1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de contabilitate a bonusurilor clienților

Potrivit a 174 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de contabilitate a bonusurilor clienților

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru contabilizarea bonusurilor clienților

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
    Memento

    Memento
  • Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
    Planificare

    Planificare
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
    Analiza muncii

    Analiza muncii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul universal este un instrument ideal pentru rezolvarea diverselor probleme, unind toate diviziile structurale împreună, pentru managementul și controlul de înaltă calitate asupra proceselor interne, cu evidența contabilă și de depozit;
  • ontrolul asupra afacerilor interne ale companiei în toate departamentele este asigurat prin instalarea de camere de supraveghere video;
  • ontabilitatea se realizeaza rapid, eficient si eficient, prin integrarea utilitatii cu sistemul 1C, reflectand toate activitatile financiare ale organizatiei in rapoarte analitice si statistice;
  • plicația este capabilă să interacționeze cu diverse dispozitive de contabilitate, site-uri web, piețe, aplicații, garantând muncă de înaltă calitate pentru a atrage și păstra clienții;
  • nformațiile despre contrapărți vor fi conținute într-un formular actualizat în baza de informații CRM, completând informațiile acumulate cu contacte, adrese de livrare, data nașterii pentru felicitări ulterioare, recenzii și evaluări privind indicatorii de calitate ai serviciilor și produselor, comenzi. și numirile, plățile datoriilor, punctele acumulate și mărimea reducerii;
  • În aplicație, este posibil să se efectueze inventarul rapid și eficient, fără implicarea specialiștilor, folosind echipamente de înaltă tehnologie pentru a reflecta indicatorii cantitativi și calitativi, ținând cont de reflectarea și controlul datelor de expirare;
  • oate datele privind bunurile și serviciile vor fi înregistrate în lista de prețuri, iar ulterior, pe baza informațiilor disponibile, se vor efectua calcule;
  • miterea facturilor, documentelor, rapoartelor, actelor se realizează folosind modele electronice;
  • naliza efectivă a activităților de lucru ale specialiștilor se va reflecta în graficele de lucru construite;
  • ormat convenabil al unei singure acțiuni de comandă datorită introducerii și executării simultane a diferitelor sarcini, schimbului de mesaje cu date de informații la nivel local;
  • tilizatorilor li se va oferi un anumit tip de acces pentru a se conecta în sistem, a efectua și utiliza diverse sarcini, precum și acces la baza de informații;
  • lata pentru activitățile de muncă se face automat de către sistem, pe baza indicatorilor efectivi ai lucrărilor efectuate, a duratei de timp lucrat, a calității interacțiunii cu antreprenorii etc.
  • În aplicație, se pot analiza cele mai profitabile decizii și investiții de marketing;
  • nteracțiunea cu diverse servicii, rețele sociale, magazine online, aplicații mobile, facilitează munca specialiștilor și oferă contrapărților posibilitatea de a înregistra și selecta în mod independent serviciile și bunurile adecvate cu înregistrare și plată automată;
  • oftware-ul interacționează cu serviciile bancare, terminale, citirea QR, transferul de fonduri din conturile curente și oferă plăți fără numerar în orice unitate monetară.

Program de contabilitate a bonusurilor clienților

Programul de contabilizare a bonusurilor clienților oferă informațiile necesare cu calculele volumelor tranzacțiilor din ultima perioadă de timp, acumularea de puncte etc. Aplicațiile moderne vă permit să controlați toate procesele, cu o abordare competentă a managementului, analizei și contabilității. Datorită unui sistem informațional unificat, este posibilă facilitarea activităților mai multor companii și sucursale unite într-o singură rețea. În același timp, nu numai că va deveni mai accesibil și mai convenabil controlul proceselor de lucru, ci și coordonarea activităților financiare, primirea documentației de raportare a indicatorilor generali și eliberarea acestora în special pentru fiecare departament. Aplicația promovează și posibilitatea activităților automatizate, reducând povara specialiștilor prin efectuarea autonomă a sarcinilor de rutină, documentarea tuturor acțiunilor.

Astăzi, puțini oameni sunt implicați în managementul manual și controlul asupra afacerii sau în menținerea fluxului de documente pe hârtie. Astăzi, a face afaceri implică digitalizarea datelor. Prin urmare, pentru a vă oferi dvs. și afacerea dvs. o garanție de calitate, economisind fonduri bugetare, precum și pentru a vă mări baza de clienți, ținând cont de promovarea bunurilor și serviciilor pe piață, extinzându-vă afacerea, vă sfătuim să faceți rapid contactați specialiștii companiei Universal Accounting System. Aplicația este o soluție ideală pentru orice tip de afacere include funcționalitate avansată datorită unei game largi de module și instrumente. Aplicația vă permite, de asemenea, să personalizați parametrii de configurare flexibili, alegând dintr-o gamă largă de opțiuni pentru a se potrivi activității dvs. de lucru.

