1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Automatizare de închiriere

Potrivit a 15 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Automatizare de închiriere

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea închirierii

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
    Alegere convenabilă

    Alegere convenabilă
  • Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
    Echipament

    Echipament
  • Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
    Formulare

    Formulare
  • Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
    Planificare

    Planificare
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
    Închiriere

    Închiriere
  • Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
    Vânzări

    Vânzări
  • Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
    Amortizare

    Amortizare
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
    Gajuri

    Gajuri
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Быстрый старт

    Быстрый старт
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Prin soluția software de la USU, puteți automatiza cu ușurință zona de închiriere și nu numai;
  • uteți crea un card detaliat separat pentru fiecare proprietate închiriată;
  • iecărui obiect i se poate atribui propria sa categorie și evidențiat în culoare;
  • a aranjarea serviciilor de închiriere, software-ul poate calcula cu ușurință costul;
  • Într-un format de masă de activitate, chitanțele pot fi generate automat pentru o perioadă și trimise prin email;
  • rogramul CRM este programat pentru notificări și mailing-uri speciale;
  • iecare client al companiei poate fi înregistrat în sistem;
  • ând lansați un buletin informativ de marketing, puteți utiliza integrarea cu diverși mesageri;
  • aportarea sumar va arăta procesul de închiriere din diferite părți;
  • rin intermediul software-ului este ușor să urmăriți plățile restante și să efectuați calcule de penalități;
  • acă există contracte, puteți monitoriza executarea și înregistrarea acestora;
  • uteți verifica nivelul de ocupare pentru fiecare proprietate închiriată;
  • uteți face o rezervare de închiriere direct în program;
  • RM ajută la evaluarea veniturilor și cheltuielilor companiei;
  • SU – îmbunătățiți-vă procesele cu noi.

Automatizare de închiriere

Automatizarea închirierii este activitatea de deservire a activităților operaționale de închiriere prin intermediul automatizării. Un program special ajută la gestionarea automată a proceselor, rezolvând în același timp multe probleme legate de închiriere.

Utilizatorul nu este implicat în procesele de rutină, el se poate concentra pe chestiuni mai importante. Automatizarea modernă este angajată în deservirea unei varietăți de procese.

Aceasta poate include: publicitate, gestionarea contractelor, procesarea plăților, retururile, înregistrarea veniturilor și cheltuielilor, întreținerea proprietăților de închiriere și multe altele.

Automatizarea închirierii este ușor de realizat folosind o soluție software specială de la USU. În acest articol vom evidenția principala funcționalitate.

Închiriere software de automatizare

Programul de automatizare a închirierii are o interfață simplă și intuitivă. De la bun început, oferim instruire despre cum să utilizați programul și, de asemenea, oferim materiale practice și videoclipuri pas cu pas despre cum funcționează software-ul.

Lucrul în program începe cu completarea indicatorilor de bază: clienți, imobiliare și multe altele. Dacă aveai deja baze de date electronice înainte de a lucra la USU, acestea pot fi importate cu ușurință. Dacă tocmai vă începeți afacerea, puteți utiliza introducerea manuală.

Puteți crea carduri specifice pentru clienți în program, acestea pot reflecta informații personale și, ulterior, pot atașa un istoric de interacțiune. Atunci când este integrat cu telefonia IP, la apelarea la birou, informațiile despre client pot fi determinate pe ecranul operatorului, iar acesta poate înțelege deja preferințele clientului, caracteristicile de cooperare și așa mai departe. Și acest lucru face posibilă creșterea cu ușurință a loialității din partea consumatorului de servicii.

Programul de automatizare a închirierii vă permite, de asemenea, să păstrați înregistrări detaliate ale obiectelor închiriate. În primul rând, toate sunt înregistrate în program cu detalii maxime și chiar o imagine. De asemenea, fiecare proprietate va avea un istoric de închiriere salvat. Ce dă asta? Acest lucru vă permite să evaluați cererea pentru un anumit tip de închiriere, iar rapoartele USU utile vă vor ajuta în acest sens.

Contabilitatea directă a serviciilor de închiriere poate fi efectuată în diferite formate: de exemplu, poate fi închiriere lunară, orară sau zilnică. Pe baza formatului selectat, programul va calcula automat costul serviciilor, iar o chitanță poate fi, de asemenea, generată automat.

Dacă contractul de închiriere este pe termen lung, atunci s-ar putea să vă placă funcțiile asociate cu calcularea automată a plății și trimiterea prin e-mail sau messenger. Există și posibilități de trimitere în masă.

Când lucrați cu clienți nesiguri, în primul rând, aceștia pot fi identificați în sistem; în al doilea rând, folosiți mementouri și notificări; iar în al treilea rând, dacă apar întârzieri, percepe o penalizare conform tarifului.

SRM pentru automatizarea închirierii

CRM pentru automatizarea închirierii este o platformă foarte flexibilă care poate fi folosită pentru aproape orice întreprindere legată de închiriere. Dacă aveți sucursale, suntem gata să vă oferim funcții de administrare a acestora. În acest caz, puteți obține date atât despre venituri, cât și despre cheltuieli.

Proprietatea închiriată trebuie întreținută corespunzător, iar costurile pentru aceasta pot fi reflectate în software-ul de management. Acest lucru va ajuta pe viitor să înțelegem cât de profitabilă este proprietatea în contextul închirierii.

SRM pentru automatizarea închirierii de la USU poate avea multe funcții suplimentare, inclusiv: menținerea rezervărilor, deservirea proceselor financiare (casa de marcat, cont curent), organizarea mailingurilor, managementul marketingului și disponibilitatea analizei complete.

În ceea ce privește analizele, puteți observa multe rapoarte, de exemplu, raportul „bani” va arăta disponibilitatea fondurilor în formă cash și non-cash. Un raport asupra unui obiect va arăta lichiditatea și profitul acestuia, contribuția la venitul total. Rapoartele asupra angajaților îi vor scoate în evidență pe cei mai sârguincioși și cei mai neglijenți. Puteți găsi aici alte tipuri de analize, totul este individual și vom selecta doar funcțiile necesare pentru dvs.

Vă invităm să explorați capacitățile CRM mai în profunzime. Acest lucru se poate face folosind o recenzie video accesibilă. Descărcați versiunea de încercare a USU și încercați singur platforma noastră. Un sistem de contabilitate universal deschide noi oportunități pentru afacerea dvs.

Aspectul programului

Automatizare de închiriere

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a software-ului de automatizare a închirierii

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Puncte de închiriere a bicicletelor

    Puncte de închiriere
    a bicicletelor
  • Puncte de închiriere a mașinilor

    Puncte de închiriere
    a mașinilor
  • Chirie rochii și haine

    Chirie rochii
    și haine
  • Puncte de închiriere

    Puncte de
    închiriere
  • Chirie și arendă de instrumente și inventar

    Chirie și arendă de
    instrumente și inventar
  • Arenda spațiilor comerciale și terenurilor

    Arenda spațiilor
    comerciale și terenurilor
  • Organizații de arendă a echipamentelor și instrumentelor pentru construcții

    Organizații de arendă
    a echipamentelor și
    instrumentelor pentru
    construcții
  • Magazine de închiriere a echipamentelor sportive

    МMagazine de închiriere
    a echipamentelor sportive
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.