- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Caracteristicile unui sistem CRM pentru un salon de coafură
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- USU vă poate oferi un sistem CRM modern pentru gestionarea de înaltă calitate a proceselor de coafură;
- istemul vă permite să distribuiți sarcini între maeștri;
- ferim capabilități exclusive la comandă;
- uteți înregistra toate serviciile furnizate în software;
- În software puteți crea carduri pentru fiecare client;
- rin intermediul software-ului, puteți crea un program pentru fiecare specialist;
- În fereastra de înregistrare, puteți crea sarcini în contextul lucrului cu un anumit client;
- În CRM puteți lucra cu înregistrarea serviciilor și înregistrarea acestora;
- rogramul vă permite să evaluați volumul de muncă al personalului;
- rin intermediul software-ului puteți organiza notificări pentru clienți;
- a cerere se poate asigura integrarea cu site-ul salonului;
- În cardurile clienților, puteți detalia interacțiunea cu fiecare client;
- rogramul este accesibil tuturor, pentru utilizatorii cu orice nivel de cunoștințe PC;
- rin intermediul software-ului se pot controla consumabile;
- u USU poți optimiza munca salonului tău.
CRM pentru salon de coafura
CRM pentru un salon de coafură a fost creat special pentru a optimiza activitățile. Acest sistem creează instrumente speciale pentru munca întregului salon și a specialiștilor individuali. Adică programul poate fi folosit de frizerii independenți și saloanele de înfrumusețare care angajează mulți specialiști.
CRM pentru un salon de coafură, dezvoltat de USU, poate facilita foarte mult munca întregii tale echipe. Software-ul conține diverse instrumente care optimizează diverse zone. Vă invităm să aflați despre unele dintre ele.
Sistem CRM pentru un salon de coafură
Un sistem CRM pentru un salon de coafură vă va permite să creați o bază de date a angajaților. Software-ul poate stoca date despre clienți: contacte, istoricul vizitelor, preferințele de servicii, zilele de vizite și așa mai departe. De asemenea, puteți păstra un istoric detaliat al serviciilor furnizate și achizițiilor (de exemplu, produse cosmetice sau vopsea de păr).
Informațiile colectate vor ajuta în viitor la segmentarea clienților pentru oferte și promoții direcționate, ceea ce va ajuta la efectuarea tranzacțiilor vizate. Un sistem CRM pentru salon de coafură poate fi folosit pentru a gestiona programele. În software, puteți menține grafice în contextul fiecărui master și client specific. De exemplu, în CRM se poate indica în programul masterului că un client obișnuit este de așteptat să fie acceptat pentru anumite proceduri. În acest fel, este încă posibil să se asigure pregătirea psihologică și starea de spirit a maestrului pentru următoarea zi de lucru.
Dacă este necesar să-i reamintiți clientului o întâlnire, va exista o notă despre această circumstanță în programul propriu-zis. Mementourile despre vizitele viitoare pot fi implementate în 4 moduri: SMS, e-mail, Viber, apelare vocală.
Atunci când este integrat cu site-ul salonului, puteți oferi rezervare online, unde clienții pot alege în mod independent ora și specialistul. Un alt domeniu important este managementul angajaților. Prin intermediul USU puteți distribui și înregistra timpul de lucru al angajaților, puteți înregistra serviciile efectuate și puteți plăti salariile maiștrilor.
Directorul de salon are acces la controlul intern al muncii și un analist al performanței fiecărui angajat. Programul USU este conceput pentru contabilitatea financiară, ceea ce înseamnă că vă puteți menține procesele sub control. De asemenea, puteți utiliza capacitatea de a genera automat rapoarte de venituri și cheltuieli pentru analiza profitabilității.
Atunci când țineți evidența depozitului, veți putea controla stocurile de mărfuri și consumabile. Dacă utilizați frecvent aceleași materiale pentru proceduri, puteți calcula în avans și anulați automat cantitatea necesară atunci când efectuați servicii în sistem.
Dacă este necesar, vă puteți integra cu casele de marcat online pentru a înregistra plățile. De asemenea, puteți aplica certificate sau bonusuri din programele de fidelitate. Totul este individual, iar noi suntem pregătiți să adaptăm sistemul la activitățile și nevoile dumneavoastră.
CRM pentru saloane de coafura
CRM pentru saloane de coafură vă va ajuta să lucrați cu programe de loialitate. De exemplu, dacă practicați reduceri sau anumite promoții cu mecanisme încorporate, atunci acest lucru poate fi implementat cu ușurință în sistem. Dacă lucrați activ cu bonusuri sau certificate cadou, atunci aceste nuanțe pot fi ușor luate în considerare atunci când plătiți.
Un CRM de coafură vă poate ajuta să implementați notificări de oferte speciale pentru diferite segmente de clienți. De asemenea, puteți organiza corespondența în format individual sau de grup.
Analizele și rapoartele din sistemul USU vă vor arăta volumul de muncă al tehnicienilor, popularitatea anumitor servicii, dinamica veniturilor și multe altele. Și, dacă doriți să aflați dacă o anumită companie de marketing este eficientă, puteți utiliza un raport pentru a analiza eficacitatea campaniilor și a reducerilor.
Pe baza datelor introduse în sistem, ulterior veți putea să prognozați cererea de servicii și să planificați componentele procesului (de exemplu, angajarea meșterilor, achiziționarea de materiale, numărul de locuri de muncă și așa mai departe).
De asemenea, este posibilă integrarea CRM cu alte sisteme, de exemplu, capacitatea de conectare la sistemele de plată. Oferim și funcții suplimentare: stocare de date în cloud pentru lucrul de pe orice dispozitiv. S-ar putea să vă așteaptă multe alte oportunități. Vă invităm să profitați de videoclipurile disponibile pe site-ul nostru web, precum și de o versiune de probă gratuită. Cu USU, managementul oricărei afaceri devine optimizat, vedeți asta singur.
Program CRM video pentru un coafor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită CRM pentru salonul de coafură
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



