Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea închirieri auto
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin USU puteți automatiza închirierea auto;
- În program, puteți atribui o categorie fiecărei mașini;
- În USU puteți introduce carduri pentru mașini cu o descriere detaliată;
- ontabilitatea detaliată poate fi efectuată pentru fiecare vehicul;
- rogramul ajută la crearea unui istoric complet al contactelor cu clienții;
- istemul poate servi procese din zona rezervării orei și datei;
- n angajat poate verifica cu ușurință dacă vehiculul este ocupat;
- rogramul este conceput pentru a funcționa cu datorii;
- uteți folosi diferite categorii ca garanții: bani, documente etc.;
- lienții problematici pot fi evidențiați color în program;
- În sistem puteți urmări costurile de întreținere a mașinii;
- entru o interacțiune de înaltă calitate, puteți utiliza notificări;
- ervicii suplimentare pot fi conectate la cerere;
- u fost introduse instrucțiuni interactive în USU;
- SU – automatizarea închirieri auto după standarde moderne.
Automatizarea inchirieri auto
Automatizarea închirierii auto poate simplifica semnificativ procesul de contabilitate și interacțiunea cu clienții. Acest lucru este foarte important, mai ales în condițiile moderne când există concurență pe piață.
Să ne uităm la caracteristicile închirieri auto. Pentru ca închirierea de mașini să înflorească, este necesar să existe o varietate de opțiuni de mașină: economice, standard, premium, SUV-uri, microbuze și așa mai departe. Acest lucru va atrage clienți cu gusturi și preferințe diferite. Colectați și crema din toate segmentele.
În USU, pentru confortul de a lucra cu diferite categorii de mașini, puteți crea baze de date convenabile cu categorii și caracteristici distinctive, oferind astfel acces rapid la informații. Cardurile auto pot afișa caracteristici detaliate și fotografii ale articolului închiriat.
Abordarea modernă presupune întreținerea atentă și atentă a bazelor de date. USU face posibilă acumularea de informații despre toate contactele (mesaje, apeluri, oferte, contracte). Fiecare client are propria sa poveste. Acest lucru ajută pe viitor să tragem concluzii, de exemplu, despre solvabilitatea și integritatea clientului. Ajută la implementarea programelor de loialitate.
Închirieri auto moderne pot oferi servicii online, la telefon sau la fața locului. Prin USU, puteți organiza o rezervare prin intermediul site-ului (dacă este integrat cu site-ul), la fața locului sau telefonic, un consultant vă poate oferi rapid informații despre opțiunile disponibile.
Deoarece toate informațiile sunt în fața ochilor, angajatului este ușor să navigheze în spațiul de lucru. Am creat capacitatea de a evidenția categoriile și stările cu culoare - acest lucru accelerează și simplifică și mai mult procesul.
Închirierea de mașini, împreună cu închirierea de mașini, poate oferi servicii și produse suplimentare: scaun auto, navigator și așa mai departe. Unele accesorii pot fi de vânzare. Aceste tranzacții pot fi luate în considerare în USU.
Interacțiunile de închiriere sau de închiriere se pot baza pe un acord sau pe alte condiții. În USU acest lucru poate fi ușor luat în considerare. Garanția poate fi numerar sau documente, plata anticipată regulată pentru servicii și așa mai departe. Puteți aranja acest lucru la USU.
Daca este necesara inregistrarea contractelor, generarea chitantelor, facturilor de plata, la efectuarea operatiunilor corespunzatoare in program, acestea vor fi generate automat.
Pentru a menține starea tehnică și estetică corespunzătoare a mașinii, este necesar să monitorizați constant starea tehnică și să cheltuiți bani pentru întreținere. Contabilitatea detaliată a costurilor va arăta cât costă întreținerea unei mașini pe lună și dacă aceasta este profitabilă pentru închirierea unei mașini.
Rentabilitatea proceselor poate fi evaluată prin rapoarte detaliate. De exemplu, pentru o mașină individuală puteți evalua cererea acesteia, cheltuielile pentru aceasta și lichiditatea exprimată în venitul net. Rapoartele pot fi generate și pentru alte zone. De exemplu, pe baza clienților, îi puteți evalua pe cei mai profitabili și de încredere și, de asemenea, îi puteți identifica pe debitori sau cu un istoric de închiriere problematic.
Acest tip de informații va proteja compania de pierderi. Lucrul cu stabilirea prețurilor este o parte integrantă a proceselor. În USU puteți determina prețuri pentru categoriile de mașini, iar atunci când selectați, prețurile vor fi stabilite automat.
A fi mereu în contact cu clienții este un alt avantaj competitiv pentru închirierea de mașini. USU vă poate oferi o varietate de oportunități în acest domeniu. De exemplu, aceasta ar putea fi trimiterea de oferte de marketing sau notificări despre un program de loialitate.
Pot fi necesare notificări în cazul unor mementouri despre returnări, timpul de utilizare, necesitatea rambursării datoriei și așa mai departe. Ele pot fi implementate prin servicii de comunicare: voce sau SMS obișnuit. Distribuția poate fi efectuată și prin mesagerie instant. O astfel de acoperire este foarte convenabilă și ajută, în primul rând, să nu lase utilizatorii fără informații și, în al doilea rând, să le ofere cel mai convenabil format pentru perceperea informațiilor.
Am dezvoltat multe alte servicii care vă vor fi cu siguranță utile în activitățile dumneavoastră. Puteți conecta integrări personalizate: cu echipamente, cu un site web, un bot pentru afaceri și așa mai departe. Pentru o abordare detaliată, vă invităm să trimiteți o cerere de prezentare. Suntem gata să răspundem la orice întrebări ați putea avea.
Automatizarea închirierii auto poate fi comandată de la distanță; acest lucru se poate face direct prin chat-ul de pe site.
Programe video pentru automatizarea închirieri auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit un program pentru a automatiza închirierea de mașini
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.