Contabilitate bonusuri clienti - program

Contabilitatea bonusurilor clienților - programul USU oferă într-o formă de înaltă calitate, oferind doar o plată unică a costului, fără plăți lunare suplimentare sub forma unei taxe de abonament. Software-ul este multifuncțional, oferind utilizatorilor posibilități infinite disponibile pentru utilizarea zilnică. Pe lângă funcționalitatea încorporată, este vizibilă și interacțiunea cu diverse servicii, aplicații și echipamente, ceea ce stimulează, de asemenea, productivitatea crescută, interesul crescut al clienților cu o bază de clienți extinsă și volumele de vânzări crescute. Software-ul permite interacțiunea de înaltă calitate cu contrapărțile, ajutând specialiștii din diferite divizii structurale să desfășoare lucrările rapid și eficient.

Pentru fiecare angajat se va tine evidenta zilnica a activitatilor de munca, se va inregistra procesarea solicitarilor, prestandu-se deservirea contractantilor in functie de nivelul de serviciu, tinand cont si de volumul total de sarcini indeplinite, timpul lucrat in comparatie cu programul de lucru. Pe baza performanțelor efective ale fiecărui specialist, salariile lunare vor fi calculate în funcție de nivelul funcției oficiale și de salariu. Pentru activitățile zilnice din sistem, angajaților li se va furniza un cont, care se formează în timpul înregistrării inițiale la instalarea aplicației pe un dispozitiv de lucru. Programul interacționează liber cu diverse dispozitive de lucru, adaptându-se la sistemele de operare iOS, Android și Windows, oferind mobilitate. Folosind software-ul, este posibilă urmărirea geolocalizării utilizatorilor, dacă este necesar, redirecționând solicitările și supervizând departamentul de livrare.

Cum se creează un program de bonus pentru clienți

Cum să faci programul de bonus și mai convenabil pentru clienți? Luând în considerare o abordare individuală și implementarea dorințelor utilizatorilor, dezvoltatorii au creat un program perfect care oferă capacitatea de a îndeplini diverse sarcini, ținând cont de implementarea unei strategii de bonus pentru un serviciu de calitate pentru clienți. Aplicația are tot ce aveți nevoie pentru activitățile zilnice, relații de înaltă calitate cu contrapărțile, personalizarea panoului de limbă cu utilizarea preconizată nu numai a limbilor native, ci și străine. De asemenea, este de așteptat ca, pentru condiții de lucru confortabile, configurarea screensaver-ului din panoul de lucru să asigure siguranța datelor confidențiale atunci când setați un login și o parolă de securitate pentru cont.

Astfel, doar utilizatorii înregistrați se vor putea autentifica în sistem dintr-o comandă rapidă de pe desktop. Având în vedere posibilitățile nelimitate, conectarea multicanal a angajaților din toate diviziile structurale, un format convenabil de interacțiune și transfer de informații este oferit prin mesajele trimise prin rețeaua locală. Odată cu interacțiunea tuturor utilizatorilor, procesul de interacțiune cu consumatorii în timpul serviciului și consultării este accelerat. De asemenea, se are în vedere separarea capacităților utilizatorului nu numai în funcție de postul de muncă, ci și de nivelurile de drepturi de acces la afișarea informațiilor din cloudul de informații. Informațiile vor fi stocate într-un format securizat în stocarea în cloud, protejând informațiile de terți, garantând siguranța unor volume nelimitate pentru o perioadă lungă de timp. Pentru a prelua rapid fișierele din stocare, este disponibil un motor de căutare electronic.

Programe bonus pentru clienți

Programele bonus pentru clienți includ luarea în considerare a diferitelor oferte pentru a atrage și păstra clienții. O creștere a cererii consumatorilor se realizează prin acordarea de reduceri, puncte bonus, precum și privilegii suplimentare atunci când faceți publicitate pe rețelele de socializare, împărtășiți informații cu familia și colegii, rudele și prietenii. Strategiile de marketing astăzi sunt diferite, fiecare organizație folosește propriile metode pentru a atrage atenția consumatorilor. Un aspect necesar pentru utilizarea software-ului este evidența de înaltă calitate a contractanților, serviciilor și produselor, acumulările de puncte bonus și utilizarea acestora. Aplicația vă permite să planificați activitățile viitoare ale organizației folosind informațiile analitice furnizate în documentația de raportare. Aplicația vă permite să generați rapoartele necesare pentru orice perioadă de timp, oferind managementului o analiză comparativă a cifrei de afaceri financiare, evaluând rațional oportunitățile pieței și ale afacerii în ansamblu.

