Capabilitățile unui sistem CRM pentru o organizație de microfinanțare
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul stabilește procese de lucru cu control deplin asupra fluxurilor de numerar, îmbunătățind și simplificând înregistrarea și documentarea datelor;
- oftware-ul pentru organizațiile de microfinanțare oferă un format automat pentru procesarea documentației și raportarea împrumuturilor acordate, prevăzând utilizarea șabloanelor cu completare automată;
- istemul universal prevede integrarea cu site-ul web, încărcarea aplicațiilor online dintr-o singură bază de date și înregistrarea de noi clienți;
- istemul oferă posibilitatea de a căuta rapid informațiile necesare după inițiale, numere de telefon de contact și numere de contract, ținând cont de munca motorului de căutare contextuală;
- plicația vă permite să configurați un mecanism pentru împrumuturile emise, calculând automat rata dobânzii și suma totală;
- plicația vă permite să automatizați procesul de decontare a tranzacțiilor cu acumularea de penalități pentru întârzierea plăților;
- ste asigurata posibilitatea contabilitatii multivalute si acceptarii platilor, cu conversie la curs bancar, tinand cont de platile in moneda nationala;
- plicația vă permite să utilizați camere de supraveghere video pentru controlul de la distanță asupra proceselor intra-organizaționale din fiecare ramură a unei organizații de microfinanțare;
- ăstrarea evidenței orelor de lucru permite ca indicatorii calculați efectiv să fluctueze, ținând cont de calculul salariilor și bonusurilor;
- nformațiile despre toți clienții vor fi înregistrate în baza de date unificată de clienți a MFO CRM, ținând cont de reflectarea informațiilor de contact, istoricul cererilor și procesării creditelor, plăților și datoriilor;
- plicația prevede disponibilitatea introducerii automate a datelor informaționale, folosind importul și exportul de materiale informative;
- oate informațiile vor fi stocate în stocare în cloud, oferind stocare de înaltă calitate și fiabilă pentru o perioadă lungă de timp, oferind informații utilizatorilor la nivelul capacităților diferențiate ale utilizatorului;
- tilizatorii pot interacționa printr-o rețea locală în timp ce sincronizează toate ramurile unei organizații de microfinanțare;
- onducerea va primi informații actualizate cu privire la activitățile financiare ale afacerii, ținând cont de reprezentarea cheltuielilor și veniturilor pentru orice perioadă de timp, prevăzând sincronizarea melcului cu sistemul 1C;
- ersiunea demo a software-ului pentru o organizație de microfinanțare este concepută pentru a oferi utilizatorilor informații actualizate despre funcționalitatea software-ului.
CRM pentru organizația de microfinanțare
Sistemele CRM automatizate pentru organizațiile de microfinanțare oferă un control bine stabilit asupra fluxului de numerar cu menținerea unei baze de clienți și a documentației. Folosind un program specializat, puteți converti lucrările cu hârtii și împrumuturile emise într-un format electronic automat, afișând toate etapele activității de muncă. Software-ul de bază și automatizat permite contabilitatea și gestionarea unui număr nelimitat de organizații de microfinanțare care pot fi combinate într-o singură rețea. Un sistem CRM universal pentru o organizație de microfinanțare va fi selectat individual, ținând cont de anumite cerințe de dezvoltare din cauza complexului lipsă pentru management, control, analiză și contabilitate de înaltă calitate. Aș dori să vă invit să luați în considerare un program specializat de nouă generație al companiei „Universal Accounting System”. Software-ul, în comparație cu oferte similare, se distinge prin multifuncționalitate, eficiență și automatizarea proceselor de lucru cu o politică de prețuri accesibile și absența completă a investițiilor lunare suplimentare. Într-un singur sistem, veți putea gestiona un număr nelimitat de organizații de microfinanțare, unind toate diviziile structurale împreună pentru o muncă convenabilă în echipă. Programul este lansat de pe o comandă rapidă de pe desktop după instalare pe dispozitivele care funcționează.
