Capabilitățile unui sistem CRM pentru o organizație de microcredit
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este un management integrat automatizat pentru orice tip de afacere, cu accent pe îmbunătățirea indicatorilor de calitate și creșterea cifrei de afaceri a companiei;
- istemul oferă un format multi-utilizator pentru managementul unificat și interacțiunea între utilizatorii tuturor diviziilor structurale, transferând materiale prin rețeaua internă;
- iecare utilizator va fi introdus în sistem sub acreditări personale care au un anumit nivel de acces la informațiile informaționale;
- oate datele despre organizația de microcredite vor fi salvate automat într-un singur depozit de informații, ținând cont de clasificarea automată a materialelor în funcție de anumiți parametri;
- oți utilizatorii au capacitatea de a afișa rapid materiale dintr-o singură bază de informații folosind un motor de căutare contextuală;
- ste posibilă unirea tuturor diviziilor structurale ale unei organizații de microcredit pentru o mai bună gestionare și control de la distanță, analiza profiturilor și a cheltuielilor;
- ontabilitatea se realizează atunci când aplicația este sincronizată cu sistemul 1C;
- entru fiecare salariat se va ține o evidență a timpului de lucru, care să reflecte orarele, precum și indicatorii generali de calcul pentru calcularea ulterioară a salariilor;
- devenit posibil controlul proceselor interne din fiecare departament cu ajutorul camerelor de securitate instalate;
- În aplicație, managerul va putea analiza cheltuielile suplimentare ale organizației pentru orice perioadă de timp, pe baza indicatorilor din rapoartele analitice și statistice;
- lățile sunt acceptate în numerar sau fără numerar, asigurându-se lucrul coordonat în sincronizare cu sistemele bancare și terminalele de plată, suportând orice monedă mondială cu conversie la cursul băncii naționale;
- În aplicație, toate operațiunile specificate vor fi efectuate automat ținând cont de valoarea creditelor, plățile de dobânzi, penalități pentru întârzierea plăților etc.;
- ntroducerea manuală a datelor informaționale nu mai este relevantă documentația digitală este prevăzută cu completarea automată a datelor;
- entru fiecare client, va fi generat un card separat, care reflectă alte informații despre cereri, cereri de împrumut, plăți, datorii, penalități, atașarea scanărilor de documente și fotografii;
- plicația vă permite să utilizați distribuirea de mesaje informative pentru a oferi împrumutatului informații despre starea acordului, oportunitatea rambursării împrumutului, licitație etc.
Program pentru organizarea de microcredite
Programul pentru o organizație de microcreditare ajută la îmbunătățirea indicatorilor de performanță a calității, cu o creștere a volumului cererilor de credit procesate cu o creștere a profiturilor. Astăzi, programul este folosit peste tot în fiecare organizație, de la întreprinderi mici la cele mari cu multe sucursale. Prin program, a devenit posibilă simplificarea și îmbunătățirea proceselor de lucru ale tuturor departamentelor, luând o abordare integrată a managementului, controlului și contabilității. Software-ul ajută, de asemenea, la reducerea timpului și a costurilor financiare. Sarcina principală este selectarea corectă a programului necesar din punct de vedere al funcționalității, care va servi ca asistent indispensabil timp de mulți ani. Vă prezentăm atenției programul de ultimă generație de la compania Universal Accounting System. Software-ul este conceput pentru a automatiza procesele zilnice, ajutând nu numai șeful unei organizații de microcreditare, ci și angajații, ținând cont de responsabilitățile postului lor. Software-ul oferă o plată unică, fără taxe lunare de abonament.
