- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capacitățile sistemului CRM pentru contabilitatea clienților
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
Memento - Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
Planificare - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
Analiza muncii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul are o funcționalitate largă disponibilă oricărei organizații, cu posibilitatea de a configura rapid parametrii de configurare de către fiecare angajat, indiferent de nivelul capacităților utilizatorului;
- În aplicație, toți lucrătorii vor fi înregistrați personal, folosind un cont zilnic pentru a îndeplini sarcinile de lucru, interacționând local pentru a transmite mesaje cu informațiile necesare;
- onitorizarea activitatii de munca a fiecarui subordonat se asigura prin supraveghere video, fara timpi de nefunctionare, fara incalcari ale disciplinei muncii, daune materiale etc.;
- În aplicație, este posibilă distribuirea rațională a responsabilităților de lucru, creând programe de lucru cu control total al calității și al termenelor limită;
- rogramările antreprenorilor pentru recepții, întâlniri, cursuri se fac automat de către sistem, prevăzând utilizarea jurnalelor electronice, cu indicarea datei și orei din calendar, cu indicarea unui vizitator din baza de date CRM, a unui specialist din baza de date a angajaților, servicii sau bunuri din lista de preturi;
- alculele efectuate automat vor fi mai precise și mai rapide, oferind utilizatorilor informații actualizate pentru decontările ulterioare cu contrapărțile;
- rogramul multitasking presupune interacțiunea cu echipamente de înaltă tehnologie, servicii terțe, aplicații, îmbunătățirea activităților de lucru ale tuturor diviziilor structurale;
- lata pentru activitățile de muncă se face automat în aplicație, calculând indicatorii de ansamblu ai muncii zilnice efectuate, numărul de ore lucrate, calitatea interacțiunii cu antreprenorii;
- aza de date a contrapartelor vă permite să utilizați detalii, istoricul solicitărilor, înregistrările, recepțiile, plasarea comenzilor și anulările acestora, plățile efectuate, suma reducerii și punctele acumulate;
- rin mesagerie și apeluri este posibilă interacțiunea cu contrapărțile, trimițând și primind informațiile necesare cu oferte privind promoții, reduceri, puncte, comenzi etc.;
- ivrarea în aplicație se realizează automat, folosind hărți geografice cu reflectarea ulterioară a adreselor exacte cu rute, calculând timpul total de lucru pentru livrarea tuturor comenzilor și, de asemenea, analizând datele privind locația curierilor;
- rogramul este necesar pentru fiecare organizație cu articole de inventar existente, care pot fi reproduse destul de ușor printr-un asistent electronic, în orice moment, fără a fi nevoie de cheltuieli suplimentare de fonduri sau suspendarea activităților de lucru, interacționând cu echipamente de înaltă tehnologie;
- ctivitățile financiare vor fi în orice moment sub controlul conducerii, sincronizând sistemul cu contabilitatea 1C;
- ste posibil să se obțină rezumate ale datelor analitice și statice prin specificarea datei și orei în planificatorul de sarcini pentru furnizarea acestor materiale către conducere;
- epararea puterilor, precum și drepturile de acces pe niveluri de poziție oficială a angajaților, sunt prevăzute pentru a proteja datele confidențiale stocate în cloud;
- nformațiile sunt preluate din sistemul informațional în câteva secunde folosind un motor de căutare contextuală.
Contabilitatea clientului
Evidențele clienților astăzi sunt păstrate de aproape toate organizațiile, înregistrând zilnic cereri, solicitări, consultări, recenzii, comenzi, decontări reciproce etc. Pentru a simplifica în mod cuprinzător munca de gestionare și analiză a bazei de clienți, este planificată utilizarea unor sisteme moderne, inteligente, care ajută la corectarea informațiilor existente. Aplicațiile foarte dezvoltate vă permit să structurați un sistem ordonat de control al managementului și să automatizați procesele zilnice. Aplicațiile sunt împărțite în funcție de clasificare, adaptându-se la anumite capacități funcționale ale organizațiilor, în funcție de raportul prețului, indicatorii de calitate, numărul de utilizatori și parametrii suplimentari.
