- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capacitățile sistemului CRM pentru managementul clienților
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
Memento - Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
Planificare - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
Analiza muncii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul presupune management simplificat al proceselor de afaceri, cu management si control automatizat;
- ste posibil să se controleze interesul cererii consumatorilor analizând volumele vânzărilor, traficul către magazinele offline și online;
- eclarațiile analitice și statistice sub formă de grafice, loguri și diagrame vor fi generate conform termenelor solicitate și furnizate managerului în scopul planificării ulterioare a activităților de afaceri;
- Șabloanele ajută la crearea fișierelor necesare în formă electronică, cu completare rapidă în funcție de mostre, folosind informații importate, lucrând cu diverse formate;
- ste posibilă supravegherea activităților personalului și vizitatorilor din toate sucursalele companiei cu camere CCTV instalate, citirea în timp real a materialelor și realizarea înregistrărilor, salvarea și, dacă este cazul, vizualizarea și identificarea încălcărilor;
- ormat automatizat convenabil pentru efectuarea calculelor, atunci când utilizați calculatorul încorporat, setarea algoritmilor ținând cont de punctele utilizate, reduceri și produse promoționale;
- entinerea unei baze de date separate pentru contrapartide iti permite sa ai date la zi despre clienti, reflectand nu doar contactele, ci si istoricul relatiilor, tranzactiilor de decontare, cererilor, inregistrarilor si comenzilor, bunurilor emise si refuzate, reduceri si puncte acumulate;
- nformațiile sunt furnizate utilizatorilor cu acces limitat, analizând oportunitățile de lucru ale utilizatorilor:
- nformațiile sunt preluate din cloudul de informații folosind un motor de căutare contextuală, efectuând munca rapid și eficient;
- pecialiștii pot lucra simultan cu schimbul convenabil de informații prin intermediul unei rețele sau internetului;
- anagerului este oferit un format eficient și convenabil pentru gestionarea tuturor sucursalelor, combinându-le într-o singură rețea cu o analiză a profitului sau veniturilor generate, a fluxurilor de clienți și a altor lucruri:
- naliza investițiilor în marketing vă permite să evaluați rațional viitorul;
- esajele informative sunt trimise sub formă de text sau voce, în masă sau selectiv, folosind șabloane pregenerate pentru a furniza date actualizate;
- versiune de testare într-un format gratuit vă permite să analizați capacitățile disponibile la achiziționarea unui utilitar licențiat;
- naliza produselor și serviciilor lichide și nelichide vă permite să modificați sortimentul listei de prețuri, creșterea audienței și creșterea volumului veniturilor;
- oate mișcările financiare se vor reflecta în sistem, presupunând acceptarea plăților în formă de numerar și fără numerar, ținând cont de utilizarea fondurilor în orice valută;
- ontabilitatea depozitului se realizează atunci când este integrată cu echipamente de înaltă tehnologie, efectuând inventarierea în orice moment atât selectiv, cât și pe toate posturile, toate depozitele și magazinele.
Software de gestionare a clienților
Programul de management al clienților presupune reflectarea unei informații complete pentru fiecare client, asigurând lucrul cu carduri electronice, completate periodic și completate cu informații actualizate privind interacțiunea cu contrapărțile. Evoluțiile moderne de înaltă tehnologie contribuie la creșterea activă a interesului clienților față de ofertele companiei în domeniul serviciilor sau comerțului, oferind expansiune, recunoaștere sporită și venituri crescute. În acest moment, aproape toate organizațiile folosesc dezvoltări specializate pentru a dobândi abilitățile necesare, precum și pentru a utiliza resursele de muncă și pentru a construi competitivitatea pe piață. Managementul modernizat al proceselor de afaceri implică servicii rapide pentru clienți, păstrarea evidenței, lucrul cu fluxul de documente, activități de decontare etc. Pentru o companie, vânzarea articolelor de inventar nu se poate face fără software specializat, având în vedere necesitatea unei contabilități cantitative regulate și a analizei datelor de vânzări, ținând cont de modificările din gama de produse, inclusiv de modificările prețurilor. Este destul de dificil să selectezi un program de management al clienților din marea varietate de evoluții de pe piață, dar aici aș dori să ajut cu o recomandare, acordând atenție utilitarului de înaltă calitate și automatizat „Sistemul de contabilitate universal”.