Software-ul este echipat și cu funcționalități de ultimă generație care se sincronizează cu diverse aplicații, site-uri web, echipamente, îmbunătățind performanța organizației. Programul este conceput pentru suport multi-utilizator, luând în considerare o singură conexiune a unui număr nelimitat de dispozitive de lucru. Fiecare dispozitiv necesită instalarea unei versiuni licențiate cu înregistrare individuală care reflectă capacitățile utilizatorului. Aplicația se adaptează domeniului de activitate, permițând utilizatorilor să aleagă module și instrumente. Aplicația vă permite să conectați local un dispozitiv și să sincronizați departamentele pentru lucru comun și management unificat. De asemenea, oferă posibilitatea de a conecta dispozitive de lucru la computerul principal pentru a reflecta acțiunile personale ale fiecărui angajat al unei organizații de microfinanțare, reflectând în timp real munca efectivă efectuată și numărul de ore lucrate. Aplicația vă permite, de asemenea, să monitorizați de la distanță activitățile din cadrul fiecărei sucursale, analizând prezența clienților și starea de lucru a angajaților, primind materiale video în timp real. Nu este nevoie să păstrați un jurnal de hârtie al timpului de lucru în program; toate datele vor fi primite și procesate automat de către utilitar. Calculul salariilor se bazează pe un salariu fix sau pe salariu la bucată, calculând cifra de afaceri lunară a companiei.
Program pentru MKO
Programul pentru MKO este un asistent indispensabil de înaltă calitate, cu o atitudine imparțială față de analiza proceselor de lucru. Software-ul oferă posibilitatea de a lucra cu baza de clienți CRM, reflectând informații actualizate despre numerele de telefon de contact și e-mail, informații despre cererile și cererile finalizate pentru împrumuturi, decontări reciproce, plăți întârziate și acumularea de penalități, inclusiv atașarea scanărilor de documentaţie şi fotografii. Fotografiile pot fi folosite direct de pe o cameră web pentru identificarea ulterioară atunci când vizitați sucursalele unei organizații de microcredit. Aplicația oferă posibilitatea de a actualiza automat informațiile, ținând cont de backup-urile efectuate sistematic conform termenelor stabilite în planificatorul de sarcini.
Toate informațiile vor fi salvate și afișate într-un singur depozit de informații cu acces pentru toți utilizatorii, dar ținând cont de împărțirea capacităților utilizatorului în funcție de poziție. Nu este necesară introducerea datelor secundare pentru împrumutați, acestea pot fi utilizate pentru executarea ulterioară a contractelor de împrumut, transmiterea de mesaje informative etc. Când solicitați împrumuturi, este oferită o afișare rapidă a unei aplicații electronice cu introducere automată a datelor. Unele câmpuri de înregistrare vor fi completate automat de către sistem; câmpurile rămase pot fi introduse prompt la importul datelor. Dacă informațiile despre garanții sunt înregistrate în cerere, atunci nu este nevoie să le reintroduceți și să le evaluați. A devenit posibilă obținerea de rapoarte analitice pentru clienți, comparând venituri și cheltuieli pentru orice perioadă de timp. De asemenea, este posibil să obțineți istoricul de credit al clienților cu alte organizații.
CRM pentru organizarea de microcredite
Un sistem CRM universal pentru o organizație de microcredit oferă setul necesar de instrumente pentru rezolvarea diverselor probleme care sunt rezolvate automat. Aplicația ajută la structurarea activității departamentelor, afișează eficiența și cel mai mare profit. Toate informațiile despre activitățile financiare vor fi furnizate în rapoarte statice și analitice pentru revizuire de către conducere, pe o anumită perioadă de timp. Păstrarea înregistrărilor contabile în aplicație a devenit și mai accesibilă atunci când utilitarul interacționează cu contabilitatea 1C. Astfel, menținerea fluxului de documente în formă digitală, ținând cont de implementarea calculelor automate, va avea un impact productiv asupra activităților de lucru ale unei organizații de microcredit.
Toate calculele vor fi efectuate automat folosind algoritmii introduși în calculatorul electronic. Datele privind valoarea creditului, rata dobânzii și penalitățile acumulate vor fi afișate automat de aplicație. Pentru a anunța clienții despre datorii, termenele de expirare a contractelor de împrumut, tranzacții etc., se va face prin trimiterea de mesaje SMS, Email, WhatsApp și Viber. De asemenea, este posibilă utilizarea opțiunii de telefonie PBX, primind informații detaliate despre fiecare client în timpul unui apel primit, ceea ce în sine economisește timp de lucru și crește loialitatea prin contactarea numelui și furnizarea de informații actualizate cu privire la starea împrumutului și plăți. Informațiile vor fi stocate în sistem ținând cont de furnizarea de materiale către utilizatori, din nou pe baza nivelului de job, folosind zilnic un motor de căutare contextuală.
