Posibilitati ale unui sistem CRM de contabilitate intr-o cantina
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul este un asistent high-tech cu gama necesară de instrumente care influențează productiv creșterea cifrei de afaceri printr-o strategie bine structurată de atragere, reținere și deservire a clienților;
- enținerea unei baze de date CRM ajută la existența datelor de contact ale contrapărților pentru comunicare, istoricul plăților și prezența, recenzii pentru analiză;
- esageria automată ajută la furnizarea de informații clienților, crescând implicarea și traficul;
- oate informațiile vor fi stocate în cloud pentru accesul unificat și utilizarea datelor informaționale de către utilizatori;
- ontact Finder este un instrument convenabil pentru a găsi date în câteva minute;
- elegarea capabilităților utilizatorului vă permite să protejați informațiile de persoane din afară;
- ormatul multi-utilizator facilitează interacțiunea tuturor utilizatorilor care fac schimb de mesaje de informații între ei prin rețeaua locală;
- iecare utilizator, la înregistrarea în sistem, va putea configura independent un cont cu o selecție de module și instrumente, teme, limbi;
- ontrolul calității muncii și al timpului lucrat în aplicație se realizează automat, cu calcularea salariului și a dobânzii pentru serviciu;
- alculul automat al sumei cecurilor se va face printr-un calculator electronic cu preturile introduse din meniu tinand cont de reducere;
- ontabilitatea se realizează prin integrare cu contabilitatea 1C;
- ontrolul video este controlul de la distanță asupra acțiunilor din interiorul magazinelor de alimentație publică;
- apacitatea de a combina toate punctele într-o singură rețea pentru o contabilitate, control și management financiar convenabil și eficient;
- tilizarea aplicației cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie vă permite să faceți față rapid inventarului, monitorizând cantitatea și datele de expirare ale produselor;
- ersiunea de încercare gratuită vă permite să testați în mod independent capacitățile aplicației, cu o selecție preliminară de module și instrumente.
Software de contabilitate cantina
Programul de contabilitate a cantinei vă permite să optimizați procesele de lucru cu management financiar, achiziții și livrare, analizând datele privind sosirea vizitatorilor, modificările programului de lucru și crearea unui meniu. Software-ul de astăzi vă permite să acoperiți toate nevoile de la cantine mici până la lanțuri mari de catering. Programul automatizat poate fi utilizat cu control deplin, folosind instrumente avansate pentru a îmbunătăți eficiența muncii. Programele de astăzi sunt împărțite în funcție de funcționalitate, nivel și viteza de lucru, executarea simultană a sarcinilor pentru un anumit sau nenumărat număr de utilizatori, precum și cost. Pentru a selecta un software util pentru contabilitate, control, analiză și management al depozitelor, merită mai întâi să analizați și să testați diferite dezvoltări, apoi să cumpărați unul pentru utilizare permanentă ca asistent indispensabil pentru mulți ani. Pentru a face față multitasking-ului, oferind utilizatorilor instrumentele necesare pentru o muncă de înaltă calitate și eficientă, merită să acordați atenție programului „Sistemul de contabilitate universal”. Aplicația este concepută pentru funcționarea autonomă a companiilor din orice domeniu de activitate, îmbunătățind procesele zilnice.
Cum să ții evidența alimentelor în cantină
Nu veți avea întrebări despre cum să țineți evidența alimentelor în cantină, deoarece... Software-ul are parametrii de configurare destul de ușor de gestionat, care sunt configurați individual de fiecare utilizator. Compoziția utilizatorului va fi înregistrată în program pentru a monitoriza activitățile de lucru, a analiza calitatea și viteza de finalizare a sarcinilor. Specialiștii companiei vor ajuta cu sfaturi și, de asemenea, vor demonstra clar principiile de lucru cu selecția modulelor de instrumente. Programul prevede posibilitatea unirii tuturor cantinelor într-o singură rețea, monitorizarea activităților financiare, compararea datelor privind creșterea și cererea și calcularea cifrelor generale pentru profitul net pentru trimestrul. Totul din program este ușor și de înțeles pentru fiecare utilizator, chiar și cu puțină experiență în software. Software-ul înlocuiește zeci de specialiști și aplicații, oferind instrumentele necesare pentru analiză, crearea de meniuri, activități de depozit și financiare și marketing.
