1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Contabilitatea evidențelor clienților

Potrivit a 150 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Contabilitatea evidențelor clienților

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru înregistrarea înregistrărilor clienților

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
    Memento

    Memento
  • Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
    Planificare

    Planificare
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
    Analiza muncii

    Analiza muncii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul vă permite să adoptați o abordare creativă a managementului afacerii, oferind control de management și reglementare automată a proceselor de afaceri;
  • ste posibil să controlați toate acțiunile într-un singur sistem de informații, este posibil să conectați toate dispozitivele de lucru la computerul principal, precum și utilizarea supravegherii video online;
  • tilizatorii pot lucra împreună prin combinarea tuturor unităților structurale împreună, inclusiv prin sincronizarea dispozitivelor de lucru prin rețea pentru a transfera informații;
  • oate informațiile vor fi primite și stocate automat în cloud, inclusiv delegarea drepturilor de acces utilizatorilor la materiale folosind un motor de căutare contextuală;
  • naliza activitatii de munca se realizeaza automat, cu calcularea si acumularea salariilor;
  • atele informative vor fi stocate clasificate intr-o singura baza de date de clienti pentru toate contrapartidele, afisand contacte, adrese de e-mail, informatii despre solicitari, cu evidenta cererilor, decontari reciproce, returnari si anulari de numiri, recenzii etc.;
  • ucrul cu gestionarea electronică a documentelor este mult mai ușor și mai eficient atunci când se utilizează șabloane pentru generarea rapidă a materialelor cu execuție promptă;
  • ărțile geografice sunt folosite pentru livrarea comenzilor clienților;
  • ecepția și procesarea cererilor de la contrapărți se realizează în format online și offline, reflectând informațiile într-un jurnal electronic cu o analiză a momentului și calității implementării;
  • alculul se realizează automat de către aplicație, cu introducerea de algoritmi și liste de prețuri;
  • nformațiile despre articolele de inventar vor fi înregistrate în lista de prețuri, introducând informații curente despre cost, solduri totale, profitabilitate, recenzii, descriere și denumire, datele de expirare;
  • pelurile primite vor fi primite și procesate de sistem în mod automat, oferind specialiștilor o formare detaliată a abonaților, pregătindu-se pentru o conversație cu răspunsul la apel și apelarea contrapartidei pe nume;
  • plicația poate clasifica efectiv contrapărțile în grupuri, analizând datele privind returnările, solicitările frecvente și comenzile generate, calculând suma totală a profitului etc.;
  • a intrare este posibilă identificarea identității vizitatorului cu ajutorul unui cititor, brățări electronice, carduri, coduri QR;
  • ste posibilă efectuarea unui inventar atunci când utilitatea interacționează cu unitatea de depozit;
  • uteți testa utilitarul instalând o versiune demo gratuită.

Contabilitatea evidențelor clienților

Înregistrările clienților sunt înregistrate nu numai manual, ci și în jurnale electronice, ținând cont de gestionarea automată a informațiilor, cu posibilitatea de a face ajustări în funcție de dată și oră, serviciile selectate. Programele de astăzi sunt variate, oferind acțiuni automate tuturor specialiștilor, simplificând munca afacerii în ansamblu. Folosind aplicația, este posibil să obțineți rezultatele dorite, să economisiți timp și bani, oferind planificarea bugetului pentru atragerea de marketing în continuare a potențialilor cumpărători cu extinderea afacerii dincolo de un teritoriu. Având în vedere funcționalitatea nelimitată, precum și opțiunea extinsă a dezvoltărilor de pe piață, este dificil să luați o decizie adecvată. Ne-ar plăcea să ne implicăm și să vă ajutăm să alegeți software-ul potrivit pentru organizația dvs., având în vedere potențialul nelimitat cu o varietate de module și instrumente. Costul accesibil nu este singurul avantaj care îl deosebește de evoluții similare, un bonus suplimentar este o taxă de abonament gratuit. Aplicația este potrivită pentru orice domeniu de activitate și este configurată individual de fiecare angajat într-un format personal, ținând cont de utilizarea unui cont personal pus la dispoziție zilnic pentru uz personal. Software-ul este achiziționat pentru fiecare dispozitiv de lucru, într-o formă convenabilă pentru mobilitate folosind nu numai computere desktop, ci și telefoane și tablete.

