Capabilitățile unui sistem CRM pentru o măcelărie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- În programul USU puteți ține evidența activității unei măcelării;
- aracteristicile produsului pot fi înregistrate în sistem;
- rin resursa software este ușor de monitorizat resturile de produse din carne;
- rin software puteți automatiza vânzările;
- rin intermediul software-ului puteți urmări durata de valabilitate a produselor;
- istemul vă permite să calculați finanțele, să înregistrați venituri și cheltuieli;
- În USU puteți efectua salarizare;
- rogramul poate fi folosit pentru a gestiona mai multe puncte de vânzare cu amănuntul, în timp ce antreprenorul va primi date generale de afaceri;
- oftware-ul poate fi personalizat individual pentru a se potrivi nevoilor utilizatorului și afacerii în ansamblu;
- istemul poate ajuta la gestionarea livrării, atunci când este integrat cu hărți, puteți construi rute raționale;
- oftware-ul poate asigura lucrul cu documente: cecuri, facturi si altele;
- entru a evalua calitatea produsului, puteți lansa serviciul corespunzător;
- rogramul poate fi folosit în diferite limbi;
- uteți conecta integrarea cu echipamente;
- SU - management conform standardelor moderne.
Cum să țin evidența într-o măcelărie?
Dacă aveți o mică măcelărie sau un pavilion, cel mai probabil sunteți interesat de întrebarea: „cum să țineți evidența într-o măcelărie?” De ce este contabilitatea atât de importantă? Orice activitate necesită înregistrarea procesului. Acest lucru este necesar pentru a evalua profitabilitatea proceselor și pentru a controla soldurile stocurilor din depozit. Fără contabilitate, vă puteți trage cu ușurință afacerea în situații negative.
De exemplu, dacă nu cumpărați produse în timp util sau le cumpărați în cantități mici, este posibil să rămâneți fără niciun profit. De asemenea, dacă achiziționați mai multe bunuri decât este justificat de cerere, puteți suferi pierderi, deoarece produsele din carne trebuie vândute într-un timp limitat.
După cum puteți vedea, fără a lua în considerare succesul în activitate nu poate fi obținut. Vă sugerăm să utilizați software de la USU pentru a gestiona procesele.
Cum să țin evidența într-o măcelărie în programul USU? Citește mai departe.
Program pentru o macelarie
Programul pentru o macelarie de la USU va va ajuta sa va gestionati eficient sortimentul. În programul pentru o măcelărie, puteți înregistra acceptarea mărfurilor. În USU, puteți înregistra primirea fiecărui lot de carne, indicați cantitatea, greutatea, costul, data și furnizorul. Înregistrarea se poate face în conformitate cu regulile dumneavoastră. USU poate fi ajustat la specificul cazului dumneavoastră.
Puteți lucra cu marcaje în program. De exemplu, puteți utiliza un sistem de etichetare cu coduri de bare pentru a urmări datele de expirare și loturile. Codurile de bare pot fi citite de pe o coală de hârtie.
În unele cazuri, poate fi necesar un inventar. Periodic, trebuie să efectuați un inventar pentru a verifica disponibilitatea reală a mărfurilor în depozit. Cu USU acest proces va fi efectuat rapid.
Contabilitatea produselor din carne
Toate vânzările trebuie înregistrate printr-o casă de marcat USU va ajuta la automatizarea evidenței produselor din carne și a vânzării acestora. Este foarte important să emiteți bonuri fiscale clienților acest lucru este impus de lege și va ajuta la înregistrarea vânzărilor.
Pentru a contabiliza produsele din carne, puteți integra USU cu un registrator fiscal, sau puteți genera cecuri direct în program puteți alege un format convenabil pentru dvs., inclusiv unul hibrid;
Contabilitate intr-o macelarie
Contabilitatea într-o măcelărie este direct legată de cost. În USU, puteți calcula costul fiecărei unități de producție, ținând cont de prețul de achiziție, costurile de transport și alte costuri.
Contabilitatea într-o măcelărie necesită evidența tuturor veniturilor și cheltuielilor, inclusiv achiziționarea de bunuri, salariile, facturile de utilități și alte cheltuieli.
Programul vă permite să lucrați cu programe de lucru pentru angajați, să monitorizați prezența la locul de muncă și să calculați salariile.
Automatizare macelarie
Automatizarea măcelăriei poate include lucrul cu furnizorii. Prețurile produselor pot varia de la o zi la alta. USU va ajuta la urmărirea acestora și la controlul modificărilor folosind un senzor vizual încorporat. De asemenea, puteți controla calculele prin USU.
Analiza vânzărilor va ajuta la identificarea celui mai profitabil tip de produse din carne, sezonalitatea, clienții obișnuiți, va ajuta la analiza cheltuielilor și așa mai departe.
Pentru a automatiza o macelarie, puteti trimite o solicitare, vom lua in considerare nevoile dumneavoastra si iti vom oferi diferite optiuni pentru functionalitate. Dacă nu găsiți funcțiile necesare, suntem pregătiți să le dezvoltăm la comandă.
CRM pentru o macelarie
Un CRM de măcelărie poate ajuta la gestionarea interacțiunilor personalizate cu clienții. Dacă practici livrarea, atunci CRM-ul pentru un magazin de carne de la USU are oportunități pentru asta.
Vă putem oferi servicii suplimentare. De exemplu, puteți conecta un buletin informativ folosind diferite canale de comunicare: mesagerie instant, e-mail, voce sau simplu SMS.
La lansarea programelor de loialitate, puteți utiliza mecanismele UCS. Puteți lansa: bonusuri, reduceri, reduceri și așa mai departe. Există multe posibilități și toate vă pot fi disponibile.
Pentru a începe să lucrați în programul USU, trebuie să trimiteți o cerere către compania noastră. Vom încerca cu siguranță să răspundem nevoilor dumneavoastră. Înainte de aceasta, puteți descărca o versiune de probă gratuită și vă puteți familiariza cu materiale suplimentare. USU – lucru conform standardelor moderne.
Programe video pentru o macelarie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru măcelărie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.