Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea saloanelor de coafură
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Sistemul de contabilitate universal este perfect pentru automatizarea si administrarea unui salon de coafura;
- rin intermediul software-ului poți gestiona principalele aspecte ale activității tale;
- rogramul poate menține baze de date ale clienților;
- eți putea să vă estimați cheltuielile și veniturile;
- În platformă puteți crea programe de lucru pentru meșteri;
- entru fiecare master, puteți planifica volumul de muncă;
- oftware-ul vă permite să lucrați cu depozitul și să gestionați consumabilele;
- uteți controla consumul de materiale în funcție de raportul clienților acceptați;
- istemul ajută la urmărirea orelor de lucru;
- eți putea evalua cât de ocupați sunt specialiștii dvs.;
- rin intermediul software-ului, puteți asigura ștergerea automată a materialelor uzate;
- latforma este concepută pentru a accepta diverse tipuri de plăți;
- uteți asigura integrarea cu echipamente pentru plata rapidă;
- tunci când se calculează salariile pentru meșteri, pot fi utilizate abordări diferite;
- tilizarea sistemului în afacerea dvs. va optimiza contabilitatea.
Cum să gestionezi un salon de coafură?
Cum să conduci eficient un salon de coafură? Aceasta este o întrebare presantă pentru toți cei care au decis să înceapă o afacere similară. Cert este că există o mulțime de astfel de instituții pe piață. Chiar și un coafor individual care are proprii săi clienți se poate angaja în coafură în mod independent. Dar cum să ieși în evidență din mulțime?
Pentru a face acest lucru, trebuie să aveți un avantaj competitiv. În primul rând, este necesar să oferim servicii și servicii de calitate. În acest fel, puteți câștiga încrederea clienților și puteți dezvolta o bază de clienți. În viitor, scopul este de a menține și de a crește baza de clienți, de a extinde gama de servicii și de a crea o reputație de furnizor de încredere. Dar cum să realizezi acest lucru? Cum să gestionezi corect un salon de coafură? Automatizarea va ajuta în acest sens.
Automatizare saloane de coafura
Ce este automatizarea salonului de coafură? Aceasta este o aplicație pentru gestionarea activităților de soluții software. O astfel de soluție, de exemplu, este sistemul de management al salonului de coafură de la USU. Poate facilita în mod semnificativ organizarea muncii și crește eficiența acesteia. Să ne uităm la principalele caracteristici.
În programul USU puteți lucra cu baza de clienți și CRM. Acest lucru va permite stocarea datelor clienților în registre electronice. Ei pot înregistra: istoricul vizitelor, preferințele, intrările pentru viitor și multe altele. În viitor, vă puteți personaliza cât mai mult posibil abordarea față de serviciul clienți. De asemenea, puteți asigura trimiterea de mementouri și oferte de marketing, acest lucru se poate face chiar și automat.
Automatizarea salonului de coafură este asociată cu introducerea programelor de loialitate și a unui sistem de bonusuri pentru clienții obișnuiți. Prin USU poți lucra cu o varietate de elemente ale programelor de loialitate: bonusuri, reduceri, reduceri, certificate etc.
Înregistrarea clienților este una dintre componentele importante ale organizării procesului. În USU, puteți lucra cu tabele convenabile care vă permit să comparați corect diferitele categorii: ora, data, privilegiul clientului și angajarea meșterilor. Acest lucru se poate face atât de simplu și rapid încât clienții dvs. nu vor trebui să aștepte mult.
Atunci când este integrat cu site-ul web al salonului, puteți chiar să oferiți programare online printr-un site web sau o aplicație. De asemenea, vă puteți asigura că sunt trimise notificări clienților și angajaților cu privire la vizitele viitoare. Veți putea gestiona pe deplin programul tehnicienilor și disponibilitatea acestora folosind funcțiile CRM.
Automatizarea saloanelor de coafura
Automatizarea saloanelor de coafură este asociată cu planificarea programelor de lucru ale masteranților și gestionarea directă a personalului, precum și a dotărilor și echipamentelor disponibile. În CRM, puteți planifica munca pentru toată lumea, în special înregistrați: ora, data, datele clientului, munca necesară și preferințele. Astfel de informații vor fi utile maestrului, el poate naviga cu ușurință și poate înțelege volumul de muncă pentru o anumită zi de lucru.
Prin automatizarea saloanelor de coafură, puteți realiza un management coordonat al personalului. Aceasta poate include: urmărirea timpului și calculele salariilor, monitorizarea îndeplinirii sarcinilor și furnizarea de servicii și multe altele.
Integrarea cu casele de marcat și casele de marcat online poate ajuta la accelerarea tranzacțiilor și la creșterea loialității consumatorilor de servicii, deoarece pot fi oferite diferite opțiuni de plată. Cu ajutorul USU, puteți realiza o integrare ușoară cu registratorii fiscali pentru a respecta legislația. În acest fel, veți asigura înregistrarea și stocarea corectă a datelor pentru controale fiscale.
Managementul saloanelor de coafura
Conducerea unui coafor include menținerea contabilității de numerar, inclusiv acceptarea diferitelor tipuri de plată în USU, aceasta poate fi: plata fără numerar și în numerar, utilizarea certificatelor și a bonusurilor; Vă putem oferi alte opțiuni.
În USU puteți înregistra reduceri, bonusuri și promoții. Aceste date pot fi utilizate cu ușurință pentru decontările cu clienții. Pentru a gestiona un salon de coafură, contabilizarea financiară este foarte importantă, veniturile primite trebuie reflectate corect în sistemul contabil. Aceste date vă vor permite să verificați profitabilitatea proceselor.
De asemenea, este important să acordați atenție managementului depozitului. Acestea pot include: înregistrarea consumabilelor (șampoane, vopsele, produse de styling etc.), anularea automată a materialelor la finalizarea serviciilor, controlul soldurilor și reaprovizionarea la timp a stocurilor.
Prin intermediul USU, puteți implementa rapoarte privind veniturile, cheltuielile, serviciile populare și specialiștii, analiza volumul de muncă al specialiștilor și profitabilitatea serviciilor, puteți evalua baza de clienți (vizite repetate, factura medie, numărul de clienți noi) etc. Folosind sistemul nostru, puteți obține și mai multe funcții în versiunea exclusivă. Vă invităm la o prezentare personală.
Programe video pentru automatizarea saloanelor de coafura
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea unui salon de coafură
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.