1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de închiriere

Potrivit a 223 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de închiriere

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Caracteristicile programului de închiriere

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
    Alegere convenabilă

    Alegere convenabilă
  • Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
    Echipament

    Echipament
  • Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
    Formulare

    Formulare
  • Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
    Planificare

    Planificare
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
    Închiriere

    Închiriere
  • Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
    Vânzări

    Vânzări
  • Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
    Amortizare

    Amortizare
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
    Gajuri

    Gajuri
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Быстрый старт

    Быстрый старт
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul de închiriere de la USU vă va ajuta să gestionați procesele de bază de închiriere;
  • Închirierea prin USU poate fi asigurată folosind diferite formate de lucru: plată orară, zilnică sau lunară;
  • oftware-ul vă permite să creați carcase separate pentru obiectele de închiriat;
  • uteți închiria și păstra înregistrări pentru diverse categorii, de la bunuri imobiliare la instrumente;
  • ategoriile de închiriere pot fi reflectate în carduri personale;
  • În cardurile personale puteți reflecta maximul de caracteristici, proprietăți, caracteristici, fotografii sau videoclipuri ale obiectelor;
  • rogramul este configurat pentru procesul de rezervare a obiectelor contabile;
  • În programul de rezervare, puteți reflecta în culoare, de exemplu, ocuparea obiectului;
  • uteți forma și înregistra contracte în sistem;
  • olosind USU, veți putea gestiona analizele;
  • apoartele pot fi generate în diferite domenii: venituri, cheltuieli, casa de marcat, angajați etc;
  • a întreținerea instalațiilor, puteți înregistra costurile de întreținere;
  • tunci când atrageți parteneri, puteți stabili un comision pentru serviciile furnizate;
  • otificări, mesaje personalizate, mementouri – pot fi implementate pe baza USU;
  • versiune de probă a programului este disponibilă pentru descărcare.

Program de închiriere

Software-ul de închiriere ar trebui să aibă funcții pentru înregistrarea veniturilor, cheltuielilor, gestionarea proprietății și interacțiunea cu clienții și proprietarii. Vă sugerăm să utilizați Sistemul Universal de Contabilitate.

Software-ul de închiriere USU are capabilitățile de a deservi procesele de bază ale agenției. Să le aruncăm o privire mai atentă. În USU este ușor să gestionezi diferite tipuri de informații. De ce? Pentru că utilizatorul lucrează într-un spațiu de lucru confortabil, îl poate personaliza după el însuși, poate selecta acțiuni repetate frecvent și le poate muta în centrul spațiului de lucru pentru acces rapid.

Sistemul este, de asemenea, echipat cu capabilități de bază pentru lucrul cu proprietarii, clienții, inventarul, pentru înregistrarea veniturilor și cheltuielilor și așa mai departe. Acum despre totul în detaliu.

Program de închiriere

Programul de închiriere vă permite să creați rapid baze de date. Dacă aveți o agenție imobiliară specializată în închirieri, atunci trebuie să vă creați o bază de date cu proprietăți imobiliare și proprietari.

Fiecărui obiect de închiriat i se poate atribui un număr unic în baza de date, pot fi introduse caracteristici, proprietăți, descriere, fotografie sau videoclip al obiectului. Puteți introduce orice informație în card. Ulterior, puteți urmări ocuparea acestuia, cererea și cheltuielile (de exemplu, pentru reparații).

Programul de închiriere este util nu numai pentru o agenție imobiliară, ci și pentru orice altă întreprindere de închiriere de scule, închiriere de haine, închiriere de mașini și așa mai departe. În acest caz, articolelor pot fi atribuite coduri de bare și inițializate în sistem folosind un scaner.

De asemenea, puteți utiliza numere unice obișnuite atribuite automat de program. O căutare rapidă a pozițiilor din sistem este efectuată de primele cifre ale codului sau literele numelui obiectului.

De asemenea, este importantă menținerea unei baze de date cu clienți și proprietari (relevantă pentru agențiile imobiliare). Fixarea numelui și istoricului cooperării pot fi colectate pentru fiecare caz. Aceste informații pot fi utile pentru implementarea programelor de loialitate.

Prin colaborarea cu fiecare client și integrarea CRM cu telefonia IP, informațiile salvate pot fi inițializate la apelarea la birou.

La încheierea acordurilor, de exemplu, cu locatorii, puteți menține registre ale acordurilor, precum și le puteți întocmi direct în sistem, folosind șabloane gata făcute. Programul poate fi configurat pentru a furniza notificări în contextul monitorizării obligațiilor contractuale.

Software de inchiriat

Software-ul de închiriere de la USU poate fi folosit pentru înregistrarea cheltuielilor. Proprietățile închiriate trebuie întreținute în mod constant pentru a-și menține prezentarea. Aceste cheltuieli pot sta la baza costului de închiriere sau de închiriere.

Datorită acestor date, este posibilă analizarea cheltuielilor pentru a le identifica pe cele mai scumpe și eventual schimbarea strategiei. În USU poți înregistra venituri și le poți împărți pe zone. Acest lucru poate fi util atunci când o companie este angajată în închiriere în direcții diferite și este important pentru aceasta care dintre ele generează cele mai multe venituri.

Pentru închiriere sau închiriere, este, de asemenea, important să poți lucra cu clienții, acest lucru se aplică procesului de rezervare, plată și suport informațional. În acest sens, USU poate oferi funcționalitatea necesară.

Software-ul de închiriere de la USU poate fi folosit pentru rezervare. În USU, puteți evidenția anumite categorii cu culoare. De exemplu, articolele rezervate vor fi evidențiate cu albastru. Când aveți de-a face cu clienți nesiguri, puteți utiliza un simbol distinctiv - un semn de exclamare. Acest lucru vă va clarifica imediat că, de exemplu, trebuie să lucrați cu această entitate numai cu plata anticipată completă sau să refuzați complet serviciile.

Un sistem de memento, inclusiv cele automate, va ajuta la controlul plăților, va preveni returnarea prematură a proprietății și va fi util în alte privințe.

Dacă vizitați site-ul nostru web, vă puteți familiariza cu recenzii video disponibile, instrucțiuni, recenzii de la experți și multe altele. Vă recomandăm să descărcați versiunea de încercare gratuită, aceasta este deja disponibilă pe site-ul nostru. Sistem de contabilitate universal – capabilități moderne de gestionare a contabilității închirierii.

Aspectul programului

Program de închiriere

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul gratuit pentru închiriere

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Puncte de închiriere a bicicletelor

    Puncte de închiriere
    a bicicletelor
  • Puncte de închiriere a mașinilor

    Puncte de închiriere
    a mașinilor
  • Chirie rochii și haine

    Chirie rochii
    și haine
  • Puncte de închiriere

    Puncte de
    închiriere
  • Chirie și arendă de instrumente și inventar

    Chirie și arendă de
    instrumente și inventar
  • Arenda spațiilor comerciale și terenurilor

    Arenda spațiilor
    comerciale și terenurilor
  • Organizații de arendă a echipamentelor și instrumentelor pentru construcții

    Organizații de arendă
    a echipamentelor și
    instrumentelor pentru
    construcții
  • Magazine de închiriere a echipamentelor sportive

    МMagazine de închiriere
    a echipamentelor sportive
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.