Capabilitățile unui sistem CRM pentru un centru de fitness
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În program pot fi urmărite orice abonamente în baza numărului determinat de activități sau a unei perioade de timp determinate
Abonamente - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza
publicității - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Antrenorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, antrenamentelor realizate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre antrenori cel mai des revin clienții și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al antrenorilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți putea afla statistica completă pe clienți, abonamente și anterenori, pentru orice perioadă dorită și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza
vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența
în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul pentru centrele de fitness vă permite să combinați toate sălile de sport într-o singură rețea pentru management, control și contabilitate convenabil și de înaltă calitate;
- oftware-ul oferă posibilitatea de a ține evidența activităților de muncă ale tuturor angajaților centrului de fitness, afișând orele efectiv lucrate și orele de grup și individuale desfășurate, sarcini finalizate cu calculul automat al salariilor lunare;
- ormarea programelor de lucru și a orarelor se realizează automat în sistem în formă electronică, analizând evidența clienților pentru cursuri cu utilizarea rațională a spațiilor și a timpului;
- ste posibilă automatizarea procesului de urmărire a prezenței clienților folosind carduri electronice, brățări și coduri QR, citind și reflectând instantaneu informații în sistem cu data și ora;
- ormarea abonamentelor se realizează rapid, precis și eficient, optimizând timpul de lucru al angajaților și sporind fidelizarea clienților, generând abonamente cu date și perioade de valabilitate specificate, săptămâni de prezență la curs și numărul total cu calcul de plată;
- apacitatea de a efectua plăți în numerar și fără numerar, prin interacțiunea aplicației cu sistemele bancare;
- rogramul poate afișa foarte rapid informații despre clienți, angajați, servicii și produse ale centrului de fitness, folosind un motor de căutare contextual, găsind informații stocate în stocarea cloud în câteva minute;
- anipularile de calcul vor fi reproduse de un calculator electronic, folosind o lista de preturi cu algoritmii de calcul introdusi;
- urnizarea de informații clienților se realizează prin SMS, e-mail, mesaje WhatsApp și Viber, oferind informații actualizate despre starea cursurilor, necesitatea reîncărcării contului pentru servicii și bunuri, precum și primirea de feedback și evaluări. pentru calitatea serviciului clienți de către angajați;
- nformațiile cu privire la produsele de fitness furnizate vor fi înregistrate în nomenclator, reflectând indicatorii cantitativi și calitativi ai fiecărui articol, ținând cont de data producției și termenele de expirare, cost, lichiditate;
- apoartele analitice și statistice vor fi furnizate conducerii, arătând date curente privind cheltuielile și veniturile pentru o anumită perioadă de timp în fiecare dintre centrele de fitness, cu adoptarea unor decizii raționale de extindere sau reducere a afacerii;
- oftware-ul poate interacționa cu mai multe rețele sociale, oferind informații despre toate ofertele centrelor de fitness cu adrese și privilegii, pentru a atrage potențiali clienți;
- rogramul facilitează auditarea mărfurilor prezentate folosind echipamente de depozit de înaltă tehnologie, citirea codurilor de bare ale fiecărui articol și afișarea datelor pe indicatori cantitativi și calitativi;
- rogramul vă permite să analizați prezența clienților, precum și să identificați absențele pe termen lung prin trimiterea de mesaje cu mementouri și primirea de informații despre absențe, introducerea de informații în sistem cu reînnoirea unui abonament sau indicarea folosirii cursurilor;
- a implementarea software-ului, este posibilă automatizarea procesului de gestionare a documentelor, folosind șabloane electronice cu introducerea unică a datelor de informații și apoi importând materiale de pe orice suport.
Contabilitate pentru un centru de fitness
Contabilitatea unui centru de fitness poate fi rapidă, precisă și afișată într-un sistem electronic, implicând un asistent profesionist în munca de zi cu zi. Mulți oameni presupun în mod eronat că dezvoltările specializate sunt scumpe cu cât funcționalitatea este mai largă, cu atât este mai bună munca și, în consecință, cu atât costul este mai mare. Rupând stereotipurile, merită să vă prezentați atenției software-ul companiei „Universal Accounting System”. Software-ul este automatizat, perfect în orice sens al cuvântului, cu o politică de prețuri accesibile, fără taxă lunară de abonament, multifuncționalitate etc. Totul trebuie spus în ordine. Pentru început, aș dori să remarc designul frumos al interfeței cu parametrii de configurare disponibili public care pot fi configurați de fiecare utilizator într-un format personal. Fiecare utilizator este obligat să facă o înregistrare inițială, cu datele personale afișate într-un cont utilizat zilnic prin introducerea unui login și a unei parole pentru autorizare în sistem. Software-ul, cu o gamă largă de module și instrumente, oferă posibilitatea implementării în orice domeniu de activitate. Compoziția cantitativă a utilizatorilor este, de asemenea, lipsită de importanță, având capacitatea de a uni toți angajații pentru conexiune multicanal și interacțiune prin intermediul unei rețele locale pentru a schimba mesaje de informații.