Pentru a achiziționa un program de înaltă tehnologie și ieftin, merită să monitorizați piața și să testați funcționalitatea în propria afacere, deoarece programul vă va servi fidel mulți ani, înlocuind zeci de specialiști. Software-ul prevede stabilirea proceselor organizaționale, crescând constant nivelul calității serviciului prin analiza indicatorilor generali de feedback și, de asemenea, contribuie la dezvoltarea afacerii prin extinderea și deschiderea de noi sucursale și, respectiv, puncte de vânzare cu amănuntul, influențând o creștere a rentabilitatea. Lider clar printre evoluțiile prezentate pe piață este software-ul „Universal Accounting System”, atât ca preț, cât și ca calitate, ținând cont de posibilitățile nelimitate prezentate pentru fiecare utilizator.
Contabilitate pentru clienti si organizatii
Contabilitatea clienților și organizațiilor în aplicație este un proces convenabil, finalizat rapid, care nu necesită introducerea îndelungată a datelor de informații pentru calcule, ajustări și așa mai departe. Având în vedere posibilitatea de a menține un jurnal separat pentru contractori și organizații, este posibil să se transfere rapid informațiile necesare dintr-un fișier în altul, suportând în același timp diverse formate. Dacă tabelele Excel erau folosite anterior pentru contrapărți, atunci acestea pot fi folosite și cu posibilitatea de completare cu contacte din diverse servicii, folosind funcția Grabber încorporată. Software-ul nu asigură pierderi temporare pe termen lung care complică procesele pentru utilizatori, oferind în mod cuprinzător optimizarea resurselor de lucru. Aplicația își asumă posibilitatea utilizării datelor de informații, diferențierea drepturilor în funcție de nivelul de poziție oficială, precum și oportunitățile oferite suplimentar. De exemplu, un manager va avea posibilități nelimitate când va păși sub volanul Mine. Fiecare angajat, la înregistrarea în sistem, va fi proprietarul unui cont personal, care va fi utilizat de acesta în cursul activităților zilnice, înregistrând fiecare proces finalizat. Astfel, este posibil să se minimizeze apariția erorilor, falsificarea datelor, deteriorarea valorii materiale și pierderile companiei în ansamblu.
Contabilitate pentru clienti individuali
Contabilitatea clienților individuali presupune furnizarea de oferte profitabile pentru serviciile sau produsele companiei. Software-ul vă permite să înregistrați toate contrapărțile, ținând cont de clasificarea acestora în grupuri, identificându-le în funcție de anumiți parametri. Persoanele fizice vor fi incluse într-un grup separat, de asemenea clasificate în cumpărători cu probleme, VIP. Software-ul oferă, de asemenea, posibilitatea de a se autentifica și de a lucra în sistem pentru persoane fizice și juridice care nu au legătură cu organizația. Astfel, contrapărțile vor putea să-și introducă în mod independent contul personal, utilizând privilegii personale cu date individuale afișate cu privire la numele complet, adresa de domiciliu, cardurile de plată și reduceri legate, punctele bonus reflectate, recenzii, comenzi, aplicații etc. Pentru comoditate, persoanele fizice pot depune cereri către specialiști prin schimbul de mesaje în chat. În plus, software-ul prevede utilizarea unei versiuni mobile prin care utilizatorii se pot conecta în sistem. Utilizatorii aplicației vor putea construi configurații flexibile la cererea lor, ținând cont de caracteristici care se potrivesc fiecărui gust.
Contabilitate pentru clienti si servicii
Contabilitatea clienților și serviciilor se realizează în sistem fără obstacole, folosind jurnale electronice, tabele și baze de date. Aplicația oferă un format convenabil pentru afișarea informațiilor despre serviciile companiei, completând numele cu o descriere, cost, în timpul promoțiilor, termeni de acțiune etc. Software-ul este echipat cu funcții de ultimă oră care simplifică sarcinile zilnice prin automatizarea muncii fiecărui utilizator. Aplicația are încorporat un calculator electronic, care, odată cu introducerea algoritmilor de calcul folosind lista de prețuri, vă permite să faceți rapid calcule. La calcul se va lua în considerare o anumită reducere pentru clienții obișnuiți, promoții, coduri promoționale introduse, puncte bonus acumulate etc. De acord, cu operațiuni de decontare manuală, puteți face un număr incredibil de erori, care în viitor pot afecta negativ cifra de afaceri financiară a companiei. Prin urmare, prin eliminarea factorului uman și automatizarea activităților zilnice, este posibilă îmbunătățirea performanței afacerii.
