Capabilitățile unui sistem CRM pentru un club de fitness
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În program pot fi urmărite orice abonamente în baza numărului determinat de activități sau a unei perioade de timp determinate
Abonamente - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza
publicității - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Antrenorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, antrenamentelor realizate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre antrenori cel mai des revin clienții și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al antrenorilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți putea afla statistica completă pe clienți, abonamente și anterenori, pentru orice perioadă dorită și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza
vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența
în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul automatizat pentru un club de fitness vă permite să simplificați și să îmbunătățiți calitatea muncii cu o creștere a vânzărilor de servicii și bunuri, crescând baza de clienți;
- oftware-ul are parametri de configurare flexibili și este potrivit pentru activitățile unei organizații în orice domeniu de activitate, oferind o alegere personală a modulelor și instrumentelor;
- oftware-ul vă permite să monitorizați de la distanță activitățile din interiorul fiecărei săli prin instalarea de camere de securitate care oferă informații în timp real;
- atele despre clienți vor fi înregistrate și actualizate periodic cu informații relevante în timpul unei vizite la clubul de fitness, afișând informații de contact, istoricul tratamentului și consultării, abonamente achiziționate, plăți etc.;
- istemul poate automatiza procesul de calcul al costului serviciilor și al echipamentelor achiziționate suplimentar în cluburile de fitness, prevăzând introducerea de algoritmi pentru calcularea operațiunilor;
- nformațiile despre produsele clubului de fitness vor fi afișate în nomenclator cu nume, descriere, cod de bare, cantitate, cost și markup, lichiditate etc.;
- rogramul prevede înregistrarea automată pentru cursurile de probă și ulterioare, folosind doar introducerea inițială a datelor de informații, ulterior folosind importul și exportul de date;
- ăsirea informațiilor stocate în stocarea în cloud este disponibilă în câteva minute folosind un motor de căutare contextuală;
- alariile vor fi acumulate angajatilor clubului de fitness pe baza salariului efectiv aprobat, precum si plata la bucata, pe baza calculului numarului de ore lucrate, sedinte de antrenament etc.;
- rarul va fi generat automat în aplicație, repartizând rațional timpul de lucru și spațiile pe baza înregistrărilor;
- Înregistrarea prezenței clienților clubului de fitness este reprodusă prin utilizarea brățărilor electronice, cardurilor și codurilor QR;
- ocumentația, raportarea și facturile sunt generate automat în aplicație folosind șabloane electronice disponibile;
- rin intermediul sistemului, este posibilă efectuarea trimiterii în masă sau selectivă de mesaje informative cu notificări despre modificările programului pentru toate clasele de cluburi de fitness, înlocuirea personalului de antrenament, necesitatea efectuării plăților, precum și oferirea de felicitări pentru zile de naștere. și alte sărbători;
- oftware-ul oferă posibilitatea de a efectua contabilitatea depozitului prin interacțiunea cu dispozitive de contabilitate de înaltă tehnologie, citirea instantanee a informațiilor despre fiecare articol de marfă, introducerea informațiilor în aplicație;
- rogramul prevede integrarea cu sistemele bancare, acceptând prompt și convertind diverse valute mondiale în formă non-cash;
- mplementarea contabilității este reprodusă prin sincronizarea software-ului cu contabilitatea 1C;
- miterea unui nou abonament sau reînnoirea unui abonament vechi se efectuează cu promptitudine, folosind șabloane folosind calendarul, zilele de prezență selectate, numărul total de cursuri, formatori și calculând automat costul.
Software pentru cluburi de fitness
Software-ul pentru un club de fitness ajută la implementarea sarcinilor atribuite, optimizând resursele organizației. Software-ul este capabil să rezolve simultan diverse sarcini, indiferent de complexitate sau volum, îmbunătățind calitatea muncii angajaților și a întregii afaceri în ansamblu. Software-ul, dacă este ales corect, este potrivit pentru fiecare organizație, dar este necesar să se evalueze mai întâi capacitățile, viteza de procesare a datelor și condițiile de utilizare. Există programe pe piață care oferă un format individual de lucru și există și programe multi-utilizator. Programele sunt, de asemenea, împărțite în funcție de funcționalitate, cost și capacitatea de a interacționa cu diverse sisteme. Acesta este exact software-ul companiei. „Sistemul de contabilitate universal”. Software-ul oferă capabilitățile necesare pentru o muncă rapidă și eficientă, susținând utilizarea soluțiilor tehnologice moderne. Costul te va surprinde placut, iar absenta unei taxe de abonament nu te va lasa indiferent. Alegerea modulelor și instrumentelor este o alegere personală pentru toată lumea, care are un efect semnificativ și fructuos asupra muncii utilizatorilor.
