Capacitățile sistemului CRM pentru datele de expirare a contabilității
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul poate fi utilizat pe diverse dispozitive de lucru;
- onfigurarea se realizează rapid de către fiecare angajat, afișând datele personale pentru controlul și analiza activităților de muncă, folosind contul creat la înregistrarea în sistem;
- ontabilitatea automatizată vă permite să monitorizați nu numai cantitatea, ci și calitatea depozitării, termenul de valabilitate al produselor;
- rogramul acceptă un format multi-utilizator, cu lucru uniform pentru toți utilizatorii;
- apacitatea de a uni toate punctele de vânzare cu amănuntul pentru o muncă convenabilă și coordonată;
- devenit mai convenabil și mai eficient să controlați munca subordonaților prin utilizarea camerelor de securitate și înregistrarea automată a orelor de lucru;
- cces și control de la distanță asupra tuturor acțiunilor din cadrul companiei, la primirea rapoartelor analitice și statistice;
- n nor unificat de informații care oferă informații tuturor utilizatorilor;
- ccesul și furnizarea informațiilor în aplicație se realizează conform poziției oficiale și drepturilor de utilizare;
- enținerea unei baze de date CRM vă permite să aveți informații personale despre clienți și furnizori pentru comunicare, analiza istoricului cooperării, plăți etc.;
- ecepția, mișcarea și vânzarea mărfurilor se realizează prin interacțiunea programului cu diverse dispozitive de înaltă tehnologie;
- ste oferit un sistem flexibil de reduceri pentru a crește loialitatea clienților și a crește cifra de afaceri;
- ăutarea și furnizarea de date de informații se efectuează atunci când se lucrează cu un motor de căutare contextuală;
- ucrul in program cu echipamente de depozit, contabilitate, casa de marcat;
- ontabilitatea este menținută prin integrare cu sistemul 1C;
- ostul bunurilor vândute și anulate și al serviciilor furnizate este calculat automat.
Program de urmărire a datelor de expirare
Un program de contabilizare a datelor de expirare vă permite să reduceți costurile în numerar, ținând cont de controlul asupra mărfurilor perisabile. Astăzi, programul vă permite să automatizați procesele zilnice de organizare a oricărui domeniu de activitate. Adesea, mulți antreprenori, care nu au încredere în evoluțiile moderne, ignoră implementarea programelor, ceea ce este o greșeală fatală. Programul de contabilitate cu data expirării vă permite să automatizați procesul de gestionare a achizițiilor, controlul asupra păstrării și conformității mărfurilor, efectuarea depozitului și contabilității. Programele sunt împărțite nu numai după cost, funcționalitate și modul utilizator. Pentru a evalua în mod independent calitatea, ar trebui să monitorizați independent piața și să testați dezvoltarea direct în propria afacere. Pentru a reduce timpul petrecut, care nu este întotdeauna suficient, luați sfatul nostru și acordați atenție programului modern al companiei „Sistemul de contabilitate universal”.
Cum să urmăriți datele de expirare
Cum să țineți evidența datelor de expirare în programul „Sistem de contabilitate universal” nu va fi nici cea mai mică dificultate. Specialiștii companiei vă vor ajuta în orice moment cu orice întrebări. Când achiziționați un program licențiat, primiți asistență tehnică de două ore, economisind în același timp bugetul companiei din cauza absenței unei taxe de abonament. O interfață convenabilă și multifuncțională poate fi personalizată individual la cerințele fiecărui utilizator. Chiar și un utilizator fără experiență poate gestiona cum să înregistreze datele de expirare a mărfurilor, precum și serviciile suplimentare furnizate în program. Programul oferă o abordare individuală cu înregistrarea personală a datelor pentru fiecare utilizator, cu formarea unui cont protejat de login și parolă. Asigurarea confidențialității datelor informaționale se realizează prin delimitarea capabilităților utilizatorului. Toate informațiile vor fi stocate într-un depozit centralizat, cu acces unificat, dar drepturi diferite pentru fiecare specialist. Accesul rapid la datele de informare se realizează folosind căutarea contextuală. Astfel, angajații își vor putea optimiza timpul de lucru atunci când lucrează cu clienții, vând bunuri și servicii și oferă prompt informații.
