1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program pentru o organizație de microfinanțare

Potrivit a 212 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program pentru o organizație de microfinanțare

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru o organizație de microfinanțare

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Dezvoltatorii programului au luat în considerare toate nuanțele asociate cu capcanele emergente în acest domeniu de activitate, oferind utilizatorilor posibilitatea de a selecta module și instrumente care sunt potrivite pentru organizație;
  • plicația asigură operarea multicanal a tuturor diviziunilor structurale conectate printr-o rețea locală;
  • ormatul multi-utilizator oferă angajaților interconectarea printr-o rețea internă pentru schimbul de date de informații;
  • tilizatorii vor putea accesa datele informaționale printr-un motor de căutare electronic;
  • oate informațiile vor fi primite și stocate automat în orice formate, asigurând confidențialitatea și păstrarea pe termen lung într-un depozit centralizat;
  • rmărirea timpului de lucru vă permite să evaluați rațional calitatea muncii fiecărui angajat, calculând venitul lunar cu calculul dobânzii pentru calcularea salariilor;
  • nformațiile despre debitori vor fi înregistrate în baza de date de clienți CRM cu contacte, istoricul cererilor și decontărilor reciproce, contracte și scanări, fotografii primite direct de la o cameră web pentru identificare personală;
  • oftware-ul automatizează operațiunile de decontare cu un calculator electronic bazat pe algoritmi specificați;
  • plicația asigură generarea automată de documentație și raportare, ținând cont de disponibilitatea șabloanelor electronice;
  • rogramul asigură formarea rapidă a contractelor de împrumut, generând și completând automat anumite plăți, ținând cont de mișcarea datelor despre clienți, indicarea ratei dobânzii, evaluarea garanției și determinarea perioadei de valabilitate;
  • tilizatorii vor avea anumite drepturi de acces la datele informaționale, spre deosebire de managerul, care are capabilități nelimitate de control, management și contabilitate;
  • ste posibil să se controleze procesele interne prin sincronizarea tuturor departamentelor, ținând cont de instalarea camerelor de securitate;
  • plicația va efectua automat contabilitate, oferind conducerii informații la zi cu privire la activitățile financiare ale fiecărei divizii;
  • istemul prevede ieșirea de informații cu privire la activitățile financiare ale fiecărei divizii, ținând cont de disponibilitatea fondurilor în fiecare casă de marcat și în contul curent, oferind informații în grafice, diagrame și tabele;
  • ste posibil să interacționați cu împrumutatul prin metode de transmitere a mesajelor informative.

Program pentru o organizație de microfinanțare

Programul pentru o organizație de microfinanțare a fost dezvoltat de compania „Sistem de contabilitate universal” cu potențial bogat, care automatizează și reglează procesele zilnice. Software-ul este dezvoltat pentru organizațiile de microfinanțare care își desfășoară activitatea pe piață care acordă împrumuturi cu dobândă sau garanție. Software-ul pentru o organizație de microfinanțare poate fi utilizat atât pentru un anumit departament, cât și pentru combinarea tuturor diviziunilor structurale într-un singur întreg, exercitând controlul și managementul într-o formă convenabilă, ținând cont de mișcarea fondurilor la emiterea de împrumuturi, rambursarea datoriilor etc.

Singura condiție pentru implementarea software-ului și a lucrărilor ulterioare este o conexiune la Internet de înaltă calitate, care oferă autentificare de la distanță și execuție a proceselor de lucru. Politica de prețuri a software-ului va surprinde și se va potrivi în mod plăcut bugetului oricărei organizații, fără a necesita plăți lunare. Software-ul poate fi utilizat pe orice dispozitiv de lucru din orice versiune a sistemului de operare Windows. Software-ul universal, specializat, este disponibil publicului, cu un design frumos și opțiuni de configurare flexibile. Fiecare angajat al unei companii de microfinanțare va fi înregistrat personal în sistem pentru formarea ulterioară a unui cont utilizat zilnic în timp ce se contabilizează utilizarea login-ului și a parolei. Informațiile în întregime vor fi disponibile numai pentru managerul celorlalți membri ai companiei, este planificat să diferențieze capacitățile utilizatorului.

