- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM de contabilitate într-un magazin de îmbrăcăminte
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU oferă capabilități moderne pentru managementul operațional al comerțului și al altor domenii;
- unctiile sistemului pot fi aplicabile intreprinderilor cu diferite specializari in comert puteti alege doar pe cele care va satisface nevoile functionale;
- uteți crea carduri separate pentru pozițiile produselor din software și le puteți completa în detaliu;
- uteți intra în program folosind un scanner de coduri de bare, iar integrarea corespunzătoare este configurată;
- istemul este echipat cu setări individuale pentru utilizatori;
- rogramul este ușor de lucrat cu bunuri, materiale, servicii;
- eți putea urmări prețurile furnizorilor pentru articolele de produs și veți putea efectua analize comparative;
- ă oferim contabilitate profesională a vânzărilor dumneavoastră în orice format: en-gros sau cu amănuntul;
- istemul poate funcționa conform principiilor CRM;
- rogramul vă va ajuta să urmăriți cele mai profitabile poziții pentru vânzări, veți putea identifica produsele de vârf și pozițiile învechite;
- eți putea evalua veniturile, cheltuielile, angajații, furnizorii și să efectuați analize în alte domenii;
- rin intermediul software-ului, puteți lansa un serviciu de evaluare a calității serviciilor sau bunurilor;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a lucra cu liste de corespondență cu diferite servicii;
- e oferim să lucrăm cu noi într-un format obișnuit sau bazat pe cloud;
- cestea și alte funcționalități vă așteaptă.
Cum să țin evidența într-un magazin de îmbrăcăminte?
Dacă un proprietar de afaceri dorește ca afacerea sa să prospere, el trebuie să țină evidența activităților. Cum să țin evidența într-un magazin de îmbrăcăminte? Această întrebare este relevantă pentru cei care au ales ca specializare comerțul cu lucruri și accesorii. Aceasta este o direcție destul de specifică. Trebuie să ții cont de realitățile moderne din modă, să ții pasul cu tendințele și, în același timp, să ai în permanență poziții de bază pentru venituri regulate.
Deci, cum țineți evidența unui magazin de îmbrăcăminte? Să răspundem la această întrebare.
Software de contabilitate pentru un magazin de îmbrăcăminte
Un program de contabilitate a magazinului de îmbrăcăminte vă va ajuta în acest sens. Astăzi există o mulțime de oferte diferite pe piața serviciilor software și uneori poate fi foarte greu de înțeles funcțiile.
În această recenzie, vă vom spune despre programul de contabilitate într-un magazin de îmbrăcăminte de la USU. Dacă utilizați USU, vă veți putea optimiza activitățile într-un timp scurt și nu va trebui să depuneți mult efort pentru el. Programul nostru se distinge prin performanță ridicată, funcții flexibile și dezvoltarea constantă de noi funcții. În platformă, puteți înregistra cu ușurință diferite categorii, puteți urmări modificările veniturilor și cheltuielilor și puteți monitoriza interacțiunile cu clienții.
Software de contabilitate magazin de îmbrăcăminte
Produsele sunt unul dintre elementele cheie ale activității. Programul de ținere a evidenței unui magazin de îmbrăcăminte de la USU vă va ajuta să mențineți înregistrarea corectă a gamei de produse. În sistem, puteți crea înregistrări pe categorii pentru căutare rapidă. Fiecare articol poate fi descris în detaliu în catalogul electronic.
Când colaborați cu piețele, puteți muta cu ușurință informațiile din sistem fără a dubla munca de completare. Informațiile pot fi prezentate prin caracteristici, descriere, fotografie și video. Într-un program de contabilitate al unui magazin de îmbrăcăminte, puteți lucra cu diferite tipuri de echipamente, de exemplu, un scaner de coduri de bare. În acest caz, prelucrarea informațiilor va fi efectuată foarte rapid.
Cum să gestionezi un magazin de îmbrăcăminte?
Cum să gestionezi un magazin de îmbrăcăminte? Acest lucru se poate face prin intermediul programului. Pentru a face acest lucru, trebuie să încărcați datele inițiale în el, apoi să păstrați înregistrări. Informațiile contabile pot servi drept bază pentru luarea deciziilor. De exemplu, dacă analizați volumele de vânzări, puteți lua deciziile corecte de management privind extinderea sau reducerea gamei de produse. Analiza efectuată în mod corespunzător poate ajuta la luarea unei decizii privind deschiderea unui punct de vânzare cu amănuntul într-o zonă nouă.
Cum să gestionezi un magazin de îmbrăcăminte? Utilizați software de la USU în aceste scopuri.
Program de contabilitate magazin de îmbrăcăminte
Software-ul de contabilitate al magazinului de îmbrăcăminte vă va ajuta să lucrați cu clienții. De exemplu, programul poate funcționa cu carduri de clienți, în care puteți salva istoricul achizițiilor și alte procese conexe. Astfel de informații vor ajuta la determinarea celor mai bune segmente de cooperare și, de asemenea, pe baza preferințelor, lansați promoții, aplicați bonusuri sau reduceri.
