- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
capabilități MIS
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Sistemul informatic medical dezvoltat de USU va ajuta la gestionarea oricărei instituții medicale;
- utem oferi caracteristici pentru diferite zone;
- uteți folosi programul pentru a gestiona sucursale și divizii;
- uteți obține funcții CRM și puteți interacționa cu clienții și mai eficient;
- În USU puteți păstra evidențe detaliate ale pacienților;
- În program puteți crea diverse baze de date: pentru documente, clienți, furnizori, angajați;
- ocumentația poate fi păstrată conform standardelor moderne;
- iferiți specialiști pot efectua operațiuni în spațiul de lucru;
- e poate oferi acces separat la informații;
- istemul este conceput pentru înregistrarea în ambulatoriu;
- e asemenea, este posibil să se prevadă activități de contabilitate spitalicească;
- În program vă puteți înregistra pentru programări și puteți crea orare și orare;
- oate datele pot fi protejate prin backup de date;
- oftware-ul poate fi configurat pentru control de la distanță;
- uteți obține mai multe funcții, mai multe informații sunt conținute în recenzia video.
programul MIS
Programul MIS sau Sistemul Informațional Medical aduce beneficii neprețuite instituțiilor moderne. Această soluție asigură înregistrarea corectă și profesională a proceselor cheie.
Fiecare instituție medicală poate alege soluția potrivită în funcție de bugetul și nevoile sale de automatizare. Vă oferim capabilități software de la compania USU.
Programul medical MIS
Programul MIS medical de la USU are capabilități moderne de automatizare în diverse domenii. Să aruncăm o privire mai atentă. Să ne referim mai întâi la problemele organizatorice. Imaginea instituției depinde în mare măsură de prima conversație, de modul în care răspunde la întrebări, de modul de conversație, de atitudinea respectuoasă și de caracterul complet al datelor din punctul de vedere al clientului asupra îngrijirii medicale. instituţie.
Folosind sistemul USU, puteți lucra corect cu înregistrarea pacientului și programarea programărilor. Sistemul vă permite să luați în considerare diverși factori atunci când creați un program, restricții de timp, disponibilitatea echipamentelor și așa mai departe.
Programul MIS pentru pacienți
Programul MIS pentru pacienți îl va ajuta pe recepționar să aibă informații complete despre programul specialiștilor informațiile aflate în fața ochilor săi sunt întocmite în așa fel încât să fie convenabil pentru secretară să le citească și să le transmită pacienților. În acest caz, puteți chiar să înregistrați imediat intrări noi.
La conectarea tehnologiilor IP, puteți identifica apelantul și puteți afișa toate informațiile despre contactele cu acesta pe ecran. Astfel, vă puteți adresa lui mai respectuos și puteți înțelege unde s-au încheiat contactele anterioare.
Miss program
Programul Miss al USU va fi un instrument excelent pentru un medic. De ce este așa? Software-ul poate fi folosit pentru a menține înregistrările electronice ale pacienților. Acestea pot reflecta toate informațiile despre pacient, caracteristicile sale de sănătate, studii de diagnostic, analize și așa mai departe.
Intrând în card, el poate obține informații complete despre cooperare, poate vedea intrările adăugate de la alți specialiști, rezultatele testelor atașate și așa mai departe. Accesul la informații poate fi limitat la diferiți specialiști și personal administrativ.
Programul MIS în medicină
Programul MIS în Medicină de la USU vă permite să lucrați cu protocoale de tratament gata făcute, acestea sunt implementate direct în program și pot fi disponibile la momentul potrivit; De asemenea, specialistul poate face ajustări în conformitate cu indicatorii pacienților și poate monitoriza respectarea anumitor standarde de tratament.
Diverse tipuri de documentație pentru procesele și interacțiunile interne și externe sunt, de asemenea, disponibile pentru medic. Putem adapta sistemul la orice standard de flux de documente. Dacă aveți sucursale în alte țări, putem face acest lucru în conformitate cu legile lor.
Programul MIS în Kazahstan
Programul MIS din Kazahstan poate servi și altor procese, de exemplu, menținerea și contabilizarea categoriilor financiare. Ele sunt foarte importante pentru instituție și sunt un indicator al dezvoltării stabile a instituției.
În USU, puteți înregistra venituri pe zonă. De exemplu, din anumite tipuri de servicii, teste, examinări cu ultrasunete și așa mai departe. În acest fel, puteți evalua ce direcție aduce mai multe venituri.
Program MIS pentru o instituție medicală
Programul MIS pentru o instituție medicală va afișa cheltuielile atunci când acestea sunt înregistrate în sistem și va ajuta, de asemenea, la evaluarea fezabilității acestora.
În USU puteți calcula costurile pentru servicii. De exemplu, într-o clinică, pentru a oferi un serviciu, este necesar un set de materiale și medicamente, apoi le puteți include în calcul și le puteți șterge automat din depozit.
Descărcați programul MIS
Prin intermediul software-ului, veți putea efectua contabilitatea de depozit a medicamentelor, consumabilelor, proprietății și activelor instituției. Dacă aveți o mașină, puteți înregistra date despre întreținerea acesteia și despre consumul de combustibil.
Puteți descărca programul MIS într-o versiune de probă de pe site-ul nostru. De asemenea, vă recomandăm să acordați atenție instrucțiunilor interactive care vă ajută să aplicați funcțiile pas cu pas.
MIS CRM
MIS CRM de la USU poate avea integrări cu alte platforme și echipamente. De asemenea, suntem gata să vă oferim special. oportunități, de exemplu, dezvoltarea de noi funcții, o aplicație sau un bot pentru consultări cu privire la scenarii standard de întrebări.
Cumpărați programul MIS
Achiziționarea unui program MIS nu este dificilă, contactați-ne cu o cerere și vă vom oferi informații despre funcționalitatea și opțiunile disponibile. Sistem de contabilitate universal - automatizare pentru contabilitatea modernă a instituțiilor medicale.
Video MIS
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită MIS
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



