Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea unui centru de fitness
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În program pot fi urmărite orice abonamente în baza numărului determinat de activități sau a unei perioade de timp determinate
Abonamente - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza
publicității - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Antrenorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, antrenamentelor realizate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre antrenori cel mai des revin clienții și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al antrenorilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți putea afla statistica completă pe clienți, abonamente și anterenori, pentru orice perioadă dorită și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza
vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența
în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul are opțiuni flexibile de configurare prin achiziționarea versiunii cu licență, obțineți două ore de suport tehnic gratuit;
- oftware-ul poate efectua controlul automat al supravegherii video în timp real, eliminând neînțelegerile sau omisiunile în timpul lucrului cu clienții;
- În program, este posibil să se efectueze conexiuni multicanal ale tuturor dispozitivelor de lucru, sincronizate local între ele pentru interacțiunea de la distanță și schimbul de date de informații;
- oate informațiile vor fi stocate într-un spațiu de stocare centralizat, cu o perioadă de stocare nelimitată și formate, volume suportate, oferind acces tuturor utilizatorilor pe baza capacităților delegate de utilizator;
- ste ușor să găsiți informațiile necesare în sistem optimizând în același timp timpul de lucru prin adresarea unei interogări într-un motor de căutare contextuală după nume, număr de telefon, card de club etc.;
- oftware-ul vă permite să mențineți o singură bază de date cu clienți pentru a afișa informațiile de contact și istoricul vizitelor clienților la cursuri, recenzii, plăți, disponibilitatea cardurilor de club și de reduceri, abonamente achiziționate etc.;
- rogramul se realizează pe baza repartizării raționale a spațiilor și a timpului, conform evidențelor clienților;
- olosind software-ul, este posibilă efectuarea trimiterii în masă sau selectivă de mesaje informative pentru a notifica clienții și angajații cu privire la schimbările de program, deschiderea de noi centre de fitness, promoții, puncte bonus etc.;
- rogramul facilitează înregistrarea prezenței clienților prin scanarea codurilor de bare pe brățări electronice, carduri de club, QR, notând ora și data prezenței în jurnal;
- enerarea documentelor, revistelor, formularelor, chestionarelor și abonamentelor se realizează automat, folosind șabloane electronice pentru generare și completare rapidă;
- a completare, este posibil să importați și să exportați date din diverse surse, acceptând orice formate de fișiere;
- oftware-ul își asumă capacitatea de a afișa activitățile de lucru ale tuturor angajaților centrului de fitness, înregistrarea timpului lucrat, cursurilor efectuate etc.;
- În orice tip de afacere, serviciul clienți de calitate este important, ceea ce crește loialitatea și crește interesul cu traficul. Sistemul vă permite să analizați calitatea serviciului clienți prin trimiterea de mesaje pentru a primi feedback și evaluări de la clienți;
- oate plățile vor fi acceptate în orice monedă mondială, ținând cont de interacțiunea software-ului cu sistemele bancare;
- oate tranzacțiile de decontare sunt calculate folosind un calculator electronic;
- În centrele de fitness, este destul de profitabil nu numai să oferiți diverse tipuri de servicii, ci și să vindeți echipamente sportive, reflectând datele din lista de prețuri.
Automatizare centru de fitness
Automatizarea centrului de fitness se realizează cu ajutorul unui asistent specializat care este capabil să îndeplinească simultan diverse sarcini, ajutând angajații din orice domeniu de activitate. Software-ul poate îmbunătăți performanța calitativă a unei organizații, crescând cifra de afaceri și, în consecință, veniturile. La implementarea software-ului, merită să vă decideți asupra funcționalității necesare pe care ar trebui să o aibă sistemul automatizat. Dintre gama de evoluții prezentate, va fi dificil să luați decizia corectă, având în vedere diferența de politică de prețuri, compoziția funcțională etc. Am fi bucuroși să vă ajutăm să rezolvați această problemă și să vă oferim un program automat de la compania Universal Accounting System. Software-ul are parametri de configurare flexibili, o politică de preț acceptabilă pentru orice buget și, de asemenea, prevede absența unei taxe lunare de abonament. Software-ul se distinge și prin multifuncționalitate și modul multi-utilizator, fără a prevedea restricții privind numărul de utilizatori unici care utilizează conturi individuale. Pentru a crea un cont, este necesară înregistrarea la instalarea software-ului, afișând informații personale.
