Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea unui centru medical
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal va ajuta la gestionarea oricărui centru medical;
- uteți alege diferite opțiuni de platformă în funcție de funcționalitate;
- oftware-ul este configurat pentru întreținerea și gestionarea activităților filialelor;
- iferite domenii ale activităților unei instituții medicale pot fi automatizate;
- utem oferi funcții pentru automatizarea completă a registrului;
- rin intermediul software-ului, puteți automatiza munca de creare a programelor;
- unctionalitatea poate fi extinsa la cerere;
- istemul vă permite să lucrați cu protocoale de tratament;
- atorită software-ului, toate datele dumneavoastră pot fi stocate electronic;
- iecare fișă de pacient va conține date privind cooperarea cu clinica;
- ferim oportunități de suport informațional;
- În USU puteți lucra cu rapoarte pentru audituri interne și guvernamentale;
- eți putea lucra cu diferite documente și formulare;
- oftware-ul este dotat cu capabilități de integrare cu echipamente și alte sisteme;
- ucrând cu USU, obțineți adaptare maximă la activitățile centrului dumneavoastră medical.
Automatizarea unui centru medical
Automatizarea unui centru medical presupune utilizarea tehnologiilor și software-ului modern. Datorită automatizării centrului medical, se realizează un management mai modern al facilității.
De asemenea, timpul de procesare a datelor este redus, timpul de așteptare al clienților este redus, iar personalul poate lucra într-un mod normal, măsurat. Să aruncăm o privire mai atentă asupra modului în care automatizarea CMS poate fi utilă în afacerea dvs.
Automatizarea unui centru medical privat
Automatizarea unui centru medical privat cu ajutorul USU se poate întâmpla foarte repede. Fiecare instituție are propriile preferințe și ținem cont de nevoile clientului nostru.
Pentru a automatiza un centru medical privat, pot fi necesare diverse funcții, de foarte multe ori este necesară automatizarea zonei de înregistrare a informațiilor. Acest lucru este relevant atât pentru administrație, cât și pentru medici.
În USU puteți lucra simplu și ușor cu înregistrarea. Software-ul creează carduri electronice pentru clienți, care reflectă informații detaliate despre starea de sănătate a pacientului și alte caracteristici, studii clinice, diagnostice și multe altele. Ce dă asta? Datorită acestui fapt, specialistul are la îndemână toate informațiile despre starea de sănătate a pacientului, poate fi accesată în orice moment, este foarte ușor să cauți date, nu este nevoie să colectezi analizele unul câte unul, totul este într-unul. loc.
Program de automatizare a unui centru medical
Dacă este necesar, software-ul de automatizare a centrului medical poate fi utilizat pentru a trimite notificări sau memento-uri către pacient, de exemplu, că testele sunt gata sau este nevoie de o programare.
Programul de automatizare a centrului medical poate fi utilizat pentru a lucra cu protocoale de tratament care au fost implementate în USU. Le puteți lua ca bază și puteți face prescripții ținând cont de caracteristicile pacientului. De asemenea, pentru comoditatea specialistului, sunt disponibile diverse formulare, rapoarte și documente. De asemenea, puteți lucra cu propriile idei și șabloane.
CRM pentru automatizarea centrelor medicale
CRM pentru automatizarea centrelor medicale poate găsi o aplicație largă în domeniul înregistrării pacienților pentru programări și planificare a programelor. Programul vă permite să creați cu ușurință programe de recepție, ținând cont de diverși factori. Următoarele pot conta aici: ora, data, ocupația specialistului și a cabinetului său.
Pentru a evita timpii de nefuncționare sau, dimpotrivă, suprapunerile, trebuie să utilizați CRM pentru a automatiza centrul medical. Cu utilizarea sa, puteți obține armonie în proces.
Program pentru un centru medical
Un program de centru medical poate ajuta la deservirea altor domenii, cum ar fi managementul activelor unității. Acesta este un proces important. Funcțiile programului pentru un centru medical pot include gestionarea depozitului, amortizarea mașinilor, contabilizarea întreținerii clădirilor existente și așa mai departe.
Când anulați periodic medicamentele și consumabilele, este necesar să documentați toate acestea și să aveți date pe baza cărora se realizează acest lucru. Dacă există standarde pentru bugetarea sau calcularea diferitelor proceduri medicale, software-ul poate lua în considerare acest lucru, îl poate calcula și anula în timp util atunci când oferă servicii.
Același lucru este valabil și pentru alte cheltuieli, de exemplu, întreținerea. Sistemul vă permite să urmăriți toate costurile și să efectueze analize asupra acestora. Formularele de raportare convenabile, precum și instrumentele analitice încorporate, vă vor ajuta în acest sens.
Cumpărați software pentru un centru medical
Am creat o mulțime de materiale practice pentru ca utilizatorii să înțeleagă cum funcționează sistemul. Software-ul include instrucțiuni interactive care vă permit să obțineți ajutor în timp ce lucrați la cum să efectuați anumite acțiuni.
Aveți ocazia să cumpărați un program pentru un centru medical de la compania noastră la un preț accesibil. Puteți vedea lista completă a funcțiilor de pe site în recenzia video. Adoptăm o abordare individuală pentru fiecare, puteți conta pe selectarea funcțiilor în funcție de nevoile dvs., fără a plăti în exces pentru lucruri inutile.
Puteți cumpăra online un program pentru un centru medical, trebuie doar să trimiteți o cerere, acest lucru se poate face prin chat-ul site-ului. Înainte de a face acest lucru, vă recomandăm să examinați materialele disponibile pe site și să descărcați o versiune de probă. Vă vom ajuta să aducem contabilitatea centrului dumneavoastră medical la un nivel ridicat de calitate.
Programe video pentru automatizarea unui centru medical
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea unui centru medical
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.