Programe pentru organizațiile de microfinanțare

Programele pentru organizațiile de microfinanțare funcționează continuu și fără erori, fără să se blocheze în modul multi-utilizator. Fiecare utilizator, folosind datele personale, poate selecta numele necesare de module, șabloane și instrumente necesare pentru munca ulterioară activă și fără erori. Pentru a vă aranja spațiul de lucru, puteți selecta diferite modele de teme pentru screensaverul dvs., puteți afișa sigla companiei dvs. pe desktop și puteți personaliza bara de limbi cu o alegere între una sau mai multe limbi străine. Astfel, se are în vedere lucrul în orice parte a lumii cu clienți străini, deservind și procesând cu promptitudine creditele. Formatul de lucru cu mai mulți utilizatori elimină apariția erorilor la stocarea și introducerea datelor de informații primite simultan de la diferite dispozitive de lucru. De exemplu, dacă un utilizator lucrează deja cu documente, atunci accesul pentru restul este limitat în timp ce introduc și corectează materiale. De asemenea, prevede păstrarea informațiilor primare fără a fi necesară reintroducerea informațiilor, ceea ce, la rândul său, elimină conflictele cu păstrarea aceleiași informații. Utilizatorii pot folosi zilnic un motor de căutare digital pentru a prelua rapid informațiile de care au nevoie. Pierderile temporare vor fi reduse la minimum.

Programele pentru organizațiile de microfinanțare vă permit să afișați toate activitățile din interiorul filialelor, oferind supraveghere video de la distanță în timp real. Astfel, la instalarea camerelor de securitate, toate materialele video vor fi transferate pe computerul principal, ținând cont de stocarea și analiza ulterioară. Controlul automat va fi efectuat prin supravegherea activităților personalului, conectând local dispozitivele de lucru la computerul principal. Astfel, conducerea va monitoriza toate procesele de lucru ale unuia sau altuia angajat al unei companii de microcredit, luând în considerare procesarea creditelor, acordarea de consiliere clienților, mersul în pauze, inclusiv informațiile transmise prin transmiterea de mesaje.

De asemenea, nu este nevoie să păstrați un jurnal al timpului de lucru; toate procesele vor fi efectuate automat de aplicație. Cu contabilizarea automată a activităților de muncă ale angajaților unei organizații de microcreditare, sunt furnizate calcule automate ale salariilor, pe baza volumelor finalizate și a creditelor acordate. De asemenea, software-ul pentru IMF oferă opțiuni de audit separate care marchează cea mai recentă actualizare a materialelor, inclusiv introducerea și editările, reducând timpul petrecut cu auditurile. Formatul de lucru cu mai mulți utilizatori oferă, de asemenea, confortul interacțiunii între toți angajații diferitelor departamente ale afacerii de microfinanțare, oferind posibilitatea de a conecta și transfera de la distanță datele de informații. Aplicația pentru MFO-uri face posibilă identificarea rapidă a erorilor operaționale, inexactităților sau falsificării datelor, asigurând o evidență completă.

Software pentru organizațiile de microfinanțare

Software-ul pentru organizațiile de microfinanțare oferă posibilitatea de a salva toate informațiile în întregime într-un singur spațiu de informații, fără a limita volumul, formatele acceptate sau termenele limită. Aplicația va genera astfel de baze de date ca o singură bază de date CRM, ținând cont de afișarea informațiilor de contact pentru fiecare împrumutat, istoricul de consultare și împrumut, durata contractului, rata dobânzii, plățile, datoria și penalitățile acumulate. De asemenea, este posibil să atașați scanări de documente și fotografii. Fotografiile pot fi folosite direct de pe o cameră web sincronizată pentru a fi utilizate ulterior de către caracteristica ID.

O bază de date unificată de informații pentru clienții CRM va stoca un „dosar” pentru fiecare client, ceea ce permite optimizarea costului timpului de lucru la reaplicarea și aplicarea pentru credite. De asemenea, prevede obținerea de informații despre istoricul împrumuturilor și împrumuturilor de la alte instituții. Programul prevede o analiză a solvabilității clienților, comparând regularitatea și plata ținând cont de întârzierea plăților. În caz de întârziere, lunar se va percepe o penalizare. La analiză, este posibilă identificarea clienților obișnuiți, oferind o reducere, crescând loialitatea. Atunci când informațiile de contact pentru fiecare client sunt introduse într-o singură bază de date CRM, se oferă posibilitatea unor acțiuni operaționale ulterioare la trimiterea de mesaje de informare, calcule de împrumut ținând cont de rata dobânzii și evaluarea garanțiilor, identificarea personală, procesarea creditelor etc.

