1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. CRM pentru salon spa

Potrivit a 71 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

CRM pentru salon spa

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru un salon spa

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
    Înregistrarea clienților

    Înregistrarea clienților
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
    Istoricul vizitelor

    Istoricul vizitelor
  • Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
    Club Card

    Club Card
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea bonusurilor
  • Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
    SMS

    SMS
  • Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
    E-mail

    E-mail
  • Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
    Plăți

    Plăți
  • Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
    Evidența materialelor

    Evidența materialelor
  • Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
    Calcule

    Calcule
  • Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
    CRM

    CRM
  • Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
    Preferințe

    Preferințe
  • Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de clienți

    Creșterea numărului
    de clienți
  • Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating
    clienți
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
    Menținerea clienților

    Menținerea clienților
  • Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
    Recomandări

    Recomandări
  • Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
    Nepopular

    Nepopular
  • Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
    Analiza vânzărilor

    Analiza vânzărilor
  • Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în funcție
    de timp
  • Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
    Prognoza mărfurilor

    Prognoza mărfurilor
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
    Înregistrare online

    Înregistrare online
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul de la USU ajută la gestionarea eficientă a centrului SPA;
  • tât administratorul, cât și directorul pot lucra în sistem;
  • rin intermediul software-ului se poate lucra cu programul;
  • lienții pot fi căutați folosind datele cardului clientului și alte metode;
  • În software puteți crea un caz complet pentru un client individual;
  • erviciile din sistem pot fi selectate direct din lista de prețuri;
  • rogramul poate calcula automat costul total al serviciilor;
  • oftware-ul vă permite să înregistrați un client pentru o zi la diferiți specialiști;
  • oftware-ul poate fi configurat pentru a notifica un client despre un apel;
  • e asemenea, puteți face mementouri automate în masă;
  • rogramul poate fi configurat pentru a efectua apeluri vocale;
  • uteți lucra în program cu orice monedă;
  • istemul poate suporta diferite metode de plata: numerar, plati fara numerar, certificat, bonusuri;
  • n tip mixt de plată este acceptat, de exemplu, parțial în bonusuri, parțial în numerar;
  • Ți-am pregătit și mai multe oportunități, află mai multe despre asta.

CRM pentru salon spa

CRM pentru un salon spa este un program care gestionează clienți. Sunt foarte importante pentru fiecare salon, deoarece de ele depind veniturile și dezvoltarea ulterioară a centrului.

Cum să alegi un CRM pentru un salon spa? Trebuie să studiați ofertele existente și să le comparați capacitățile cu nevoile dvs. Am dori să vă prezentăm un CRM modern dezvoltat de USU.

Program pentru centrul SPA

Programul pentru centrul SPA de la USU ajută la gestionarea eficientă a diferitelor procese. Funcțiile CRM vă vor permite să lucrați cu fiecare client cât mai eficient posibil. Sistemul poate reflecta toate caracteristicile specifice ale clientului. De exemplu, ce servicii folosește, cât de des vizitează salonul, la ce oră etc.

Informațiile detaliate vor fi utile atunci când contactați vizitatorul, precum și pentru stimularea cererii sale de servicii. De asemenea, dacă din anumite motive administratorul renunță și un nou venit îi ia locul, îi va fi ușor să lucreze cu clienții, deoarece informațiile sunt introduse foarte detaliat în programul pentru centrul SPA.

Managementul salonului SPA

Managementul salonului spa poate include diverse componente, una dintre ele este gestionarea programărilor și rezervărilor. În acest caz, puteți oferi fie o programare online (când este integrată cu site-ul salonului), fie în mod obișnuit. Administratorul poate compara cu ușurință diverse componente ale proceselor: timpul de recepție, disponibilitatea personalului, disponibilitatea camerei și așa mai departe.

Pentru a evita cozile lungi sau, dimpotrivă, timpul de nefuncționare în activități, puteți folosi mementourile automate despre vizite prin SMS, e-mail, Viber sau apeluri vocale prin intermediul programului. Puteți face modificări și anula întâlniri, puteți reprograma rapid orele și așa mai departe. Acest lucru va ajuta la optimizarea activităților.

