- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin alimentar
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal vă permite să gestionați eficient un magazin alimentar;
- istemul poate contabiliza toate articolele de produs vândute la un punct de vânzare cu amănuntul;
- ișa produsului poate reflecta în detaliu caracteristicile și poate indica data de expirare;
- uteți configura software-ul să vă anunțe despre datele de expirare;
- oftware-ul va ajuta la automatizarea vânzărilor;
- uteți conecta integrarea cu un scaner de coduri de bare;
- ei putea controla soldurile depozitului;
- rin USU puteți automatiza procesul de inventariere;
- rogramul poate fi configurat pentru diverse mecanisme de loialitate;
- uteți utiliza sistemul pentru a gestiona mai multe magazine;
- ranzacțiile utilizatorilor pot face obiectul auditului intern;
- eți putea furniza clienților documente;
- SU se integrează cu registratorul fiscal;
- În program puteți genera bonuri de vânzare și le puteți imprima;
- utem oferi capabilități suplimentare de servicii de proces.
Program pentru magazin alimentar
Software-ul pentru magazine alimentare îndeplinește funcții pentru a eficientiza operațiunile. Anterior, vânzătorii trebuiau să vândă manual mărfuri, să înregistreze ce se vinde și câți bani primiu la casa de marcat. Iar lucrul cu inventarul poate dura până la o zi lucrătoare.
Aici putem adăuga nevoia de a controla nivelul de vânzări și de a consulta clienții. Este clar că sarcina este grea și este necesar să suportăm responsabilitatea financiară. Odată cu apariția programelor pentru magazine alimentare, situația s-a schimbat radical.
Acum vânzătorul poate avea un loc de muncă automatizat: controlează stocul depozitului, efectuează automat vânzări, folosind echipamente comerciale. Profitul primit poate fi creditat automat dacă există o plată fără numerar atunci când primiți numerar, trebuie doar să verificați respectarea sumei declarate;
Program magazin alimentar
Software-ul pentru magazine alimentare dezvoltat de USU poate ajuta la gestionarea eficientă a operațiunilor. Sistemul este ușor de utilizat și orice vânzător îl va înțelege. Dacă apar dificultăți, puteți recurge oricând la instrucțiuni interactive direct în sistem.
În programul pentru un magazin alimentar, puteți înregistra vânzări alegând modul corespunzător. De exemplu, vânzătorul poate face acest lucru manual introducând numele sau codul produsului.
De asemenea, puteți utiliza un scaner de coduri de bare și puteți determina poziția după cod. Puteți găsi poziții folosind contactul cu monitorul. Adică există multe posibilități și pentru fiecare dintre ele vom oferi funcționalitate.
Când se primesc venituri, acestea pot fi creditate automat în conturile corespunzătoare. Programul poate fi configurat pentru integrarea cu echipamente video, apoi puteți crește controlul asupra muncii atât a casierului, cât și a plăților la casă.
Program de control al producției pentru un magazin alimentar
Programul de inspecție a producției unui magazin alimentar se concentrează în primul rând pe asigurarea conformității cu standardele de salubritate și siguranță alimentară. Acesta urmărește obiectivele de monitorizare a calității produselor
În programul de control al producției pentru un magazin alimentar de la USU, puteți monitoriza diferite procese. Dacă magazinul vinde produse perisabile, atunci programul poate configura un avertisment de notificare cu privire la data de expirare. Astfel, se va putea preveni costurile în timp util. Pentru a face acest lucru, va fi posibil să lansați o promoție.
Programe pentru magazine alimentare
Funcțiile programului pentru un magazin alimentar nu sunt complicate, avem o mulțime de materiale suplimentare care vă permit să le stăpâniți rapid.
Un program pentru un magazin alimentar poate fi folosit pentru a lucra cu sortimentul de produse. Dacă lucrați cu furnizori obișnuiți, atunci prin intermediul software-ului puteți evalua modul în care prețurile acestora se modifică în timp.
Cu USU puteți planifica livrările, programul poate fi configurat pentru a trimite mesaje despre reaprovizionarea depozitului cu mărfuri când se atinge un anumit minim. Lucrările cu inventarul se vor desfășura mult mai rapid. Dacă aveți un scanner, datele vor intra instantaneu în program.
Software pentru magazin alimentar
Software-ul pentru magazine alimentare poate fi folosit pentru a rula un program de loialitate. Acestea ar putea fi: vânzări, reduceri, bonusuri, reduceri și alte opțiuni de loialitate. Programul poate reflecta orice tranzacție de angajare sau de anulare.
Multe magazine oferă livrare de alimente. Software-ul pentru magazine alimentare vă permite să gestionați livrările. Când sunt integrate cu carduri, puteți coordona procesul și monitoriza livrarea.
Software pentru magazine alimentare
Software-ul pentru magazine alimentare de la USU este dotat cu gestionarea documentelor necesare. Programul vă permite să lucrați cu chitanțe, documente de vânzare, facturi, facturi, contracte și alte documente.
Software-ul pentru un magazin alimentar poate fi integrat cu un registrator fiscal, caz în care datele necesare sunt trimise imediat la fisc. De asemenea, puteți genera cecuri direct în program. Puteți determina un format convenabil pentru magazinul dvs.
Suntem gata să vă oferim aceste și alte oportunități. Pentru a obține mai multe informații, ne puteți contacta și primi o prezentare mai detaliată.
Programe video pentru un magazin alimentar
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program de descărcare gratuită pentru magazin alimentar
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