Contabilitatea alimentelor la cantină
Contabilitatea produselor din cantină se realizează automat cu capacitatea de a se integra cu echipamentele de depozit, realizând rapid un inventar. În acest fel, este posibil să se minimizeze discrepanțele în indicatorii cantitativi. De asemenea, depozitul și contabilitatea se vor desfășura în două clicuri, afișând diverși indicatori, atunci când softul de contabilitate a produselor din cantină interacționează cu sistemul 1C. Este posibil să se reproducă rapid calculul și afișarea informațiilor privind activitățile financiare, afișând indicatori de ansamblu pentru profitul net, cheltuieli pentru salarii, produse etc. Rapoartele gata făcute și datele statistice vor fi generate automat folosind șabloane electronice. La importarea materialelor se va petrece un minim de timp completând datele de informații pentru o anumită declarație, raportare sau documentație. În program, contabilitatea și controlul se vor desfășura în mod autonom, citind informații despre cele mai profitabile articole din meniu, analizând performanța angajaților, calculând venitul total din profit ținând cont de reduceri, achiziții etc. Orele de lucru vor fi înregistrate automat cu calcule de salarizare și bonusuri.
Cum să țin evidența la cantină
Cum să păstrezi în mod corespunzător evidența în cantină fără a pierde timp și bani? Destul de ușor și simplu. Veți putea stăpâni și configura aplicația în primele ore, după finalizarea înregistrării și crearea unui cont personal. Pentru munca de înaltă calitate, este prevăzută o împărțire a drepturilor utilizatorului, bazată pe poziția oficială a utilizatorilor, afișând informații la conectarea la sistem și furnizând date care vor fi stocate într-o stocare centralizată. Software-ul vă permite să controlați cererea pentru anumite tipuri de feluri de mâncare, susținând modificări, concentrându-vă pe profit. Software-ul ajută la controlul disponibilității produselor conform meniului planificat, la compararea datelor de expirare, a cantităților și la completarea stocurilor în timp util. De asemenea, pentru promovarea afacerilor, este posibilă livrarea comenzilor către clienții cantinei, acceptând automat comenzi și procesându-le. Aplicația vă permite să controlați oportunitatea plăților, precum și afișarea informațiilor în baza de date. In orice domeniu de activitate este necesara mentinerea unei baze de date separate de clienti si furnizori. Baza de date CRM va afișa informații corecte cu detalii de contact, istoricul livrărilor și comenzilor, decontări reciproce, recenzii etc.
Cum să ții evidența produselor într-o cafenea
Puteți evalua cum să țineți evidența produselor dintr-o cafenea în cazul dvs. atunci când instalați versiunea de test. Software-ul sub forma unei versiuni demo va demonstra în mod clar capacitățile unice și eficiența unui număr nelimitat de utilizatori care vor putea face schimb de mesaje de informații printr-o rețea locală. Programul vă permite să căutați rapid informații. De asemenea, pentru orice unitate este importantă prezența clienților potențial plătitori, așa că serviciul trebuie să fie la cel mai înalt nivel. Pentru a evalua în mod adecvat calificările angajaților cu serviciul prestat, este planificată trimiterea de mesaje SMS către clienți pentru a primi feedback și a evalua calitatea. Programul promovează evidențe contabile și de depozit de înaltă calitate. Aplicația facilitează analizarea prezenței vizitatorilor cafenelelor, oferind reduceri și puncte pentru creșterea fidelității. Sistemul de bonusare este bani electronici, garantând o revenire de 100% a vizitatorilor. Programul crește productivitatea muncii, crește profiturile și elimină colapsul și falimentul.
Programe video pentru contabilitate la cantină
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de contabilitate la cantină
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.