Capabilitățile unui sistem CRM pentru gestionarea unui club de fitness
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În program pot fi urmărite orice abonamente în baza numărului determinat de activități sau a unei perioade de timp determinate
Abonamente - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza
publicității - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Antrenorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, antrenamentelor realizate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre antrenori cel mai des revin clienții și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al antrenorilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți putea afla statistica completă pe clienți, abonamente și anterenori, pentru orice perioadă dorită și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza
vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența
în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul pentru un club de fitness vă permite să îmbunătățiți procesele de lucru cu dezvoltarea unei baze de clienți, creșterea vânzărilor de servicii și bunuri, menținând în același timp evidențe contabile de înaltă calitate;
- ste posibil să se controleze procesele de lucru în fiecare cameră folosind camere de supraveghere video instalate, care transmit informații în timp real către computerul principal pentru stocare și analiză ulterioară;
- oftware-ul îndeplinește cerințele funcționale necesare organizațiilor din orice domeniu de activitate, selectând module și instrumente în mod personal;
- oftware-ul asigură o conexiune multicanal a tuturor utilizatorilor înregistrați care fac schimb de date pentru a optimiza timpul de lucru;
- În aplicație, este posibilă urmărirea orelor de lucru ale angajaților clubului de fitness, pe baza salariului efectiv sau a salariului la bucată, prevăzând calculul numărului total de ore lucrate, sesiuni de antrenament individuale sau de grup, cu calculul final al salariilor. ;
- iecare utilizator are anumite drepturi de acces pentru a efectua anumite lucrări și a obține informații stocate în stocarea în cloud;
- oftware-ul poate interacționa cu diverse site-uri și rețele sociale în același timp, oferind afișarea de informații actualizate despre serviciile și produsele furnizate, extinderea bazei de clienți și creșterea volumelor de vânzări;
- nformațiile despre serviciile și bunurile clubului de fitness se vor consemna în lista de prețuri, cu cost, coduri, cantitate totală, denumire, descriere, imagine etc.;
- perațiile de calcul sunt reproduse rapid și eficient de un calculator electronic;
- ormarea abonamentelor se va realiza automat în sistem, folosind șabloane electronice, ținând cont de completarea rapidă cu datele clienților, selectând perioada de valabilitate în calendar, zilele săptămânii care urmează să fie plasate și numărul de cursuri, selectând un instructor și locația centrului de fitness, ținând cont de calculul automat al sumei totale;
- atele clienților vor fi afișate pe o bază italiană, ținând cont de informațiile de contact, abonamentele achiziționate, cardurile de club, serviciile și bunurile achiziționate suplimentar pentru plăți reciproce etc.;
- oate plățile se pot face atât în numerar, cât și în formă non-cash, suport valute mondiale, ținând cont de integrarea programului cu sistemele bancare;
- nventarierea se realizează folosind dispozitive de scanare de înaltă tehnologie și un terminal de colectare a datelor, înregistrând datele pentru fiecare nume de produs;
- rogramul este disponibil pentru a utiliza funcția de telefonie PBX pentru a furniza rapid informații actualizate clienților în timpul unui apel primit și pentru a citi datele de către sistemul de contabilitate și pentru a oferi informații utilizatorilor;
- oftware-ul oferă posibilitatea de a menține interacțiunea cu diverse dispozitive de citire (brățări electronice, carduri, coduri QR) pentru a ține evidența prezenței, aceasta nu mai este informație în jurnalele electronice;
Program de management al clubului de fitness
Programul de management al cluburilor de fitness vă permite să îmbunătățiți indicatorii de calitate ai afacerilor prin unirea tuturor sălilor de sport într-o singură rețea, cu control și contabilitate cuprinzătoare. Programele fie pot îmbunătăți performanța afacerii, fie o pot înrăutăți. Totul depinde de software-ul ales, dintre care există destul de multe pe piață în acest moment. Trebuie mai întâi să testați programul, analizând disponibilitatea funcționalității necesare potrivite tipului dvs. de afacere, fără să cumpărați un porc în pică, pentru a nu vă supune afacerea la costuri suplimentare și la faliment. De asemenea, un factor important este politica de prețuri. Nu ar trebui să vă grăbiți să faceți sloganuri zgomotoase despre versatilitatea software-ului oferit gratuit. Pentru a vă simplifica sarcina și a economisi timp prețios, vă atragem atenția asupra unui program specializat de la compania „Sistem de contabilitate universal”. Software-ul are o politică de prețuri accesibile, fără taxă de abonament și o gamă largă de funcționalități pentru implementare în orice organizație, indiferent de domeniul de activitate, personal și volumul de muncă. Lucrul în aplicație este destul de convenabil, confortabil, cu personalizarea personală a parametrilor de configurare, selectarea temelor pentru screensaver-ul desktop, limbile străine necesare pentru lucrul cu clienți în limbi străine, precum și module și instrumente pentru activități operaționale și automate.