Astfel, este posibilă îmbunătățirea muncii tuturor unităților structurale, optimizând timpul de lucru, realizând automat diverse sarcini. Într-o singură aplicație, este posibil să gestionați, să controlați și să contabilizați un număr nelimitat de centre de fitness. Este posibil să se vadă prezența clienților, utilizarea rațională a timpului de lucru și a spațiilor angajaților, cu formarea competentă a programelor de lucru. Toate informațiile vor fi înregistrate în formă electronică, oferind date angajaților și clienților centrelor de fitness. Înregistrarea poate fi efectuată rapid și eficient, atât la contactarea registrului, cât și în format online. Clienții pot alege în mod independent un antrenor potrivit, cea mai apropiată locație a centrului de fitness, pot alege o direcție cu alegerea numărului total de vizite, zile ale săptămânii și ora cursurilor. Aplicația va citi informațiile automat, furnizând facturi pentru plata ulterioară. Toate operațiunile de decontare vor fi reproduse printr-un calculator electronic, cu posibilitatea de a utiliza reduceri și puncte bonus pentru clienții obișnuiți.
Înregistrarea la cursurile de probă se realizează și în mod automat, prevăzând înregistrarea datelor personale despre client. Pentru contabilitatea automatizată în centrele de fitness, este planificată formarea și completarea unei singure baze de clienți. Menținerea unei baze de date care să afișeze nu numai informații de contact, ci și istoricul prezenței, abonamentele achiziționate, disponibilitatea cardurilor de club și de reduceri, decontări reciproce și fotografii. Fotografiile vor fi folosite pentru identificarea ulterioară a clienților, folosind o cameră web pentru a obține o imagine. Prin intermediul software-ului, este posibilă identificarea clienților obișnuiți, menținând loialitatea și oferind reduceri și privilegii suplimentare. Prin intermediul sistemului de contabilitate, este posibilă trimiterea de mesaje informative pentru a oferi informații actualizate despre starea cursurilor, orare, necesitatea plății, precum și pentru a primi feedback cu evaluări și recenzii pentru calitatea serviciului. Pe parcursul analizei, pe baza datelor disponibile, este realistă îmbunătățirea indicatorilor de calitate ai serviciului, adaptându-se la dorințele clienților.
Contabilitatea clientului centrului de fitness
Contabilitatea clienților centrului de fitness prin software se face rapid, eficient, fără a fi nevoie să așteptați și să pierdeți timp. La înregistrarea automată a clienților din centrele de fitness se vor folosi carduri electronice, brățări și coduri QR, afișând instantaneu în sistem starea sălii de clasă cu ora și data. Informațiile din sistem vor fi procesate automat și afișate odată cu calculul claselor rămase. La înregistrarea automată a prezenței, este exclus faptul că mai multe persoane folosesc un singur bilet. De asemenea, sistemul va înregistra informații despre tipuri suplimentare de servicii furnizate, închirierea celulelor cu furnizarea cheilor și returnarea acestora, produsele vândute etc. Pe lângă furnizarea de servicii în program, este posibilă desfășurarea comerțului și denumirea echipamentului și a alimentației sportive, clasificate pe categorii; Toate datele vor fi înregistrate în nomenclator, afișând indicatori cantitativi și calitativi, cu descriere și stare, termen de valabilitate, cost. Folosind un scaner de coduri de bare, este posibil să citiți rapid informații despre fiecare articol de produs, ceea ce este destul de convenabil atunci când vindeți și efectuați inventarul.
Software-ul oferă capacitatea de a efectua contabilitate, afișând activitățile financiare ale fiecărui centru de fitness, oferind conducerii documentație de raportare privind indicatorii analitici și statistici, pentru a lua măsuri raționale suplimentare pentru îmbunătățirea calității afacerii. Lucrul cu fluxul de documente se desfășoară rapid și eficient, implicând utilizarea de șabloane electronice, completate nu numai manual, ci și prin importul de materiale de pe orice suport în formatele acceptate. Informațiile furnizate automat despre clienți, tipuri de servicii, produse sunt disponibile folosind un motor de căutare contextuală. Datele vor fi actualizate automat și stocate în stocarea în cloud, fără restricții de volum, perioadă de stocare sau format.
Este posibil să controlați lucrul pe procesele intra-organizaționale folosind supraveghere video. De asemenea, oferă posibilitatea aplicației de a interacționa cu mai multe rețele sociale în același timp, afișând tipurile de servicii și bunuri furnizate, extinzând astfel baza de clienți. Clienții se pot înregistra independent la cursuri, pot cumpăra abonamente, pot înregistra starea de prezență și pot face modificări în contul lor personal. Pentru a afla despre programul de înregistrare a clienților într-un centru de fitness este necesară o consultație prealabilă cu specialiști, care pot fi contactați contactând numerele de telefon de contact specificate sau trimițând o solicitare prin email. De asemenea, este posibil să descărcați gratuit o versiune de test, care vă va permite să evaluați singur funcționalitatea.
Video cu programul de contabilitate pentru centrul de fitness
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de contabilitate în centrul de fitness
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Club sportic,
centru sau sală
Club de fitness
sau sală
Sală de antrenamente
și pîrghie oscilantă
Complex sau centru
sportiv și de recuperare
Club sportiv și
de divertisment
Cort de tenis
Federație sportivă
Aquapark
Școală, secție sau
organizație cu
profil sportiv
Centru de aerobică
și shaping
Piscină
Atracții
Club de biliard
Club de lupte
Patinoar, rollerdrome
Competiții și turnee
sportive
Complex sau
obiectiv sportiv
Sală de atelitism
Club pentru copii
Magazin de
articole sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.