1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Contabilitatea creditelor acordate

Potrivit a 13 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Contabilitatea creditelor acordate

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile sistemului CRM de contabilizare a creditelor emise

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Un sistem informatic de management automat este un instrument indispensabil în funcționarea oricărei afaceri;
  • iecare utilizator va putea lucra într-un meniu frumos și adaptat intuitiv, oferind o gamă de teme, limbi, șabloane și instrumente;
  • plicația afișează conexiunea multicanal a tuturor utilizatorilor înregistrați care vor putea interacționa prin transmiterea de mesaje informative prin rețeaua internă;
  • entru fiecare angajat al organizației, există o oportunitate reală de a ține evidența activităților de muncă, afișând timpul efectiv lucrat, cererile de împrumut procesate;
  • ste posibil să controlați toate acțiunile din cadrul fiecărei unități folosind urmărirea video de la distanță;
  • tilizatorii pot găsi rapid informațiile de care au nevoie stocate în cloud folosind un motor de căutare digital;
  • atele vor fi actualizate în mod regulat, ținând cont de modul de operare multi-utilizator;
  • a întocmirea contractelor, utilizatorii trebuie doar să afișeze informații despre împrumutat, selectând dintr-o singură bază de date CRM, ținând cont de adăugările la rata dobânzii, valoarea estimată a garanției, moneda utilizată și durata acordului;
  • a modificarea cursului de schimb, sistemul de contabilitate și management va reflecta informații inclusiv recalcularea sumei plăților, anunțând în prealabil debitorii prin trimiterea de mesaje;
  • oate drepturile de utilizator vor fi diferențiate în funcție de nivelul de funcție oficială a fiecărui angajat;
  • istemul universal oferă o oportunitate unică de a utiliza un regim multivalută pentru decontări reciproce convenabile, indiferent de diferențele de curs valutar, influențând productiv profitul companiei;
  • oate informațiile despre activitățile financiare, veniturile și cheltuielile pentru orice perioadă de raportare vor fi furnizate managerului organizației de microcredit prin declarații analitice și statice generate;
  • oate diviziile structurale vor fi sincronizate într-un singur sistem de contabilitate pentru lucru cuprinzător, în echipă, fără a fi nevoie de repetarea operațiunilor și de a vedea starea acțiunilor fiecărui angajat;
  • plicația vă permite de fapt să efectuați contabilitate, analizând activități financiare;
  • re o capacitate unică de a interacționa cu sistemele bancare, acceptând și procesând fonduri sub formă de numar;
  • entru a stăpâni și analiza capacitățile unice ale software-ului, este oferită o versiune demo gratuită a programului.

Contabilitatea creditelor acordate

Contabilitatea creditelor emise poate fi efectuată eficient, rapid, cu analiza ulterioară a cantității totale și calculul sumei venitului în contextul unei anumite perioade de timp. În prezent, toate operațiunile din fiecare organizație sunt efectuate folosind un asistent electronic încorporat. Fără o instalație specializată, este dificil să efectuați rapid sarcinile zilnice. Chiar și tipurile mici de întreprinderi folosesc un sistem de control specializat pentru managementul afacerii de înaltă calitate, afișarea informațiilor în documente, calcule automate și completarea datelor, control și analiză. Pentru a vă asigura competitivitatea și pentru a vă proteja afacerea de scurgerea de informații fără cheltuieli inutile, implementarea software-ului este pur și simplu necesară.

În primul rând, înainte de a alege și de a cumpăra o dezvoltare specializată, merită să vă analizați propria afacere, să identificați deficiențele în cursul activității și apoi să monitorizați piața în conformitate cu parametrii specificați. Piața este plină de diverse evoluții care diferă unele de altele în soluții funcționale, compoziție modulară, viteza de acțiune și cantitatea de memorie de operare. Pentru a vă economisi de la pierderea timpului, precum și de eventualele cheltuieli de bani, vă sugerăm să luați în considerare software-ul companiei „Universal Accounting System”. Sistemul este adaptat intuitiv oricărui domeniu de activitate cu o selecție personală de module și instrumente. Dacă este necesar, modulele pot fi dezvoltate personal pentru organizația dumneavoastră. Costul aplicației este accesibil în raport cu politica de prețuri a unor evoluții similare. Pentru a afla mai multe despre program, ar trebui să contactați specialiști și să vizitați site-ul nostru oficial.

