1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Tabel de contabilitate client

Potrivit a 26 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Tabel de contabilitate client

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacități de tabel pentru contabilitatea clienților

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
    Memento

    Memento
  • Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
    Planificare

    Planificare
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
    Analiza muncii

    Analiza muncii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • O aplicație automatizată dezvoltată pe baza dorințelor utilizatorilor din diverse domenii de activitate, care asigură lucrul pe computere, dispozitive mobile, smartphone-uri, tablete, cu o conexiune la internet de înaltă calitate;
  • plicația asigură o conexiune multicanal pentru a asigura utilizatorilor interconectarea printr-o rețea internă sau internet, cu transmiterea de scrisori de informare;
  • plicația vă permite să analizați datele despre angajații organizațiilor, efectuând control analitic, reflectând indicatori generali ai timpului lucrat și volumelor de sarcini finalizate cu calculele ulterioare ale salariilor;
  • plicația ajută la efectuarea calculelor folosind un calculator încorporat, folosind algoritmi de acțiune, o listă de prețuri;
  • ărțile de referință și asistența de specialitate vă vor ajuta să utilizați în mod rațional capacitățile software-ului;
  • oftware-ul își asumă posibilitatea controlului de la distanță asupra proceselor interne la instalarea camerelor pentru supraveghere în timp real;
  • ontrapărțile vor fi înregistrate cu o singură bază de informații, inclusiv detalii, istoricul general al relațiilor, solicitări, programări și comenzi, livrări, plăți, returnări și anulări de vizite, recenzii, evaluări etc.;
  • rogramul multitasking oferă posibilitatea de a identifica indivizi prin înregistrarea intrărilor și ieșirii din filiale, realizând înregistrări video în jurnalele electronice de prezență;
  • În aplicație, este posibil să efectuați diverse sarcini, să supravegheați locațiile angajaților cu serviciul de livrare, folosind hărți geografice;
  • rogramările se fac automat, afișând calendare în jurnalele electronice cu alegere a datei și orei, specialiști din jurnalul general al angajaților, servicii din lista de prețuri cu calcul prealabil al costului;
  • tunci când integrează software-ul cu un site web, aplicații mobile, rețele sociale, clienții se pot familiariza în mod independent cu erori și produse, pot face programări, pot comanda produse pentru livrare la domiciliu;
  • onectarea unui card de plată, citirea unui cod QR, transferul de fonduri prin terminale de plată vă permite să furnizați plăți fără numerar, furnizarea de servicii și vânzarea de produse cu livrare în orice parte a lumii;
  • rimiterea automată a mesajelor SMS, WhatsApp, E-mail și Viber este asigurată pentru a oferi contrapărților informații la zi cu privire la ofertele organizației cu reduceri, promoții, felicitări de sărbători etc.;
  • ste posibil să primiți apeluri de la clienți folosind telefonie PBX și un robot telefonic pentru a furniza informații precise într-o manieră accelerată, sporind interesul, mărind baza de clienți și extinzând afacerea cu volume de vânzări în creștere;
  • uportul pentru echipamente de înaltă tehnologie vă permite să efectuați o analiză cantitativă și calitativă a inventarului, reflectând rapid datele despre toate articolele din nomenclatură.

Tabel de contabilitate client

Tabelul de contabilitate al clienților se realizează manual, pe hârtie, în format Excel și, de asemenea, combinat în sistemul informațional CRM. Programul modern este conceput pentru a simplifica și eficientiza gestionarea documentelor cu management și control centralizat. Programele pot fi utilizate în companii mari, organizații mari cu un număr nelimitat de filiale și departamente unite într-o singură rețea. Cu managementul unificat, va deveni mai accesibil controlul și analiza activităților de afaceri. Un manager de afaceri va putea schimba radical abordarea managementului companiei, dezvoltând strategii de afaceri pentru a crește interesul și recunoașterea, creșterea productivității și creșterea profitabilității. Aplicația poate fi folosită pe un singur dispozitiv de lucru sau pe toate computerele și telefoanele mobile, unindu-le local pentru interacțiune în timpul lucrului. Astfel, activitățile de muncă vor fi simplificate și automatizate. O abordare integrată a controlului de management vă va ajuta să vă dezvoltați rapid afacerea.