Program pentru MFO

Programul pentru organizațiile de microfinanțare oferă posibilitatea de a procesa automat împrumuturile prin deschiderea unui formular electronic pentru introducerea datelor în câmpurile obligatorii. Dacă informațiile despre clienți și împrumuturi sunt deja în sistem, atunci datele pot fi folosite pentru reînnoire sau ajustare. Dacă trebuie să introduceți informații despre un nou client, atunci când deschideți formularul electronic, unele dintre câmpuri vor fi completate automat, nu rămâne decât să introduceți date despre clienți, alegând dintr-o singură bază de date de clienți, indicând termenii și rata dobânzii la împrumut, alegând perioada de acumulare. Având în vedere informațiile disponibile despre garanția din sistem, nu este, de asemenea, necesară reefectuarea evaluării. Aplicația vă permite să analizați cifra de afaceri financiară a fondurilor, ținând cont de o anumită perioadă de raportare cu date detaliate despre toți parametrii. Aplicația furnizează date analitice și statistice în grafice și diagrame. Pentru orice perioadă de timp, este posibil să se genereze rezumate ale ghidurilor prevăzute pentru luarea măsurilor de bază pentru activitățile ulterioare ale organizației de microcredit. Suma împrumutului va fi calculată automat de un calculator electronic, precum și tranzacțiile ulterioare de decontare. Suma creditului poate fi fixată în valută națională sau străină. Toate nuanțele sunt specificate în contract și sunt respectate cu strictețe de ambele părți.

Program pentru organizațiile de microfinanțare

Programul pentru organizațiile de microfinanțare vă permite să automatizați toate procesele de lucru, eficientizând activitățile de management. Sistemul prevede disponibilitatea unui mod multi-valută la calcularea contribuțiilor și la rambursarea datoriilor. În același timp, reflectând decontările în moneda națională și recepția într-o unitate monetară străină, conversia automată a fondurilor este asigurată la cursul de schimb bancar din ziua tranzacției. Astfel, instituția va beneficia de diferențe de curs valutar. Dezvoltarea universală va urmări toate mișcările ținând cont de modificările cursurilor de schimb, informând clienții în prealabil despre recalculări. Notificarea clientului este reprodusă într-o varietate de moduri. Este posibil să trimiteți mesaje vocale sau text către operatori de telefonie mobilă sau e-mail. De asemenea, pentru a interacționa cu clienții, este posibilă configurarea funcției „telefonie PBX”, oferind suportul informațional necesar în timpul consultării cu specialiștii. La contactarea specialiștilor unei instituții de microcredit, sistemul va citi automat numărul de telefon de contact pentru a căuta și a furniza informații actualizate cu prelucrare și consultare ulterioară.

Programul MFO

Programul MFO asigură sincronizarea locală a tuturor diviziunilor structurale pentru interacțiunea internă. De exemplu, atunci când un manager solicită un nou împrumut, informațiile vor fi disponibile pentru alți utilizatori, casierii și contabili. Astfel, de îndată ce se emite un nou împrumut, managerul va trimite o solicitare casieriei pentru pregătirea fondurilor. Când casierul pregătește suma necesară de bani, culoarea stării de pregătire și a emisiunii va fi schimbată în sistem, notificând managerul despre acțiunile ulterioare atunci când lucrează cu clientul, îndreptându-l către casierie. Software-ul vă permite să treceți de la formele hârtie de evidență la cele digitale, simplificând și accelerând procesele zilnice de lucru. Astfel, atunci când se lucrează cu documentație și raportare, nu este nevoie de reintroducerea informațiilor, iar în timpul formării se vor folosi șabloane electronice, cu completare automată în funcție de mostre. Nivelul de securitate pentru datele confidențiale va fi la cel mai înalt nivel. Sistemul prevede, de asemenea, reflectarea sarcinilor necesare în planificatorul de sarcini. Astfel, un număr de sarcini vor fi efectuate automat conform termenelor stabilite, înregistrând sarcinile în planificatorul electronic. Aceste sarcini includ backup, trimiterea de mesaje de informare la notificarea clienților despre starea contractelor și a decontărilor reciproce etc.