Pentru fiecare dispozitiv de lucru, este necesar să achiziționați o versiune separată cu licență a programului, înregistrând fiecare utilizator individual. Necesitatea introducerii datelor de înregistrare a fiecărui angajat este pentru analiza ulterioară a activităților de muncă și reflectarea indicatorilor generali lunari la calcularea salariilor. Prevederea va controla toate procesele de lucru, inclusiv informațiile furnizate utilizatorilor, în funcție de nivelul de acces pe baza activității de lucru. Astfel, în timpul muncii zilnice, informațiile inutile nu vor interfera cu procesele de lucru ale angajaților organizațiilor de microfinanțare, protejând și datele confidențiale de scurgeri. Programul intenționează să facă tranziția la un format unificat de lucru intern și interacțiune între departamente, conectând local toate dispozitivele de lucru pentru schimbul de date de informații. Nu mai este nevoie de menținerea documentației pe hârtie, realizând rapid și eficient toate procesele în formă electronică.
Astfel, nu este nevoie să pierdeți timp suplimentar la introducerea informațiilor, având în vedere generarea promptă a materialelor necesare folosind șabloane digitale cu completare automată, prin mutarea materialelor din orice sursă. Programul acceptă diferite tipuri de fișiere și imagini grafice utilizate în timpul funcționării aplicației. Un sistem informatic automatizat crește nivelul de gestionare a afacerii oricărei activități, asigurând crearea unui singur flux de date de informații salvate în stocarea în cloud. Utilizatorii au acces la materialele de lucru necesare folosind un motor de căutare electronic încorporat. Pentru o mai mare siguranță, se asigură o copie de rezervă sistematică a datelor, ținând cont de executarea autonomă a operațiunilor specificate, atunci când se specifică momentul operațiunii în planificatorul de sarcini. Software-ul vă permite să evitați confuzia și confuzia cu înregistrarea datelor existente. Astfel, dacă informațiile despre clienți, împrumuturi, garanții și alte informații sunt deja în baza de date, atunci nu este nevoie să reintroduceți datele.
CRM pentru MFO
Sistemul CRM universal pentru organizațiile de microfinanțare este disponibil publicului și este potrivit pentru capabilitățile utilizatorului fără abilități speciale pentru fiecare angajat. Aplicația vă permite să automatizați procesul de înregistrare a activităților de muncă ale forței de muncă, afișând date privind o analiză generală a muncii efectuate, cu o contabilitate generală a timpului lucrat și a creditelor procesate. Pe baza acestor indicatori se vor calcula salariile. Interfața software este un set de funcționalități necesare care oferă soluții la problemele emergente. Fiecare utilizator va putea personaliza pentru el însuși reducerile la parametrii de configurare, atunci când alege diferite opțiuni de design desktop, cu prezența a 96 de limbi în care programul poate fi tradus, ținând cont de furnizarea clienților străini.
Directorul prevede înregistrarea și stocarea datelor informaționale cu o listă de clienți și angajați, stabilind algoritmi de calcul al riscurilor de credit. Pentru o muncă mai convenabilă și de înaltă calitate, controlul de la distanță este oferit în toate departamentele folosind supraveghere video în timp real. În secțiunea module, puteți efectua efectiv tranzacții online, înregistrați noi clienți, calculați sumele împrumutului, întocmiți documente și le imprimați. Software-ul asigură menținerea unei baze de date CRM separată pentru organizațiile de microfinanțare pentru clienți, reflectând în carduri informațiile de contact, istoricul cererilor și împrumuturilor emise, atașând scanări ale documentelor și facturilor. Dacă informațiile despre client sunt deja în baza de date, atunci nu este nevoie să reintroduceți informațiile prin aplicarea pentru un nou împrumut selectând clientul și adăugând garanții. De asemenea, este posibilă clasificarea clienților, împărțindu-i în grupuri. În baza de date software, este posibil să se analizeze istoricul creditării încă de la începutul organizației.