Înregistrare gratuită a clienților
Contabilitatea clienților vă permite să testați gratuit funcționalitatea oferită de dezvoltatori. Atunci când alegeți un software specializat, nu trebuie să presupuneți că acesta va fi furnizat gratuit pentru utilizare zilnică pentru o perioadă lungă de timp. Brânză gratuită într-o capcană pentru șoareci, așa că trebuie să plătești pentru un produs de calitate. Având în vedere gama de preț diferită a costurilor de dezvoltare, este de remarcat faptul că software-ul este destul de acceptabil pentru orice organizație, cu o plată unică fără a fi nevoie de taxe lunare de abonament. De asemenea, este de remarcat faptul că software-ul este echipat cu diverse funcționalități, fără a fi nevoie să achiziționați echipamente sau aplicații suplimentare. Dacă este necesar, software-ul poate interacționa cu dispozitive de citire, servicii și aplicații nelimitate. Programul automatizat în format de test poate fi instalat de pe site-ul oficial, care oferă și recenzii pentru citire, pentru a lua o decizie rațională la alegerea software-ului.
Contabilitatea clienților pentru afaceri
Contabilitatea clienților pentru afaceri vă permite să analizați numărul de cereri, termenii și volumele de profit generate. Graficele și diagramele vă vor ajuta să analizați cererile contrapărților, cu propria dvs. evaluare și recenzii și evaluări. Pentru comoditatea analizei prezenței departamentelor, în conformitate cu întâlnirile cu specialiști, se presupune că se utilizează un identificator personal, comparând parametrii externi la intrare și la ieșire. O aplicație universală ajută la unirea magazinelor, depozitelor și departamentelor pentru un control și analiză de management unificate. Astfel, analizând prezența la anumite puncte, se pot identifica cele mai populare locuri și oferte pentru potențialii cumpărători. De exemplu, la deschiderea saloanelor de înfrumusețare, a centrelor sportive, a băncilor, este posibilă analizarea celor mai vizitate puncte, pentru a ameliora aglomerația, redirecționarea acestora către alte departamente, pentru a îmbunătăți calitatea indicatorilor și a crește dezvoltarea interesului în ceea ce privește venituri. Înregistrarea vizitatorilor se va face atât online, cât și offline, inclusiv prin utilizarea graficelor și a jurnalelor electronice
Contabilitate client pentru un trainer
Contabilitatea clienților este necesară pentru ca un formator să construiască în mod eficient programele de lucru, să folosească rațional spațiile și să ofere cursuri individuale sau de grup. Este destul de important ca un trainer să analizeze calitatea serviciilor oferite, să dezvolte o bază de clienți, ținând cont de volumul total de muncă. Prin intermediul software-ului, trainerul și studentul vor fi interconectați în orice moment, oferind informații suplimentare cu privire la relevanța instruirii sau anulării sau amânării. De asemenea, prevede furnizarea suplimentară de servicii sub forma dezvoltării unei alimentații adecvate și a interacțiunii prin chat. De asemenea, trainerul, prin intermediul software-ului, va putea afișa informații actuale despre lecțiile desfășurate, precum și lecțiile rămase la abonament. Cel mai avantajos abonament atât pentru studenți, cât și pentru antrenori, este asigurarea a mai multe luni, asigurând înscrierea constantă, cu venituri sporite. De asemenea, prin program este posibilă înscrierea la lecții de probă, lucru extrem de important pentru formatori, având în vedere furnizarea de informații sub forma cunoașterii noilor direcții. Formatorul poate interacționa cu elevul, poate oferi informații sub formă de rapoarte, instrucțiuni și, de asemenea, poate conduce cursuri online.
Contabilitate pentru clientii intr-un club de fitness
Înregistrarea clienților într-un club de fitness se realizează automat, folosind dispozitive electronice moderne, turnichete, carduri, brățări, chei și coduri QR. De asemenea, este posibilă utilizarea identificării personale prin afișarea datelor în sistem și oferirea accesului la centru. Sistemul electronic de reglare a notelor cursurilor finalizate vă permite să optimizați timpul de lucru al personalului, precum și să permiteți analiza și gestionarea incorectă. Software-ul este automat, versatil și eficient, conectând centrele într-o singură rețea, permițând vizitatorilor să participe la cursuri specifice la orice sucursală. Puteți analiza gradul de ocupare a centrelor de fitness redirecționând un anumit grup către alte puncte. Astfel, este posibilă dispersarea cluburilor sportive, reducând în același timp povara asupra personalului și oferind condiții confortabile pentru fiecare vizitator. Contrapărțile nu pot utiliza doar serviciile unui club de fitness, ci și pot achiziționa echipamente și nutriție sportivă prin efectuarea de plăți reciproce în numerar și în altă formă. Aplicația vă permite să păstrați rapoarte privind fondurile de numerar și necash, însumând zilnic rezultatele cu reflectarea unităților monetare în fiecare casă de marcat și pe contul curent. Informatiile vor fi trimise automat catre departamentul de contabilitate.
