1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. CRM pentru magazin

Potrivit a 197 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

CRM pentru magazin

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Programul pentru magazin vă permite să simplificați munca utilizatorilor, ținând cont de managementul și controlul automat, contabilitate, analiză;
  • istemul CRM prevede menținerea unei baze de date a clienților cu informații complete de contact, istoricul cumpărăturilor, plăților, cardurilor de bonus și de plată, puncte bonus, recenzii etc.;
  • nformațiile sunt actualizate în mod regulat cu o cantitate nelimitată de date stocate în cloud;
  • ăutarea informațiilor durează câteva secunde folosind un motor de căutare contextuală;
  • rimiterea automată de mesaje pentru a oferi informații clienților și a primi evaluări pentru serviciu;
  • plicația oferă funcționare unificată cu conexiune multicanal a specialiștilor, transmiterea mesajelor prin rețeaua internă;
  • plicația prevede menținerea programului de lucru cu plata salariului;
  • onitorizarea de la distanta este realizata de camerele de securitate;
  • nventarierea se realizează prin integrarea aplicației cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie;
  • istemul vă permite să automatizați procesul de contabilitate prin integrarea software-ului cu contabilitatea 1C;
  • omenclatura va reflecta informații complete pentru fiecare articol de marfă, inclusiv coduri, cantitate, starea disponibilității, termenele de expirare, costul;
  • maginile pentru a distinge un produs de altul pot fi folosite prin transfer din orice sursă sau direct de pe o cameră web;
  • ucrul în sistem se efectuează de la orice dispozitiv de lucru;
  • ocumentele și rapoartele sunt generate folosind șabloane electronice;
  • osibilitatea de plată contactless la comandarea mărfurilor din magazine online.

CRM pentru magazin

Sistemul CRM pentru magazin facilitează munca automatizată, cu date detaliate despre articolele de inventar. Programul este conceput în așa fel încât fiecare utilizator să își poată implementa cu ușurință planurile, realizând sarcinile rapid și eficient. Programul vă permite să efectuați nu numai contabilitate, ci și management, control asupra activităților angajaților și prezența clienților. Programul are o varietate de funcționalități, care afectează și costul, viteza sistemului etc. Pentru a simplifica si imbunatati munca unei afaceri in orice domeniu de activitate, merita sa plecam de la criteriile propriu-zise pe care trebuie sa le indeplineasca programul automatizat. Alegerea dezvoltărilor specializate este largă, așa că este destul de dificil să faci o alegere în favoarea unui program sau altul. Pentru a vă ajuta în această problemă, vă sfătuim să contactați specialiștii companiei Universal Accounting System. Specialiștii noștri vă vor ajuta nu numai cu sfaturi, ci și cu alegerea adecvată a compoziției modulare și a instrumentelor.

Sistem CRM pentru un magazin

Sistemul CRM pentru un magazin de la compania Universal Accounting System are o interfață accesibilă publicului, cu parametri de configurare flexibili și un panou de control convenabil. Programul poate fi utilizat pe orice dispozitiv de lucru, cu înregistrarea obligatorie a fiecărui utilizator, creând un cont pentru munca personală. Programul poate funcționa în orice parte a lumii prin personalizarea barei de limbă. Pentru lucrul automatizat, se are în vedere unirea tuturor punctelor de vânzare cu amănuntul și depozitelor pentru gestiune, control și contabilitate. Printr-un sistem unic automatizat, este posibilă asigurarea utilizatorilor cu interconectare prin intermediul unei rețele locale pentru schimbul de mesaje de informații. Astfel, nu există posibilitatea de a fi nevoit să petreceți o cantitate mare de timp căutând și furnizând informații angajaților din magazin, influențând productiv munca uniformă și de înaltă calitate a tuturor departamentelor. Software-ul prevede împărțirea capacităților utilizatorilor pe baza activității de lucru, ceea ce are un efect productiv asupra protecției datelor confidențiale.