Verificarea termenelor de expirare a mărfurilor din magazin
Datele de expirare a mărfurilor din magazin sunt controlate automat. Gestionarea și controlul termenelor de expirare a mărfurilor din magazine se realizează prin interacțiunea programului cu echipamente adiționale de înaltă tehnologie. Software-ul vă permite să afișați datele produsului cu coduri, descrieri, costuri în gama de produse, atașând și imagini obținute din diverse surse și atunci când interacționați cu o cameră web. Software-ul facilitează controlul datelor de expirare a mărfurilor, automatizând procesul de contabilitate și analiză cu mesaje pop-up care anunță angajații despre datele de expirare potrivite pentru articole sau alte articole. Astfel, timpul de nefuncționare și pierderea profiturilor sunt eliminate datorită vânzării la timp a produselor perisabile și reumplerii sortimentului de lichide lipsă. Software-ul facilitează munca simultană și de înaltă calitate a tuturor angajaților organizației, unind toate magazinele și depozitele într-un singur sistem de management. Toți utilizatorii înregistrați vor putea transfera date de informații printr-o rețea internă sau pe Internet. Managerul va putea analiza și controla de la distanță procesele de lucru, primind rapoarte pentru orice perioadă de timp. Rapoartele pot fi furnizate nu numai în tabele, ci și în grafice și diagrame.
Contabilitatea datelor de expirare a produselor alimentare
Contabilitatea datelor de expirare a produselor alimentare prin intermediul software-ului se realizează automat, afișând toate datele pentru fiecare articol. Pentru acces rapid la informații despre produsele alimentare, nomenclatorul va fi afișat în stânga în program. Folosind un scaner de coduri de bare, este posibil să înregistrați rapid data de expirare a produselor alimentare, efectuând acceptarea, vânzarea, anularea și mutarea. Documentația și raportarea sunt generate automat folosind șabloane electronice în orice formate acceptate. Angajații pot vinde rapid produse alimentare selectând articolele necesare din gama de produse, clasificându-le în funcție de anumiți parametri. Pentru confortul lucrului cu mărfuri, este posibilă separarea celulelor cu nume după culoare. Operațiunile de plată sunt efectuate prin utilizarea unui calculator electronic cu algoritmi de calcul specificați. Pentru a crește loialitatea și a atrage potențiali clienți, este oferit un sistem flexibil de reduceri folosind carduri bonus. De asemenea, va fi disponibil un format convenabil pentru lucrul cu hărți geografice, efectuând vânzări și livrare de mărfuri în diferite regiuni.
CRM pentru monitorizarea datelor de expirare
CRM pentru monitorizarea datelor de expirare vă permite să îmbunătățiți procesele de lucru ale organizațiilor comerciale prin afișarea informațiilor despre clienți și furnizori. Baza de date CRM pentru monitorizarea datelor de expirare prevede afișarea informațiilor complete despre contrapărți, inclusiv contacte, istoricul cooperării, vânzările de bunuri și decontările reciproce. Este posibil să trimiteți mesaje SMS prin numerele de telefon și e-mail disponibile. De asemenea, pentru îmbunătățirea calității serviciului clienți, este posibilă trimiterea de SMS-uri cu evaluarea performanței angajaților. Software-ul vă permite să analizați activitățile de muncă ale personalului, afișarea activităților de muncă, calcularea salariilor conform calculelor lunare. Este posibilă monitorizarea activităților la punctele de vânzare cu amănuntul folosind camere de securitate care transmit date de informații în timp real către computerul principal. Programul multifuncțional oferă o contabilitate precisă, un management unificat și un control de înaltă calitate asupra tuturor proceselor intra-organizaționale. Versiunea demo disponibilă este prezentată într-un format gratuit pe site-ul oficial, permițându-vă să evaluați capacitățile nelimitate ale programului automat USU.
Program video pentru urmărirea datelor de expirare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru urmărirea datelor de expirare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.