Evidențele clienților psihologului
Luarea în considerare a clienților psihologului face posibilă observarea dinamicii schimbărilor, ținând cont de eficacitatea tehnicilor efectuate. Angajații, psihologii, administratorii, departamentele de contabilitate și alți utilizatori nu trebuie să introducă manual informații care au fost deja introduse o singură dată și salvate în baza de date. Aplicația vă permite să simplificați munca de introducere a datelor de înregistrare, optimizând timpul de lucru la importul datelor. Software-ul este multitasking și acceptă diverse formate de fișiere, ceea ce la rândul său face posibilă primirea, crearea și trimiterea de e-mailuri cu fișiere atașate. Informațiile despre interese vor fi afișate în sistem, cu posibilitatea de a face programari automat. Folosind un jurnal electronic și diagrame, este posibil să optimizați timpul de lucru prin vizualizarea înregistrărilor regulate, cu posibilitatea de a vă reaminti cu mesaje pop-up pe ecranul monitorului. De asemenea, pentru a reaminti pacienților programările, este posibil să trimiteți mesaje SMS de confirmare a vizitei. Pentru a simplifica munca cu contrapartidele, este posibilă trimiterea de informații în vrac sau selectiv prin SMS, WhatsApp, Viber, E-mail, Analiza pacienților psihologului este posibilă ținerea evidenței pacienților psihologului cu atașarea de documente, facturi și acte, notificări. , felicitări cu felicitări la diverse sărbători, promoții profitabile și reduceri, deschiderea de noi filiale.
Contabilitate client pentru un master
Contabilitatea clienților pentru un meșter vă permite să reglați procesele de lucru, acceptând diverse produse pentru reparații, înregistrând în sistem informații despre recepție, calendarul acestor lucrări, termene, costuri etc. Aplicația vă permite să înregistrați toate încasările și livrarea produselor primite de către comandant, inclusiv clasificarea după termene, volume de lucru, în ordinea priorității, reflectând informațiile din atașament cu imaginile primite de la o cameră web. Fiecărui produs i se va atribui un cod personal, prin care este posibilă urmărirea stării lucrărilor practice de reparație. Hărțile geografice vă vor ajuta să vă extindeți orizonturile, să vă creșteți baza de clienți, cu capacitatea de a oferi informații actualizate despre locația atelierului, indicații de conducere și, de asemenea, să calculați timpul necesar de călătorie. Când produsul este gata, pe baza informațiilor de contact disponibile, este posibilă trimiterea de mesaje informative pentru emiterea sau livrarea ulterioară a mărfii. Atunci când furnizați informații atunci când un client contactează un atelier, este posibil să găsiți o comandă și să aflați costul serviciilor suplimentare oferite prin căutarea rapidă a informațiilor necesare stocate în cloud. Fiecare utilizator va avea un anumit nivel de acces la informațiile stocate în cloud, asigurând confidențialitatea pentru o perioadă lungă de timp.
Contabilitatea contractelor cu clientii
Aplicația realizează contabilitatea contractelor clienților mult mai rapid și cu o calitate mai bună, ținând cont de implementarea acestor sarcini în format digital. Toate contractele vor fi clasificate și stocate într-un registru, urmărind termenele limită și acțiunile de execuție. Acordurile expirate vor fi automat extinse sau transmise specialiștilor pentru revizuire. Acordurile vor fi utilizate în formulare șablon pentru completare rapidă folosind mostre. Un format convenabil pentru lucrul cu fluxul de documente vă permite să reduceți timpul de lucru al specialiștilor. Pe baza acordurilor existente cu contrapărțile, documentând toate condițiile, este posibilă eliminarea apariției erorilor și a timpului de nefuncționare.