CRM pentru magazine

CRM pentru magazine este o soluție unică, menținând înregistrările contabile și ale depozitului într-un singur loc. O bază de date unificată de informații vă permite să stocați o cantitate nelimitată de informații, cu acces unificat de către toți angajații. O căutare rapidă a informațiilor despre produse, clienți, furnizori și vânzări va fi efectuată folosind un motor de căutare contextuală. Software-ul a fost creat pentru lucru simplu și de înaltă calitate, deoarece toate procesele sunt automatizate. În program, toate informațiile despre bunuri și servicii vor fi afișate în nomenclator. De asemenea, programul CRM facilitează vânzarea rapidă a mărfurilor, ținând cont de afișarea sumei efective a soldurilor. În cazul în care datele de expirare sunt adecvate, sistemul va anunța specialiștii responsabili despre acest lucru pentru anularea ulterioară sau schimbarea produselor, eliminând timpul de nefuncționare și posibilitatea unor pierderi materiale suportate. Programul exclude faptele de furt de articole de inventar, menținând controlul de la distanță folosind camere CCTV în mod continuu.

SRM pentru un magazin

SRM pentru un magazin este un instrument ideal pentru citirea rapidă a datelor despre produse și clienți, crearea rapoartelor și documentelor necesare. Chitanțe, extrase, acte, contracte sunt generate în sistem automat cu optimizarea programului de lucru, folosind șabloane electronice. Gama de capabilități software include și completarea automată a anumitor câmpuri cu date, folosind importul și exportul de materiale din diverse surse. La returnarea produselor, este posibil să aranjați rapid un schimb de mărfuri sau o rambursare, afișând prompt informații despre vânzări și introduceți date despre articolele cu probleme în rapoarte. Citirea codurilor de bare se realizează prin integrarea programului cu echipamente high-tech de depozit și casă de marcat. Astfel, inventarierea, acceptarea și vânzarea mărfurilor se vor efectua mult mai rapid, fără influența factorului uman.

CRM pentru magazinul Instagram

CRM pentru un magazin Instagram vă permite să automatizați procesul de înregistrare a datelor clienților, formarea și menținerea unei baze de clienți. Programul facilitează găsirea unui client după nume sau numărul de telefon de contact. Software-ul este capabil să interacționeze cu diverse site-uri web și piețe, facilitând munca angajaților magazinului. Datorită cererii crescute pentru aceste bunuri sau alte bunuri, există o nevoie urgentă de monitorizare a pieței. Cu programul, este posibil să simplificați și să accelerați procesul de analiză și calcule. Aplicația este disponibilă sub formă de diagrame și grafice pentru a oferi informații despre cererea pentru anumite bunuri, ținând cont de segmentul de preț, sezonalitate și alți factori. De asemenea, este posibil să comparați prețurile, calculând rațional costurile pentru a crește interesul cumpărătorului și a crește vânzările. De asemenea, software-ul vă permite să analizați clienții obișnuiți, calculând suma totală a veniturilor generate de magazin, ținând cont de recenzii etc. Pentru clienții obișnuiți, este oferit un sistem loial de reduceri și puncte bonus. Punctele acumulate pe conturile clienților contribuie la efectuarea de achiziții pentru o sumă mai mare în chitanță, ceea ce reprezintă și un plus pentru companie.

Sistem CRM pentru magazinul Instagram

Un sistem CRM automat pentru un magazin Instagram vă permite să construiți planuri de lucru pentru afaceri productive. Programul elimină erorile și vă permite să livrați mărfuri în toată lumea, oferind informații sub formă de publicitate pe site-urile de rețele sociale. Aplicația vă permite să automatizați procesul de vânzare a produselor în funcție de cererea clienților folosind un motor de căutare. În program, este posibilă analiza datelor cu monitorizarea pieței. Aplicația ajută la gestionarea unui număr nelimitat de magazine într-o manieră sincronizată și la controlul activităților de lucru chiar și ale freelancerilor care folosesc diverse dispozitive de lucru. Programul oferă soluții moderne pentru management automat, contabilitate, analiză și control.