Program de contabilitate a organizațiilor de microfinanțare

Programul de contabilitate pentru organizațiile de microfinanțare vă permite să efectuați contabilitate cu analiza și controlul activităților financiare atunci când sunt sincronizate cu sistemul 1C. Astfel, nu este nevoie să treceți de la un sistem la altul, pierzând timpul și, în plus, efectuând sarcini repetate. De asemenea, șeful unei organizații de microfinanțare va putea oricând să analizeze fluxurile financiare cu venituri și cheltuieli. Aplicația facilitează monitorizarea automată a fiecărui împrumut, comparând actualitatea angajărilor. Dobânda la împrumuturi poate fi calculată pentru plăți zilnice sau lunare. De asemenea, prevede ușurința de indicare și selecție pentru fiecare împrumut. Aplicația poate interacționa și cu sistemele de operare bancare, terminalele de plată, oferind sisteme de plată fără numerar.

Software-ul pentru MFO asigură îndeplinirea funcțiilor financiare, emiterea de împrumuturi, credite și menținerea înregistrărilor pentru acestea. Software-ul „Universal Accounting System” va ajuta, de asemenea, la interacțiunea cu site-ul web al unei companii de microfinanțare, oferind clienților posibilitatea de a analiza independent condițiile de creditare și ratele dobânzilor furnizate, rambursarea datoriilor și de a solicita un împrumut online. La completarea unei cereri online de pe un site web sau dintr-un cont personal, datele personale ale clienților sunt verificate automat. Debitorul este verificat folosind un sistem automatizat folosind baze de date și servicii externe. Aplicația vă permite să analizați stările contractelor existente și încheiate. Ordinul de primire de numerar va fi completat automat in momentul in care clientul ramburseaza datoria, cu formarea unui acord suplimentar de prelungire a creditului. Specialiștii tehnici ai companiei USU personalizează toate formele de documente pentru organizație într-o formă individuală.

Software MFO

Software-ul MFO vă ajută să vedeți profitul organizației pentru orice perioadă de raportare, lucrând în modulul „Bani”. Conducerea companiei de microfinanțare va avea la dispoziție și situații financiare analitice. Sistemul vă permite să vedeți soldurile de numerar zilnice pentru fiecare departament, casă de marcat și cont. În ceea ce privește elementele de cost, este posibil să se analizeze cheltuielile și veniturile unei organizații pentru orice perioadă de timp. Claritatea graficelor demonstrează modificări ale veniturilor și cheltuielilor în timp, calculând profitul lunar al muncii productive. Cu salariile la bucată, este posibil să se calculeze profituri inclusiv acumularea unui anumit procent pentru angajați. În sistem vor fi înregistrate toate procesele, făcând posibilă analizarea recalculării fondurilor în funcție de modificările cursurilor de schimb, asigurându-se că nu există discrepanțe între indicatorii actuali și cei de piață. Rapoartele individuale prevăd creșterea nivelului și a vitezei de lucru a personalului. Programul va înregistra informații despre sarcinile planificate și cele finalizate.

Software-ul universal (software pentru organizațiile de microfinanțare) oferă multitasking cu capacitatea de a gestiona și controla în mod cuprinzător procesele intra-organizaționale. Sistemul universal poate fi utilizat pe dispozitivele mobile, oferind libera circulatie in intregul birou si in afara organizatiei. Software-ul este capabil să proceseze cantități mari de informații la viteză mare. Aplicația este adaptată nevoilor utilizatorilor, ținând cont de domeniul de activitate. Cu ajutorul software-ului, este posibilă îmbunătățirea proceselor de lucru pentru a minimiza costurile și a crește veniturile.

Cumpărați un program pentru o organizație de microfinanțare

Puteți cumpăra un program pentru o organizație de microfinanțare vizitând site-ul oficial, unde vă puteți familiariza mai întâi cu compoziția funcțională, puteți selecta module și instrumente, vă puteți consulta cu specialiști prin trimiterea unei cereri prin e-mail și puteți contacta numerele de telefon furnizate. De asemenea, pentru a efectua propria analiză a unicității și automatizării software-ului, este disponibilă o instalare gratuită a unei versiuni de testare. Versiunea demo este o reflectare a programului licențiat, limitând utilizatorii doar în termeni de valabilitate. La finalizarea perioadei de testare, toate datele de informații acumulate vor fi salvate pentru lucrările ulterioare. Nu vă limitați la simplificarea și îmbunătățirea fluxurilor de lucru într-un format automat prin implementarea unui software. Vom fi bucuroși să cooperăm în continuare.

Aspectul programului

Program pentru o organizație de microfinanțare

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru o organizație de microfinanțare

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Organizații de comerț

    Organizații de comerț
  • Companii de producere

    Companii de producere
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Instituții medicale

    Instituții medicale
  • Atelier

    Atelier
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.