Aplicația se remarcă printre evoluțiile similare nu numai datorită unicității, designului frumos, interfeței multitasking, ci și datorită politicii sale de prețuri accesibile. Pe lângă costul scăzut, programul elimină complet necesitatea plăților lunare. Un utilitar universal și multitasking, oferă o gamă largă de instrumente pe care utilizatorul le selectează personal pentru munca de zi cu zi. Pentru a asigura condiții de lucru confortabile, utilizatorilor li se oferă, de asemenea, o mare varietate de teme de design pentru economizorul de ecran al panoului de lucru, de la care poate fi folosită o comandă rapidă pentru a vă conecta la sistem. Utilizatorii vor putea intra în utilitar la instalarea și configurarea sistemului, prin completarea unei înregistrări individuale cu înregistrarea informațiilor personale de muncă.
Astfel, se poate identifica fiecare angajat prin consemnarea informatiilor corecte in fisa de activitate a muncii cu calculul general al salariului lunar. Salariile sunt calculate pe o bază fixă, la bucată și, de asemenea, pe baza unui procent din vânzarea de servicii sau bunuri. Informațiile despre angajați vor fi afișate în foi de pontaj, înregistrând zilnic data și ora sosirii și plecării la locul de muncă, cu calcule generale ale timpului lucrat și sarcinilor îndeplinite. Având în vedere versatilitatea și natura multicanal a software-ului, se presupune că va exista posibilitatea interacțiunii de la distanță între utilizatori cu schimbul de mesaje de informații. De asemenea, se remarcă faptul că fiecare angajat va avea capacități personale și nu doar activitate de muncă, ci și drepturi de acces la materiale confidențiale. Datele generale vor fi stocate în stocare în cloud, cu fiabilitate de clasificare și stocare, în funcție de o perioadă lungă de timp în volume nelimitate, suportând diferite formate de fișiere.
CRM pentru managementul clienților
Sistemul informatic CRM pentru managementul clienților oferă reflectarea datelor cu caracter personal într-o bază de date unică cu adăugarea informațiilor de contact existente, istoricului aplicațiilor, consultărilor, decontărilor reciproce, livrărilor, retururilor, scanărilor de documente și fotografiilor atașate pentru identificarea personală la vizitarea magazinelor și sucursalele companiei. Aplicația oferă un format convenabil pentru utilizarea datelor de informații despre contrapărți, care pot fi completate prin citirea informațiilor din resurse terțe. Având date la zi, este posibilă interacțiunea cu contrapărțile în diferite moduri. De exemplu, atunci când trimiteți mesaje informative în corespondențe selective sau uniforme către operatori de telefonie mobilă sau e-mail, folosind șabloane de scrisori. Mesajele de informare sunt trimise pentru a vă anunța despre diverse noutăți ale companiei, reduceri și promoții planificate, comenzi finalizate și puncte bonus acumulate, necesitatea efectuării unei plăți, achiziții nefinalizate în coșul de cumpărături al unui magazin online sau într-o aplicație mobilă, precum și pentru a primi feedback cu privire la calitatea serviciului.
Serviciul clienți este extrem de important de luat în considerare și analizat, deoarece loialitatea clienților și prezența acestora în viața companiei, care se reflectă în consecință în venituri, depind de o abordare competentă. Următoarea metodă de interacțiune este posibilitatea de a oferi asistență consultativă atunci când clienții solicită ajutor managerilor și administratorilor. Pentru a optimiza timpul de lucru, este planificată utilizarea funcțiilor moderne de telefonie PBX și robot telefonic. Astfel, la citirea numarului de telefon de contact, specialistul care raspunde la apelul primit se va adresa clientului pe nume, vad in acelasi timp informatii complete pe ecranul de lucru al monitorului cu comenzi, retururi, livrari in asteptare, starea platilor etc. De asemenea, prevede utilizarea hărților la scară mare, care nu numai că vă permit să indicați punctul cu adresele de livrare ale clienților, dar și să calculați timpul total de călătorie pentru curier și costul serviciilor. Utilizarea hărților la scară largă într-un sistem CRM de management al clienților este folosită și pentru a reflecta pe site-ul web sau pe diverse platforme informații despre locația magazinelor sau sucursalelor unde pot merge și clienții. La intrarea în organizație se vor face înregistrări personale de identificare. Astfel, clasificarea contrapărților în categorii prevede fie asigurarea, fie restricționarea accesului. Camerele de securitate vor ajuta la înregistrarea a tot ce se întâmplă, la înregistrarea și transmiterea materialelor video.