Sistem contabil pentru un magazin

Sistemul de contabilitate al magazinului vă permite să calculați automat suma totală de achiziții și comenzi de produse. Software-ul vă permite să înregistrați nu numai inventarul, ci și să analizați activitățile de muncă ale personalului. Contabilitatea se va efectua automat, afisand detalii despre timpul lucrat si volumul vanzarilor cu calculul salariilor. De asemenea, pentru a menține munca de cea mai înaltă calitate a specialiștilor, se asigură și o analiză a serviciului, prin primirea de evaluări cu recenzii de la clienți. În acest fel, este posibilă identificarea deficiențelor în calificarea lucrătorilor, tactici și reguli de comportament. Sistemul automatizat revizuiește și trimiterea mesajelor SMS și E-mail cu furnizarea de informații la zi despre ofertele avantajoase ale magazinului, promoții etc. Prin implementarea software-ului, este posibilă creșterea loialității clienților.

Sistemul magazinului

Sistemul de magazin elimină agitația inutilă și pierderea timpului cu sarcini de rutină, concentrând atenția asupra problemelor mai importante. Software-ul oferă posibilitatea de a utiliza funcția de telefonie PBX ultramodernă, cu identificarea numărului de intrare la apel prin afișarea numărului de telefon de contact. Astfel, consultanții pot vedea date despre clienți, pregătindu-se pentru o conversație cu pierderi minime de timp, răspunzând rapid și precis. Prin combinarea tuturor magazinelor, este posibil să vedeți toate denumirile mărfurilor, răspunzând corect clienților despre disponibilitatea produselor într-o anumită cantitate și magazin. De asemenea, oferă posibilitatea livrării comenzilor folosind hărți la scară mare pentru a afișa locația adreselor clienților, cu construcția de rute. Sistemul de contabilitate va calcula automat costul livrării, oferind un sistem de plată în formă de numerar și fără numerar.

Sistem de contabilitate magazin

Sistemul de contabilitate al magazinului oferă posibilitatea de a menține înregistrări contabile prin interacțiunea cu contabilitatea 1C. Activitățile financiare ale unui magazin sau lanț de magazine vor fi în acces constant la informații către manager, oferind rapoarte statistice și analitice pentru orice perioadă de timp. În program, este posibil să se calculeze automat profiturile și cheltuielile, inclusiv închirierea spațiilor pentru magazine și depozite, salariile acumulate, calcularea costului mărfurilor. Software-ul vă permite nu numai să automatizați activitățile zilnice ale angajaților și ale șefului organizației, ci și să identificați pozițiile de conducere cu cea mai mare creștere a clienților într-o anumită regiune, extinzând afacerea prin deschiderea de noi puncte de vânzare cu amănuntul.

Sistemul de contabilitate al magazinului este un asistent indispensabil care, prin îmbunătățirea proceselor de lucru, ajută la extinderea afacerii și la creșterea veniturilor. În sistem, este posibilă simplificarea activității unei afaceri comerciale cu execuția automată a inventarului, folosind dispozitive de înaltă tehnologie pentru citirea și introducerea datelor într-un jurnal. Sistemul are capacitatea de a utiliza carduri de reducere, calculând automat costul mărfurilor ținând cont de discountul oferit. Aplicația vă permite să desfășurați tranzacții online, afișând numele produselor curente în magazin, crescând vânzările într-o manieră fără contact. Datele despre produse vor fi introduse cu coduri, descrieri, date de expirare și metode de stocare, cantitate, cost, iar o imagine va fi atașată pentru a distinge rapid un produs de altul. Imaginile pot fi folosite de pe diverse medii sau direct de pe o cameră web. Pentru a testa capacitățile sistemului de contabilitate, ar trebui să descărcați și să încercați versiunea de testare.

Aspectul programului

CRM pentru magazin

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați gratuit CRM pentru magazinul dvs

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.