1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Programul centrului de fitness

Potrivit a 113 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Programul centrului de fitness

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru un centru de fitness

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
    Foto de pe cameră

    Foto de pe cameră
  • Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
    Club Card

    Club Card
  • Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
    E-mail

    E-mail
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
    Orar

    Orar
  • În program pot fi urmărite orice abonamente în baza numărului determinat de activități sau a unei perioade de timp determinate
    Abonamente

    Abonamente
  • Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
    Evidența mărfii

    Evidența mărfii
  • Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
    CRM

    CRM
  • Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
    Activitatea managerilor

    Activitatea managerilor
  • Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
    Preferințe

    Preferințe
  • Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de clienți

    Creșterea numărului
    de clienți
  • Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating
    clienți
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza
    publicității
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Antrenorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, antrenamentelor realizate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla la cine dintre antrenori cel mai des revin clienții și cine poate pierde vizitatorii dvs.
    Menținerea clienților

    Menținerea clienților
  • Salariul contractual al antrenorilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
    Analiza cursurilor

    Analiza cursurilor
  • Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
    Nepopular

    Nepopular
  • Veți putea afla statistica completă pe clienți, abonamente și anterenori, pentru orice perioadă dorită și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în funcție
    de timp
  • Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
    Analiza vânzărilor

    Analiza
    vânzărilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența
    în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul automatizat are un preț accesibil, taxă de abonament gratuită cu funcționalitate largă;
  • În program, toți utilizatorii înregistrați în sistem se vor putea autentifica în același timp cu interacțiune prin intermediul unei rețele locale sau de internet pentru a transfera date de informații;
  • oftware-ul are opțiuni de configurare flexibile, permițând utilizatorilor să aleagă teme pentru desktop, limbi străine, module și instrumente;
  • fectuarea operațiunilor de decontare este reprodusă de un calculator electronic pentru optimizarea timpului de lucru;
  • ontabilitatea timpului de muncă al specialiștilor se realizează pe baza salariului aprobat, precum și a salariilor la bucată, în funcție de numărul total de ore lucrate și de sesiuni de formare individuale și de grup desfășurate;
  • tilizarea rațională a spațiului și timpului vă permite să creați programe de lucru și programe pentru cluburile de fitness;
  • ste posibilă controlul de la distanță a proceselor organizatorice interne ale fiecărui club de fitness folosind camere de supraveghere video instalate, citirea informațiilor în timp real și transmiterea materialelor video către computerul principal;
  • oate informațiile vor fi stocate în stocare în cloud într-un volum nelimitat, suportând diverse formate cu o durată lungă de valabilitate;
  • nformațiile despre clienți vor fi înregistrate într-o bază de date unificată cu informații despre clienți, ținând cont de introducerea numerelor de telefon și e-mail-urilor de contact, a stării vizitelor, a abonamentelor achiziționate, a disponibilității cardurilor de reducere și de club;
  • oftware-ul vă permite să urmăriți înregistrarea și prezența clienților la cursuri, înregistrarea și introducerea orei și datei, ținând cont de utilizarea cardurilor electronice, brățărilor și codurilor QR, excluzând faptul că mai multe persoane își iau un singur abonament;
  • În program este posibilă efectuarea contabilității, cu integrarea contabilității 1C, menținând automat controlul asupra activităților financiare, managementului documentelor și costurilor;
  • ontabilitatea depozitului se realizează prin interacțiunea aplicației cu echipamente de înaltă tehnologie (scanner de coduri de bare și terminal de colectare a datelor), afișând rapid și precis informațiile despre fiecare articol de marfă;
  • nteracțiune convenabilă cu un număr nelimitat de rețele sociale, oferind clienților informații actualizate despre serviciile centrului de fitness, locație etc.;
  • nalizând traficul clienților, este posibilă identificarea clienților obișnuiți, oferind reduceri și puncte bonus ca recompense pentru loialitate;
  • oftware-ul vă permite să utilizați corespondența în masă și selectivă nu numai pentru a oferi informații actualizate și felicitări, ci și pentru a primi feedback cu o evaluare a calității serviciului și informații despre omisiuni.