Program club de fitness
Programul pentru clubul de fitness „Universal Accounting System” este un asistent modern de înaltă tehnologie care oferă simultan acces tuturor utilizatorilor care pot desfășura activități de lucru printr-un cont personal. Pentru utilizator este oferit un cont personal, cu introducerea informațiilor personale de lucru la înregistrarea în sistem. În acest fel, drepturile de acces și informațiile sunt protejate și se realizează controlul automat asupra calității și vitezei de finalizare a sarcinilor. Pe baza analizei și a indicatorilor efectivi ai activității de muncă, se pot face calcule în aplicația de calcul a salariilor. Pentru angajații din administrație și cu normă întreagă, salariile sunt bazate pe salariul aprobat, iar pentru formatori, în cazul lucrului la bucată, se plătesc pe baza lecțiilor individuale sau de grup desfășurate. Programele de lucru vor fi generate electronic, ceea ce permite efectuarea de ajustări prin notificarea angajaților prin mesaje pop-up de pe ecranul monitorului. În acest fel, angajații își vor planifica cu înțelepciune timpul de lucru. Ecranul de start al ecranului de start se va schimba în funcție de starea de spirit a utilizatorului, alegând teme din șabloanele de design furnizate. Panoul de control permite selectarea uneia sau a mai multor limbi străine, care sunt utilizate simultan pentru a servi clienților în limbi străine.
Program pentru cluburi de fitness
Programul pentru cluburile de fitness ajută chiar și femeile să îndeplinească sarcini complexe, atingând obiectivele rapid. Programul automat are opțiuni de configurare flexibile. Fiecărui utilizator i se asigură anumite drepturi de utilizare a datelor informaționale, ținând cont de puterile de muncă. Astfel, angajații nu vor avea acces la informații confidențiale cu excepția managementului. Toate informațiile în volum nelimitat, format și perioadă de stocare vor fi stocate în stocarea în cloud. Este posibil să obțineți rapid informații folosind un motor de căutare contextuală. Toți angajații, care lucrează în sistem în același timp, pot face schimb de date printr-o rețea locală sau de internet, folosind computere și smartphone-uri pentru muncă. Aplicația este de înaltă calitate, oferind utilizatorilor funcționalitatea necesară fără erori. Într-un singur sistem, este posibil să gestionezi un număr nelimitat de cluburi de fitness, analizând veniturile și cheltuielile pentru deschiderea de noi centre. Managementul este rapid, primind rapoarte analitice și statistice, stabilind termene limită în planificatorul de sarcini.
Programul clubului de fitness oferă o automatizare completă. Controlul se efectuează uniform pe un număr nelimitat de spații, folosindu-se instalarea de camere de securitate pentru obținerea de materiale video online. Înregistrările sunt salvate la transferul materialelor pe computerul principal. Dacă aveți software, este posibil să analizați traficul clienților în anumite camere, analizând schimbările în creșterea sau scăderea recunoașterii și a solicitărilor. În loc de jurnalele de hârtie, programul vă permite să păstrați jurnale electronice, înregistrând prezența fiecărui client. Nu este nevoie să faceți manual înregistrări, este posibil să introduceți date privind data și ora participării la cursuri folosind dispozitive de scanare. De exemplu, cardurile, brățările electronice și codurile QR sunt furnizate pentru o contabilitate rapidă. Dispozitivele de citire automată pentru contabilitate pot nu numai să economisească timp, ci și să îmbunătățească calitatea informațiilor introduse, eliminând posibilitatea ca mai mulți clienți să participe la o lecție folosind un singur abonament. De asemenea, nu este nevoie să faceți manual înregistrări în documente, rapoarte sau conturi, se asigură abonamente, reviste; Documentația este generată folosind șabloane care pot fi create rapid în formă electronică, completate și atribuite numere și date.
Programe pentru cluburi de fitness
Programele pentru cluburile de fitness, atunci când interacționați cu dispozitive de citit de înaltă tehnologie, vă permit să optimizați timpul de lucru. De exemplu, citiți rapid cardurile de club sau vindeți produse. Pe lângă furnizarea de servicii, software-ul poate vinde inventar sau suplimente nutritive, extinzând afacerile și veniturile. Informațiile vor fi înregistrate în sistem pentru toate articolele de mărfuri, clasificate pe categorii pentru contabilitate și analiză rapidă. De asemenea, este posibil să se analizeze cele mai populare articole, soldurile stocurilor, articolele restante etc. Nomenclatura va reflecta nu numai informațiile de bază ale descrierii și numelui, ci și cantitatea totală, numărul codului de bare, costul, imaginea (obținută din orice sursă sau direct de la o cameră web). Astfel, este posibil să vedeți pozițiile expirate ale articolelor lichide cu reumplere promptă. Când datele de expirare ale mărfurilor sunt adecvate, sistemul va trimite notificări angajaților. Calculele se vor face automat folosind un calculator electronic.
