1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Automatizarea unei organizații de microfinanțare

Potrivit a 76 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Automatizarea unei organizații de microfinanțare

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea unei organizații de microfinanțare

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Un program automat de înaltă tehnologie pentru o organizație de microfinanțare, care vă permite să gestionați și să controlați cuprinzător procesele de lucru, păstrând în același timp evidența activităților financiare;
  • n număr nelimitat de utilizatori se pot autentifica și efectua diverse sarcini într-un singur loc, înregistrându-se mai întâi în sistem și obținând acces la un cont cu un login și o parolă;
  • odul multifuncțional oferă o muncă unificată și fără întreruperi pentru toți utilizatorii unităților structurale care fac schimb de informații la nivel local;
  • devenit posibilă găsirea rapidă a informațiilor necesare în sistem folosind motorul de căutare electronic încorporat, petrecând un minim de timp cu rezultate maxime în timpul lucrului;
  • plicația oferă posibilitatea de a lucra în modul multi-valută, acceptând și convertind fonduri la cursul de schimb, ținând cont de recalcularea diferenței de indicatori valutar;
  • istemul prevede ținerea evidenței orelor de lucru, cu calcule lunare ale veniturilor în cursul creditelor acordate, plata salariilor;
  • În aplicație, tot fluxul de documente va fi realizat în formă digitală, salvat în stocarea în cloud;
  • a generarea documentatiei si raportarii, jurnale, conturi, acte, sabloane electronice sunt prevazute cu completare automata dupa mostre;
  • În aplicație, nu este nevoie să reintroduceți datele de informații folosind mișcarea pentru completare;
  • rogramul poate folosi diverse tipuri de fișiere cu imagini grafice;
  • entru fiecare client va fi generat un card separat, reflectând istoricul cererilor și consultărilor, împrumuturile emise, contactele, istoricul plăților, rata dobânzii, garanțiile etc.;
  • ste posibilă înregistrarea tuturor acțiunilor din cadrul fiecărei divizii a unei organizații de microcredite folosind urmărirea video de la distanță, în timp real, citirea și transmiterea materialelor către computerul principal;
  • tilizatorii pot folosi mesajele vocale sau text ale mesajelor informative prin SMS, e-mail, WhatsApp Viber pentru a furniza informații curente clientului;
  • plicația oferă posibilitatea de a interacționa cu organizațiile bancare, terminalele de plată, ținând cont de metodele de plată fără numerar;
  • ste posibilă unirea tuturor ramurilor unei organizații de microcredit într-o singură rețea pentru managementul de înaltă calitate și analiza profiturilor și cheltuielilor.

Automatizarea unei organizații de microfinanțare

Automatizarea unei organizații de microfinanțare se realizează folosind aplicații universale moderne, care oferă management, control și contabilitate cuprinzătoare. Folosind software-ul, este posibilă analizarea activităților financiare ale tuturor diviziilor structurale, afișarea datelor în documente digitale, ținând cont de imprimarea rapidă și trimiterea prin e-mail. De asemenea, este posibilă identificarea deficiențelor și calcularea cheltuielilor și veniturilor într-o anumită perioadă. Toate procesele vor fi controlate, cu evidență. La achiziționarea de software specializat pentru automatizarea organizațiilor de microfinanțare, este oferită o analiză a activităților propriei afaceri. Programele sunt împărțite în funcție de funcționalitate, oferind organizațiilor dintr-un anumit domeniu de activitate instrumentele necesare pentru a-și rezolva problemele. Pentru a achiziționa un program cu funcționalitate modernă, sincronizare cu diverse site-uri și aplicații, dispozitive de contorizare și, de asemenea, având o politică de preț destul de accesibilă, ar trebui să acordați atenție software-ului „Sistem de contabilitate universal”. Programul, spre deosebire de evoluții similare, are parametri de configurare flexibili, un format de operare multi-utilizator și un mod multi-valută al sistemului de plată.

Aplicația este ușor de configurat în timpul instalării pe dispozitivele de lucru ale fiecărui utilizator, ținând cont de crearea conturilor protejate prin autentificare și parolă. Fiecare utilizator, la intrarea în aplicație dintr-o comandă rapidă de pe desktop, va introduce un login și o parolă pentru a implementa activitățile de lucru ulterioare, care se vor reflecta în sistem, menținând calitatea și cantitatea timpului de lucru. Astfel, șeful unei organizații de microfinanțare va putea monitoriza și analiza de la distanță activitățile fiecărui subordonat, reflectând pe ecranul de lucru al computerului principal toate informațiile cu detalii despre munca efectuată.

Astfel, la urmărirea orelor de lucru, angajații vor primi salarii calculate automat pe baza sarcinilor îndeplinite efectiv, a cererilor de împrumut procesate, a orelor lucrate etc. La nivel local, toți utilizatorii vor putea interacționa și transfera date de informații, ținând cont de sincronizarea tuturor ramurilor organizației de microcredit. Este posibilă monitorizarea activităților tuturor angajaților unei organizații de microcredit, precum și a clienților în timpul întâlnirilor și executării contractelor, utilizând instalații de camere CCTV care transmit materiale în timp real către computerul principal. Software-ul multifuncțional asigură monitorizarea continuă, contabilitate, managementul documentelor, analiza și gestionarea activităților ulterioare, ținând cont de primirea rapoartelor statice și analitice.

