1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Automatizare saloane de coafura

Potrivit a 350 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Automatizare saloane de coafura

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea saloanelor de coafură

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
    Înregistrarea clienților

    Înregistrarea clienților
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
    Istoricul vizitelor

    Istoricul vizitelor
  • Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
    Club Card

    Club Card
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea bonusurilor
  • Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
    SMS

    SMS
  • Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
    E-mail

    E-mail
  • Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
    Plăți

    Plăți
  • Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
    Evidența materialelor

    Evidența materialelor
  • Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
    Calcule

    Calcule
  • Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
    CRM

    CRM
  • Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
    Preferințe

    Preferințe
  • Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de clienți

    Creșterea numărului
    de clienți
  • Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating
    clienți
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
    Menținerea clienților

    Menținerea clienților
  • Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
    Recomandări

    Recomandări
  • Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
    Nepopular

    Nepopular
  • Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
    Analiza vânzărilor

    Analiza vânzărilor
  • Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în funcție
    de timp
  • Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
    Prognoza mărfurilor

    Prognoza mărfurilor
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
    Înregistrare online

    Înregistrare online
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Sistemul de contabilitate universal este perfect pentru automatizarea si administrarea unui salon de coafura;
  • rin intermediul software-ului poți gestiona principalele aspecte ale activității tale;
  • rogramul poate menține baze de date ale clienților;
  • eți putea să vă estimați cheltuielile și veniturile;
  • În platformă puteți crea programe de lucru pentru meșteri;
  • entru fiecare master, puteți planifica volumul de muncă;
  • oftware-ul vă permite să lucrați cu depozitul și să gestionați consumabilele;
  • uteți controla consumul de materiale în funcție de raportul clienților acceptați;
  • istemul ajută la urmărirea orelor de lucru;
  • eți putea evalua cât de ocupați sunt specialiștii dvs.;
  • rin intermediul software-ului, puteți asigura ștergerea automată a materialelor uzate;
  • latforma este concepută pentru a accepta diverse tipuri de plăți;
  • uteți asigura integrarea cu echipamente pentru plata rapidă;
  • tunci când se calculează salariile pentru meșteri, pot fi utilizate abordări diferite;
  • tilizarea sistemului în afacerea dvs. va optimiza contabilitatea.

Cum să gestionezi un salon de coafură?

Cum să conduci eficient un salon de coafură? Aceasta este o întrebare presantă pentru toți cei care au decis să înceapă o afacere similară. Cert este că există o mulțime de astfel de instituții pe piață. Chiar și un coafor individual care are proprii săi clienți se poate angaja în coafură în mod independent. Dar cum să ieși în evidență din mulțime?

Pentru a face acest lucru, trebuie să aveți un avantaj competitiv. În primul rând, este necesar să oferim servicii și servicii de calitate. În acest fel, puteți câștiga încrederea clienților și puteți dezvolta o bază de clienți. În viitor, scopul este de a menține și de a crește baza de clienți, de a extinde gama de servicii și de a crea o reputație de furnizor de încredere. Dar cum să realizezi acest lucru? Cum să gestionezi corect un salon de coafură? Automatizarea va ajuta în acest sens.

Automatizare saloane de coafura

Ce este automatizarea salonului de coafură? Aceasta este o aplicație pentru gestionarea activităților de soluții software. O astfel de soluție, de exemplu, este sistemul de management al salonului de coafură de la USU. Poate facilita în mod semnificativ organizarea muncii și crește eficiența acesteia. Să ne uităm la principalele caracteristici.

În programul USU puteți lucra cu baza de clienți și CRM. Acest lucru va permite stocarea datelor clienților în registre electronice. Ei pot înregistra: istoricul vizitelor, preferințele, intrările pentru viitor și multe altele. În viitor, vă puteți personaliza cât mai mult posibil abordarea față de serviciul clienți. De asemenea, puteți asigura trimiterea de mementouri și oferte de marketing, acest lucru se poate face chiar și automat.

Automatizarea salonului de coafură este asociată cu introducerea programelor de loialitate și a unui sistem de bonusuri pentru clienții obișnuiți. Prin USU poți lucra cu o varietate de elemente ale programelor de loialitate: bonusuri, reduceri, reduceri, certificate etc.

