Caracteristicile programului pentru proprietari
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul CMS poate fi utilizat cu ușurință pentru a gestiona activitățile proprietarilor;
- În software puteți crea baze de date imobiliare;
- ând lucrați cu persoane care își oferă proprietatea spre închiriere, puteți ține evidența acestora;
- În USU puteți crea categorii pe imobile, pe clienți, pe proprietari;
- uteți păstra înregistrările agenției în sistem;
- RM este capabil să înregistreze venituri și cheltuieli;
- entru fiecare locator, puteți menține un istoric separat de cooperare;
- uteți crea și menține contracte în software;
- RM poate fi folosit pentru a înregistra o rezervare;
- uteți conecta integrarea personalizată cu PBX;
- nalizele USU vă vor permite să identificați cele mai populare proprietăți de închiriere;
- În software puteți specifica orice tip de garanție în timpul calculelor;
- oate tranzacțiile pot fi documentate;
- rogramul poate fi folosit pentru a gestiona închirieri;
- cestea și alte oportunități vă așteaptă, obțineți mai multe informații acum.
Program de închiriere
Programul pentru proprietari este un instrument modern pentru menținerea evidențelor proprii și ale partenerilor atrași. Unde pot găsi o soluție care să îndeplinească standardele moderne? Vă sugerăm să utilizați Sistemul Universal de Contabilitate.
Software-ul pentru proprietar al USU ajută la gestionarea unei game largi de categorii. Și primul lucru pe care trebuie să-l faceți în software este să completați modulele principale. Acestea privesc: imobiliare, proprietari, clienti si alte categorii. Pentru a face acest lucru, puteți utiliza importul de date.
Programul vă permite să gestionați cu ușurință obiectele imobiliare. De exemplu, puteți crea un catalog de obiecte din sistem. Fiecare obiect va fi înregistrat în detaliu în software: adresa, suprafața, starea, numărul de camere și alte informații. Puteți atașa casetei fotografii și videoclipuri ale obiectului.
De asemenea, puteți crea și înregistra contracte de închiriere în software. Monitorizați obligațiile și termenele limită ale acestora. De exemplu, programul poate fi configurat pentru a vă anunța despre expirarea unui contract.
CRM pentru contabilitatea proprietarului
CRM pentru contabilitatea locatorilor de la USU îndeplinește funcțiile de administrare a unei baze de date a locatorilor. Aceasta înseamnă că sistemul poate stoca informații importante despre istoricul de închiriere, informații de contact, contract și așa mai departe. Adică, de fapt, puteți colecta orice informații importante despre proprietar.
Un CRM de contabilitate al proprietarului poate fi utilizat pentru a gestiona contabilitatea financiară. Este ușor să emiti facturi prin CRM, poți face acest lucru în orice format: ore, zile, luni pentru orice perioadă. Când plățile sunt primite, puteți monitoriza corectitudinea și actualitatea acestora.
Următorul aspect este legat de înregistrarea veniturilor și cheltuielilor. Acest lucru foarte important vă permite să determinați profitabilitatea activităților agenției. Dacă este necesar, puteți conecta integrarea cu sistemele de plată, de exemplu, cu Qiwi și altele.
Contractele de închiriere sunt extrem de importante atunci când ai de-a face cu proprietarii. În USU, acestea pot fi create, stocate, extinse și gestionate. Dacă este necesar, puteți defini setări pentru reînnoirea automată a contractelor și notificări privind expirarea acestora.
În USU este foarte convenabil să lucrezi cu șabloane gata făcute, angajatul responsabil poate corecta doar unele date din contractele gata făcute.
SRM pentru proprietari
Un CRM pentru proprietari vă poate oferi funcții pentru înregistrarea veniturilor și cheltuielilor agenției. Dacă contractul prevede întreținerea instalațiilor, reparații și alte activități, programul poate reflecta aceste date și poate efectua analize asupra acestora.
De asemenea, puteți planifica diverse lucrări pe obiecte.
Acum vă vom spune cum să gestionați eficient relațiile cu clienții. De exemplu, USU oferă funcții pentru armură. De fapt, antreprenorul va avea în fața ochilor toate informațiile despre obiecte, poate identifica cu ușurință obiectele care au fost deja închiriate sau rezervate pentru o anumită dată.
Acest format este convenabil, mai ales in timpul unei consultatii angajatul poate da imediat un raspuns cu privire la ocuparea obiectului sau poate oferi ore sau zile gratuite. În ceea ce privește clienții problematici din USU, aceștia pot fi identificați cu un semn de exclamare, acesta va servi drept semnal pentru construirea interacțiunii bazate pe potențiale probleme. De exemplu, unui client îi este greu să plătească pentru servicii, apoi lucrul cu el se bazează pe plata integrală în avans.
CRM-ul pentru munca proprietarului poate evidenția categoriile necesare în programul de rezervare, apoi consultantul poate oferi rapid informații părților interesate.
USU este bogat în analize și diverse tipuri de rapoarte. Acestea pot fi generate pentru a determina profitabilitatea, ocuparea instalației, costurile de întreținere și așa mai departe. Graficele, diagramele și alte forme de analiză ajută la luarea deciziilor corecte de management în afaceri.
Comunicarea este foarte importantă atunci când lucrați cu clienții și proprietarii. Datorită acestora, puteți contacta rapid adversarii, puteți trimite informații și puteți face schimb de indicatori. Vă putem oferi aceste opțiuni. Puteți chiar să lucrați cu corespondența prin USU.
Vă invităm să conectați integrarea cu telefonia IP și apoi, atunci când primiți un apel de la un client sau proprietar, veți putea reproduce imediat istoria cooperării și creșteți loialitatea, acordând atenție nevoilor partenerului sau clientului dumneavoastră.
Oferim alte oportunități pentru această activitate importantă. Vă invităm să obțineți mai multe informații chiar acum ne puteți contacta direct prin chat-ul de pe site.
Programe video pentru proprietari
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru proprietari
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.