1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Software de contabilitate cantina

Potrivit a 358 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Software de contabilitate cantina

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Posibilitati ale unui sistem CRM de contabilitate intr-o cantina

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Programul este un asistent high-tech cu gama necesară de instrumente care influențează productiv creșterea cifrei de afaceri printr-o strategie bine structurată de atragere, reținere și deservire a clienților;
  • enținerea unei baze de date CRM ajută la existența datelor de contact ale contrapărților pentru comunicare, istoricul plăților și prezența, recenzii pentru analiză;
  • esageria automată ajută la furnizarea de informații clienților, crescând implicarea și traficul;
  • oate informațiile vor fi stocate în cloud pentru accesul unificat și utilizarea datelor informaționale de către utilizatori;
  • ontact Finder este un instrument convenabil pentru a găsi date în câteva minute;
  • elegarea capabilităților utilizatorului vă permite să protejați informațiile de persoane din afară;
  • ormatul multi-utilizator facilitează interacțiunea tuturor utilizatorilor care fac schimb de mesaje de informații între ei prin rețeaua locală;
  • iecare utilizator, la înregistrarea în sistem, va putea configura independent un cont cu o selecție de module și instrumente, teme, limbi;
  • ontrolul calității muncii și al timpului lucrat în aplicație se realizează automat, cu calcularea salariului și a dobânzii pentru serviciu;
  • alculul automat al sumei cecurilor se va face printr-un calculator electronic cu preturile introduse din meniu tinand cont de reducere;
  • ontabilitatea se realizează prin integrare cu contabilitatea 1C;
  • ontrolul video este controlul de la distanță asupra acțiunilor din interiorul magazinelor de alimentație publică;
  • apacitatea de a combina toate punctele într-o singură rețea pentru o contabilitate, control și management financiar convenabil și eficient;
  • tilizarea aplicației cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie vă permite să faceți față rapid inventarului, monitorizând cantitatea și datele de expirare ale produselor;
  • ersiunea de încercare gratuită vă permite să testați în mod independent capacitățile aplicației, cu o selecție preliminară de module și instrumente.

Software de contabilitate cantina

Programul de contabilitate a cantinei vă permite să optimizați procesele de lucru cu management financiar, achiziții și livrare, analizând datele privind sosirea vizitatorilor, modificările programului de lucru și crearea unui meniu. Software-ul de astăzi vă permite să acoperiți toate nevoile de la cantine mici până la lanțuri mari de catering. Programul automatizat poate fi utilizat cu control deplin, folosind instrumente avansate pentru a îmbunătăți eficiența muncii. Programele de astăzi sunt împărțite în funcție de funcționalitate, nivel și viteza de lucru, executarea simultană a sarcinilor pentru un anumit sau nenumărat număr de utilizatori, precum și cost. Pentru a selecta un software util pentru contabilitate, control, analiză și management al depozitelor, merită mai întâi să analizați și să testați diferite dezvoltări, apoi să cumpărați unul pentru utilizare permanentă ca asistent indispensabil pentru mulți ani. Pentru a face față multitasking-ului, oferind utilizatorilor instrumentele necesare pentru o muncă de înaltă calitate și eficientă, merită să acordați atenție programului „Sistemul de contabilitate universal”. Aplicația este concepută pentru funcționarea autonomă a companiilor din orice domeniu de activitate, îmbunătățind procesele zilnice.

Cum să ții evidența alimentelor în cantină

Nu veți avea întrebări despre cum să țineți evidența alimentelor în cantină, deoarece... Software-ul are parametrii de configurare destul de ușor de gestionat, care sunt configurați individual de fiecare utilizator. Compoziția utilizatorului va fi înregistrată în program pentru a monitoriza activitățile de lucru, a analiza calitatea și viteza de finalizare a sarcinilor. Specialiștii companiei vor ajuta cu sfaturi și, de asemenea, vor demonstra clar principiile de lucru cu selecția modulelor de instrumente. Programul prevede posibilitatea unirii tuturor cantinelor într-o singură rețea, monitorizarea activităților financiare, compararea datelor privind creșterea și cererea și calcularea cifrelor generale pentru profitul net pentru trimestrul. Totul din program este ușor și de înțeles pentru fiecare utilizator, chiar și cu puțină experiență în software. Software-ul înlocuiește zeci de specialiști și aplicații, oferind instrumentele necesare pentru analiză, crearea de meniuri, activități de depozit și financiare și marketing.

