Capabilitățile unui sistem CRM pentru un spital
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal va ajuta la automatizarea contabilității oricărui spital, indiferent de specializare;
- rogramul are capabilități moderne de gestionare a acreditărilor;
- ste ușor să păstrați înregistrările pacienților în sistem, acest lucru se poate face electronic;
- oftware-ul poate înregistra activitățile financiare ale spitalului;
- uteți obține funcții CRM pentru a permite interacțiuni mai strânse cu clienții;
- Înregistrare automată a medicului disponibilă;
- rin intermediul programului, puteți gestiona cu ușurință diferite domenii de activitate, de exemplu: laborator, farmacie, spitalizare, ambulatoriu, catering etc;
- istemul vă permite să lucrați ușor și eficient cu programarea întâlnirilor;
- rogramul poate fi folosit pentru a crea programe, locuri de muncă și ture;
- uncțiile software-ului sunt ușor de înțeles și puse în practică;
- olosind software, este ușor să automatizați locul de muncă al casieriei, de exemplu, pentru o farmacie;
- oftware-ul automatizează activitățile registrului;
- pțiuni personalizate disponibile;
- istemul poate deservi ramuri și diviziuni structurale;
- u USU, contabilitatea spitalului dumneavoastră va fi efectuată conform standardelor moderne.
Programul spitalicesc
Pentru spitalele moderne, contabilitatea performanței este de mare importanță. Contabilitatea poate acoperi o varietate de domenii, de la menținerea datelor despre pacienți până la înregistrarea cheltuielilor și analiza financiară.
Un program pentru un spital poate ajuta la colectarea de informații, la efectuarea anumitor lucrări cu acestea, la salvarea, analizarea și utilizarea acestora după cum este necesar. Este foarte important să alegeți soluția potrivită, atunci munca va fi ușoară și activitățile vor fi implementate eficient.
Care este programul în spitale?
Care este programul în spitale? Spitalele folosesc sisteme informatice de sanatate (MIS). Ele pot avea diferite funcții și capacități. Înainte de a alege software-ul, ar trebui să acordați atenție condițiilor de cumpărare a produsului și capabilităților oferite.
Vă invităm să faceți cunoștință cu programul spitalicesc modern dezvoltat de USU. Este modern și practic, și are un grad ridicat de adaptabilitate la procesele unei instituții medicale.
Software-ul de spital de la USU vă va ajuta să vă automatizați munca cu pacienții. Aceste funcții pot fi utilizate atât de recepționer, cât și de medic. Software-ul vă permite să creați și să mențineți înregistrări electronice ale pacienților. Ele pot reflecta în detaliu informații despre istoricul medical, studiile clinice, testele, bolile anterioare și bolile cronice. Cardurile pot reflecta orice informație despre pacient.
Acestea pot fi organizate in sistem pentru un acces usor si accesate in functie de necesitati. Puteți atașa cardurilor orice informații: sub formă de fișiere, documente, videoclipuri, fotografii, scanări. În acest fel, medicul obține o imagine completă a modului în care lucrează cu fiecare pacient.
CRM pentru spital
De asemenea, puteți deschide accesul la date și altor specialiști. De exemplu, unui asistent de laborator și apoi fără participarea medicului curant, informațiile ar intra în sistem. Sau ai putea evita documentele atunci când vezi un alt specialist la clinica ta.
CRM pentru un spital vă permite să structurați corect munca pentru pacienți. Având date gata făcute despre pacienți deja în baza de date, puteți menține cu ușurință contactul cu aceștia.
Funcțiile de asistență pentru informații sunt disponibile în USU, acestea pot fi implementate prin mementouri, notificări, mesaje de e-mail și buletine informative. Pentru aceste acțiuni, puteți selecta orice canal și îl puteți integra cu sistemul.
Software pentru spitale
Software-ul pentru spitale facilitează gestionarea eforturilor de programare. În USU, acestea pot fi planificate și create, ținând cont de diverși factori. De exemplu, timpul și factorii ocupați pot fi luați în considerare cu ușurință. Dacă sunt mulți pacienți și puțini specialiști, puteți optimiza programarea cu ajutorul unui program bine planificat. Este foarte important să se monitorizeze sosirea pacientului.
Acest lucru este necesar pentru a găsi rapid un nou pacient în caz de refuz sau pentru a-i invita pe cei care sunt înscriși ulterior să vină mai devreme. Astfel, puteți elimina timpul de nefuncționare și suprapunerile în recepție. Suprapunerile în grafică pot duce la conflicte și la scăderea loialității clienților.
Programe spitalicești
Programele pentru spitale pot avea diferite funcții, suntem pregătiți să le selectăm doar pe cele necesare activităților dumneavoastră. Setările pot fi stabilite în funcție de necesități. De exemplu, puteți limita accesul la date sensibile sau puteți defini accesul restricționat.
Pe lângă funcțiile menționate mai sus, puteți obține: managementul depozitului și vânzările de medicamente, gestionarea cheltuielilor clinicii, analiza proceselor, monitorizarea muncii personalului, lucrul cu salarii și așa mai departe.
Cumpărați un program pentru un spital
Programul este foarte ușor de utilizat; utilizatorii pot învăța rapid cum să lucreze în sistem. Vă vom oferi informațiile de care aveți nevoie pentru a învăța rapid. Utilizatorii programului au acces la instrucțiuni interactive. Suntem gata să facem mai mult pentru tine, așteptăm aplicația ta.
Este foarte ușor să achiziționați un program pentru un spital de la compania noastră. Ne puteți contacta cu o cerere, vă vom oferi cele mai potrivite variante. De asemenea, vă invităm la o prezentare individuală, în cadrul căreia vom putea oferi mai multe date despre versiunea selectată a platformei. USU vă va ajuta să desfășurați activitățile spitalicești într-un format convenabil și modern.
Programe video pentru spital
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru spital
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.