1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Contabilitate pentru o organizație de microcredit

Potrivit a 39 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Contabilitate pentru o organizație de microcredit

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitate într-o organizație de microcredit

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul universal este dotat cu instrumentele necesare pentru managementul digital, controlul și contabilitatea afacerilor din orice industrie;
  • istemul universal este un instrument convenabil pentru monitorizarea urmăririi timpului de lucru, afișarea indicatorilor efectivi ai timpului lucrat și a cererilor de împrumut finalizate, implicând plata salariilor și a stimulentelor;
  • devenit posibilă controlul de la distanță a proceselor organizaționale interne ale tuturor departamentelor, folosind supravegherea video;
  • anagementul componentei financiare este automatizat, ținând cont de posibilitatea unei introduceri unificate a contabilității cu flux de documente digitale;
  • a generarea documentației și raportării, este disponibilă utilizarea șabloanelor electronice, reducând timpul pierdut;
  • oți utilizatorii vor avea anumite drepturi de a utiliza sistemul și de a accesa datele de informații;
  • olosind un motor de căutare contextuală, este posibil să obțineți rapid informațiile necesare stocate într-un volum nelimitat într-un singur spațiu cloud;
  • rogramul acceptă diferite tipuri de fișiere, inclusiv imagini digitale;
  • aza de date pentru debitori prevede introducerea datelor de contact, istoricul cererilor, contractele încheiate, dobânzile, plățile, comisioanele de întârziere, oferirea de scanări de documentație și fotografii;
  • ste posibilă unirea departamentelor pentru o interacțiune coordonată și de înaltă calitate a utilizatorilor printr-o rețea locală;
  • perațiile de calcul sunt efectuate de un calculator electronic încorporat, bazat pe algoritmi specificați;
  • lățile sunt acceptate în formă numerar și non-numerar, prin interacțiunea cu terminale, sisteme bancare, coduri QR, afișarea zilnică a informațiilor despre fonduri în casieria fiecărei sucursale și pe contul curent;
  • plicația este convenabilă și multifuncțională, potrivită pentru orice nivel de control al utilizatorului;
  • u este nevoie de reintroducerea informațiilor în sistem, cu salvarea automată și utilizarea ulterioară a materialelor în timpul importului în documentele, rapoartele, jurnalele și tabelele necesare;
  • plicația poate efectua contabilitate și control, managementul mai multor companii.

Contabilitatea unei organizații de microcredit

Contabilitatea unei organizații de microcredit se efectuează folosind metode convenabile și eficiente pentru reglementarea proceselor de afaceri, analiza datelor privind veniturile și cheltuielile, compilarea indicatorilor generali ai creșterii creditelor finalizate. Sistemele electronice moderne permit liderilor organizaționali să-și disciplineze subordonații, menținând în același timp înregistrări de înaltă calitate cu gestionarea documentelor digitale. Printr-un sistem informatic unificat, nu este nevoie să se efectueze management, control, analiză și contabilitate separat în fiecare aplicație, combinând și simplificând procesele de lucru. Software-ul de astăzi poate înlocui mulți lucrători cu înaltă calificare, reducând în același timp timpul și pierderile financiare. Software-ul are configurații flexibile de imprimantă cu un panou de control ușor de utilizat, meniu cu trei secțiuni, simplificând sarcinile zilnice ale utilizatorilor. Cel mai eficient și automatizat este programul „Sistem de contabilitate universal”. Aplicația este prezentată cu o varietate de șabloane care respectă reglementările organizației, designul și temele pentru screensaver-ul desktop, precum și o politică de preț acceptabilă fără taxă de abonament. Asistentul automatizat este capabil să unească toate diviziile structurale, lucrând cu mai multe companii simultan, gestionând și monitorizând uniform fluxurile de lucru ale afacerii.