De asemenea, sistemul va înregistra informații care detaliază indicatorii pentru atragerea clienților și sursele de suport informațional, comparând investițiile în marketing cu cele mai eficiente rezultate. Dezvoltarea universală vă permite să schimbați radical capacitățile de management ale unei afaceri în bine. În aplicație, este posibil să se creeze programe de lucru și să se planifice vânzările în conformitate cu cifra de afaceri globală a companiei. Analiza celor mai lichide tipuri de servicii și produse vă permite să precumpărați cantitatea necesară, stabilind prețul de vânzare atunci când analizați prețul de piață. La furnizarea de servicii si bunuri catre clienti, sistemul va inregistra informatii despre totalul comenzilor, suma totala a profitului generat pentru o anumita perioada de timp, oferind in aceasta directie ca bonus acumularea de puncte combinata cu reduceri si promotii. Astfel, la finalizarea serviciilor prestate, vânzarea mărfurilor, livrarea comenzilor, clientului i se vor acorda automat puncte, care sunt bani electronici în viitor, cumpărătorii le vor putea folosi pentru achiziții ulterioare;

Program de fidelizare bonus pentru clienți

Programul de fidelitate bonus pentru clienți oferă posibilitatea de a folosi carduri discrete, certificate cadou, introducerea de informații detaliate despre numere și date de expirare în sistem. Un sistem de fidelizare bonus este o opțiune ideală pentru atragerea și reținerea clienților potențiali, solvabili, informații despre care vor fi înregistrate în baza de date de clienți CRM. Baza de date poate fi deja pregenerată și menținută într-o foaie de calcul Excel și poate fi completată și cu contacte de la diverse servicii. Cardurile de citire, certificatele, codurile QR vă permit să reflectați rapid informațiile în sistem, realizând completări la baza de date cu crearea de rapoarte, documente, extrase de factură și tipărire de cecuri. Software-ul poate interacționa cu casa de marcat și echipamentele de depozit, susține funcționarea sistemului 1C, simplificând activitățile zilnice ale departamentului de contabilitate, depozitari, manageri, casierii etc.

Un sistem simplificat de lucru cu tranzacțiile de decontare permite, atunci când se utilizează calculatorul încorporat, efectuarea rapidă a calculelor ținând cont de listele de prețuri utilizate cu prețurile indicate pentru servicii și mărfuri, purtând manual informații despre cantitatea totală, selectând un client din baza de date CRM, calculând o reducere suplimentară cu puncte bonus. Suma totală va fi corectă și afișată rapid în sistem, urmată de tipărirea facturilor și a cecurilor. Programul este un instrument perfect pentru activitățile de lucru rapide și eficiente ale fiecărui angajat, oferă posibilitatea de a utiliza șabloane pentru generarea rapidă de documente, rapoarte, acte, facturi, extrase, facturi etc. Completarea este, de asemenea, efectuată nu numai manual, ci și prin mutarea automată a datelor de informații din datele de informații disponibile stocate în sistem. La generarea documentelor și rapoartelor, fiecărui dosar i se va atribui un număr și o dată, cu informațiile înregistrate în registru.

Cum se creează un program de bonus pentru clienți? Nu este nevoie să creați altceva, deoarece dezvoltatorii au făcut tot posibilul, prezentându-vă atenției un utilitar high-tech cu un potențial nelimitat, care are un impact productiv asupra dezvoltării afacerii. Software-ul, atunci când interacționează cu rețelele sociale, magazinele online, piețele și aplicațiile mobile, optimizează timpul de lucru al specialiștilor companiei și facilitează selecția independentă a bunurilor și serviciilor potrivite clienților. Contrapărțile, înregistrându-se în mod independent în contul personal de pe site, într-o aplicație mobilă sau într-un magazin online, pot selecta articole de mărfuri, le pot muta în coș, pot indica cantitatea exactă, pot calcula suma totală de plată și pot plasa un comanda inclusiv livrarea. Livrarea se efectueaza in orice moment, coordonand data si ora cumparatorului cu curierul.