Contabilitatea alimentelor la cantină

Contabilitatea produselor din cantină se realizează automat cu capacitatea de a se integra cu echipamentele de depozit, realizând rapid un inventar. În acest fel, este posibil să se minimizeze discrepanțele în indicatorii cantitativi. De asemenea, depozitul și contabilitatea se vor desfășura în două clicuri, afișând diverși indicatori, atunci când softul de contabilitate a produselor din cantină interacționează cu sistemul 1C. Este posibil să se reproducă rapid calculul și afișarea informațiilor privind activitățile financiare, afișând indicatori de ansamblu pentru profitul net, cheltuieli pentru salarii, produse etc. Rapoartele gata făcute și datele statistice vor fi generate automat folosind șabloane electronice. La importarea materialelor se va petrece un minim de timp completând datele de informații pentru o anumită declarație, raportare sau documentație. În program, contabilitatea și controlul se vor desfășura în mod autonom, citind informații despre cele mai profitabile articole din meniu, analizând performanța angajaților, calculând venitul total din profit ținând cont de reduceri, achiziții etc. Orele de lucru vor fi înregistrate automat cu calcule de salarizare și bonusuri.

Cum să țin evidența la cantină

Cum să păstrezi în mod corespunzător evidența în cantină fără a pierde timp și bani? Destul de ușor și simplu. Veți putea stăpâni și configura aplicația în primele ore, după finalizarea înregistrării și crearea unui cont personal. Pentru munca de înaltă calitate, este prevăzută o împărțire a drepturilor utilizatorului, bazată pe poziția oficială a utilizatorilor, afișând informații la conectarea la sistem și furnizând date care vor fi stocate într-o stocare centralizată. Software-ul vă permite să controlați cererea pentru anumite tipuri de feluri de mâncare, susținând modificări, concentrându-vă pe profit. Software-ul ajută la controlul disponibilității produselor conform meniului planificat, la compararea datelor de expirare, a cantităților și la completarea stocurilor în timp util. De asemenea, pentru promovarea afacerilor, este posibilă livrarea comenzilor către clienții cantinei, acceptând automat comenzi și procesându-le. Aplicația vă permite să controlați oportunitatea plăților, precum și afișarea informațiilor în baza de date. In orice domeniu de activitate este necesara mentinerea unei baze de date separate de clienti si furnizori. Baza de date CRM va afișa informații corecte cu detalii de contact, istoricul livrărilor și comenzilor, decontări reciproce, recenzii etc.

Cum să ții evidența produselor într-o cafenea

Puteți evalua cum să țineți evidența produselor dintr-o cafenea în cazul dvs. atunci când instalați versiunea de test. Software-ul sub forma unei versiuni demo va demonstra în mod clar capacitățile unice și eficiența unui număr nelimitat de utilizatori care vor putea face schimb de mesaje de informații printr-o rețea locală. Programul vă permite să căutați rapid informații. De asemenea, pentru orice unitate este importantă prezența clienților potențial plătitori, așa că serviciul trebuie să fie la cel mai înalt nivel. Pentru a evalua în mod adecvat calificările angajaților cu serviciul prestat, este planificată trimiterea de mesaje SMS către clienți pentru a primi feedback și a evalua calitatea. Programul promovează evidențe contabile și de depozit de înaltă calitate. Aplicația facilitează analizarea prezenței vizitatorilor cafenelelor, oferind reduceri și puncte pentru creșterea fidelității. Sistemul de bonusare este bani electronici, garantând o revenire de 100% a vizitatorilor. Programul crește productivitatea muncii, crește profiturile și elimină colapsul și falimentul.

Aspectul programului

Software de contabilitate cantina

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului de contabilitate la cantină

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.