Contabilitatea unei organizații de microcreditare este un complex digital eficient care optimizează resursele de lucru. În timpul instalării software-ului pe dispozitivele de lucru, care includ un computer desktop și telefoane mobile (smartphone), fiecare angajat al organizației trebuie să se înregistreze individual pentru autentificarea ulterioară printr-un cont protejat de autentificare și parolă. Software-ul nu este dificil de instalat, configurat sau stăpânit. Orice angajat va deveni un utilizator avansat, chiar și fără abilități speciale. Software-ul asigură funcționarea întregii afaceri prin management unificat, analiză și contabilitate.

Printr-un sistem universal, toți utilizatorii se vor putea conecta simultan în aplicație și vor efectua operațiuni de lucru, în timp ce interacționează și transferă materiale prin rețeaua locală. În sistemul de control al managementului, este posibilă analiza datelor pe baza informațiilor de intrare și de ieșire. Astfel, atunci când lucrați cu un document, un acord, accesul altor utilizatori va fi limitat pentru un timp, excluzând informațiile reintroduse. Toate materialele stocate vor fi în formă adecvată, clasificate și stocate într-un singur spațiu de informare. Toți utilizatorii au acces la informații, împărțiți în funcție de nivelul de poziție oficială. Prin urmare, doar un lider are posibilități nelimitate. Cu un sistem electronic, nu este nevoie să reintroduceți informații, este suficient să folosiți informațiile existente pentru a completa documentația și raportarea, jurnalele și tabelele în format digital.

Contabilitatea unei organizații de microcredit se realizează atunci când aplicația este sincronizată cu sistemul 1C. Cu aceste funcționalități de contabilitate sincronizată, managerul unei organizații de microcreditare va putea oricând să analizeze veniturile și cheltuielile, comparându-le cu perioadele anterioare de raportare. De asemenea, nu este nevoie să efectuați aceleași operații în mod repetat. Atunci când solicită un împrumut, angajații nu trebuie să calculeze în mod independent suma totală a împrumutului, să descompună indicatorii totali în plăți lunare ulterioare, să recalculeze la cursul de schimb sau când calculează comisioane de întârziere. Toate procedurile de calcul vor fi efectuate de un calculator electronic, conform algoritmilor specificati.

Toate activitățile financiare ale organizației vor fi furnizate în orice moment managerului organizației de microcredite, folosind indicatori analitici și statistici. Când lucrați cu gestionarea documentelor, un avantaj clar este viziunea digitală, cu salvare automată, numerotare și datare. La crearea documentației, este posibil să se creeze rapid materialele necesare folosind șabloane electronice. Șabloanele pot fi completate conform indicatorilor de reglementare. Atunci când sunt create documente, acestea pot fi imprimate imediat sau ulterior pe imprimante sincronizate cu aplicația, care acceptă diverse modele. De asemenea, merită avut în vedere că, dacă aveți informațiile necesare, este suficient să le mutați în documentele, actele și rapoartele necesare, fără a fi nevoie să completați din nou informațiile.

Contabilitatea MCO

Contabilitatea MCO va fi efectuată automat, oferind o abordare individuală și automată. Pentru afisarea informatiilor despre activitatile fiecarui angajat si client al societatii de microcredite vor fi instalate camere de supraveghere video cu transferul materialelor pe calculatorul principal pentru analiza ulterioara a actiunilor in justitie. Pentru a afișa informații despre activitatea zilnică a fiecărui specialist, se presupune că dispozitivele de lucru sunt conectate la computerul principal, citind și afișând pe ecranul monitorului informații detaliate despre timpul lucrat, apelurile efectuate și mesajele SMS trimise, tranzacțiile de credit emise etc.

Pentru comoditate și gestionarea automată a MCO-urilor, se preconizează utilizarea funcțiilor moderne, precum hărți geografice, telefonie centrală telefonică automată, menținerea unui regim multivalută cu interacțiune cu structurile bancare. De exemplu, telefonia PBX oferă scanarea informațiilor de contact în timpul unui apel primit de către clienți către consultanți, oferind informații detaliate pentru conversația ulterioară. Prin utilizarea hărților geografice, este posibil să se minimizeze pierderea de timp la planificarea unui traseu către sucursalele unei organizații de microcredit. Regimul multivalută asigură, de asemenea, eliminarea neajunsurilor și eliminarea timpilor de nefuncționare și pierderi de fonduri pe baza diferențelor de curs valutar. Astfel, pe perioada instabilitatii cursului de schimb, sistemul va citi indicatori generali cu recalcularea sumei platilor, anuntand in prealabil debitorii prin trimiterea de mesaje.

