- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin de bere
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU este potrivit pentru gestionarea gamei de produse a unui magazin de bere;
- În USU puteți efectua calcule în butoaie, cu toate caracteristicile inerente;
- rin intermediul sistemului puteți urmări durata de valabilitate a produselor;
- eți putea controla automat soldurile stocurilor;
- rin intermediul software-ului, pot fi identificate fluctuațiile sezoniere ale cererii;
- istemul vă permite să monitorizați modificările prețului produselor de la furnizori;
- rogramul vă ajută să lucrați cu ușurință cu vânzările: efectuați înregistrarea, determinați soldurile reale și așa mai departe;
- SU vă permite să controlați veniturile și cheltuielile;
- rogramul vă permite să lucrați cu o varietate de rapoarte;
- nstrumentele analitice implementate în sistemul de management vor ajuta la luarea deciziilor corecte de management;
- oftware-ul este echipat cu setări convenabile care vă permit să ajustați funcțiile și spațiul de lucru pentru utilizator;
- nstrucțiunile interactive sunt disponibile în software;
- rogramul poate genera rapoarte în mod regulat;
- ă putem oferi funcții de informații despre clienți;
- cestea și alte opțiuni pot fi comandate prin intermediul site-ului nostru web.
Cum să țin evidența într-un magazin de bere?
Cum să țin evidența într-un magazin de bere? – o întrebare presantă pentru proprietarii unor astfel de instituții. Acest tip include: managementul stocurilor, vânzări, finanțe, controlul respectării reglementărilor legale.
Cum să țin evidența într-un magazin de bere? În condiții moderne, activitățile de contabilitate se desfășoară prin software special.
Program pentru un magazin de bere
Software-ul pentru magazinul de bere de la USU vă va ajuta cu toate aspectele managementului afacerii. Să aruncăm o privire mai atentă asupra funcțiilor programului magazin de bere.
În primul rând, puteți înregistra toate bunurile primite și ieșite în USU. În acest scop, este creată o bază de date cu sortimente și furnizori. Nu este dificil să faci acest lucru în sistem; instrucțiunile interactive încorporate în software sunt disponibile pentru a te ajuta.
Pentru a conduce corect procesul, este foarte important să efectuați în mod regulat un inventar pentru a compara soldurile reale cu datele contabile. Nu este dificil să faci acest lucru prin USU, mai ales dacă conectezi integrarea cu echipamentele de depozit.
Automatizarea magazinului de bere
Prin automatizarea magazinului de bere, puteți înregistra achizițiile, puteți urmări furnizorii și prețurile produselor. De asemenea, puteți planifica achizițiile pe baza vânzărilor și a fluctuațiilor sezoniere ale cererii.
Automatizarea magazinului de bere implică managementul vânzărilor. În condiții moderne, sunt ușor de automatizat: marcare specială, utilizarea echipamentelor speciale. echipament, integrare cu casa de marcat, generare de documente, calcule automate - toate acestea fac procesul simplu si in acelasi timp eficient.
Program pentru vânzarea berii
Programul de vânzări de bere vă va ajuta să țineți o evidență regulată a veniturilor și cheltuielilor dvs. SMS-ul poate produce rapoarte financiare regulate, cum ar fi lunare sau trimestriale, pentru a urmări profitabilitatea afacerii.
Programul de vânzare a berii de la USU poate fi instalat de la distanță și utilizat pe bază de cloud.
Cum să ținem evidența berii în butoaie?
Cum să ținem evidența berii în butoaie? Butoaiele sunt containere speciale pentru transportul și depozitarea băuturilor. De ce apare întrebarea: cum să ținem evidența berii în butoaie? Pentru că acest recipient poate fi folosit în mod repetat, respectând standardele sanitare.
Prin USU puteți gestiona stocurile de butoaie. În primul rând, aceasta este identificarea butoaielor. Fiecare butoi din USU poate fi acceptat pentru contabilitate și poate fi marcat cu un număr unic sau cod de bare pentru urmărire.
Când sosește un nou lot de butoaie, le puteți înregistra în sistem, înregistrând volumul, data primirii și furnizorul.
Cum să păstrezi înregistrările în butoaie?
Cum să păstrezi înregistrările în butoaie? Inventarul este important pentru o contabilitate obiectivă este important să se efectueze verificări regulate ale disponibilității butoaielor în depozit pentru a compara soldurile reale cu datele contabile.
Cum să țin evidența returnărilor butoaielor? Urmărirea butoaielor returnate de la clienți și monitorizarea stării containerelor vor ajuta la evitarea pierderilor în viitor. În USU, puteți înregistra fiecare mișcare a butoaielor: eliberare, returnare, trimitere la spălare sau reparare.
Cum să țin evidența berii la halbă?
De asemenea, puteți introduce un sistem de depozit pentru clienți, în care se percepe un depozit pentru fiecare butoi, care este returnat la returnarea containerului. Pentru a face acest lucru, puteți crea o bază de clienți în USU și puteți înregistra toate mișcările privind retururile, achizițiile și alte caracteristici.
Fiecare vânzare a unui butoi prin USU poate fi însoțită de documente care indică: volumul, data vânzării și numărul unic al containerului și așa mai departe.
Prin intermediul software-ului, puteți monitoriza constant echilibrul butoaielor din depozit și de la punctele de vânzare. Puteți utiliza programul pentru a menține automat vânzările și a actualiza soldurile.
Cum să țin evidența berii la halbă? Când sosește un nou lot de mărfuri îmbuteliate, este necesară înregistrarea fiecărui lot, înregistrând volumul, data primirii, furnizorul și numărul unic al containerului.
Cum să țin evidența berii la halbă? Este necesar să se verifice containerul pentru deteriorări sau defecte.
Automatizarea unui magazin de bere la halbă
Automatizarea unui magazin de bere la halbă va ajuta la efectuarea unui inventar regulat. De asemenea, este foarte important să se asigure condiții de depozitare a produselor în conformitate cu cerințele de temperatură și umiditate.
La automatizarea unui magazin de bere la halbă, datele privind volumul produselor îmbuteliate sunt foarte importante. În software, acest lucru poate fi înregistrat cu precizie în timpul vânzării. Este important să monitorizați consumul pentru a minimiza pierderile.
Program pentru un magazin de bere la halbă
Programul pentru un magazin de bere la halbă a fost creat astfel încât să vă puteți optimiza vânzările, să vă controlați activitățile și să îmbunătățiți serviciul pentru clienți.
Programul pentru un magazin de bere la halbă de la USU are funcții simple, dar extrem de eficiente. Regulile de utilizare a programului sunt stabilite direct în sistem în instrucțiuni interactive. În plus, puteți contacta oricând echipa noastră de asistență. USU – vă vom ajuta să vă gestionați afacerea în mod eficient.
Programe video pentru un magazin de bere
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru un magazin de bere
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



