- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea unui salon de înfrumusețare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Cu ajutorul UCS, este ușor să automatizezi orice afacere, inclusiv managementul unui salon de înfrumusețare;
- plicam o abordare individuala pentru fiecare dintre clientii nostri;
- ei putea automatiza munca legata de clienti;
- rin intermediul sistemului, puteți organiza munca cu maiștri, de exemplu, puteți planifica volumul de muncă;
- oftware-ul este echipat cu funcții pentru crearea graficelor și a graficelor;
- istemul dispune de capabilități moderne de suport informațional al clienților;
- uteți utiliza CRM pentru a distribui și controla munca;
- rin intermediul sistemului se pot controla consumabile;
- uteți configura anularea automată a materialelor pentru anumite proceduri;
- rin intermediul software-ului puteți aranja diferite tipuri de plată, inclusiv bonusuri și certificate;
- eți putea menține baze de date ale clienților și veți salva un istoric al preferințelor în servicii, aceasta vă va oferi oportunitatea unei abordări personalizate în viitor;
- unt disponibile posibilități de integrare cu echipamente;
- eți putea verifica profitabilitatea proceselor;
- olosind software-ul, puteți evalua volumul de muncă al fiecărui specialist;
- u software-ul de la USU puteți optimiza cu ușurință funcționarea salonului.
Automatizare saloane de infrumusetare
Automatizarea unui salon de înfrumusețare este utilizarea unei abordări moderne în gestionarea acestuia. Toate instituțiile moderne trec la contabilitatea automatizată. Ce înseamnă? Aceasta înseamnă că folosesc un program special pentru a gestiona procesele.
Dacă sunteți proprietarul unui salon de înfrumusețare, atunci cel mai probabil doriți să vă optimizați afacerea. Vă sugerăm să utilizați software de la USU. În această recenzie vă vom prezenta principalele caracteristici.
Automatizarea unui salon de înfrumusețare
Automatizarea unui salon de înfrumusețare este indisolubil legată de gestionarea programului. Puteți lucra cu programul manual sau automat. Întreținerea manuală este asociată cu implicarea directă a administratorului. Chiar și așa, lucrul cu programul este mult mai ușor decât era cu registrele de hârtie.
Programul automat USU vă permite să înregistrați clienții online (atunci când este integrat cu site-ul web al centrului), evitând suprapunerile și erorile. Programul poate trimite, de asemenea, mementouri despre înregistrările viitoare prin SMS sau mesagerie instantanee (cu setările corespunzătoare).
Puteți înregistra clienți în USU. Veți putea crea și menține baze de date cu istoricul de navigare, preferințele vizitatorilor, note despre solicitări specifice și așa mai departe. Acest lucru ajută la îmbunătățirea serviciului, la creșterea personalizării și la menținerea loialității clienților.
Automatizarea salonului
Automatizarea salonului poate afecta contabilitatea serviciilor și bunurilor. USU vă poate oferi o gestionare convenabilă a catalogului de servicii. De exemplu, dacă trebuie să schimbați lista de prețuri, puteți face acest lucru cu ușurință.
Sistemul poate înregistra și vânzările de produse cosmetice sau produse conexe. Puteți urmări soldurile stocurilor, puteți configura anularea automată a consumabilelor pentru procedurile specificate și puteți comanda automat articolele necesare de la furnizori. Toate acestea pot economisi mult timp.
Sistem de automatizare a salonului de infrumusetare
Sistemul de automatizare a saloanelor de înfrumusețare de la USU are funcții de gestionare a datelor financiare. Cu USU veți avea posibilitatea de a menține automat contabilitatea de casă. Plățile de la clienți pot fi acceptate în diferite tipuri: numerar, non-cash, bonusuri, certificate, tipuri mixte.
De asemenea, puteți aplica integrarea cu echipamente, de exemplu, cu o casă de marcat. Puteți achiziționa astfel de echipamente din magazinul nostru online. CMS poate oferi funcții de urmărire a veniturilor și cheltuielilor, generând rapoarte de profitabilitate și fluxuri de numerar.
Sistem CRM pentru automatizarea unui salon de înfrumusețare
Un sistem CRM pentru automatizarea unui salon de înfrumusețare de la USU vă va permite să organizați corect munca cu personalul. De exemplu, în CRM puteți planifica munca pentru fiecare specialist și puteți monitoriza execuția acesteia. Deci, puteți întocmi un plan de lucru pentru fiecare master. De asemenea, puteți controla ca înregistrările să nu fie întrerupte și să nu existe timpi de nefuncționare. Pentru a face acest lucru, programul poate fi configurat pentru a oferi notificări atât pentru vizitatorii salonului, cât și pentru meșteri.
Software-ul vă permite să urmăriți munca angajaților. De exemplu, puteți monitoriza programul de lucru al angajaților, calculele salariilor (de exemplu, procentul serviciilor prestate), programele de motivare și evaluarea performanței fiecărui meșter. La cerere, puteți conecta un serviciu pentru a evalua calitatea serviciilor și a fi conștient de gradul de satisfacție al vizitatorilor.
Automatizarea saloanelor de infrumusetare
Automatizarea saloanelor de înfrumusețare poate fi asociată cu marketingul. De exemplu, CRM de la USU poate fi folosit pentru a gestiona promoții, reduceri, programe de fidelitate și pentru a trimite notificări despre oferte speciale. Sistemul poate fi folosit pentru a organiza mailinguri de marketing.
Program de automatizare a salonului de înfrumusețare
Software-ul de automatizare a saloanelor de înfrumusețare vă va oferi analize și rapoarte. Veți avea ocazia să primiți rapoarte despre diverse aspecte ale activității salonului - de la încărcarea specialiștilor până la analiza celor mai populare servicii. Toate acestea vă permit să luați decizii informate de management, de exemplu, cu privire la extinderea gamei de servicii sau deschiderea unei noi sucursale.
Această recenzie arată doar câteva dintre caracteristici, suntem gata să vă oferim mai multe opțiuni. Trimiteți o cerere și vă vom face o prezentare.
Programe video pentru automatizarea unui salon de înfrumusețare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program de automatizare a unui salon de înfrumusețare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



