1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. CRM pentru înregistrările clienților

Potrivit a 257 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

CRM pentru înregistrările clienților

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru înregistrarea clienților

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
    Înregistrarea clienților

    Înregistrarea clienților
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
    Istoricul vizitelor

    Istoricul vizitelor
  • Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
    Club Card

    Club Card
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea bonusurilor
  • Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
    SMS

    SMS
  • Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
    E-mail

    E-mail
  • Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
    Plăți

    Plăți
  • Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
    Evidența materialelor

    Evidența materialelor
  • Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
    Calcule

    Calcule
  • Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
    CRM

    CRM
  • Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
    Preferințe

    Preferințe
  • Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de clienți

    Creșterea numărului
    de clienți
  • Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating
    clienți
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
    Menținerea clienților

    Menținerea clienților
  • Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
    Recomandări

    Recomandări
  • Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
    Nepopular

    Nepopular
  • Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
    Analiza vânzărilor

    Analiza vânzărilor
  • Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în funcție
    de timp
  • Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
    Prognoza mărfurilor

    Prognoza mărfurilor
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
    Înregistrare online

    Înregistrare online
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul de la USU ajută la gestionarea eficientă a proceselor saloanelor de înfrumusețare;
  • istemul ajută la gestionarea eficientă a interacțiunilor, datorită funcțiilor CRM;
  • În software, poți să formalizezi componentele financiare ale activității tale;
  • lata poate fi acceptată în principalele moduri: numerar, transfer bancar, certificate, bonusuri;
  • istemul are capabilități de suport informațional;
  • a cerere, puteți conecta integrarea cu site-ul;
  • rin CRM poți coordona munca meșterilor;
  • eți putea evalua volumul de muncă al personalului;
  • uteți înregistra venituri și cheltuieli, puteți evalua perspectivele de dezvoltare;
  • oftware-ul poate fi utilizat în diferite limbi și pentru gestionarea sucursalelor;
  • ferim condiții favorabile de cooperare;
  • tunci când aplicați programe de fidelitate, puteți lua în considerare caracteristicile acestora în sistem;
  • ntegrari hardware disponibile;
  • rin intermediul sistemului se poate monitoriza consumul de consumabile;
  • u USU vă puteți automatiza procesele.

Cum să înregistrezi clienții?

Cum să înregistrezi clienții? Această întrebare este relevantă pentru multe companii angajate în furnizarea de servicii. Anterior, acest proces era efectuat exclusiv de administrator în declarații pe hârtie. Acest format era extrem de incomod și erorile de înregistrare puteau duce la suprapuneri în programul specialiștilor și situații de conflict cu vizitatorii. Sau ar putea exista perioade de nefuncționare în operațiuni, ceea ce este, de asemenea, extrem de incomod și neprofitabil pentru companie.

Cum să înregistrați corect clienții?

Cum să înregistrați corect clienții? În condiții moderne, automatizarea este utilizată pentru aceasta. Datorită unui program special, puteți lucra cu ușurință și eficient cu programe, programe și puteți îndeplini așteptările tuturor participanților. Vă invităm să lucrați în software-ul USU. Să vă spunem mai multe despre capacitățile programului în această direcție.

CRM pentru evidențele clienților

CRM pentru înregistrarea clienților vă permite să lucrați eficient cu cumpărătorii de servicii. Software-ul vă permite să creați baze de date și carduri separate pentru fiecare vizitator. Acestea pot reflecta istoria cooperării, inclusiv: preferințe în servicii, statut, gen, programe de loialitate aplicate și așa mai departe. Acest lucru ne permite să oferim servicii mai bune în timpul contactelor.

Sistem CRM pentru inregistrarea clientilor

Un sistem CRM pentru înregistrarea clienților la sosirea unui apel va afișa pe ecranul administratorului toate informațiile despre apelant și îl va ajuta să navigheze rapid în conversație. De exemplu, cardul poate reflecta de ce maestru este servit subiectul, ce tipuri de servicii primește și pe care nu le-a încercat încă și așa mai departe. Această abordare poate crește semnificativ loialitatea consumatorilor de servicii și calitatea serviciilor.

Înregistrați clienți

Înregistrarea clienților în sistem este foarte simplă. Pentru a face acest lucru, trebuie să intrați în fereastra principală a software-ului. Când sistemul pornește, vor fi afișate ferestre cu programul tuturor masterilor. În aceste ferestre vă puteți înregistra pentru proceduri. Aici selectezi ora si specialistul care va presta serviciile.