Numele programului de înregistrare a clienților

Numele programului de înregistrare a clienților este „Universal Accounting System”. Software-ul are opțiuni de configurare flexibile și o varietate de funcționalități care sunt disponibile pentru utilizatori din care să aleagă la configurare. Pentru gestionarea documentelor de înaltă calitate în formă electronică, este prevăzută utilizarea diferitelor șabloane. Pentru o interacțiune de înaltă calitate cu contrapărțile, va fi configurat un panou de limbi, folosind mai multe limbi simultan, pe lângă limba maternă. Astfel, este posibilă deservirea contrapărților în limbi străine, precum și utilizarea utilitarului din întreaga lume. Pentru condiții de lucru confortabile, utilizatorii pot selecta și instala un screensaver pentru ecranul panoului de lucru care se potrivește dispoziției și gusturilor lor.

Conectarea se realizează dintr-o comandă rapidă de pe desktop pentru fiecare utilizator personal, folosind un cont și specificând un login și o parolă pentru a proteja informațiile confidențiale. În aplicație, drepturile utilizatorului sunt diferențiate, ținând cont de activitatea de muncă, în funcție de funcția deținută, oferind sau limitând accesul la informații confidențiale. Pentru eficientizarea acțiunilor care oferă servicii rapide clienților, se propune utilizarea unui motor de căutare electronic, care, cu un timp minim, doar câteva minute, este capabil să afișeze informațiile necesare în întregime. Informațiile în formă adecvată, în formatul original, care acceptă formatele Word și Excel, vor fi stocate într-un singur cloud într-un volum nelimitat.

Contabilitatea cererilor clientilor

Luarea în considerare a solicitărilor clienților este extrem de necesară în orice organizație, în domeniul serviciilor și comerțului, prevederea analizei dorințelor și preferințelor, analizarea datelor privind serviciul, reflectarea în baza de date a informațiilor care pot juca ulterior un rol cheie în dezvoltarea afacerii. Este posibil să înregistrați în mod autonom datele despre solicitările clienților, inclusiv citirea informațiilor, înregistrarea apelurilor și a mesajelor. Astfel, pentru fiecare cumpărător și specialist există acces la afișarea informațiilor detaliate cu rapoarte analitice. Informațiile despre activitățile angajaților organizației vor fi înregistrate în sistem, oferind reflectarea nu numai a puterilor oficiale, a nivelului drepturilor de acces la fluxurile de informații, dar și a analizei zilnice cu detalii despre volumul sarcinilor îndeplinite și timpul lucrat. Pe baza rezultatelor efective ale acțiunilor zilnice, a volumului de timp lucrat, a sarcinilor îndeplinite, a interacțiunii cu contractorii, angajații vor primi un salariu lunar. De asemenea, pentru a analiza calitatea serviciului, se preconizează primirea de recenzii evaluative. Este extrem de important ca un manager de companie sa realizeze o analiza comparativa intre specialisti, lunar incurajand pe cei mai buni, sporind spiritul de echipa si disciplinand intreaga forta de munca.