Contabilitate si managementul clientilor
Contabilitatea și managementul clienților sunt automatizate, documentând datele în sistem. Analiza de către client vă permite să calculați rațional profitul total generat, oferind puncte bonus ca recunoștință și încurajare. Punctele bonus sunt fonduri electronice care pot fi utilizate în plățile ulterioare pentru comenzi. Contabilitatea se va desfășura cu management de documente de înaltă calitate, folosind șabloane pentru crearea rapidă a materialelor, mutând informații din sursele disponibile. În același timp, procesul de afișare a informațiilor este automatizat folosind un motor de căutare contextual, care simplifică munca și economisește timp. Programul face față rapid contabilității și gestionării clienților, analizând cereri, înregistrări sau achiziții nefinalizate. În cazul în care cumpărătorul nu a plasat și nu a plătit comanda cu mărfuri în așteptare în coș, sistemul va citi, analiza și trimite un mesaj de reamintire. Înregistrarea prin intermediul site-ului web vă permite să selectați și să comandați bunuri la domiciliu în orice moment.
În același timp, a fost dovedit științific că din punct de vedere psihologic acesta este un instrument de tranzacționare destul de puternic. De regulă, cumpărătorii online fac cumpărături mai des și pentru sume mai mari decât în magazine. Calculele programului sunt efectuate automat, folosind eticheta de preț pentru propunerile companiei în gama de produse. Bună ziua, nu se va calcula doar suma plății, ci și valoarea bonusurilor și reducerilor. Algoritmii sunt introduși în prealabil pentru ca angajații să nu piardă timpul cu sarcini banale, în timp ce efectuează calcule fără erori. Informațiile despre toate mișcările și plățile financiare vor fi reflectate automat în contabilitate, atunci când sunt integrate cu 1C. Comoditatea include nu numai accesul constant la instrumente financiare și rapoarte, ci și economisirea de timp pentru sarcini precum introducerea datelor, calcule etc. Plățile într-o formă eficientă vor fi acceptate prin casele de marcat, precum și prin terminale de plată, bănci și aplicații mobile. Aplicația universală presupune suport pentru diverse valute, cu conversie. Sistemul online vă permite să plasați comenzi fără contact, să plătiți și să livrați fără a părăsi casa. Rapid, convenabil și eficient este motto-ul companiei.
Automatizarea contabilitatii clientilor
Automatizarea contabilității clienților implică și menținerea evidențelor folosind orare electronice, înregistrarea datei și orei ferestrelor gratuite pentru serviciile selectate conform listei de prețuri. De asemenea, prevede selecția specialiștilor dintr-o singură revistă a angajaților companiei (saloane de înfrumusețare, clinici, stomatologi, bănci etc.), evidențiind contrapărți din baza de date CEM, inclusiv reducerile oferite, cu posibilitatea de a evidenția celule într-un anumit culoare. Aplicația oferă, de asemenea, automatizarea calculului tranzacțiilor de decontare. La efectuarea programărilor, în sistem vor fi introduse informații detaliate despre contrapărți, un mesaj SMS va fi trimis în prealabil pentru coordonarea și aprobarea vizitei. În acest fel, este posibil să optimizați consumul de timp în timp ce ajustați programul de lucru. Înregistrarea QR și a codurilor de bare cu echipamente de înaltă tehnologie este posibilă nu numai la citirea cardurilor de reducere și plată, ci și la efectuarea inventarului. Inventarul este necesar pentru fiecare companie, cu volume mici sau mari de produse disponibile înregistrate în nomenclator.
Nomenclatura afișează informații detaliate pentru fiecare denumire de produs, oferă nu doar o descriere, coduri de bare atribuite, ci și completări sub formă de cantitate totală, cost și TVA, locație de depozitare în depozite și magazine, lichiditate, evaluări, atașare poze etc. În timpul inventarierii, se vor folosi echipamente de depozit de înaltă tehnologie, citind rapid fiecare articol și reflectând indicatorii efectivi din baza de date, comparând în același timp datele de expirare. Astfel, contabilitatea depozitului va fi efectuată eficient, completând cu promptitudine articolele lipsă, iar vânzările vor fi asigurate pentru sortimentul ilichid, cu modificarea ulterioară a sortimentului. Cu automatizarea contabilității clienților, este mult mai ușor să conduceți o afacere, să reglementați procesele și să vă dezvoltați în direcția corectă. Pentru a evalua independent funcționalitatea prezentată de dezvoltatori, trebuie doar să urmați linkul de mai jos și să instalați versiunea demo gratuită. Versiunea demo este o reflectare a utilitarului licențiat, doar pentru o perioadă limitată de valabilitate. Dacă aveți întrebări suplimentare, le puteți adresa consultanților noștri la numerele de telefon de contact afișate pe site.
Software video pentru managementul clienților
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit software-ul de gestionare a clienților
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Organizații de comerț
Companii de producere
Companii de oficii
Instituții publice,
de deservire a populației
Companii de construcții
Centru de deservire
Instituții medicale
Atelier
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



