- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Posibilitățile unui sistem CRM pentru derularea unei afaceri de salon de înfrumusețare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin USU poți gestiona orice salon de înfrumusețare;
- uteți gestiona atât o rețea mică, cât și o întreagă rețea de unități comerciale de salon;
- În spațiul de lucru, puteți planifica programe de întâlnire pentru tehnicieni;
- eți putea controla angajarea personalului;
- uportul informațional poate fi organizat pentru clienți prin mementouri și notificări;
- rogramul poate fi folosit pentru a lucra cu materiale, de exemplu, puteți ține evidența consumului de materiale pentru proceduri;
- uteți programa ștergerea automată a consumabilelor pentru procedurile de înfrumusețare;
- oftware-ul este configurat pentru diverse tipuri de plată, de exemplu, pe lângă tipurile clasice de plată, puteți utiliza plata folosind un certificat sau bonusuri;
- ezvoltam aplicatii personalizate pentru angajatii companiei si clientii acestora;
- rin CRM poți planifica munca pentru fiecare specialist;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a înregistra venituri și cheltuieli;
- evaluare a rentabilității întregului salon vă va fi la dispoziție;
- SU are instrumente de marketing disponibile pentru organizarea mailingurilor;
- olosind rapoarte, puteți evalua diferite procese;
- n sistem de contabilitate universal este o soluție excelentă pentru conducerea unei afaceri de salon.
Cum să conduci o afacere cu un salon de înfrumusețare?
Cum să conduci o afacere cu un salon de înfrumusețare? Această întrebare este foarte importantă dacă ați ales această direcție ca specializare a activității dvs. de afaceri. Conducerea unei afaceri cu un salon de înfrumusețare necesită o abordare atentă și respectarea regulilor cheie pentru o funcționare de succes. În această recenzie ne vom uita la principiile de bază.
În primul rând, aveți nevoie de un concept și o poziționare clare. Aceasta înseamnă că trebuie să vă definiți publicul țintă. Aceasta poate include caracteristici bazate pe vârstă, venit, nevoi, sex și așa mai departe.
În continuare, trebuie să dezvolți o ofertă unică, adică ceva care să atragă clientul și să-l deosebească de mulți concurenți. Acestea ar putea fi servicii speciale, stil, atmosferă sau alte caracteristici.
Următorul lucru la care trebuie să te gândești este locația. Este foarte important să alegeți o locație cu trafic mare, vizibilitate bună și acces comod pentru clienți, eventual cu parcare. Acest lucru este important deoarece confortul clienților adaugă beneficii.
Cum să conduci o afacere de salon?
Cum să conduci o afacere de salon? Este necesar să se angajeze personal calificat. Este foarte important să angajați meșteri cu experiență, cosmetologi și stilisti, altfel clientul va fi dezamăgit după prima vizită, iar acest lucru nu este acceptabil. Dacă nu este posibil să lucrați doar cu specialiști cu experiență, este recomandat să le creați singur, investind în formare și dezvoltare a personalului.
De asemenea, este recomandat să utilizați automatizarea contabilă deja în primele etape de lucru, de exemplu, puteți utiliza un sistem de management în aceste scopuri; Prin acest program vei putea organiza munca cu personalul. De exemplu, în CRM puteți planifica munca pentru fiecare specialist, puteți construi programele acestuia și puteți controla calitatea serviciului.
De exemplu, puteți defini anumite standarde de serviciu și puteți monitoriza atitudinea atentă față de clienți. Prin USU, puteți lansa un serviciu pentru a evalua calitatea serviciului oferit.
Managementul afacerii salonului
La deschidere, și în viitor, trebuie să acordați o atenție deosebită curățeniei, standardelor sanitare și utilizării materialelor de calitate. Acestea vor fi componente importante ale succesului tău antreprenorial.
Conducerea unei afaceri de salon implică marketing și promovare. Este recomandat să folosiți rețelele sociale și publicitatea online pentru a atrage clienți. Mailing-ul poate fi, de asemenea, relevant, care poate fi implementat prin programul USU. În același timp, toate standardele vor fi îndeplinite pentru a evita clasificarea ca spam. Puteți afla mai multe despre acest lucru pe site-ul nostru.
Programele de loialitate pot fi foarte utile în afaceri, de exemplu, reducerile și promoțiile vor ajuta la păstrarea clienților. Prin USU este posibilă implementarea unor astfel de formate de interacțiune cu clienții.
Cum să conduci o afacere cu un salon de înfrumusețare? Este foarte important să păstrați evidențe exacte ale veniturilor și cheltuielilor. De asemenea, pot fi dezvoltate strategii pentru a crește profitabilitatea. USU poate ajuta, de asemenea, la contabilitate și la determinarea profitabilității
Atunci când faceți afaceri, este întotdeauna foarte important să țineți cont de aspectele legale, de exemplu, acestea pot fi asociate cu obținerea unei licențe pentru anumite tipuri de lucrări. Unii antreprenori decid să încheie o asigurare de răspundere civilă pentru a se proteja pe ei înșiși și pe afacerea lor. Există și alte nuanțe legale și sunt reglementate de legislația țării în care se desfășoară afacerea.
Conducerea unei afaceri de salon
Conducerea unei afaceri de salon este direct legată de clienți și oferirea de servicii de calitate. USU te va ajuta cu asta. De exemplu, în program puteți crea un sistem pentru înregistrarea clienților și ușurați programarea vizitelor, inclusiv online. Un răspuns rapid și corect la recenziile clienților vă va ajuta să vă mențineți reputația la un nivel înalt.
Gestionarea stocurilor joacă, de asemenea, un rol important. Este foarte important să vă asigurați că salonul are întotdeauna materialele și cosmeticele necesare. Pentru a face acest lucru, este necesar să încheiați contracte cu furnizori de încredere. Cu ajutorul USU, puteți chiar trimite automat cereri către astfel de furnizori.
Cum să conduci o afacere de coafură?
Cum să conduci o afacere de coafură? Cu siguranță trebuie să urmați inovațiile și tendințele. Produsele noi din industria frumuseții și serviciile actualizate în concordanță cu noile tendințe îți vor aduce rezultate mai bune în activitățile tale. Iar software-ul poate fi un instrument de încredere pentru a vă gestiona procesele de afaceri.
Videoclip despre cum să conduceți o afacere cu un salon de înfrumusețare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru conducerea unei afaceri de salon de înfrumusețare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