Înregistrarea clienților este una dintre componentele importante ale organizării procesului. În USU, puteți lucra cu tabele convenabile care vă permit să comparați corect diferitele categorii: ora, data, privilegiul clientului și angajarea meșterilor. Acest lucru se poate face atât de simplu și rapid încât clienții dvs. nu vor trebui să aștepte mult.

Atunci când este integrat cu site-ul web al salonului, puteți chiar să oferiți programare online printr-un site web sau o aplicație. De asemenea, vă puteți asigura că sunt trimise notificări clienților și angajaților cu privire la vizitele viitoare. Veți putea gestiona pe deplin programul tehnicienilor și disponibilitatea acestora folosind funcțiile CRM.

Automatizarea saloanelor de coafura

Automatizarea saloanelor de coafură este asociată cu planificarea programelor de lucru ale masteranților și gestionarea directă a personalului, precum și a dotărilor și echipamentelor disponibile. În CRM, puteți planifica munca pentru toată lumea, în special înregistrați: ora, data, datele clientului, munca necesară și preferințele. Astfel de informații vor fi utile maestrului, el poate naviga cu ușurință și poate înțelege volumul de muncă pentru o anumită zi de lucru.

Prin automatizarea saloanelor de coafură, puteți realiza un management coordonat al personalului. Aceasta poate include: urmărirea timpului și calculele salariilor, monitorizarea îndeplinirii sarcinilor și furnizarea de servicii și multe altele.

Integrarea cu casele de marcat și casele de marcat online poate ajuta la accelerarea tranzacțiilor și la creșterea loialității consumatorilor de servicii, deoarece pot fi oferite diferite opțiuni de plată. Cu ajutorul USU, puteți realiza o integrare ușoară cu registratorii fiscali pentru a respecta legislația. În acest fel, veți asigura înregistrarea și stocarea corectă a datelor pentru controale fiscale.

Managementul saloanelor de coafura

Conducerea unui coafor include menținerea contabilității de numerar, inclusiv acceptarea diferitelor tipuri de plată în USU, aceasta poate fi: plata fără numerar și în numerar, utilizarea certificatelor și a bonusurilor; Vă putem oferi alte opțiuni.

În USU puteți înregistra reduceri, bonusuri și promoții. Aceste date pot fi utilizate cu ușurință pentru decontările cu clienții. Pentru a gestiona un salon de coafură, contabilizarea financiară este foarte importantă, veniturile primite trebuie reflectate corect în sistemul contabil. Aceste date vă vor permite să verificați profitabilitatea proceselor.

De asemenea, este important să acordați atenție managementului depozitului. Acestea pot include: înregistrarea consumabilelor (șampoane, vopsele, produse de styling etc.), anularea automată a materialelor la finalizarea serviciilor, controlul soldurilor și reaprovizionarea la timp a stocurilor.

Prin intermediul USU, puteți implementa rapoarte privind veniturile, cheltuielile, serviciile populare și specialiștii, analiza volumul de muncă al specialiștilor și profitabilitatea serviciilor, puteți evalua baza de clienți (vizite repetate, factura medie, numărul de clienți noi) etc. Folosind sistemul nostru, puteți obține și mai multe funcții în versiunea exclusivă. Vă invităm la o prezentare personală.

Aspectul programului

Automatizare saloane de coafura

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea unui salon de coafură

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Salon de frumusețe

    Salon de frumusețe
  • Academie și institut de frumusețe

    Academie și institut
    de frumusețe
  • Îngrijire și salon pentru animale

    Îngrijire și salon
    pentru animale
  • Studio de bronzat și solar

    Studio de
    bronzat și solar
  • Centru de imagine

    Centru de imagine
  • Centru de cosmetologie și clinică

    Centru de cosmetologie
    și clinică
  • Frezerie și salon de frezerie

    Frezerie și salon
    de frezerie
  • Nail studio și salon de unghii

    Nail studio și
    salon de unghii
  • Centru estetic

    Centru estetic
  • Barbershop

    Barbershop
  • Salon SPA și centru

    Salon SPA și centru
  • Cabinet de cosmetologie, sănătatea și frumusețe

    Cabinet de cosmetologie,
    sănătatea și frumusețe
  • Salon de tatuaj și studio de tatuaje

    Salon de tatuaj și
    studio de tatuaje
  • Magazin și companie de comerț

    Magazin și
    companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.