Contabilitatea MCO-urilor

Accounting for MCOs este un asistent automatizat cu o abordare integrată a soluțiilor moderne. Software-ul este un instrument unic pentru rezolvarea diverselor probleme. De exemplu, pentru a oferi suport de informare clienților unei organizații de microcredit despre diferite modificări, completări și oferte avantajoase, este posibilă trimiterea de mesaje către operatori de telefonie mobilă sau e-mail în formă de masă sau selectivă. Este posibil să trimiteți informații prin mesaje vocale sau text. Se vor păstra informații pentru toți clienții companiei de microcredit, inclusiv întâlniri personale cu date de contact, istoricul cererilor și executarea contractelor de împrumut, plăți și datorii, penalități, procent de condiții etc.

De asemenea, este posibil să atașați scanări ale documentelor și fotografiilor pentru citirea ulterioară a valorilor în timpul unei vizite la filialele MCO. Sistemul vă permite să afișați date despre toți debitorii, comparând clienții obișnuiți și cei noi. Este posibil să acordați reduceri într-o anumită sumă, crescând loialitatea. De asemenea, prevede posibilitatea de interacțiune între aplicație și site, permițând clienților să se familiarizeze cu sistemul de creditare, să analizeze rata dobânzii și rambursările ulterioare conform termenilor, depunând o cerere online. Dacă datoria este rambursată anticipat, sistemul va genera un acord suplimentar de prelungire a împrumutului. Având în vedere interacțiunea software-ului cu terminalele de plată și sistemele bancare, este posibil să se accepte plăți fără numerar. Dacă cursul de schimb se modifică, suma va fi convertită la cursul curent, astfel încât afacerea va fi întotdeauna în negru.

Program pentru contabilitate MKO

Programul de contabilitate pentru microorganizații ajută la asigurarea acțiunilor de echipă pentru toate unitățile structurale. Fiecare angajat va vedea informațiile de care are nevoie. De exemplu, în timpul procesului de solicitare a unui împrumut, managerul va trimite o solicitare casieriei pentru a pregăti o anumită sumă de bani pentru emiterea către client. El, la rândul său, va vedea informații actualizate cu suma pregătită și modificări în starea cererii. După aceste activități, managerul va vedea că suma a fost întocmită și va redirecționa clientul către casieria cu formarea documentației de însoțire. Toate procesele sunt coordonate, oferind posibilitatea de a extinde afacerile și de a crește veniturile. Pentru a putea evalua și analiza efectiv posibilitățile oferite de dezvoltatori pentru introducerea digitală a controlului de management asupra afacerii dvs., ar trebui să mergeți pe site și să descărcați versiunea veche. Versiunea de încercare este gratuită, afișează pe deplin capacitățile programului licențiat, dar are o durată de viață limitată. După perioada de testare, veți putea folosi informațiile acumulate în operațiunile ulterioare. Vă puteți adresa întrebărilor apărute în timpul cunoașterii cu utilitatea folosind numerele de telefon de contact ale specialiștilor indicate pe site sau trimițând o solicitare prin e-mail. Specialiștii companiei nu vă vor oferi doar sfaturi, ci vă vor ajuta și la configurarea aplicației și la alegerea unei structuri modulare.

Aspectul programului

Contabilitate pentru o organizație de microcredit

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului de contabilitate într-o organizație de microcredit

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Organizații de comerț

    Organizații de comerț
  • Companii de producere

    Companii de producere
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Instituții medicale

    Instituții medicale
  • Atelier

    Atelier
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.