Contabilitate evidență clienți - Aplicație

Contabilitatea evidențelor clienților – aplicația vă permite să exercitați în mod autonom controlul de management asupra proceselor interne, dezvoltându-vă afacerea într-un ritm accelerat cu o extindere a bazei de clienți și un interes sporit, influențând o creștere a profitabilității. Controlul managementului în toate departamentele se realizează automat la instalarea camerelor de supraveghere video, înregistrarea fișierelor de date în timp real cu redarea și analiza ulterioară a acțiunilor. Aplicația va înregistra toate procesele, inclusiv înregistrarea conversațiilor în timpul apelurilor primite de la abonați. Pentru comoditate, aplicația are o funcție de telefonie PBX pentru primirea apelurilor de la contrapărți, afișarea pe ecranul monitorului informații complete despre abonat, luând în considerare cererile și comenzile, înregistrarea pentru programări, decontări reciproce, recenzii, anulări de comenzi și vizite, etc. Atunci când răspund la un apel, specialiștii vor putea să sfătuiască rapid contrapartea cu privire la problemele de interes și să facă înregistrări în baza de date. De asemenea, pentru a îmbunătăți calitatea afacerii, este planificată utilizarea unui robot telefonic pentru a înregistra răspunsurile la întrebări urgente. De asemenea, se propune citirea informațiilor generale despre contractori și angajații organizațiilor, identificarea identității fiecărei persoane la intrare și introducerea informațiilor detaliate în baza de date.

Program client - Aplicație de înregistrare

Programul client - Aplicația de înregistrare oferă o abordare cuprinzătoare cu soluții personalizate. Software-ul automatizat sugerează posibilitatea utilizării unei aplicații mobile în procesele zilnice, permițând nu numai angajaților organizației să se autentifice, ci și contrapărților prin înregistrarea într-un cont personal în contul lor personal. Astfel, prin înregistrarea în contul personal, abonații vor putea să urmărească fluxul de știri, să controleze starea comenzilor, să plătească online folosind fonduri umplerea unui portofel electronic și, de asemenea, să conecteze un card de plată și reducere, indicând procentul de reduceri și bonus. puncte. De asemenea, prin aplicația mobilă, precum și prin utilizarea diverselor servicii, contrapărțile vor putea solicita sfaturi de la specialiști, vor putea solicita programări, vor putea plasa comenzi pentru achiziționarea de bunuri etc. Software-ul universal are o funcționalitate nesfârșită, pregătind rapid documentele necesare, rapoarte, certificate, aplicații pe baza șabloanelor disponibile, care sunt completate în funcție de mostre folosind informațiile disponibile în sistem. Dacă lipsesc informații despre contractori, bunuri și servicii, acestea pot fi introduse cu ușurință folosind formulare și chestionare.

CRM pentru evidențele clienților

Utilitarul universal CRM pentru înregistrarea clienților prevede prezența unei baze de date existente sau cu adăugarea, formarea uneia noi, prin utilizarea informațiilor de contact de la servicii terțe. Software-ul permite, datorită funcției încorporate „Graber”, să citească informații de la potențialele contrapărți solvabile cu formarea sau adăugarea bazelor de date CRM existente. Toate informațiile despre contrapărți vor fi clasificate pe grupuri, solvabilitate, vârstă, sex, preferințe, locație regională etc. Pe baza clasificării contrapărților, este posibilă creșterea ulterior a interesului pentru ofertele de servicii și produse prin transmiterea de mesaje informative. Baza de date CRM va afișa, de asemenea, informații de contact, data nașterii, comenzi și programări plasate, anulări și retururi, tranzacții de plată, reduceri și bonusuri cu puncte. De asemenea, prevede atașarea scanărilor de documentație, precum și atașarea fotografiilor pentru citirea ulterioară a datelor cu caracter personal. Pe baza informațiilor disponibile cu privire la data nașterii, este posibil să felicităm contrapărțile, ceea ce crește semnificativ încrederea și sporește loialitatea. Pentru a oferi informații la zi cu privire la ofertele profitabile, punctele bonus, informații despre înregistrări, livrări, mesajele informative vor fi trimise în masă sau selectiv, către operatori de telefonie mobilă sau pe e-mail.