Managementul salonului spa include gestionarea calendarului angajaților. Aceasta include: programul de lucru al personalului, atribuirea angajaților la proceduri, înregistrarea orelor de lucru și a schimburilor. Puteți chiar să utilizați funcțiile CRM și să prescrieți ce tipuri de servicii și cine ar trebui să furnizeze acest sau acel client.

Automatizarea salonului SPA

Automatizarea salonului SPA vă va ajuta să optimizați munca întregului stabiliment. Puteți automatiza o zonă separată sau puteți adopta o abordare cuprinzătoare a managementului centrului.

Automatizarea unui salon SPA presupune un management eficient al bazei de date. De exemplu: stocarea istoricului de navigare, a preferințelor clienților și a datelor medicale (dacă este necesar). În USU, puteți păstra carduri de clienți care indică dorințele și preferințele acestora. Dacă sunt folosite programe de loialitate, puteți atașa și date despre aceasta. Sistemul de loialitate și programele de bonus vor fi aplicate automat plăților.

Veți putea lucra cu rapoarte și analize. De exemplu, puteți obține statistici privind traficul, factura medie și eficiența promoțională. Efectuați o analiză a vânzărilor de servicii și consumabile, evaluați volumul de muncă al angajaților și așa mai departe.

Contabilitate in centrul SPA

Contabilitatea în centrul SPA poate fi efectuată în diferite direcții. De exemplu, categoriile financiare și serviciile furnizate sunt supuse contabilității obligatorii. De asemenea, timpul angajatului, numărul de vizite și multe altele. Totul depinde de nevoile clienților.

Contabilitatea poate include gestionarea depozitelor și consumabilelor. De exemplu, pot fi înregistrate reziduuri de cosmetice și alte materiale. În USU, puteți lucra cu anularea automată atunci când utilizați materiale pentru proceduri. De asemenea, puteți gestiona comenzile și livrările.

Contabilitatea în centrul SPA include managementul financiar. Finanțele trec prin casa de marcat și contul curent. În USU puteți efectua plăți pentru plăți în numerar și fără numerar, puteți utiliza și certificate și bonusuri ca plată.

Sistemul USU este echipat cu diferite tipuri de rapoarte, cum ar fi cheltuieli și venituri. De asemenea, puteți analiza orice zonă care este supusă înregistrării în software. Aceasta este doar o mică parte din oportunitățile pe care le puteți obține lucrând cu noi.

Vă invităm să aruncați o privire mai atentă asupra produsului nostru software. Puteți face acest lucru vizionând videoclipurile disponibile, descarcând o versiune de încercare gratuită și participând la o prezentare personală. Vă puteți înscrie pentru el chiar acum. USU – faceți eficient managementul salonului spa.

Aspectul programului

CRM pentru salon spa

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită CRM pentru salonul SPA

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Salon de frumusețe

    Salon de frumusețe
  • Academie și institut de frumusețe

    Academie și institut
    de frumusețe
  • Îngrijire și salon pentru animale

    Îngrijire și salon
    pentru animale
  • Studio de bronzat și solar

    Studio de
    bronzat și solar
  • Centru de imagine

    Centru de imagine
  • Centru de cosmetologie și clinică

    Centru de cosmetologie
    și clinică
  • Frezerie și salon de frezerie

    Frezerie și salon
    de frezerie
  • Nail studio și salon de unghii

    Nail studio și
    salon de unghii
  • Centru estetic

    Centru estetic
  • Barbershop

    Barbershop
  • Salon SPA și centru

    Salon SPA și centru
  • Cabinet de cosmetologie, sănătatea și frumusețe

    Cabinet de cosmetologie,
    sănătatea și frumusețe
  • Salon de tatuaj și studio de tatuaje

    Salon de tatuaj și
    studio de tatuaje
  • Magazin și companie de comerț

    Magazin și
    companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.