Șablon de tabel de contabilitate pentru clienți

Șablonul de tabel de contabilitate client vă ajută să introduceți și să afișați rapid date și să generați documentație. Există multe programe pe piață, merită să aloci timp și efort pentru a-l alege pe cel mai bun, pentru că de asta depinde viitorul companiei. Programele diferă în ceea ce privește compoziția funcționalității, costul, cantitatea de memorie de operare și numărul de utilizatori înregistrați. Cea mai convenabilă și automatizată opțiune este software-ul „Universal Accounting System”. Aplicația este de înaltă calitate la un preț accesibil. Gama largă de instrumente nu limitează utilizatorii, prevăzând dezvoltarea suplimentară a numelor de module suplimentare. Programul USU oferă o abordare individuală pentru colaborarea tuturor utilizatorilor. Aplicația are o gamă largă de teme pentru screensaver-ul desktop, de la comanda rapidă pe care utilizatorii se pot conecta direct în sistem. De asemenea, este posibil să configurați bara de limbi folosind mai multe limbi simultan. Se ține cont și de necesitatea înregistrării fiecărui angajat, consemnându-se responsabilitățile și atribuțiile de muncă. In timpul inregistrarii se va crea un cont, folosit zilnic cu control, tinand cont de activitatea de munca. Când se conectează la sistem, utilizatorii vor fi reflectați pe ecranul principal al computerului pentru ca managerul să monitorizeze acțiunile reale ale fiecărui angajat.

Model tabel de contabilitate pentru manichiura client

Șablonul de tabel de contabilitate a clientului de manichiură ajută la acțiuni prompte la înregistrarea la serviciile prestate, cu calcularea automată a costului plății. Aplicația prevede utilizarea de șabloane, conform cărora utilizatorii pot crea cu ușurință și acuratețe documente, înregistrări, jurnale, tabele, acte și facturi. Acesta oferă completarea automată a șabloanelor pe baza de mostre, economisind timpul de lucru al specialiștilor. În program, este posibil să se creeze diverse reviste și baze de date folosind informațiile disponibile din diverse medii. Puteți utiliza formatele Word și Excel prin conversia fișierelor.

În sistem, toată documentația și materialele vor fi organizate și stocate într-un singur spațiu de informare, oferind acces doar acelor angajați care au anumite drepturi de acces. Separarea drepturilor utilizatorilor este determinată de protecția datelor informaționale în mod confidențial. Controlul și analiza activității muncii are ca rezultat analiza și plata lunară a salariilor, pe baza indicatorilor efectivi de performanță în muncă. De regulă, meșterii lucrează în saloane și primesc un procent din munca efectuată. Prin urmare, atunci când se realizează înregistrări, este important un control precis, găsirea unei abordări individuale pentru fiecare. Utilitarul vă permite să creați și să supravegheați rapid executarea corectă a sarcinilor conform programelor de lucru. Atunci când se schimbă programul sau se fac completări la munca urgentă, angajaților li se vor trimite notificări sub formă de mesaje pop-up pe ecranul monitorului, excluzând timpul de nefuncționare și neajunsurile.

Tabel de contabilitate client in excel

O foaie de calcul de contabilitate a clienților în Excel este convenabilă, dar are o gamă limitată de capabilități. Dacă ați menținut anterior o bază de date a contrapărților în Excel, atunci puteți continua să utilizați informațiile deja acumulate, adăugând în mod regulat informații noi în timpul solicitărilor, furnizării de servicii și bunuri și decontărilor reciproce. Software-ul are o funcționalitate largă, garantând întreținerea ordonată a unei baze de date de contractori cu adăugarea de scanări de materiale. Un format convenabil pentru lucrul cu diferite formate vă ajută să primiți și să trimiteți mesaje eficient și rapid. De asemenea, prevede evidențierea câmpurilor și celulelor necesare în culori diferite pentru a reflecta modificările și a distinge un produs sau o înregistrare de un alt vizitator. Când se fac modificări sau completări, datele vor fi reflectate în sistem pentru analiza ulterioară. Introducerea datelor atunci când lucrați într-un program automat este convenabilă și rapidă, cu transferul de materiale din diferite medii. Atunci când lucrează cu un tabel Excel, utilizatorii nu vor putea primi notificări și memento-uri, ceea ce nu se poate spune despre programul specializat USU, care are funcționalități suplimentare care asigură activitate autonomă.