Un program de contabilitate al magazinului de îmbrăcăminte poate fi utilizat pentru a lucra cu furnizorii, pentru a monitoriza conformitatea cu acordurile comerciale și pentru a monitoriza modificările prețurilor pentru sortimente.
Program de contabilitate pentru un magazin de îmbrăcăminte
Programul de contabilitate pentru un magazin de îmbrăcăminte are funcții de contabilitate. În programul de contabilitate pentru un magazin de îmbrăcăminte USU, puteți reflecta date despre veniturile și cheltuielile unității dvs. de vânzare cu amănuntul. De asemenea, puteți menține salariile, înregistra decontări, încasări de venit, puteți conecta integrarea cu un registrator fiscal sau puteți genera cecuri direct în program.
În ceea ce privește contabilitatea, puteți reflecta indicatorii de cost pe post. Dacă doriți să păstrați evidența sucursalelor, vom fi bucuroși să vă oferim oportunități în acest sens. În același timp, vom oferi un spațiu de lucru comun, datele putând fi analizate cu ușurință. În acest context, pot fi furnizate servicii de afaceri bazate pe cloud. Mai multe detalii despre acest lucru pot fi găsite pe site.
Program pentru conducerea unui magazin de îmbrăcăminte
Un program pentru conducerea unui magazin de îmbrăcăminte poate fi folosit pentru a introduce loialitate. Informațiile colectate anterior în software pot ajuta la crearea de oferte personalizate sau la implementarea unui program de reduceri.
În programul de conducere a unui magazin de îmbrăcăminte, puteți implementa și alte programe de loialitate.
CRM pentru contabilitate într-un magazin de îmbrăcăminte
Foarte des, comerțul dobândește o prezență online prin deschiderea unui magazin online sau intrând pe piețe. În acest caz, te va ajuta și CRM pentru contabilitate într-un magazin de îmbrăcăminte de la USU.
Prin CRM pentru contabilitate într-un magazin de îmbrăcăminte, poți gestiona procesele interne și controla oglindirea acestora. Vei putea controla toate departamentele afacerii tale.
Contabilitate într-un magazin de îmbrăcăminte
Contabilitatea într-un magazin de îmbrăcăminte ajută în cele din urmă la implementarea analizei. Pentru ce este? Pentru a îmbunătăți activitățile, răspundeți la tendințele negative în timp util. Puteți analiza o varietate de domenii și, desigur, le puteți îmbunătăți.
De exemplu, veți putea determina care produse sunt cele mai solicitate și ce articole au fost în depozite de mult timp. Există vreo sezonalitate în activitățile tale, dacă da, cum să te pregătești pentru asta.
Sistemul oferă oportunități pentru o analiză completă a veniturilor companiei. Se determină principalele surse și se efectuează analize asupra veniturilor primite. Poate fi prezentat în diferite forme, de la tabele și grafice până la diagrame și efecte vizuale.
Orice companie suportă costuri fixe în sistemul de management, acestea pot fi identificate prin elemente de cost și apoi analizate. Astfel, puteți elimina costurile inutile.
Puteți analiza interacțiunea cu fiecare client și vă puteți determina segmentele prioritare. Pe baza informațiilor, puteți implementa măsuri pentru atragerea de noi clienți și stimularea comportamentului de cumpărare al consumatorilor existenți.
Puteți analiza munca angajaților, puteți identifica cine aduce cea mai mare contribuție la veniturile companiei.
Contabilitatea într-un magazin de îmbrăcăminte nu necesită abilități speciale. Instrucțiunile interactive explică fiecare sarcină și funcție a sistemului într-o formă accesibilă.
Contabilitatea mărfurilor într-un magazin de îmbrăcăminte
Contabilitatea mărfurilor într-un magazin de îmbrăcăminte are o importanță strategică succesul în comerț depinde în mare măsură de managementul acestuia.
Contabilitatea incorectă a mărfurilor într-un magazin de îmbrăcăminte poate duce la furt dacă, de exemplu, inventarierea nu este efectuată la timp. Sau poate apărea o problemă de suprapopulare sau, dimpotrivă, de deficit.
Contabilitate magazin imbracaminte
Păstrați evidența magazinului dvs. de îmbrăcăminte din USU și puteți evita consecințele negative descrise mai sus.
In contabilitatea unui magazin de imbracaminte vei putea folosi doar functiile necesare activitatii tale. Nu vă impunem funcționalități inutile, puteți alege doar ceea ce este convenabil pentru dvs. Puteți extinde întotdeauna funcționalitatea în funcție de nevoile dvs. pentru a face acest lucru, trebuie doar să ne contactați.
Vă invităm să primiți o prezentare personală la un moment convenabil. O versiune de probă este disponibilă pentru descărcare.
Software video pentru contabilitate într-un magazin de îmbrăcăminte
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program de contabilitate într-un magazin de îmbrăcăminte
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



