Caracteristicile programului de închiriere
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de închiriere de la USU vă va ajuta să gestionați procesele de bază de închiriere;
- Închirierea prin USU poate fi asigurată folosind diferite formate de lucru: plată orară, zilnică sau lunară;
- oftware-ul vă permite să creați carcase separate pentru obiectele de închiriat;
- uteți închiria și păstra înregistrări pentru diverse categorii, de la bunuri imobiliare la instrumente;
- ategoriile de închiriere pot fi reflectate în carduri personale;
- În cardurile personale puteți reflecta maximul de caracteristici, proprietăți, caracteristici, fotografii sau videoclipuri ale obiectelor;
- rogramul este configurat pentru procesul de rezervare a obiectelor contabile;
- În programul de rezervare, puteți reflecta în culoare, de exemplu, ocuparea obiectului;
- uteți forma și înregistra contracte în sistem;
- olosind USU, veți putea gestiona analizele;
- apoartele pot fi generate în diferite domenii: venituri, cheltuieli, casa de marcat, angajați etc;
- a întreținerea instalațiilor, puteți înregistra costurile de întreținere;
- tunci când atrageți parteneri, puteți stabili un comision pentru serviciile furnizate;
- otificări, mesaje personalizate, mementouri – pot fi implementate pe baza USU;
- versiune de probă a programului este disponibilă pentru descărcare.
Program de închiriere
Software-ul de închiriere ar trebui să aibă funcții pentru înregistrarea veniturilor, cheltuielilor, gestionarea proprietății și interacțiunea cu clienții și proprietarii. Vă sugerăm să utilizați Sistemul Universal de Contabilitate.
Software-ul de închiriere USU are capabilitățile de a deservi procesele de bază ale agenției. Să le aruncăm o privire mai atentă. În USU este ușor să gestionezi diferite tipuri de informații. De ce? Pentru că utilizatorul lucrează într-un spațiu de lucru confortabil, îl poate personaliza după el însuși, poate selecta acțiuni repetate frecvent și le poate muta în centrul spațiului de lucru pentru acces rapid.
Sistemul este, de asemenea, echipat cu capabilități de bază pentru lucrul cu proprietarii, clienții, inventarul, pentru înregistrarea veniturilor și cheltuielilor și așa mai departe. Acum despre totul în detaliu.
Programul de închiriere vă permite să creați rapid baze de date. Dacă aveți o agenție imobiliară specializată în închirieri, atunci trebuie să vă creați o bază de date cu proprietăți imobiliare și proprietari.
Fiecărui obiect de închiriat i se poate atribui un număr unic în baza de date, pot fi introduse caracteristici, proprietăți, descriere, fotografie sau videoclip al obiectului. Puteți introduce orice informație în card. Ulterior, puteți urmări ocuparea acestuia, cererea și cheltuielile (de exemplu, pentru reparații).
Programul de închiriere este util nu numai pentru o agenție imobiliară, ci și pentru orice altă întreprindere de închiriere de scule, închiriere de haine, închiriere de mașini și așa mai departe. În acest caz, articolelor pot fi atribuite coduri de bare și inițializate în sistem folosind un scaner.
De asemenea, puteți utiliza numere unice obișnuite atribuite automat de program. O căutare rapidă a pozițiilor din sistem este efectuată de primele cifre ale codului sau literele numelui obiectului.
De asemenea, este importantă menținerea unei baze de date cu clienți și proprietari (relevantă pentru agențiile imobiliare). Fixarea numelui și istoricului cooperării pot fi colectate pentru fiecare caz. Aceste informații pot fi utile pentru implementarea programelor de loialitate.
Prin colaborarea cu fiecare client și integrarea CRM cu telefonia IP, informațiile salvate pot fi inițializate la apelarea la birou.
La încheierea acordurilor, de exemplu, cu locatorii, puteți menține registre ale acordurilor, precum și le puteți întocmi direct în sistem, folosind șabloane gata făcute. Programul poate fi configurat pentru a furniza notificări în contextul monitorizării obligațiilor contractuale.
Software de inchiriat
Software-ul de închiriere de la USU poate fi folosit pentru înregistrarea cheltuielilor. Proprietățile închiriate trebuie întreținute în mod constant pentru a-și menține prezentarea. Aceste cheltuieli pot sta la baza costului de închiriere sau de închiriere.
Datorită acestor date, este posibilă analizarea cheltuielilor pentru a le identifica pe cele mai scumpe și eventual schimbarea strategiei. În USU poți înregistra venituri și le poți împărți pe zone. Acest lucru poate fi util atunci când o companie este angajată în închiriere în direcții diferite și este important pentru aceasta care dintre ele generează cele mai multe venituri.
Pentru închiriere sau închiriere, este, de asemenea, important să poți lucra cu clienții, acest lucru se aplică procesului de rezervare, plată și suport informațional. În acest sens, USU poate oferi funcționalitatea necesară.
Software-ul de închiriere de la USU poate fi folosit pentru rezervare. În USU, puteți evidenția anumite categorii cu culoare. De exemplu, articolele rezervate vor fi evidențiate cu albastru. Când aveți de-a face cu clienți nesiguri, puteți utiliza un simbol distinctiv - un semn de exclamare. Acest lucru vă va clarifica imediat că, de exemplu, trebuie să lucrați cu această entitate numai cu plata anticipată completă sau să refuzați complet serviciile.
Un sistem de memento, inclusiv cele automate, va ajuta la controlul plăților, va preveni returnarea prematură a proprietății și va fi util în alte privințe.
Dacă vizitați site-ul nostru web, vă puteți familiariza cu recenzii video disponibile, instrucțiuni, recenzii de la experți și multe altele. Vă recomandăm să descărcați versiunea de încercare gratuită, aceasta este deja disponibilă pe site-ul nostru. Sistem de contabilitate universal – capabilități moderne de gestionare a contabilității închirierii.
Programe video de inchiriat
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați programul gratuit pentru închiriere
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
ЛAltă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.