CRM pentru contabilizarea creditelor emise

Utilitatea universală CRM pentru contabilizarea împrumuturilor emise oferă o automatizare completă cu întreținerea unei baze de date unificate cu informații despre debitori. Baza de informații CRM va înregistra cele mai recente informații ale fiecărui client, ținând cont de numerele de telefon de contact, adresele de e-mail, starea și perioadele de valabilitate ale contractelor, gradul de îndatorare la credit, luând în considerare toate ratele dobânzilor și valute, atașând scanări ale documentelor și rapoartelor. . De asemenea, este posibilă utilizarea fotografiilor clientului pentru a citi ulterior informațiile la intrarea în filialele organizației. Fotografia va fi citită direct de pe webcam. Software-ul vă permite să analizați datele pentru fiecare împrumutat, studiind istoricul creditului. De asemenea, este posibil să se analizeze informații despre solvabilitate prin compararea datelor privind efectuarea plăților din aplicație. Operațiunile vor fi efectuate în utilitate automat printr-un calculator electronic, calculând suma totală a împrumutului inclusiv o anumită rată a dobânzii, prevăzând acumularea de penalități pentru întârzierea plății. Sistemul de informații oferă o introducere rapidă a datelor de informații atunci când se importă informații de pe orice suport. Înregistrarea promptă a datelor asigură o loialitate sporită a clienților cu optimizarea resurselor de muncă. Astfel, este realist să serviți cât mai mulți debitori prin întocmirea de contracte folosind introducerea datei și numărului pentru căutarea rapidă ulterioară în sistem.

Program de contabilitate a creditelor

Programul de contabilitate a creditelor oferă posibilitatea de a înregistra rapid informații cu generarea de documentație și raportare. Toate informațiile disponibile vor fi clasificate și stocate în stocare în cloud într-o cantitate nelimitată. Utilizatorii, fără excepție, vor putea avea acces la datele informaționale, dar în ceea ce privește nivelul de acces pe baza poziției oficiale. Astfel, informațiile confidențiale vor fi stocate în siguranță odată cu afișarea datelor pe vizualizări de către un anumit utilizator. Fiecare angajat va fi înregistrat în aplicație sub acreditări individuale, folosind un cont personal pentru a se autentifica și a îndeplini sarcinile de lucru atribuite personal. Managerul va putea monitoriza de la distanță toți subordonații, comparând starea acțiunilor și a operațiunilor finalizate.

În plus, se poate analiza calitatea sarcinilor efectuate, afișând cel mai bun specialist la sfârșitul lunii, cu încurajare sub forma unei recompense. Asigură analiza timpului de lucru cu analiza și calculul salariilor. Pentru ca toate procesele de lucru să fie finalizate în timp util, de înaltă calitate și fără erori, este posibilă conectarea tuturor dispozitivelor de lucru la computerul principal pentru analiza de la distanță și detectarea erorilor. Tot la nivel local, toți utilizatorii vor putea face schimb de informații, reducând timpul pierdut. Utilizarea supravegherii video este disponibilă pentru controlul de la distanță al proceselor interne. Această metodă este destul de convenabilă pentru un manager care gestionează mai multe organizații de microcredit, fără posibilitatea de a fi personal în sucursale, supraveghend toate procesele.

Contabilitatea creditelor acordate nu a fost niciodată atât de ușoară și convenabilă decât cu programul automat „Sistem de contabilitate universal”. Lucrul în aplicație este confortabil cu disponibilitatea fiecărui utilizator de a utiliza o alegere de teme pentru screensaver-ul desktop, de a selecta limbi străine pentru interacțiunea cu împrumutații de limbi străine, precum și de a folosi instrumentele și șabloanele necesare pentru lucrul cu documentația. Angajații unei organizații de microcredit nu mai trebuie să introducă manual informații complete despre debitori, garanții și alte informații, este suficient să importe informații. La solicitarea unui nou împrumut se va deschide un formular electronic, inclusiv completarea ulterioară a câmpurilor obligatorii. Aplicația este destul de convenabilă pentru contabilizarea creditelor emise, analizarea termenelor de rambursare a datoriei cu prelungire ulterioară și recalcularea ratei dobânzii pentru anumiți clienți. Managerul de afaceri va putea oricând să analizeze activitățile financiare din fiecare departament, primind extrase de date statice și analitice pentru o anumită perioadă de timp, inclusiv plățile efectuate cu modificări datorate diferențelor de curs valutar. Managerul unei organizații de microcredit va fi capabil să analizeze datele privind veniturile și cheltuielile, identificând cauzele anumitor deficiențe, luând decizii informate cu privire la activitățile ulterioare ale afacerii.