Sistem de programare

Sistemul de rezervare a programelor este foarte ușor de utilizat. Dacă subiectul este deja înregistrat în software, atunci trebuie doar să îl selectați din listă. Dacă aveți un nou consumator de servicii, puteți crea imediat un card separat pentru el și puteți începe să vă înregistrați pentru servicii. Aceste informații vor fi stocate în sistem și pot fi folosite pentru analiză.

Calendar pentru înregistrarea clienților

Un calendar pentru rezervarea clienților are multe beneficii care ușurează lucrurile. Permite planificare ușoară. Astfel, vă puteți organiza cu ușurință ziua de lucru, distribuiți munca în timp, eliminați suprapunerile și intersecțiile, ceea ce reduce probabilitatea erorilor. Cu USU puteți face acest lucru foarte ușor.

Sistem de înregistrare a clienților

Un sistem de înregistrare a clienților de la USU poate asigura disponibilitatea online atunci când este integrat cu site-ul web. În acest caz, consumatorii de servicii se pot înscrie în mod independent prin internet, fără a apela la apeluri telefonice sau la vizite personale. Acest lucru reduce sarcina administratorului și crește loialitatea clienților valoroși.

Program de înregistrare a clienților

Programul de înregistrare a clientului poate fi afișat pe un monitor interactiv atunci când este integrat cu echipamente similare. Programul USU poate fi configurat pentru notificări automate, e-mail, SMS sau o scrisoare de la mesager. Acestea le reamintesc vizitatorilor vizita lor viitoare și minimizează pierderile din timpul nefuncționării afacerii.

Sistem electronic de programare

Sistemul electronic de rezervare a programărilor de la USU vă va economisi mult timp. Automatizarea înregistrării eliberează angajații de a fi nevoiți să proceseze manual fiecare aplicație. Adăugarea sau modificarea rapidă a timpului vă permite să treceți rapid la un alt proces.

Mentinerea inregistrarilor clientilor

Menținerea înregistrărilor clienților în mod corect crește loialitatea consumatorilor de servicii. Un proces de înregistrare convenabil și accesibil pentru client creează o impresie pozitivă asupra afacerii. Dacă vorbim despre formatul electronic, este posibil să alegeți un moment convenabil fără efort suplimentar.

Organizator pentru inregistrarea clientilor

Organizatorul pentru înregistrarea clienților de la USU vă va oferi statistici și analize. Veți putea urmări activitatea clienților, frecvența vizitelor și volumul de muncă al angajaților. Toate acestea vor ajuta la optimizarea proceselor de lucru și la creșterea productivității.

Adesea, astfel de organizatori sunt integrati cu sisteme CRM, sisteme de contabilitate financiara etc., ceea ce le face si mai utile in managementul afacerii. Avantajele platformei USU sunt că, cu capabilități avansate, poate funcționa ca aceste sisteme.

Sistemul de înregistrare a clienților USU poate ajuta la gestionarea altor procese. De exemplu, prin intermediul software-ului puteți înregistra serviciile furnizate, furnizați documente, stabiliți scopuri și obiective pentru profesioniști și evaluați diverse caracteristici. Puteți afla mai multe despre cum să lucrați în program din recenzia video disponibilă, vă invităm să o faceți chiar acum.

Aspectul programului

CRM pentru înregistrările clienților

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a sistemului CRM pentru înregistrarea clienților

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Salon de frumusețe

    Salon de frumusețe
  • Academie și institut de frumusețe

    Academie și institut
    de frumusețe
  • Îngrijire și salon pentru animale

    Îngrijire și salon
    pentru animale
  • Studio de bronzat și solar

    Studio de
    bronzat și solar
  • Centru de imagine

    Centru de imagine
  • Centru de cosmetologie și clinică

    Centru de cosmetologie
    și clinică
  • Frezerie și salon de frezerie

    Frezerie și salon
    de frezerie
  • Nail studio și salon de unghii

    Nail studio și
    salon de unghii
  • Centru estetic

    Centru estetic
  • Barbershop

    Barbershop
  • Salon SPA și centru

    Salon SPA și centru
  • Cabinet de cosmetologie, sănătatea și frumusețe

    Cabinet de cosmetologie,
    sănătatea și frumusețe
  • Salon de tatuaj și studio de tatuaje

    Salon de tatuaj și
    studio de tatuaje
  • Magazin și companie de comerț

    Magazin și
    companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.