Cumpărați un program pentru organizațiile de microfinanțare
Cumpărarea unui program pentru organizațiile de microfinanțare a devenit și mai accesibilă, oferind o gamă largă de oferte de piață. Înainte de a cumpăra un program pentru o organizație de microcredite, ar trebui să vă familiarizați cu toate aplicațiile, să analizați funcționalitatea care se potrivește afacerii dvs., ținând cont de deficiențele și posibilitatea de a face ajustări pentru a îmbunătăți procesele de lucru. De asemenea, pentru a asigura alegerea corectă a software-ului specializat, se asigură instalarea și analiza gratuită a funcționalității utilitarului sub formă de test. Software-ul oferă posibilitatea de a uni toate ramurile, lucrând online. Diferențierea stării în funcție de culoare vă permite să combinați convenabil procesele de lucru. De exemplu, atunci când un manager emite un nou împrumut, informațiile vor fi afișate pentru casier, care va vedea suma de pregătit pentru debursare. Când casieria pregătește o anumită sumă de numerar, culoarea stării se va schimba, astfel încât managerul să poată finaliza tranzacția. De asemenea, departamentul de contabilitate va înregistra informațiile și va pregăti documentația necesară.
Documentele și rapoartele sunt generate electronic, folosind șabloane cu numerotare și datare automată. Sistemul universal oferă analiza datelor privind împrumuturile, curente și restante. Când solicitați un nou împrumut, cu un singur clic de mouse, selectați comanda adăugare și completați câmpurile necesare pentru înregistrare. Totul aici este la fel de simplu. Unele câmpuri vor fi completate automat de către aplicație, iar câmpurile rămase pot fi afișate rapid la selectarea unui client dintr-o singură bază de date CRM, indicând suma depozitului, rata dobânzii, atașarea scanărilor documentelor și captarea imaginilor direct de pe camera web. Plățile se pot face zilnic sau lunar. Când lucrați într-o monedă națională, nu vor fi dificultăți cu calculele. La specificarea unei monede străine în sistem, conform algoritmilor dați, calculele vor fi făcute ținând cont de modificările cursului de schimb. Acordurile cu clienții vor conține și informații despre modificările cursurilor de schimb la momentul plăților și plăților în moneda națională, ținând cont de recalculare. Astfel, atunci când cursul de schimb va crește, organizația de microfinanțare va rămâne mereu în negru. Toți algoritmii software vor funcționa fără erori. Prin urmare, este necesar să cumpărați un program pentru organizațiile de microfinanțare.
Sistem de operare MFO
Sistemul de operare MFO prevede un mod automatizat cu diverse organizații bancare, aplicații și echipamente suplimentare. În sistem, munca MFO-urilor va deveni mai bună și de calitate superioară. Software-ul prevede completarea automată a unui ordin de primire în numerar la plata unui împrumut către clienți, cu formarea ulterioară a unui acord de prelungire a împrumutului. Printr-un sistem automatizat, este posibilă analiza și calcularea sumelor veniturilor și cheltuielilor pentru orice perioadă de timp, oferind conducerii informații actualizate în diagrame și grafice. Aplicația oferă, de asemenea, posibilitatea de a utiliza patru moduri de a interacționa cu clienții, oferind informații actualizate. Astfel, la trimiterea mesajelor SMS, Email, WhatsApp și Viber, au devenit disponibile notificări vocale și text pentru a oferi împrumutaților informații la zi despre datorii, condițiile contractului de împrumut, oferte avantajoase etc. Contabilitatea automată este posibilă și la integrarea aplicației cu sistemul 1C. Pe lângă analiza, controlul și gestionarea împrumuturilor, aplicația prevede și contabilizarea cheltuielilor organizației, afișate în modulul „Bani” Astfel, este posibil să vedeți profitul unei organizații de microfinanțare pentru orice perioadă de timp.
Software-ul oferă, de asemenea, control asupra sumelor împrumutului, în caz de întârziere a plății, prevăzând acumularea de penalități. Prin analiză, este posibil să se identifice clienți obișnuiți cu solvenți și cu probleme. Clienții obișnuiți cu un istoric curat beneficiază de reduceri și pierderi de penalități. Nu neglijați oportunitatea de a vă automatiza procesele zilnice de lucru, mai degrabă, accesați site-ul web unde puteți privi mai îndeaproape aplicația, citiți recenziile clienților, selectați module și instrumente și consultați experți.
Sistem video CRM pentru o organizație de microfinanțare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită CRM pentru organizații de microfinanțare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Organizații de comerț
Companii de producere
Companii de oficii
Instituții publice,
de deservire a populației
Companii de construcții
Centru de deservire
Instituții medicale
Atelier
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.