Tabelul de contabilitate client vă permite să desfășurați activități de lucru într-un format extins corect, rapid și eficient. Folosind software cu tabele disponibile, este posibilă ajustarea programărilor, redirecționarea către alți specialiști, reprogramarea vizitei la o altă zi sau oră, afișarea datelor în sistem cu un memento automat cu o zi sau cu câteva ore înainte de eveniment. Software-ul oferă posibilitatea de a face o întâlnire online sau offline. Pentru a optimiza timpul de lucru al administratorilor, secretarelor, managerilor, este posibilă utilizarea înregistrărilor online atunci când se integrează utilitarul cu un site web sau aplicație mobilă. Astfel, vizitatorii pot alege independent o sucursală, specialist, oră, dată, serviciu, după ce au calculat în prealabil costul total. În aplicație, toate procesele de lucru în conformitate cu acțiunile legale vor fi afișate și documentate. Nu este nevoie să introduceți manual informații; tot ce trebuie să faceți este să importați/exportați informații. Prin efectuarea de programări, vizitarea punctelor de vânzare cu amănuntul și a sucursalelor organizațiilor, este posibilă analiza datelor privind volumele totale de interes, aplicând decizii strategice de marketing pentru dezvoltarea afacerii cu recunoaștere sporită și cifră de afaceri crescută.

Foaie de calcul Excel pentru contabilitatea clienților

Un tabel Excel pentru contabilitatea clienților prevede utilizarea înregistrărilor pentru recepție sau la plasarea comenzilor pentru emiterea sau livrarea mărfurilor, înregistrând nu numai date despre clienți, data și ora, costul total, volume și dimensiuni, completând cu comentarii asupra parametrilor externi sau descrieri ale serviciilor și bunurilor, nume etc. De asemenea, atunci când lucrați în reviste și tabele de software, este prevăzută și utilizarea imaginilor grafice, ceea ce face posibilă îmbunătățirea activității tuturor departamentelor, distingând un nume de altul. Utilizatorii nu trebuie să petreacă mult timp căutând informații despre bunuri și servicii, doar introduceți codul produsului într-un motor de căutare sau numele, numărul de telefon de contact al contrapartidei, toate informațiile vor fi afișate în câteva minute; în întregime pe ecranul desktopului. Ținând cont de capacitățile postului, diferențierea pe niveluri de utilizator permite ieșirea cutare sau cutare informații, asigurând protecția fișierelor confidențiale. Toate informațiile vor fi colectate în forma corespunzătoare, clasificate în funcție de anumiți parametri din spațiul informațional. Doar un manager care intră în sistem sub rolul „Principal”, care înseamnă „Principal”, va avea oportunități nelimitate.

Excel pentru contabilitatea clienților

Excel pentru contabilitatea clienților va fi utilizat simultan cu alte formate, oferind o abordare integrată pentru rezolvarea diverselor probleme. În program, fluxul de documente în formă electronică simplifică activitățile personalului datorită intrării, ieșirii și stocării de înaltă calitate. Dacă sunt disponibile șabloane electronice, este posibilă optimizarea timpului de lucru al personalului la crearea de documente, rapoarte, acte, facturi, facturi etc. Calculele reproduse în formă electronică de un calculator cu algoritmi specificați vă permit să simplificați și să îmbunătățiți indicatorii de calcul folosind o listă de prețuri, ținând cont de disponibilitatea reducerilor și recalcularea datoriilor, acumularea de puncte bonus etc. De asemenea, toate informațiile privind comenzile vor fi înregistrate în tabele, întocmind indicatori generali privind calitatea și momentul implementării operațiunilor specificate. Cu ajutorul hartilor geografice este posibila indicarea locatiei clientilor, cu analiza ulterioara a starii de livrare, vazand locatia curierului. De asemenea, pentru a menține calitatea serviciului, este prevăzută primirea de feedback la finalizarea lucrărilor efectuate (comenzi de bunuri sau prestare de servicii), prin SMS, mesaje WhatsApp. De asemenea, este posibilă monitorizarea activităților de lucru din interiorul departamentelor folosind supraveghere video. În fiecare departament vor fi instalate camere de securitate pentru a detalia operațiunile efectuate în timp real, transferând înregistrările pe computerul principal pentru stocare și analiză ulterioară.