Astfel, la autentificarea în sistem folosind un cont cu autentificare și parolă, managerul va putea supraveghea de la distanță operațiunile efectuate, volumul sarcinilor finalizate, timpul lucrat etc. în aplicație. De asemenea, software-ul cu acces multicanal oferă posibilitatea de a combina toate dispozitivele de lucru, care includ computere, smartphone-uri, tablete, pentru interacțiune și schimb de date printr-o rețea locală sau de internet. Este planificată stocarea unei cantități nelimitate de date de informații într-un depozit centralizat, cu furnizarea de materiale către utilizatori în funcție de activitatea de muncă. Separarea capacităților utilizatorilor va avea un efect benefic asupra protecției și siguranței materialelor confidențiale.
Programul facilitează automatizarea unui centru de fitness atunci când se caută date de informații folosind un motor de căutare contextuală, petrecând un minim de timp. Utilizatorii au, de asemenea, posibilitatea de a automatiza fluxurile de lucru atunci când lucrează cu gestionarea documentelor. Generarea de documentație și raportare, reviste, chestionare, abonamente și facturi se realizează în formă electronică, folosind șabloane cu completare promptă cu informații. Informațiile pot fi importate din diverse surse, acceptând orice format de document. La crearea abonamentelor, utilizatorii se vor înscrie rapid pentru unul nou sau reînnoiesc unul vechi, ținând cont de zilele de vizită și cantitatea selectate, la un anumit trainer pentru anumite secțiuni. Suma abonamentului va fi calculată automat folosind un calculator electronic cu algoritmi specificați.
Automatizarea centrelor de fitness
Automatizarea centrelor de fitness vă permite să optimizați resursele de muncă, influențând productiv dezvoltarea afacerii. Într-un singur sistem, este posibil să combinați toate centrele de fitness într-o singură rețea pentru management, monitorizare și analiză de la distanță. Este posibil să controlați procesele de lucru din interiorul tuturor centrelor de fitness folosind supravegherea video de la distanță în timp real. Astfel, este posibil să se elimine în mod eficient neînțelegerile și neînțelegerile legate de serviciul clienți. O vizită la un club de fitness presupune nu numai furnizarea de servicii sportive, ci și furnizarea de diverse bunuri. Echipamentele și nutriția sportivă sunt, de asemenea, la cerere pentru clienții cluburilor de fitness. În program, toate informațiile despre produse vor fi înregistrate în nomenclator, cu denumire, descriere, cantitate totală, cod de bare, cost, imagine. Software-ul vă permite să automatizați procesul de contabilitate atunci când introduceți informații despre clienți în timp ce afișați informații personale pentru fiecare în baza de date a clienților. Informațiile vor conține informații de contact, istoricul vizitelor, cursurile selectate, disponibilitatea cardurilor de club, recenzii, plăți. Un sistem de plată automatizat este prevăzut pentru integrarea software-ului cu sistemele bancare.
Tot în software este posibilă utilizarea rațională a timpului de lucru prin crearea unui program de clasă, prezentând informații în formă electronică. Când vor interveni modificări în program, deschiderea de noi centre de fitness, diverse promoții, puncte bonus, mesaje de informare vor fi transmise clienților și angajaților clubului sub formă de SMS, E-mail, WhatsApp și Viber. Software-ul are, de asemenea, funcționalități de ultimă oră care vor ajuta la automatizarea fluxurilor de lucru. Astfel, telefonia PBX vă permite să oferiți automatizare centrelor de fitness, să citiți rapid informații atunci când există un apel la numărul de telefon de contact al clientului, oferind informații angajatului pentru a oferi rapid suport informațional. Este posibil să efectuați diverse sarcini, de exemplu, reflectând prezența clienților la centrele de fitness, folosind brățări electronice, carduri și coduri QR. Inventarierea se realizează cu ajutorul echipamentelor de depozit de înaltă tehnologie pentru a automatiza contabilitatea cantitativă și calitativă a fiecărui articol de marfă. Pentru a putea analiza complet funcționalitatea prezentată de dezvoltatori, ar trebui să accesați site-ul web, să citiți recenzii, să selectați module și instrumente, să vă consultați cu specialiști și să instalați o versiune de testare gratuită.
Programe video pentru automatizarea unui centru de fitness
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de automatizare a centrului de fitness
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Club sportic,
centru sau sală
Club de fitness
sau sală
Sală de antrenamente
și pîrghie oscilantă
Complex sau centru
sportiv și de recuperare
Club sportiv și
de divertisment
Cort de tenis
Federație sportivă
Aquapark
Școală, secție sau
organizație cu
profil sportiv
Centru de aerobică
și shaping
Piscină
Atracții
Club de biliard
Club de lupte
Patinoar, rollerdrome
Competiții și turnee
sportive
Complex sau
obiectiv sportiv
Sală de atelitism
Club pentru copii
Magazin de
articole sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.