CRM pentru MCO
Un program CRM universal pentru MCO oferă monitorizare și management constant cu analize de performanță financiară. Aplicația este de înaltă tehnologie, oferă un format convenabil pentru interacțiunea cu sistemele bancare și terminalele de plată, acceptarea și procesarea plăților de împrumut, afișarea automată a formației pentru clienți. Reducerile sunt oferite clienților obișnuiți. Programul oferă un sistem multi-valută pentru decontările reciproce, dacă nu este posibilă acceptarea plăților în moneda națională. În conformitate cu acordurile și clauzele prescrise privind acceptarea în valută străină, vor fi furnizate și informații despre modificările cuantumului plăților în funcție de diferența de cursuri de schimb. Astfel, la efectuarea plăților în valută, fondurile vor fi convertite la cursul de schimb al băncii la momentul acceptării plății. Sistemul reflectă automat informații detaliate despre toți clienții și decontările reciproce, comparând datele privind sumele de plată ținând cont de cursurile de schimb modificate.
În acest caz, microîmprumuturile organizației nu prevăd pierderi chiar dacă cursul de schimb crește. Asistentul electronic generează, de asemenea, documentație și raportare în formă digitală, creând cu ușurință noi fișiere folosind șabloane electronice. Introducerea datelor de informații se face atât manual, cât și prin importul de informații din diverse medii. Aplicația acceptă diverse formate Word și Excel. Aplicația oferă posibilitatea de a se sincroniza cu site-ul web al unei organizații de microcredit, unde clienții se pot familiariza în mod independent cu condițiile de împrumut și împrumuturi completând cereri. Cererile vor fi procesate instantaneu cu o schimbare a statutului. În aplicație, toți angajații diviziilor structurale vor putea interacționa local și vor putea transfera materiale. De exemplu, atunci când solicită un împrumut, un manager trimite informații la casierie despre necesitatea de a pregăti o anumită sumă de bani pentru debursare. Casiera vede informațiile și pregătește suma după pregătire, starea de pregătire va fi schimbată în sistem pentru ca managerul să finalizeze operațiunea și să poată direcționa clientul către casier.
Cumpărați un program pentru o organizație de microcredit
A devenit posibilă achiziționarea unui program pentru o organizație de microcredite cu instalarea unei versiuni de testare gratuită pentru autoanaliză a funcționalității prezentate de dezvoltatorii companiei Universal Accounting System. Site-ul oficial al companiei USU.kz prevede disponibilitatea recenziilor clienților, modulelor și instrumentelor care pot fi preselectate pentru organizația dvs. de microcreditare, precum și consultanții de contact sau informații suplimentare la numerele de telefon specificate sau prin trimiterea unui cerere prin email. Software-ul are un panou de control ușor de utilizat, cu modificări de design, oferind utilizatorilor posibilitatea de a alege teme din diverse titluri într-o gamă largă oferită de dezvoltatori. De asemenea, este posibil să schimbați panoul de limbă, ceea ce este destul de convenabil atunci când lucrați în orice parte a lumii, lucrând cu clienți străini. După instalarea software-ului, viața ta profesională nu va mai fi aceeași, având posibilitatea de a-ți crește rapid afacerea cu pasiune pentru cifra de afaceri. Profitați de această oportunitate unică și nu o ratați accesați rapid site-ul web și instalați un program licențiat pentru gestionarea completă a afacerii dvs.
Programe video pentru o organizație de microcredit
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru o organizație de microcredit
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Organizații de comerț
Companii de producere
Companii de oficii
Instituții publice,
de deservire a populației
Companii de construcții
Centru de deservire
Instituții medicale
Atelier
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.