Contabilitatea clienților - venituri și cheltuieli
Contabilitatea clientului - veniturile si cheltuielile vor fi calculate automat printr-un sistem electronic digital, afisand indicatorii in rapoartele contabile. Pentru un sistem de management contabil simplificat, aplicația este prevăzută pentru interacțiunea cu sistemul 1C, având acces constant la informații despre cifra de afaceri financiară, cheltuieli și venituri. În aplicație, configurarea unui calculator electronic în funcție de un algoritm specific de acțiuni, ținând cont de reducerile oferite, recalculări la însumarea acumularilor de bonusuri, cu posibilitatea de îmbunătățire a calității muncii și de accelerare a proceselor. Sistemul de fidelizare bonus vă permite să creșteți loialitatea în relațiile cu contrapărțile prin înregistrarea tuturor informațiilor privind reducerile acordate anumitor contrapărți. Pentru management, întreținerea unificată a datelor generale privind activitățile financiare ale organizației le permite să structureze și să simplifice managementul prin rapoarte analitice obținute sistematic.
Pe baza diagramelor, graficelor, rapoartelor optice rezultate, se pot analiza punctele cele mai profitabile, deschiderea sau inchiderea ramurilor. În plus, pe baza raportării statistice, este posibilă determinarea celor mai populare tipuri de servicii și bunuri, alocarea de fonduri bugetare pentru publicitate, achiziționarea de produse suplimentare etc. Pentru utilizarea competentă și rațională a fondurilor, precum și pentru executarea sistematică a achizițiilor, se asigură un inventar regulat. Inventarierea, de regulă, este efectuată manual pentru o lungă perioadă de timp, nu întotdeauna corect, având în vedere implicarea specialiștilor cu influența factorului uman. Cu ajutorul software-ului, acest proces va fi simplificat, prevăzând interacțiunea cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie, un scanner de coduri de bare, un terminal de colectare a datelor, înregistrând fiecare articol de produs din gama de produse cu control cantitativ și calitativ corect. În aplicație, este posibil să se monitorizeze datele de expirare ale produselor cu o anumită perioadă de valabilitate.
Descărcați înregistrările clienților
Puteți descărca contabilitatea clienților după o analiză preliminară folosind versiunea demo gratuită. Software-ul este multifuncțional și nu implică procese complicate, oferind fiecărui utilizator funcționalitatea necesară. Pentru comoditatea desfășurării activităților de lucru în relațiile cu contrapărțile, sistemul presupune menținerea unei baze de date CRM separate, care este prevăzută pentru afișarea detaliilor, istoricul solicitărilor, vizitelor, aplicațiilor, înregistrărilor, livrarea comenzilor, efectuarea plăților și prezența datoriilor. , mărimea procentului de reduceri oferite individual în timpul parteneriatului. Baza de date a contractantului prevede atașarea scanărilor de documente și imagini pentru citirea ulterioară a prezenței la intrarea în sucursale, magazine, saloane etc. Pe baza indicatorilor generali disponibili ai traficului, cererilor de plasare a comenzilor, în aplicație este posibilă clasificarea contrapărților în categorii, ceea ce este destul de convenabil pentru cooperarea ulterioară.
Cumpărați înregistrările clienților
Cumpărarea contabilității clienților sub formă de software specializat este pur și simplu o mană divină și o contribuție neprețuită la dezvoltarea afacerii. Pentru a vă bucura cu adevărat de toate funcționalitățile oferite de dezvoltatorii companiei USU, nu sunt necesare nici timp, nici fonduri suplimentare, puteți testa rapid și gratuit funcționalitatea în formatul de testare al versiunii demo. De asemenea, la achiziționarea unui program licențiat, devii mândru proprietar al unui asistent electronic cu două ore suplimentare de suport tehnic oferit de specialiști gratuit. În plus, este posibil să selectați individual modulele care se potrivesc afacerii dvs. Dacă este necesar, modulele pot fi dezvoltate personal la cererea dumneavoastră. Pentru a contacta specialiștii pentru consultanță ulterioară, trebuie să utilizați numerele de contact afișate pe site.
Software video pentru contabilitatea clienților
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit software-ul de contabilitate a clienților
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Organizații de comerț
Companii de producere
Companii de oficii
Instituții publice,
de deservire a populației
Companii de construcții
Centru de deservire
Instituții medicale
Atelier
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