Programul centrului de fitness

Programul pentru centrul de fitness asigură automatizarea completă a proceselor de lucru, optimizând forța de muncă a companiei. Când conduceți unul sau mai multe centre de fitness, le puteți combina cu ușurință într-o singură rețea, cu management și control asupra proceselor intra-organizaționale. De asemenea, este posibilă afișarea activităților financiare, cu evidențe contabile și de depozit. Software-ul este astăzi un asistent indispensabil în orice domeniu de activitate, ajutând nu doar managementul, ci și angajații în rezolvarea problemelor zilnice. Prin program, este posibilă extinderea bazei de clienți, creșterea vânzărilor de bunuri și servicii, schimbarea rațională a cursului strategiilor de marketing, introducerea de inovații. Printre liderii clari ai programelor de pe piață se numără „Sistemul de contabilitate universal”. Software-ul este asistentul ideal la un preț accesibil, cu fluxuri de lucru de înaltă calitate. Software-ul nu necesită o taxă lunară de abonament, economisind bugetul companiei. Software-ul are o funcționalitate largă, care este personalizată în funcție de activitățile unei anumite companii. De asemenea, nu există nicio restricție asupra compoziției utilizatorilor, unind toate unitățile structurale cu acces multicanal și schimb de mesaje de informații prin rețeaua locală.

Astfel, toți angajații vor primi și transmite date informaționale, economisind timp și îmbunătățind indicatorii de performanță ai calității. Software-ul poate fi utilizat pe orice dispozitiv de lucru, computere, smartphone-uri, tablete, garantând pentru toată lumea o muncă neîntreruptă și de înaltă calitate. Toți angajații se angajează să fie supuși înregistrării inițiale în sistem, introducând datele de lucru pentru monitorizarea ulterioară a evidențelor activității de muncă. Se va crea un cont pentru fiecare utilizator într-un formular individual, care va fi utilizat zilnic cu autentificare și afișare a login-ului și a parolei. Drepturile de utilizare vor fi, de asemenea, protejate și moderat limitate, în funcție de activitatea de muncă. Toate datele informaționale vor fi stocate în stocarea cloud într-un volum nelimitat, ținând cont de o perioadă lungă de stocare în orice formate acceptate. Software-ul garantează o viteză mare de lucru în sistem, ținând cont de monitorizarea zilnică a proceselor intra-organizaționale sub formă de supraveghere video.

Astfel, managerul va putea supraveghea de la distanță activitățile personalului și vizitatorilor centrului de fitness, precum și să vizualizeze materiale video în timp real. Cu ajutorul software-ului, managerul va putea analiza performanța fiecăruia dintre subalternii săi, ținând evidența orelor de lucru. Prin analiza indicatorilor generali ai numărului de ore lucrate, sarcinilor îndeplinite și instruirii efectuate de instructori, sunt furnizate calcule salariale. Formarea programelor de lucru și a orelor de curs în programul unui centru de fitness se realizează automat, ținând cont de analiza înregistrărilor și a vizitelor clienților la cluburile de fitness, folosind rațional timpul și spațiul. Pentru a îmbunătăți indicatorii de calitate atunci când țin evidența prezenței clienților, prevăzând utilizarea unui sistem automatizat care acceptă utilizarea brățărilor electronice, cardurilor și codurilor QR. Astfel, la vizitarea cluburilor de fitness, mai multe persoane nu vor putea folosi un singur abonament. De asemenea, la vizitare, sistemul va indica ora si data, reprezentarea celulelor din cabine, depozite etc. Serviciile suplimentare pot fi incluse în prețul abonamentului sau calculate separat.

Cumpărați un program pentru un centru de fitness

Cumpărarea unui program pentru un centru de fitness astăzi nu este cea mai mică dificultate, dar utilizatorii uită adesea de siguranță. Există oferte de înaltă calitate pe piață de la dezvoltatori fără scrupule, dar există și cei care încearcă să valorifice încrederea furnizând funcții limitate ale versiunii de încercare ca una cu licență. În consecință, oamenii își pierd încrederea și suferă pierderi financiare. Prin urmare, înainte de a cumpăra un program pentru centre de fitness, trebuie să monitorizați piața, să evaluați calitatea muncii și a recenziilor utilizatorilor și, de asemenea, să testați în mod independent funcționalitatea folosind o versiune demo. Versiunea demo, de regulă, este oferită utilizatorilor complet gratuit, afișând complet versiunea licențiată a programului cu o perioadă de valabilitate limitată. În acest fel, puteți alege un utilitar de înaltă calitate care se potrivește afacerii dvs. Software-ul „Universal Accounting System” oferă posibilitatea de a efectua contabilitate atunci când se integrează programul cu contabilitatea 1C. Astfel, nu este nevoie să introduceți informații noi despre clienți, starea serviciilor și produselor vândute, generarea documentației și raportării, iar tranzacțiile de decontare totul va fi reprodus într-un sistem contabil unificat; La căutarea informațiilor necesare, va fi folosit un motor de căutare contextuală. Când efectuați manipulări de calcul cu un calculator electronic, calculele vor fi precise.