Programul de management al clubului de fitness poate fi folosit de un număr nelimitat de utilizatori care se înregistrează personal în sistem și folosesc conturile pentru munca zilnică. Conturile vor fi protejate prin autentificare și parolă, afișând performanța fiecărui utilizator, ținând cont de diferențierea capacităților utilizatorului în funcție de activitatea de muncă. Astfel, urmărirea timpului de lucru vă permite să evaluați rațional sarcinile finalizate, timpul lucrat și lecțiile de grup sau individuale desfășurate, calculând automat salariile efective sau la bucată. Controlul asupra proceselor intra-organizatorice se realizeaza prin supraveghere video, in timp real, citind si transmitend informatii catre calculatorul principal, influentand calitatea muncii angajatilor cu clientii, precum si analizarea legalitatii actiunilor. Programul vă permite să automatizați procesul de înregistrare a clienților pentru cursurile de probă, alegând timpul și formatorii adecvate.
De asemenea, este posibilă emiterea rapidă de abonamente selectând din baza de date CRM a clientului zilele săptămânii potrivite pentru frecventarea cursurilor, ținând cont de numărul selectat de vizite, instructori, indicații, calculând automat suma totală de plată. Pentru clienții obișnuiți, în timpul analizei traficului, sunt oferite reduceri și puncte bonus ca recompensă pentru devotament și loialitate. Astfel, folosind un calculator electronic cu algoritmi de intrare, este posibil să se utilizeze costul serviciilor și bunurilor în calcule, ținând cont de reduceri. Interacțiunea cu sistemele bancare oferă posibilitatea de a oferi plăți fără contact, acceptând plăți și transferuri de bani în orice monedă mondială, conversia rapidă și afișarea datelor în extrase de cont. Informațiile despre clienți vor fi introduse și stocate într-un formular actualizat într-o bază de date unică de clienți, ținând cont de informațiile de contact, înregistrările, abonamentele achiziționate, disponibilitatea cardurilor de club, recenzii etc. De asemenea, este posibil să se utilizeze fotografii, ulterior la intrarea în clubul de fitness, folosind sistemul de identificare a persoanelor care să citească și să reflecte date despre prezența la cursuri.
Sistem de management al clubului de fitness
Sistemul de management al clubului de fitness este asigurat prin automatizarea muncii, optimizarea timpului de lucru. Toți utilizatorii vor fi înregistrați în sistem, ținând cont de o conexiune multicanal unică și de interacțiunea printr-o rețea locală sau de internet pentru transferul de date. Toate datele informaționale vor fi stocate în stocare în cloud, furnizate tuturor utilizatorilor, dar cu diferențierea capacităților utilizatorilor, protejând materialele confidențiale de terți. Tot în sistemul de management al cluburilor de fitness este posibilă analizarea frecvenței la anumite cursuri, extinzând sau excluzând din lista de prețuri serviciile nelichide. Pe baza analizei programelor, este posibilă distribuirea rațională a instructorilor la clase de grup sau individuale. luând în considerare timpul și spațiul disponibil. Folosind software-ul, este posibil să vă extindeți afacerea oferind clienților nu numai servicii pentru vizitarea unui centru de fitness, ci și prin furnizarea de bunuri pentru vânzare. Este posibil să deschideți mici magazine de sport ținând cont de afișarea tuturor numelor articolelor, înregistrând datele în nomenclator. Datele pentru fiecare articol vor afișa descrierea, numele, codurile de bare, costul și TVA, cantitatea etc. Angajații vor putea găsi rapid informațiile necesare despre produsele care utilizează dispozitive de scanare, îndreptând scanerul spre eticheta cu codul produsului.
Datele vor fi afișate instantaneu în sistem. De asemenea, un scaner de coduri de bare și un termen de colectare a datelor vă permit să efectuați rapid inventarierea tuturor articolelor de mărfuri și să introduceți date în sistem. Pe lângă citirea datelor privind cantitatea, programul va înregistra informații despre datele de expirare, ceea ce este destul de important pentru produsele perisabile. Software-ul multifuncțional oferă posibilitatea de a trimite informații la numerele de telefon de contact ale clienților și adresele de e-mail. În cazul unei absențe îndelungate, sistemul poate trimite mesaje clienților, primind informații din cauza absențelor și introducând date în sistem. Astfel, este posibil în viitor să compensați orele ratate sau să le marcați ca fiind folosite. În sistemul de management al cluburilor de fitness, puteți ține evidența înregistrărilor și a vizitelor clienților la cluburile de fitness, folosind brățări electronice și carduri cu coduri QR, înregistrând datele într-un jurnal. Programul automat multifuncțional oferă posibilități nelimitate pentru toți utilizatorii de a-și verifica funcționarea, este instalată o versiune de testare gratuită; Versiunea de testare reflectă funcționalitatea programului licențiat. Consultanții vor fi bucuroși să vă ofere informații suplimentare pentru a vă contacta, puteți utiliza informațiile de contact furnizate pe site, precum și să trimiteți o solicitare prin e-mail.
Programe video pentru administrarea unui club de fitness
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru gestionarea unui club de fitness
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Club sportic,
centru sau sală
Club de fitness
sau sală
Sală de antrenamente
și pîrghie oscilantă
Complex sau centru
sportiv și de recuperare
Club sportiv și
de divertisment
Cort de tenis
Federație sportivă
Aquapark
Școală, secție sau
organizație cu
profil sportiv
Centru de aerobică
și shaping
Piscină
Atracții
Club de biliard
Club de lupte
Patinoar, rollerdrome
Competiții și turnee
sportive
Complex sau
obiectiv sportiv
Sală de atelitism
Club pentru copii
Magazin de
articole sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.