Programul de contabilitate a creditelor este un instrument ideal, rezolvând cuprinzător diverse probleme de orice nivel de complexitate. Software-ul este un asistent universal care este capabil să interacționeze cu diverse dispozitive de analiză, aplicații suplimentare (sisteme bancare, terminale de plată, contabilitate 1C), cu site-ul web etc. Posibilitățile pentru utilizatori sunt nelimitate. În sistemul electronic, este posibil să se efectueze operații rapide de calcul folosind un calculator, setând algoritmi pentru calculul ulterioar. Atunci când se întocmește un acord și nu există posibilitatea de acceptare ulterioară a plăților împrumutului în moneda națională, este posibil să se utilizeze orice altă monedă străină la conversia fondurilor în momentul plății. Astfel, dacă cursul de schimb se modifică în sistem, recalcularea se va efectua automat cu notificare către debitori. Toate informațiile cu informații detaliate despre monedă, suma plății, rata dobânzii vor fi înregistrate în contractul de împrumut. Astfel, este cu adevărat posibil să previi multe neajunsuri asociate cu înregistrarea de pierderi, chiar și atunci când diferența de cursuri de schimb se modifică, fiind întotdeauna în profit. Aplicația facilitează ținerea evidenței împrumuturilor, completând rapid documentele și rapoartele necesare, emiterea de facturi și utilizarea șabloanelor electronice. Șabloanele vor fi utilizate în conformitate cu regulamentele organizației.

Program de împrumut

Software-ul de emitere a creditelor este dotat cu functionalitatea necesara care va ajuta in operatiunile zilnice. La sincronizarea aplicației cu contabilitatea 1C, se asigură disponibilitatea procesării creditelor, acceptării plăților și înregistrării stării activităților financiare într-un sistem informațional unificat. Astfel, angajații unei organizații de microcredite vor fi scutiți de activități zilnice repetitive de introducere a datelor, calcule etc. Dacă informațiile privind împrumutatul, acordul, calculul, evaluarea valorii proprietății sunt deja în sistem, atunci nu este nevoie să repetați aceste sarcini. De asemenea, se are în vedere unirea tuturor departamentelor pentru o structură de lucru convenabilă și simplificată. Cu interacțiunea managerilor, casierii, contabililor, este destul de rapid și ușor să procesezi împrumuturi, să primești și să emiti fonduri, cu formarea documentației însoțitoare. De exemplu, atunci când un manager emite un împrumut, casieria va vedea stadiul tranzacției cu o anumită sumă de bani care urmează să fie emisă. După ce casierul pregătește suma pentru eliberare către împrumutați, managerul va fi anunțat cu o culoare și statut schimbat despre disponibilitate și trecerea la etapa următoare, redirecționând clientul către casierie. De asemenea, contabilul va fi anunțat despre tranzacția finalizată, întocmind documentația necesară. Toate procesele organizaționale interne vor fi sub control, cu excepția diferitelor fraude sau erori ale angajaților.

Contabilitatea pentru acordarea de credite

Contabilitatea pentru acordarea de credite va deveni controlată și ajustată în funcție de parametrii specificați. Un sistem de control automat automat oferă o interacțiune convenabilă a informațiilor cu clienții, trimițând mesaje informative către operatorii de telefonie mobilă și e-mail. Astfel, debitorii vor fi înștiințați în prealabil cu privire la modificările plăților în funcție de modificările cursurilor de schimb, de momentul rambursării datoriilor, de valabilitatea contractului, precum și de felicitarea lor cu ocazia sărbătorilor și trimiterea de poze. De asemenea, clienții pot primi informații actualizate despre împrumuturi și împrumuturi contactând consultanții companiei prin intermediul funcției „telefonie PBX” din sistem.

Această funcție asigură optimizarea timpului de lucru, simplificând sarcina angajaților prin afișarea informațiilor detaliate pe ecranul monitorului de lucru în timpul unui apel primit, pregătindu-se în prealabil pentru o conversație ulterioară. Software-ul facilitează, de asemenea, contabilizarea materialelor cu capabilități de imprimare rapidă, interacționând cu orice model de imprimantă. În plus, atunci când este sincronizat cu site-ul, este posibilă extinderea bazei de clienți, oferind clienților posibilitatea de a previzualiza condițiile de împrumut și de a depune cereri de împrumut online. Programul automat multifuncțional este prezentat utilizatorilor sub forma unei versiuni demo, care este complet gratuită. În perioada de testare, vei putea să stăpânești principiile managementului software, să analizezi funcționalitatea eficienței operaționale complexe și siguranța materialelor în volume mari, automatizând procesele zilnice. După trecerea perioadei de testare, toate materialele acumulate vor fi salvate, ceea ce este destul de convenabil pentru lucrările ulterioare, economisind timp.

Aspectul programului

Contabilitatea creditelor acordate

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului de contabilizare a creditelor emise

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Organizații de comerț

    Organizații de comerț
  • Companii de producere

    Companii de producere
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Instituții medicale

    Instituții medicale
  • Atelier

    Atelier
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.