Capabilitățile unui sistem CRM pentru închiriere și management al proprietății
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Folosind software-ul de la USU, puteți construi o gestionare eficientă a propriei proprietăți imobiliare sau închiriate;
- iecărei proprietăți din sistem i se atribuie o categorie individuală (de exemplu: închiriere sau proprie);
- istemul poate fi controlat de la distanță folosind cloud-ul;
- rogramul vă permite să înregistrați diverse tipuri de servicii de închiriere;
- listă de prețuri pentru închirierea proprietății proprii sau închiriate poate fi implementată în program la nivelul algoritmilor de calcul;
- rin intermediul software-ului puteți urmări restanțele de chirie ale beneficiarilor;
- entru fiecare obiect, puteți analiza ocuparea obiectului pentru o perioadă dată;
- irma noastra este pregatita sa va ofere diverse optiuni pentru formatul de cooperare;
- eți putea planifica obiecte în funcție de ocupare și le veți plasa în rezervare;
- heltuielile agenției dumneavoastră, de exemplu, pentru întreținerea imobilelor, pot fi luate în considerare în sistem;
- acă este necesar, puteți folosi programul pentru a gestiona filialele;
- rogramul poate fi integrat cu diverse tipuri de echipamente;
- ă putem conecta un sistem de notificare;
- ementourile pot fi folosite în masă sau individual;
- istem de contabilitate universal – management al proceselor de înaltă calitate la un preț accesibil.
Inchiriere si administrare proprietati
Închirierea și gestionarea proprietății sunt foarte populare în societatea modernă. Acesta este un tip separat de afacere antreprenorială și are propriile sale caracteristici. În acest articol, vom analiza cum să gestionăm eficient chiriile în mediul actual.
Pentru ca managementul să fie efectuat corect, trebuie să utilizați automatizarea. Închirierea și gestionarea proprietăților imobiliare se realizează cel mai bine prin programul USU. Să ne gândim de ce?
USU este o soluție modernă de management al închirierii. Funcțiile pot fi selectate, precum și programul poate fi suplimentat cu capabilități sub formă de integrare cu echipamente și conectare de servicii suplimentare.
Închirierea și administrarea propriei proprietăți imobiliare
Închirierea și gestionarea propriei proprietăți imobiliare, așa cum sa menționat anterior, are propriile caracteristici și caracteristici. Legislația reglementează acest domeniu al antreprenoriatului.
Așadar, în primul rând, în program puteți crea o bază de date despre imobile, aceasta poate fi structurală, de exemplu, împărțită în anumite categorii: închiriate și deținute, de la persoane fizice sau juridice, spații rezidențiale sau comerciale; Aceste caracteristici și structură pot fi implementate cu ușurință în program.
Managerul, lucrând cu date, va naviga cu ușurință în spațiul de lucru. Fiecare card de obiect poate reflecta caracteristicile maxime introduse pentru obiecte.
Mai mult, în USU puteți urmări toate operațiunile asociate unui obiect. Acest lucru oferă oportunități excelente pentru diferite tipuri de analiză.
Închirierea și administrarea propriei proprietăți imobiliare pot fi amenajate în USU în funcție de preferințe, dar în același timp ținând cont de cerințele din acest domeniu.
Este foarte important să ții evidențe pe categorii; clienți și proprietari (dacă sunteți implicat în mediere). În baza de date puteți crea carduri pentru clienți și pentru locatori. La aceste date pot fi atașate informații despre tranzacții. Și, de exemplu, dacă trebuie să urmăriți istoricul cooperării cu un client sau proprietar, puteți face acest lucru cu ușurință.
Pentru a da semnificație juridică tranzacțiilor, contractele pot fi formate și înregistrate în USU, iar termenele limită pot fi urmărite. Dacă este necesar, programul poate fi configurat pentru a furniza notificări, de exemplu, că este timpul să reînnoiți contractul.
Administrarea inchirierii proprietatii
Managementul închirierii imobiliare presupune înregistrarea serviciilor oferite. Puteți înregistra atât serviciile, cât și vânzările în USU. Le puteți încărca în conturi pentru vânzarea de închiriere sau propriile servicii imobiliare. Apoi puteți evalua cât de mult profit aduce fiecare direcție.
La gestionarea închirierii imobilelor au loc operațiuni de înregistrare a profiturilor din activitate. Poate fi emis folosind un cont curent sau o casă de marcat. Rapoartele privind disponibilitatea fondurilor pot fi obținute în orice moment.
Dacă locatorul își închiriază proprietățile, atunci ar trebui să se ocupe de întreținerea acesteia, trebuie să monitorizeze în mod constant consumabilele, uzura fizică și alte categorii pentru a menține prezentarea. De asemenea, trebuie luate în considerare aceste costuri. La USU puteți face acest lucru fără prea multe dificultăți.
Analytics este unul dintre cele mai bune instrumente cu care vă puteți îmbunătăți activitățile. Oferim o varietate de oportunități în acest domeniu. De exemplu, puteți analiza oricând cantitatea, calitatea și tendințele diferitelor categorii.
De exemplu, puteți determina cu ușurință: disponibilitatea fondurilor, cele mai populare proprietăți de închiriere, direcția cea mai profitabilă pentru activitate, evaluarea cheltuielilor pentru fezabilitatea lor și așa mai departe. Toate aceste categorii sunt importante și, desigur, vă permit să vă îmbunătățiți activitățile.
Compania noastră este pregătită să vă ofere alte opțiuni, de exemplu, puteți lucra cu notificări și mementouri. Acest lucru se poate face automat. Puteți lansa un serviciu pentru a evalua serviciul oferit, puteți obține funcții personalizate pentru căutarea unui imobil conform criteriilor specificate și multe alte posibilități.
Vă invităm să descărcați o versiune de încercare gratuită acum sau să solicitați o prezentare mai detaliată. USU – este ușor să vă gestionați închirierea cu noi.
Programe video pentru închiriere și administrare a proprietății
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software pentru închiriere și gestionare a proprietății
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
ЛAltă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.