Înregistrări de recepție a clienților

Contabilitatea recepției clienților se realizează mult mai rapid datorită disponibilității informațiilor disponibile despre contrapărți, a programelor de lucru generate pentru specialiști, precum și a unui calendar disponibil care reflectă data și ora înregistrărilor, precum și disponibilitatea unei liste de prețuri. cu servicii și bunuri furnizate suplimentar. Realizarea programărilor este destul de ușoară, atât prin manageri, administratori, cât și independent pe site, în aplicația mobilă de către contractori. În aplicație, la selectarea serviciilor și bunurilor, indicând cantitatea totală, plățile vor fi calculate automat folosind un calculator electronic cu algoritmi preintroduși. De asemenea, in timpul tranzactiilor de decontare se vor folosi datele privind marimea reducerii si punctelor bonus aplicate in timpul acumularii pentru comenzile anterioare. Având în vedere utilizarea jurnalelor și tabelelor electronice, este posibilă schimbarea anumitor celule cu culori diferite pentru a diferenția vizual anumite informații. Atunci când faceți programări, este posibil să faceți ajustări, să reprogramați sau să anulați întâlniri, făcând completări în jurnalele individuale. În cazul în care contrapartea anulează în mod repetat o programare pentru a elimina timpul de nefuncționare în activitățile de muncă, se acceptă plata în avans pentru o vizită 100%. De asemenea, pentru desfășurarea corectă a activităților de lucru ale specialistului, este planificată trimiterea de mesaje de notificare cu un memento și confirmarea unei vizite la programare.

Programul de contabilitate în evidența clienților

Programul de înregistrare a clienților vă permite să detaliați datele disponibile, de exemplu, atunci când furnizați oferte promoționale, inclusiv cursuri de probă la diferite centre sportive. Pentru comoditate și optimizare a timpului de lucru, la marcarea vizitelor vizitatorilor la servicii și cursuri, este prevăzută utilizarea brățărilor electronice, codurilor QR, cărților de identitate personale și cardurilor. Astfel, sistemul va afișa automat informații corecte cu ora, data și informații despre vizitatori. Pre-înregistrarea pentru programări face posibilă, de asemenea, utilizarea rațională a resurselor sediului, redirecționând vizitatorii către alte departamente atunci când sunt ocupați. În plus, pentru a reduce volumul de muncă, este prevăzută distribuția sarcinilor cu formarea de programe. Pentru a îmbunătăți calitatea muncii tuturor departamentelor, se preconizează epuizarea rețelei lor unice. Astfel, managerul de afaceri va putea studia în detaliu procesele efective desfășurate cu cifra de afaceri financiară pentru orice perioadă de timp, iar prin analize comparative în grafice și diagrame, să planifice activități ulterioare. La nivel local, utilizatorii vor putea, de asemenea, să lucreze împreună, transmitând informații prin mesaje prin rețea.

Contabilitatea vizitelor clienților

Înregistrarea electronică a vizitelor clienților vă permite să îmbunătățiți calitatea serviciului, optimizând timpul de lucru. Atunci când gestionați un complex mare cu un flux constant de vizitatori, este dificil să controlați prezența fiecărui vizitator la cursuri. Software-ul, datorită versatilității și interacțiunii cu dispozitive suplimentare, face posibilă simplificarea și accelerarea sarcinilor zilnice. Pe lângă identificatorul personal, aplicația prevede și interacțiunea cu dispozitive de citire, turnichete, prezența la citire automată în diferite săli, afișarea informațiilor într-un jurnal separat. Aplicația va introduce automat informații despre abonamente prin citire, analizând numărul de clase rămase, amintindu-le prompt contractorilor de necesitatea plății pentru clasele ulterioare. Pentru a îmbunătăți calitatea muncii, precum și pentru a crește volumul veniturilor, este planificată oferirea de oferte avantajoase la abonamente. Când împărtășește informații despre companie cu rudele și prietenii, fiecare vizitator va primi bonusuri și reduceri suplimentare. Prin intermediul programului, se pot analiza date despre cele mai populare tipuri de abonamente, direcții, secțiuni etc.