Automatizarea organizațiilor de microfinanțare

Automatizarea organizațiilor de microfinanțare este asigurată printr-o abordare integrată folosind software-ul USU. Software-ul oferă o muncă confortabilă pentru fiecare utilizator din sistem, ținând cont de alegerea temelor pentru schimbarea designului desktopului, configurarea barei de limbă atunci când deservesc clienții străini. Sistemul prevede menținerea unei baze de date unificate CRM pentru clienți, ținând cont de afișarea contactelor, istoricul solicitărilor și consultărilor, executarea contractelor de împrumuturi, contribuții și datorii, rate ale dobânzii, de asemenea atașarea imaginilor transmise de pe o cameră web. În plus, este posibil să atașați scanări ale contractelor, certificate de acceptare transfer etc. Software-ul implică lucru unificat cu o cantitate nelimitată de date de informații stocate în stocarea în cloud. Utilizatorilor li se oferă acces la informații pe baza poziției lor oficiale, delimitând niveluri de drepturi de acces la materiale pentru a asigura confidențialitatea.

Software-ul are un meniu cu trei secțiuni „Module”, „Directoare”, „Documente”. Când lucrați cu documente digitale, nu este necesară introducerea manuală a informațiilor; Când lucrați cu documentație, raportare, tabele și jurnalele, este realist să utilizați diferite tipuri de fișiere. Motorul de căutare contextuală vă permite să găsiți rapid informațiile necesare prin introducerea datelor despre client, numărul de acord sau contact în fereastra electronică. Toate procesele din aplicație sunt indicate prin timp și bani. Luând în considerare automatizarea organizațiilor de microfinanțare, este posibilă creșterea volumului tranzacțiilor profitabile, ținând cont de creșterea profitabilității. În aplicație, dacă ați introdus informații despre clienți, împrumuturi și garanții, nu este nevoie să reintroduceți informații. Dacă trebuie să introduceți informații pentru clienți noi, ar trebui să deschideți un nou card care indică datele necesare în câmpurile necesare pentru înregistrare. Atunci când solicitați un nou împrumut, ar trebui să afișați și informații despre client din baza de date CRM, indicând rata dobânzii, valoarea împrumutului și evaluarea garanției.

Automatizarea MFO-urilor

Automatizarea MFO-urilor presupune executarea și stocarea rapidă a informațiilor în program. Șeful unei organizații de microcredit va putea întotdeauna să supravegheze activitățile de muncă cu o analiză a veniturilor și cheltuielilor. La automatizarea IMF-urilor, este posibil să se efectueze calcule de înaltă calitate utilizând un calculator electronic, având algoritmi specificați anterior pentru calcul. Astfel, aplicația va calcula automat suma finală de plată pentru clienți, ținând cont de rambursarea la timp sau datoria, recalculând odată cu acumularea penalităților. Reducerile sunt oferite clienților obișnuiți. La rambursarea prealabilă a datoriilor împrumutului, sistemul va genera automat un acord de prelungire a împrumutului, cu recalcularea sumei plății. Software-ul automatizat prevede disponibilitatea implementării la efectuarea plăților în numerar și fără numerar, interacțiunea cu sistemele bancare, precum și terminalele de plată. In cazul in care nu este posibila acceptarea platilor in moneda nationala, platile in valuta vor fi acceptate in contract si pentru platile ulterioare de catre clienti, tinand cont de conversia la cursul curent. Toate condițiile vor fi specificate în acord, care elimină diverse neînțelegeri. Modul multi-valută vă permite să creșteți volumul tranzacțiilor executate.

Aplicația oferă performanță contabilă, oferind managementului informațiile necesare despre activitățile financiare ale fiecărui departament. Toate informațiile despre venituri și cheltuieli vor fi furnizate pentru o anumită perioadă de timp. Sistemul presupune, de asemenea, utilizarea unei funcționalități moderne care oferă interacțiune cu clienții și servicii rapide. De exemplu, funcția de telefonie PBX ajută la deservirea mai multor clienți cu fidelitate sporită, în avans, în timpul unui apel primit, prin primirea de informații despre client și împrumuturi, valoarea datoriei etc. Atunci când trimiteți mesaje informative vocale și text, este posibil să furnizați informațiile necesare despre împrumuturi, felicitând pentru diverse evenimente, informând despre noile condiții, modificări ale cursurilor de schimb, tranzacționare etc. Managementul electronic este o soluție unică pentru dezvoltarea rapidă și eficientă a afacerii, crescând veniturile companiei. Pentru a putea evalua în mod clar funcționalitatea oferită de dezvoltatorii companiei Universal Accounting System, ar trebui să accesați site-ul web și să descărcați o versiune de testare gratuită. De asemenea, atunci cand contactati numerele de contact specificate sau trimiteti o solicitare prin email specialistilor, veti primi sfaturile si asistenta necesara in alegerea modelelor si instrumentelor.

Aspectul programului

Automatizarea unei organizații de microfinanțare

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea unei organizații de microfinanțare

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Organizații de comerț

    Organizații de comerț
  • Companii de producere

    Companii de producere
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Instituții medicale

    Instituții medicale
  • Atelier

    Atelier
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.