Reflectarea datelor cu privire la localizarea curierilor se realizează cu ajutorul hărților geografice, unde sunt indicate și adresele cu construirea rutelor în cele mai optime și rapide moduri, unde managerii pot supraveghea starea livrării comenzilor. Există și posibilitatea autoînregistrării pentru întâlniri cu contrapărți, alegerea ferestrelor libere din programul prezentat, selectarea unui specialist pentru anumite tipuri de servicii și, de asemenea, calcularea sumei plății. Pentru comoditate, evidențiind anumite informații, este planificată utilizarea diferitelor culori pentru celule la înregistrarea contrapărților din saloane, clinici, centre, cluburi sportive etc. Pentru comoditate și acceptare promptă a plății, se propune conectarea unui card de plată, citirea codurilor QR, interacțiunea cu terminalele de plată și sistemele bancare pentru a transfera fonduri în orice monedă mondială, volume nelimitate, cu conversie la cursul curent. Datele vor intra automat în sistem, anulând datoria de la contrapărți.

Program bonus pentru clienți

Programul de bonusuri pentru clienți oferă un sistem de fidelizare flexibil, având grijă de imagine și menținând calitatea serviciului. Viitorul companiei depinde de calitatea serviciilor, inclusiv de necesitatea unei abordări individuale a fiecărui client, luând în considerare preferințele și dorințele. Pentru a evalua rațional activitatea fiecărui manager, manager, curier și alți specialiști, este planificată utilizarea mesajelor SMS care ajută la primirea feedback-ului și a evaluărilor de la consumatori, introducându-le în sistem cu analiza automată a indicatorilor actuali. Este posibilă completarea software-ului prin identificarea lacunelor în timpul muncii specialiștilor, ajustarea abordării etc. Pentru a îmbunătăți analiza managementului, este planificată și instalarea de camere de supraveghere video pentru monitorizarea zilnică a activităților din toate diviziile structurale.

De asemenea, este posibilă citirea datelor personale în funcție de aspectul vizitatorilor care intră și ies din filiale, magazine, saloane și alte instituții, folosind funcția de identificare personală. De asemenea, prevede posibilitatea acordării de asistență consultativă suplimentară la contactarea consumatorilor. Contactând serviciul de asistență prin numere de contact, contrapărțile pot obține informații suplimentare atunci când folosesc telefonia PBX. Comunicarea telefonică ajută la optimizarea timpului de lucru al specialiștilor prin afișarea informațiilor despre abonat pe ecranul monitorului, pregătirea pentru următoarea conversație, răspunsul la un apel pe nume, ceea ce, la rândul său, crește și loialitatea. Este posibil să oferiți sfaturi unui volum mai mare de clienți prin configurarea unui robot telefonic, înregistrând răspunsurile la întrebările frecvente. Când abonații vorbesc cu specialiști, toate conversațiile sunt înregistrate pentru analiza ulterioară.

CRM pentru contabilizarea bonusurilor clienților

Un CRM de înaltă tehnologie pentru contabilizarea bonusurilor clienților asigură un management competent al bazei de clienți cu informații de completare și contacte, adrese de livrare, date de naștere pentru felicitări, informații despre apeluri și consultații, comenzi și programări, plăți și datorii, suma a reducerilor oferite și a punctelor bonus acumulate . Aplicația vă permite să utilizați trimiterea unui mesaj de informare pentru a oferi clienților potențiali informații despre oferte avantajoase cu reduceri și promoții la servicii și bunuri, puncte acumulate, creșterea mărimii reducerii, trimiterea de poze cu felicitări la diferite sărbători, amintirea despre programări, confirmarea vizitelor la programări, comenzi plasate etc.

Programul multifuncțional are limitări asupra nivelurilor de capabilități ale utilizatorului pentru a îmbunătăți funcționarea întregii afaceri, oferind capacitatea de a menține înregistrări contabile folosind fluxul de documente digitale. Activitățile financiare vor fi înregistrate în sistemul informațional, furnizând rapoarte analitice conducerii. Se propune, de asemenea, să interacționeze cu echipamente de înaltă tehnologie pentru o abordare competentă a menținerii înregistrărilor din depozit și a efectuării unui inventar al tuturor articolelor sau al unei game selectate de produse. Astfel contabilitatea cantitativa si calitativa va fi in stare corespunzatoare, oferind informatii la zi cu privire la contrapartide, vanzand marfa in volume mai mari fara intarzieri. Dacă doriți să aflați mai multe despre software și să testați singur capacitățile în propria afacere, puteți descărca și instala o versiune demonstrativă gratuită. După finalizarea perioadei de testare, veți putea folosi informațiile acumulate în viitor, iar prin achiziționarea unui program licențiat, veți primi cadou două ore de suport din partea departamentului tehnic.

Aspectul programului

Program de contabilitate a bonusurilor clienților

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați un program gratuit pentru contabilizarea bonusurilor clienților

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Organizații de comerț

    Organizații de comerț
  • Companii de producere

    Companii de producere
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Instituții medicale

    Instituții medicale
  • Atelier

    Atelier
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.