Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea închirierii
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Automatizarea închirierii vă va permite să vă consolidați avantajele competitive;
- rin USU veți putea înregistra procese legate de închiriere și închiriere;
- istemul poate lua în considerare orice categorie de închiriere și închiriere;
- entru identificare, puteți folosi coduri de bare sau numere unice din program;
- aza de date este ușor de căutat, puteți utiliza diferite opțiuni;
- atele pot fi afișate sub formă de tabel într-un singur loc;
- tarea articolului de închiriat va fi actualizată automat;
- iferite tipuri de stări pot fi identificate după culoare;
- istemul oferă funcții pentru efectuarea unei rezervări;
- rogramul monitorizează că nu există suprapuneri la box office, acest lucru ajută la evitarea situațiilor conflictuale;
- În contabilitate, puteți utiliza diverse opțiuni de acumulare: oră, zi, lună;
- oftware-ul ajută la controlul conturilor de plătit;
- rogramul poate fi utilizat pentru înregistrarea obligațiilor;
- istemul vă permite să înregistrați cu ușurință contractele și să monitorizați executarea acestora;
- uteți implementa notificări, mementouri și alte tipuri de alerte;
- escărcați versiunea de încercare a software-ului chiar acum.
Automatizare de închiriere
Automatizarea face parte din lumea modernă. Te ajută să scapi de rutină și să te concentrezi pe procese mai importante. Automatizarea închirierii ajută antreprenorul modern să desfășoare afaceri conform standardelor moderne, principalul lucru este să aleagă soluția potrivită pentru afacere.
Automatizarea închirierii poate fi comandată de la compania USU. Luăm în considerare specificul proceselor și implementăm programul în companie cât mai repede posibil. Să aruncăm o privire mai atentă la capacitățile programului de automatizare a închirierii.
Închiriere software de automatizare
Un program de automatizare a închirierii USU poate face față unei game largi de procese contabile: comenzi, control financiar, lucru cu documente, lucru cu clienții, notificări și așa mai departe.
Programul poate procesa o varietate de categorii: imobiliare, mașini, îmbrăcăminte, unelte și multe altele. Sistemul vă permite să descrieți caracteristicile obiectelor închiriate cât mai detaliat posibil. Le puteți descrie în detaliu, atașați fotografii, videoclipuri, dacă este necesar.
Pentru a găsi o categorie în program, trebuie doar să introduceți primele caractere ale numelui obiectului, puteți utiliza și coduri de bare, numere unice atribuite automat de program; Puteți face selecții în sistem, de exemplu, pe baza comenzilor problematice.
Când lucrează cu aplicații, utilizatorul poate avea în fața ochilor toate informațiile necesare. De exemplu, va avea în fața ochilor: comenzi în curs, restante, gratuite și așa mai departe. Pentru comoditate, am oferit posibilitatea de a diferenția stările obiectelor. Acest lucru ajută la analiza rapidă a unui anumit segment de obiecte închiriate la momentul potrivit. Setările sistemului pot fi determinate în funcție de preferințele utilizatorului.
Să luăm în considerare un exemplu condiționat: biroul primește un apel și clientul are nevoie de un apartament pentru o anumită oră și dată. Folosind un format convenabil pentru prezentarea informațiilor, un consultant poate naviga foarte rapid în spațiul de lucru și poate oferi un răspuns cât mai repede posibil.
Pentru a crește loialitatea clienților, puteți colecta istoricul interacțiunilor în program. La conectarea telefoniei IP, întreaga istorie a cooperării poate apărea în fața ochilor consultantului și acesta se poate adresa imediat clientului pe nume, șocându-l astfel.
Software-ul de automatizare pentru închiriere poate fi folosit pentru notificări și mementouri. Acest lucru poate fi implementat folosind SMS-uri, mesaje vocale și mesagerie instant. Acest lucru se poate face automat. De asemenea, puteți lansa liste de corespondență cu programe de marketing de loialitate prin USU.
SRM pentru automatizarea închirierii
SRM pentru automatizarea închirierii poate ajuta la menținerea ordinii în muncă în cadrul companiei. Auditul procesului va ajuta în acest sens. Puteți verifica oricând corectitudinea contabilității: dacă au existat distorsiuni ale datelor, sumelor și așa mai departe.
Scopul principal al dezvoltării SRM este îmbunătățirea interacțiunii cu clienții. Compania USU oferă toate capabilitățile necesare pentru aceasta. De exemplu, vi se pot oferi oportunități excelente de a înregistra în detaliu, chiar și cele mai mici detalii ale cooperării. În timpul contactului cu clientul, aceste informații pot fi în fața ochilor persoanei.
Puteți utiliza, de asemenea, analize moderne. Sistemul vă va arăta ce produse au o cerere specială și vă va arăta consumatorilor obișnuiți. Prin intermediul software-ului, puteți înregistra nu numai veniturile, ci și cheltuielile companiei.
Proprietatea oferită spre închiriere se poate uza și necesită reparații și consumabile. Poate veni un moment în care investițiile pot depăși veniturile primite. Analytics va ajuta la prevenirea unui astfel de rezultat.
SRM pentru automatizarea închirierii face posibilă controlul finanțelor. Prin raportul de bani vei determina sumele din contul curent sau casa de marcat. De asemenea, puteți efectua analize pentru fiecare client, iar problemele controversate pot fi rezolvate folosind reconcilieri.
Suntem gata să vă oferim mult mai multe funcții utile și necesare. Această recenzie evidențiază doar câteva dintre posibilitățile pe care le puteți obține în persoană; Pentru a face acest lucru, trebuie să trimiteți o cerere pentru aceasta. Sistem de contabilitate universal - gestionați procesele cu ușurință.
Programe video pentru automatizarea închirierii
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de automatizare a închirierii
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.