofertele avantajoase ale magazinului, promoții etc. Prin implementarea software-ului, este posibilă creșterea loialității clienților.
Sistemul magazinului
Sistemul de magazin elimină agitația inutilă și pierderea timpului cu sarcini de rutină, concentrând atenția asupra problemelor mai importante. Software-ul oferă posibilitatea de a utiliza funcția de telefonie PBX ultramodernă, cu identificarea numărului de intrare la apel prin afișarea numărului de telefon de contact. Astfel, consultanții pot vedea date despre clienți, pregătindu-se pentru o conversație cu pierderi minime de timp, răspunzând rapid și precis. Prin combinarea tuturor magazinelor, este posibil să vedeți toate denumirile mărfurilor, răspunzând corect clienților despre disponibilitatea produselor într-o anumită cantitate și magazin. De asemenea, oferă posibilitatea livrării comenzilor folosind hărți la scară mare pentru a afișa locația adreselor clienților, cu construcția de rute. Sistemul de contabilitate va calcula automat costul livrării, oferind un sistem de plată în formă de numerar și fără numerar.
Sistem de contabilitate magazin
Sistemul de contabilitate al magazinului oferă posibilitatea de a menține înregistrări contabile prin interacțiunea cu contabilitatea 1C. Activitățile financiare ale unui magazin sau lanț de magazine vor fi în acces constant la informații către manager, oferind rapoarte statistice și analitice pentru orice perioadă de timp. În program, este posibil să se calculeze automat profiturile și cheltuielile, inclusiv închirierea spațiilor pentru magazine și depozite, salariile acumulate, calcularea costului mărfurilor. Software-ul vă permite nu numai să automatizați activitățile zilnice ale angajaților și ale șefului organizației, ci și să identificați pozițiile de conducere cu cea mai mare creștere a clienților într-o anumită regiune, extinzând afacerea prin deschiderea de noi puncte de vânzare cu amănuntul.
Sistemul de contabilitate al magazinului este un asistent indispensabil care, prin îmbunătățirea proceselor de lucru, ajută la extinderea afacerii și la creșterea veniturilor. În sistem, este posibilă simplificarea activității unei afaceri comerciale cu execuția automată a inventarului, folosind dispozitive de înaltă tehnologie pentru citirea și introducerea datelor într-un jurnal. Sistemul are capacitatea de a utiliza carduri de reducere, calculând automat costul mărfurilor ținând cont de discountul oferit. Aplicația vă permite să desfășurați tranzacții online, afișând numele produselor curente în magazin, crescând vânzările într-o manieră fără contact. Datele despre produse vor fi introduse cu coduri, descrieri, date de expirare și metode de stocare, cantitate, cost, iar o imagine va fi atașată pentru a distinge rapid un produs de altul. Imaginile pot fi folosite de pe diverse medii sau direct de pe o cameră web. Pentru a testa capacitățile sistemului de contabilitate, ar trebui să descărcați și să încercați versiunea de testare.
Video cu un sistem CRM pentru un magazin
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit CRM pentru magazinul dvs
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.