Posibilitățile unui sistem CRM pentru o brutărie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin software-ul de la USU, puteți gestiona contabilitatea oricărei producții;
- istemul va ajuta la ținerea evidenței inventarelor și a diferitelor ingrediente;
- rin USU, puteți ține evidența automată a soldurilor de produse și materii prime;
- În program, puteți ține evidența costurilor de producție, aloca articole de cheltuieli și le puteți urmări;
- rogramul oferă funcții pentru crearea de costuri și bugete;
- rin USU puteți planifica producția;
- istemul vă permite să păstrați evidența vânzărilor, precum și analiza acestora;
- rogramul se integrează cu echipamente, de exemplu, cu o casă de marcat sau un depozit;
- rin USU, puteți implementa și gestiona un sistem de comenzi, chiar dacă sunt primite printr-un magazin online;
- rogramul este potrivit pentru gestionarea activităților financiare: venituri, cheltuieli, controlul conturilor de plătit, contabilitate;
- rin USU poți ține evidența salariilor și controla programul de lucru;
- istemul vă permite să primiți rapoarte utile și să efectuați analize asupra acestora;
- oftware-ul poate fi configurat pentru mecanisme individuale de angajamente, calcule și așa mai departe;
- rogramul ajută la reducerea numărului de erori în contabilitate;
- rește-ți eficiența contabilă cu sistemul de management.
Cum să țin evidența într-o brutărie?
Orice afacere trebuie să genereze venituri pentru proprietar. Cum se determină profitabilitatea proceselor? Totul începe cu procesele contabile. Cum să țin evidența într-o brutărie? În condiții moderne, se utilizează automatizarea.
Cum să țin evidența într-o brutărie prin USU? În acest articol vă vom spune despre asta.
Program de panificație
Programul de panificație de la USU are capabilități moderne de contabilitate detaliată. Vă va ajuta să reduceți semnificativ costurile și să reduceți erorile în operațiuni.
Software-ul de panificație poate fi folosit pentru a gestiona sarcinile de rutină, ceea ce duce ulterior la economisirea timpului de lucru. De asemenea, prin intermediul CMS se poate obține un control îmbunătățit și o transparență sporită în tranzacțiile financiare și contabile.
Optimizarea producției, planificarea îmbunătățită și gestionarea stocurilor pot fi realizate.
Software de contabilitate pentru brutărie
Program de contabilitate într-o brutărie - să ne uităm la principalele caracteristici în detaliu. În software-ul de contabilitate de panificație, puteți gestiona inventarul și depozitul. Aceasta poate include: înregistrarea automată a mărfurilor și urmărirea soldurilor. Acest lucru ajută la evitarea penuriei sau a ofertei excesive de bunuri. Acest lucru este foarte important pentru producție; materiile prime nu trebuie lăsate să fie depozitate într-un depozit pentru o perioadă lungă de timp sau, dimpotrivă, nu vor fi suficiente pentru producție.
Datele de expirare pot fi urmărite și gestionate prin intermediul sistemului. Nu ar trebui să fie permis ca produsele expirate să intre în producție sau ca mărfurile care urmează să fie vândute să fie depozitate în depozite pentru o perioadă lungă de timp. Acest lucru va aduce pierderi și o reputație deteriorată.
Program de contabilitate brutărie
Programul de contabilitate de panificație de la USU face posibilă crearea bazelor de date cu ingrediente. Pentru fiecare poziție, puteți crea un card separat, indicând caracteristicile. De exemplu: numele stocului, data expirării, furnizorul și alte informații.
Software-ul de contabilitate pentru panificație poate fi folosit pentru a urmări articolele primite și ieșite. În această activitate, este necesar să se efectueze în mod regulat un inventar. Prin intermediul USU, atunci când este integrat cu echipamente, puteți lucra rapid cu gama de produse, puteți efectua inventarierea și eliberați mărfurile la casă.
De asemenea, poate fi nevoie de anularea produselor, de exemplu, dacă un produs este expirat sau a expirat, astfel de operațiuni pot fi efectuate prin USU. Dacă configurați sistemul pentru notificări, puteți chiar preveni astfel de situații.
Automatizarea unei mini brutărie
Automatizarea unei mini brutărie nu este diferită de automatizarea unei afaceri obișnuite de panificație, singura diferență poate fi volumele de producție. Prin urmare, activitățile pot fi desfășurate într-un mod mai simplificat.
Automatizarea unei mini-brutarii poate fi realizata si prin USU puteti aplica toate functiile descrise mai sus si alte posibilitati pe care le vom descrie;
De exemplu, prin USU puteți înregistra vânzări atunci când conectați echipamentul corespunzător, acest lucru se poate face în mod automat. Acest lucru se aplică și tranzacțiilor în numerar; datele vor fi trimise instantaneu în program. Atunci când sunt integrate cu registratorul fiscal, informațiile vor fi transmise la fisc.
Prin intermediul UCS, planificarea poate fi automatizată pe baza comenzilor curente și a cererii prognozate. De asemenea, menținerea costurilor pentru producția fiecărui produs (ingrediente, forță de muncă, costuri cu energia) și nu numai.
Software de panificație
Software-ul de panificație de la USU vă permite să păstrați evidența tuturor comenzilor (offline și online) și să urmăriți stările de onorare. În software, puteți distinge stările după culoare, ceea ce face controlul mai ușor.
Software-ul pentru panificație poate gestiona și comenzi personalizate. De exemplu, cerințele individuale pot fi înregistrate în sistem. Acest lucru este relevant atunci când faceți prăjituri, produse de patiserie și alte produse de cofetărie.
Sistem contabil de panificatie
Un sistem contabil pentru o brutărie nu va ignora toate cheltuielile și veniturile întreprinderii. Ele pot fi luate în considerare și apoi analizate. De exemplu, prin sistemul de management este posibil să se determine care domenii de activitate generează cele mai multe venituri, și care costuri sunt foarte mari, dacă pot fi reduse etc.
Un sistem de contabilitate pentru o brutărie poate fi utilizat pentru analiză. Acest lucru, la rândul său, va ajuta la îmbunătățirea proceselor, la eliminarea costurilor inutile, la optimizarea muncii personalului și, în general, la optimizarea proceselor de producție.
CRM pentru brutărie
CRM pentru o brutărie - putem oferi astfel de oportunități. Un CRM pentru o brutărie poate fi deosebit de util atunci când ai de-a face cu clienții. Puteți crea cazuri separate pentru clienți în program și puteți salva comenzile personale și alte caracteristici de interacțiune în ele. Această abordare va ajuta la îmbunătățirea serviciului în viitor și va introduce programe de loialitate.
Suntem gata să vă oferim o prezentare individuală a capacităţilor sistemului. Pentru a face acest lucru, trebuie să trimiteți o cerere.
Programe video pentru brutărie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software de panificație
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.