Programe de urmărire a prezenței clienților

Programele de urmărire a prezenței clienților vă permit să luați decizii în cunoștință de cauză, evaluând rațional ofertele profitabile. Toate informațiile despre zonele clubului sportiv (dans, înot, yoga, arte marțiale) vor fi înregistrate ținând cont de numele și personalul de antrenament, costul abonamentelor etc. Atunci când se analizează destinațiile populare, este posibilă extinderea sau reducerea listei din lista de prețuri. De asemenea, prevede înghețarea cursurilor, la furnizarea de documente care indică un motiv întemeiat, pentru a compensa cursurile lipsite în viitor. Exista si posibilitatea de training online. Datele analitice vor fi introduse și furnizate automat de către aplicație conducerii.

Tinand cont de dorintele clientului

Dorințele clientului vor fi luate în considerare automat, inclusiv recenziile primite cu evaluări, precum și comentariile pe rețelele de socializare și în aplicația mobilă. Aplicația vă permite să efectuați diverse sarcini, care includ inventarul. Inventarierea manuală este efectuată în timpul pregătirilor îndelungate, distribuirea sarcinilor între specialiști și calcularea fondurilor bugetare. Folosind software-ul, analizele calitative și cantitative și inventarierea sunt efectuate mai rapid și mai precis, atunci când interacționați cu echipamente de înaltă tehnologie. Software-ul va monitoriza toate articolele de inventar contabilizate în organizație, monitorizând, de asemenea, datele de expirare și calitatea stocării. Aplicația prevede analiza cererii pentru anumite articole, realizând în mod regulat stocurile. Informațiile despre produse se vor înregistra în jurnale separate, nomenclatură, nume, coduri de bare, solduri totale, cost și TVA, cu descriere, cu imagini atașate. Prin program, este posibil să îmbunătățim munca vindem atât articole lichide, cât și non-lichide. Folosind programul, puteți analiza de fapt datele despre cele mai profitabile mișcări de marketing.

La ce contribuie luarea în considerare a feedback-ului clienților?

Ce beneficii oferă primirea feedback-ului clienților? Interacțiunea cu contrapărțile are un efect productiv asupra muncii generale, care afectează direct veniturile companiei. Cumpărătorul are întotdeauna dreptate, ceea ce înseamnă că dorințele trebuie luate în considerare. Programul automat vă permite să îmbunătățiți problemele de lucru, oferind, printre altele, interacțiunea cu băncile, terminalele post-plată și acceptarea transferurilor de bani în orice unități mondiale, convertite la cursul monedei naționale. Toate informațiile vor intra automat în situațiile financiare, oferind conducerii documentația necesară analizei în timp util. Aplicația își asumă capacitatea de a efectua contabilitate fără a fi nevoie să efectueze sarcini de rutină repetitive. De exemplu, la integrarea cu un sistem 1C, nu este nevoie să treceți de la un sistem la altul, să efectuați calcule, introducerea și ieșirea datelor și să generați documentația în aplicație, aceste procese sunt efectuate o singură dată; Utilitatea nu prevede necesitatea introducerii manuale, dacă informațiile sunt deja în sistem, atunci este suficient să importați materialele în fișierele necesare, îmbunătățind indicatorii de calitate.

Programul de evaluare a clienților

Programul de feedback al clienților vă va ajuta să identificați în timp util deficiențele în activitatea anumitor departamente, stabilind relații. Software-ul oferă posibilitatea acceptării fără contact a plăților și aplicațiilor, deservind prompt clienții și mărind baza de clienți. Pentru a evalua independent posibilitățile nelimitate prezentate dezvoltatorilor companiei USU, trebuie doar să urmați linkul către site-ul de mai jos și să instalați versiunea demo gratuită. De asemenea, puteți adresa întrebări specialiștilor companiei, care sunt disponibili pentru contact la numerele de telefon afișate pe site sau trimițând o solicitare prin e-mail. Merită să reamintim un avantaj suplimentar la achiziționarea unui program licențiat, sub forma a două ore de suport tehnic.

Aspectul programului

Contabilitatea evidențelor clienților

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a software-ului de contabilitate client

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Organizații de comerț

    Organizații de comerț
  • Companii de producere

    Companii de producere
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Instituții medicale

    Instituții medicale
  • Atelier

    Atelier
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.