Software-ul pentru un club de fitness oferă un management complet, reflectând o analiză a activităților financiare ale afacerii. De exemplu, atunci când programul interacționează cu sistemul 1C, este posibilă automatizarea procesului de contabilitate, reflectând toate înregistrările, calculele, documentele generate, rapoartele și conturile într-un singur software. Nu este nevoie să introduceți în mod repetat aceleași informații, pierzând timpul de lucru. De acord, este mult mai convenabil să stocați toate datele într-un singur sistem fără a trece de la un program la altul. De asemenea, pentru plăți convenabile, este posibil să interacționați cu sistemele bancare, acceptând și transformând orice monedă din lume, la cursul din momentul tranzacției. Facturarea clienților se poate face pe hârtie sau poate fi trimisă electronic prin e-mail sau dispozitiv mobil. Software-ul automatizat vă permite să introduceți rapid datele de plată în jurnal, anulând datoria de la clienți. Clienții pot achiziționa un abonament cu alegerea numărului de locații, nume de clase, antrenor, selectând cea mai apropiată locație a clubului de fitness fie independent de pe site, fie contactând un consultant.
Dezvoltarea unei aplicații pentru un club de fitness
Dezvoltarea unei aplicații pentru un club de fitness ajută la îndeplinirea celor mai complexe sarcini. Prin dezvoltare este posibilă automatizarea procesului de generare a abonamentelor prin efectuarea de intrări cu alegerea numărului de cursuri, cu zile de vizite din calendar, reflectând perioada de valabilitate și calculând costul. Informațiile despre clienți vor fi înregistrate într-o singură bază de date de clienți CRM, ceea ce vă permite să introduceți rapid date în abonamente. Pe lângă nume, vor fi afișate informații despre data nașterii, contacte, istoricul solicitărilor și vizitelor la cursuri, abonamente achiziționate, carduri de plată și club, plăți etc. De asemenea, este posibilă introducerea evaluărilor clienților în sistem pentru admiterea ulterioară sau restricție, plata la plată 100% etc. Sistemul vă permite să utilizați funcția de identificare personală pentru a vedea și introduce informații despre vizitatori în baza de date. De asemenea, folosind datele privind datele de naștere ale clienților, este posibilă creșterea loialității la trimiterea felicitărilor. Mesajele pot fi trimise pe dispozitivele mobile și e-mail sub formă de SMS, Email, WharsApp pentru a oferi clienților informații de interes despre modificările aduse programului sau necesitatea efectuării unei plăți, acumularea de puncte bonus etc. Pentru clienții obișnuiți, în timpul analizei traficului, este posibilă acordarea de privilegii sub formă de reduceri și bonusuri.
Software-ul pentru cluburile de fitness are un design de interfață colorat. Formarea programului se realizează prin analizarea prezenței clienților, a gradului de ocupare a sălilor și a zonelor de curs selectate. Astfel, este posibil să se utilizeze rațional timpul și spațiul pentru antrenament. Când vindeți bunuri sau deschideți un mic magazin cu articole sportive, este necesar să efectuați în mod regulat un inventar. Inventarul se realizează prin integrarea software-ului cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie. În Tahiti, personalul centrului de fitness va fi mereu la curent cu starea reală și disponibilitatea produselor. Clienții pot comanda bunuri pentru livrare la domiciliu. În acest caz, hărți la scară mare vor fi folosite pentru a marca adresa exactă și pentru a construi rute. Sistemul va reflecta informatii detaliate din momentul plasarii comenzii, efectuarii platii, pana la predarea comenzii catre client.
Cumpărați un program pentru un club de fitness
Puteți achiziționa un program pentru un club de fitness contactând consultanții companiei, precum și vizitând site-ul oficial. În primul rând, înainte de a cumpăra, ar trebui să obțineți sfaturi suplimentare și să testați funcționalitatea printr-o versiune demo. Versiunea demo este gratuită și reflectă pe deplin funcționalitatea programului licențiat, dar cu o perioadă limitată de utilizare. De asemenea, merită remarcat faptul că, după expirarea perioadei de testare, toate informațiile vor fi salvate pentru utilizare ulterioară. Prin achiziționarea unui program licențiat cu posibilități nelimitate, primești și un bonus de două ore de asistență tehnică. Software-ul este universal și automatizat, potrivit pentru orice domeniu de activitate. Pentru a afla mai multe despre dezvoltare, contactați consultanții companiei folosind numerele de telefon de contact afișate pe site, precum și trimițând o solicitare prin e-mail.
Video cu software-ul clubului de fitness
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software pentru clubul de fitness
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Club sportic,
centru sau sală
Club de fitness
sau sală
Sală de antrenamente
și pîrghie oscilantă
Complex sau centru
sportiv și de recuperare
Club sportiv și
de divertisment
Cort de tenis
Federație sportivă
Aquapark
Școală, secție sau
organizație cu
profil sportiv
Centru de aerobică
și shaping
Piscină
Atracții
Club de biliard
Club de lupte
Patinoar, rollerdrome
Competiții și turnee
sportive
Complex sau
obiectiv sportiv
Sală de atelitism
Club pentru copii
Magazin de
articole sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.