Contabilitatea clienților în excel

Contabilitatea clienților în Excel vă permite să supravegheați executarea la timp a operațiunilor specificate, conform programelor de lucru. Programările se pot face folosind o aplicație mobilă, înregistrarea pe site-ul web și, de asemenea, apelând numerele de telefon de contact. Telefonia PBX vă permite să primiți rapid apeluri în timpul unui apel primit și să reflectați informații detaliate despre abonat, folosind calendarul și programul de lucru al specialiștilor, înregistrându-se pentru programările ulterioare cu indicarea serviciilor. De asemenea, este posibil să sfătuiți rapid consumatorii cu privire la problemele care apar, oferind informații actualizate de la un specialist folosind un robot telefonic. Pentru cea mai eficientă operare, se pot accepta și plăți fără numerar la sincronizarea aplicației cu servicii bancare, o aplicație mobilă cu card bancar conectat, transferul de fonduri prin terminale de post-plată, citirea codurilor QR etc. De asemenea, trebuie remarcat faptul că este posibil să se accepte orice monedă mondială, conversia rapidă a fondurilor la cursul bancar în moneda națională. Toate mișcările de numerar vor fi înregistrate în sistem, ținând cont de interacțiunea aplicației cu contabilitatea 1C, oferind informații la zi cu privire la starea fondurilor, oferind managementului rapoarte analitice și statistice pentru analiza comparativă.

Șabloane pentru contabilitatea clienților

Șabloanele pentru contabilitatea clienților vă permit să efectuați instantaneu sarcinile planificate. Aplicația poate automatiza într-adevăr procesele de primire a comenzilor, efectuarea programărilor, generarea documentației, emiterea facturilor, acceptarea plăților, menținerea contabilității și multe altele. Atunci când este integrat cu sistemul 1C, este posibil să se efectueze contabilitatea în mod independent, menținând un flux de documente de înaltă calitate, inclusiv șabloanele utilizate. De asemenea, la trimiterea mesajelor informative se vor folosi șabloane precompilate, trimițând scrisori cu anumite documente, imagini, poze în formă selectivă sau în masă. De asemenea, este convenabil să existe un format electronic pentru menținerea unei baze de informații unificate despre contractori, care va conține informații actualizate, inclusiv detalii, starea solicitărilor, comenzilor, livrărilor, anulărilor programărilor sau returnărilor de produse, recenzii, evaluări, plată. starea etc. Pe baza informațiilor disponibile, este posibil să se identifice contrapărțile cele mai solvabile și obișnuite, oferind reduceri și privilegii suplimentare. Ținând cont de interesul clienților pentru servicii și produse, și, de asemenea, este posibilă creșterea volumelor de vânzări prin creșterea mărimii reducerii, disponibilitatea punctelor bonus. Punctele bonus pot fi folosite de către contrapărți pentru solicitări ulterioare, achiziții de servicii și produse.

Descărcați tabelul de contabilitate a clienților

Puteți descărca tabelul de contabilitate pentru clienți în versiunea de testare. Puteți instala cu ușurință o versiune de testare a software-ului pe un dispozitiv de lucru pentru a obține informații suplimentare și pentru a analiza funcționalitatea propriei afaceri. Vă reamintim că versiunea de test este complet gratuită, cu un bonus de două ore de asistență tehnică oferită la achiziționarea programului complet licențiat. De asemenea, puteți citi recenzii care vă pot ajuta să luați o decizie. Ținând cont de automatizarea software-ului și de funcționalitatea nelimitată, se așteaptă, de asemenea, să interacționeze cu echipamente de înaltă tehnologie, prin care este ușor să se efectueze analize cantitative și calitative a articolelor de inventar. Astfel, prin efectuarea inventarierii, este posibilă îmbunătățirea funcționării afacerii de tranzacționare prin introducerea sistematică de articole suplimentare de bunuri și servicii, vânzarea sortimentului ilichide, inclusiv achiziționarea rapidă a articolelor lipsă. Aplicația vă permite, de asemenea, să evaluați rațional investițiile în publicitate, identificând cele mai bune decizii și mișcări strategice. Puteți adresa întrebări suplimentare specialiștilor companiei la numerele de telefon de contact specificate afișate pe site.

Aspectul programului

Tabel de contabilitate client

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Tabel de descărcare gratuită pentru contabilitatea clienților

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Organizații de comerț

    Organizații de comerț
  • Companii de producere

    Companii de producere
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Instituții medicale

    Instituții medicale
  • Atelier

    Atelier
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.