Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea închirierii imobiliare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin intermediul software-ului de la USU, puteți automatiza rapid închirierea imobilelor;
- rogramul de la USU vă permite să creați și să gestionați baze de date, de exemplu, pe imobiliare;
- iecărui obiect i se poate atribui o categorie și evidențiat cu o anumită culoare;
- SU funcționează conform principiilor CRM și permite suport de înaltă calitate pentru baza de clienți;
- rin intermediul software-ului, puteți organiza munca pe baza mementourilor, inclusiv în modul automat;
- rogramul ajută la menținerea rezervărilor de închiriere;
- alculele chiriei pot fi efectuate în diferite moduri: pe oră, zi, lună;
- SU poate fi implementat pe baza de cloud;
- În muncă poate fi implicat orice număr de angajați;
- ferim funcții speciale la comandă;
- acă există divizii, puteți ține evidența generală;
- oftware-ul poate fi folosit pentru servicii de vânzări;
- rogramul poate funcționa în diferite limbi;
- ucrăm fără taxă de abonament;
- escărcați o versiune de probă a sistemului chiar acum.
Automatizarea inchirierii imobiliare
Automatizarea închirierii imobiliare este un proces destul de profitabil pentru un antreprenor. De ce este așa? Automatizarea simplifică, îmbunătățește, crește viteza operațiunilor și elimină procesele de rutină.
Automatizarea modernă a devenit o parte a economiei, iar antreprenorii caută să o folosească în diferite domenii. Această recenzie este dedicată automatizării pentru închirierea proprietăților de la compania USU.
Dacă alegeți sistemul nostru, veți putea să vă gestionați eficient procesele de închiriere. De ce? Pentru că programul USU este creat în așa fel încât utilizatorii să își desfășoare procesele cât mai confortabil posibil.
În plus, sistemul este conceput convenabil atât pentru manageri, cât și pentru interpreți. Funcțiile convenabile ale programului ajută utilizatorul să controleze procesele din cadrul programului și, în același timp, să mențină relații bune cu clienții.
Pentru un manager, programul poate servi ca un instrument de încredere pentru colectarea informațiilor și analizarea acestora. Acest lucru vă ajută să priviți procesele „de sus” și să înțelegeți punctele forte și punctele slabe. În cele din urmă, acest lucru duce la o performanță îmbunătățită.
Automatizarea închirierii imobiliare de la USU este ușor de implementat într-o companie. În primul rând, trebuie să trimiteți o solicitare, apoi selectam funcționalitatea în funcție de nevoile dvs. Toate lucrările din program se concentrează pe baze de date. Pentru a le crea, trebuie să utilizați importul din media electronică sau să utilizați introducerea manuală a informațiilor.
În ceea ce privește imobilele, fiecare proprietate are propriul card. Acesta reflectă informații detaliate despre obiect: locație, număr de camere, disponibilitatea mobilierului, video, fotografii și alte caracteristici. Pe viitor, la caz pot fi atașate și alte tipuri de informații.
Clienții sunt de asemenea înregistrați în baza de date și fiecăruia dintre ei este atașat un istoric de închiriere. Aceste informații pot fi foarte utile în viitor. De exemplu, atunci când primește o nouă solicitare, un manager poate selecta cu ușurință opțiuni în funcție de nevoi sau poate oferi imediat opțiunea anterioară. De asemenea, salvarea informațiilor despre cooperare face posibilă implementarea programelor de loialitate.
Prin automatizarea sistemului de management, vei putea gestiona contabilitatea financiara, inregistra prestarea serviciilor si cheltuielile. La repararea serviciilor, se poate folosi un format de plată lunar, zilnic sau orar. Când atașați o listă de prețuri, calculele vor fi efectuate automat. Acest lucru este valabil și pentru formarea documentelor. În program puteți genera: chitanțe, facturi de plată, acte de reconciliere, contracte și multe altele.
USU vă permite să lucrați eficient cu distribuirea informațiilor, dacă este necesar, puteți implementa un sistem de memento-uri sau notificări; În caz de întârziere a plăților, penalitățile și amenzile pot fi calculate automat.
Înregistrarea costurilor de întreținere a imobilelor vă permite să evaluați cât de lichide sunt procesele și dacă costurile sunt justificate. În cursul activității, este imperativ să păstrați evidența lucrărilor de reparații, facturilor de utilități și proceselor de curățare, toate acestea devin ulterior parte din costul de închiriere. Programul vă permite să înregistrați cu ușurință costurile de întreținere.
USU sugerează lucrul cu rapoarte și identificarea diferitelor componente ale activităților. De exemplu, puteți determina ce obiecte sunt solicitate și care nu. Puteți evalua munca angajaților, puteți efectua un audit intern al operațiunilor și puteți preveni frauda din partea acestora.
De asemenea, puteți analiza costurile, de exemplu, în software în acest scop puteți împărți costurile în articole, este mult mai ușor de analizat în acest format;
Există un alt format de închiriere: atunci când un agent imobiliar acționează ca intermediar în închiriere. El creează o bază de date a chiriașilor cu proprietățile lor și le găsește clienți, făcând profit pentru serviciile intermediare. Acest format de lucru poate fi completat și în sistem. De asemenea, putem oferi servicii de regăsire a informațiilor la cerere.
Cu USU veți putea folosi toate cele mai recente oportunități din domeniul automatizării. De la contabilitate la analiză profundă. Programul nu este standardizat, poate fi ajustat pentru a se potrivi activității. De exemplu: puteți selecta orice număr de conturi, utilizați automatizarea pentru a gestiona sucursale, puteți selecta zone de contabilitate. Dacă vă conectați sau nu servicii suplimentare, depinde de dvs.
O recenzie video este disponibilă pe site-ul nostru web, care dezvăluie funcționalitatea programului mai detaliat. Alte întrebări pot fi adresate în timpul unui contact personal. Sistem de contabilitate universal – conduceți-vă afacerea conform standardelor moderne.
Programe video pentru automatizarea chiriilor imobiliare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea închirierii imobiliare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.