Atunci când se generează documentație și raportare, șabloanele electronice vor ajuta la completarea automată a datelor. Toate informațiile despre clienți vor fi înregistrate într-o bază de date unificată cu informații despre clienți, luând în considerare numerele de contact, e-mailul, abonamentele achiziționate și cardurile de reduceri ale clubului. O fotografie va fi folosită și pentru afișarea ulterioară în sistemul de date privind prezența, folosind o funcție de ultimă generație de verificare a identității. În acest caz, se poate folosi funcția de telefonie PBX, care citește instantaneu numerele de telefon de contact atunci când se primește un apel de la clienți, oferind informații unui specialist pentru a furniza date despre serviciile și produsele clubului de fitness. De asemenea, luăm în considerare posibilitatea înscrierii automate a clienților pentru cursuri de probă sau vizite ulterioare la un club de fitness din categoriile selectate. Calculul costului abonamentului se va baza pe zonele de curs selectate, numărul de vizite, indicând datele și orele și instructorul selectat.

Decontările reciproce pot fi efectuate atât în numerar, cât și în altă formă, susținând interacțiunea cu sistemele bancare. La vânzarea produselor se asigură o gamă nelimitată de echipamente și nutriție sportivă. Atunci când deschideți un mic magazin, este necesar să controlați cantitatea și calitatea fiecărui articol. In vederea imbunatatirii si accelerarii proceselor de tinere a evidenta a indicatorilor cantitativi si calitativi ai fiecarui articol de produs, informatii despre care vor fi afisate in nomenclatorul cu datele de expirare, cantitatea totala, costul etc. este asigurată interacțiunea cu echipamente de înaltă tehnologie pentru inventariere. Software-ul multifuncțional înlocuiește zeci de specialiști calificați și multe aplicații, oferind utilizatorilor funcționalitatea necesară pentru munca de zi cu zi. Specialiștii companiei vă vor sfătui cu plăcere cu privire la orice întrebări pe care le puteți avea în orice moment, îi puteți contacta folosind numerele de telefon de contact afișate pe site, precum și prin trimiterea unei cereri prin e-mail; În procesul de achiziție a unui program licențiat, veți putea primi două ore de asistență tehnică complet gratuit.

Aspectul programului

Programul centrului de fitness

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru centrul de fitness

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Club sportic, centru sau sală

    Club sportic,
    centru sau sală
  • Club de fitness sau sală

    Club de fitness
    sau sală
  • Sală de antrenamente și pîrghie oscilantă

    Sală de antrenamente
    și pîrghie oscilantă
  • Complex sau centru sportiv și de recuperare

    Complex sau centru
    sportiv și de recuperare
  • Club sportiv și de divertisment

    Club sportiv și
    de divertisment
  • Cort de tenis

    Cort de tenis
  • Federație sportivă

    Federație sportivă
  • Aquapark

    Aquapark
  • Școală, secție sau organizație cu profil sportiv

    Școală, secție sau
    organizație cu
    profil sportiv
  • Centru de aerobică și shaping

    Centru de aerobică
    și shaping
  • Piscină

    Piscină
  • Atracții

    Atracții
  • Club de biliard

    Club de biliard
  • Club de lupte

    Club de lupte
  • Patinoar, rollerdrome

    Patinoar, rollerdrome
  • Competiții și turnee sportive

    Competiții și turnee
    sportive
  • Complex sau obiectiv sportiv

    Complex sau
    obiectiv sportiv
  • Sală de atelitism

    Sală de atelitism
  • Club pentru copii

    Club pentru copii
  • Magazin de articole sportive

    Magazin de
    articole sportive
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.