Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea clinicii
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- USU vă va ajuta să vă automatizați munca cu pacienții;
- uteți implementa un sistem de notificare și un serviciu de evaluare a calității serviciilor oferite;
- ă puteți gestiona programul prin program;
- ot fi numărate diverse categorii;
- istemul oferă lucrări cu date financiare;
- unt disponibile integrări cu echipamentele de marcat pentru a accelera plățile;
- eti putea lucra cu depozitul si controlati consumul de materiale si medicamente;
- eți avea capacități pentru procese analitice;
- rin USU, puteți automatiza fluxurile de lucru pentru dentist;
- pțiunile de stabilire a costurilor sunt disponibile contabilului;
- ormularele de raportare medicală obligatorie sunt disponibile la USU;
- oftware-ul vă permite să lucrați cu orice documente interne;
- eți putea lucra cu funcții CRM;
- ngajații vor putea stabili planuri în sistem, iar directorul va putea monitoriza execuția;
- rin USU puteți estima volumul de muncă al clinicii la oră, iar alte opțiuni vă sunt disponibile.
Automatizarea clinicii
Automatizarea clinicii este implementarea diverselor soluții software care simplifică și accelerează activitatea unei instituții medicale. O clinică poate avea una sau mai multe soluții software. Acest lucru se datorează sarcinilor stabilite pentru automatizarea clinicii.
Este mai bine să alegeți o soluție cuprinzătoare și apoi puteți evita integrările. Compania USU este gata să vă ofere o gamă întreagă de funcționalități diferite la prețuri accesibile. Prin intermediul UCS, puteți automatiza diverse zone în această recenzie, vom dezvălui mai detaliat cum poate fi utilă platforma;
Automatizarea clinicii poate afecta nu numai finanțele, ci și munca cu pacienții. Puteți lucra cu ei în cel mai convenabil format pentru un specialist. De exemplu, acest lucru se aplică formularelor electronice. În sistemul USU, puteți întreține carduri electronice pentru pacienți. O bază de date electronică vă permite să aveți acces convenabil la informații. De asemenea, puteți oferi acces pentru diferiți specialiști, acest lucru va economisi timp în mod semnificativ la rezolvarea problemelor articulare.
Cardurile electronice pot reflecta informații despre boli, teste, studii clinice, ultrasunete și așa mai departe. Totul este adunat într-un singur loc și poate fi accesat oricând de un specialist. Când automatizați clinici prin USU, puteți atribui drepturi de acces și defini restricții și puteți salva istoricul acțiunilor din program.
Puteți oferi medicului posibilitatea de a face programări pentru pacienți sau lăsați aceste funcții pe seama recepționerului. Puteți rula un sistem de memento în program. De exemplu, o întâlnire este programată pentru o anumită zi imediat înainte de aceasta, software-ul poate trimite un mesaj pentru a confirma sosirea sau puteți configura sistemul pentru a trimite un mesaj vocal.
Clinica de automatizare
Automatizarea clinicii de la USU poate ajuta cu înregistrarea pentru programări, ținând cont de diverși factori. Vă puteți asigura înregistrarea folosind site-ul clinicii. În acest caz, va trebui să configurați integrarea cu programul. De asemenea, puteți menține programele de întâlniri direct în program. Secretara poate introduce manual datele. Comoditatea este că toate informațiile din acest moment vor fi sub ochii tăi și poți naviga cu ușurință.
Prin automatizarea clinicii dumneavoastră, puteți obține acuratețea și transparența proceselor. Dacă este necesar, datele despre primirea specialiștilor pot fi afișate pe un ecran interactiv, integrarea cu acesta se realizează la cerere.
Automatizarea unei clinici medicale
Automatizarea unei clinici medicale poate afecta procesele interne, de exemplu, cele legate de înregistrarea pacienților internați, consumul de medicamente pentru tratamentul acestora și întreținerea în clinică. Există multe procese interne care trebuie înregistrate: lenjerie de pat, servicii de hrănire, servicii spitalicești și multe alte procese. Toate aceste procese pot fi luate în considerare. Oferim funcții moderne pentru aceasta.
Dacă clinica dumneavoastră are o farmacie, un depozit, o cantină sau un laborator, atunci puteți menține înregistrări generale prin USU. Când țineți evidența depozitului, veți avea ocazia să controlați consumul de medicamente și alte consumabile, să răspundeți la lipsuri în timp util, efectuând un inventar operațional.
Prin intermediul software-ului este ușor să se desfășoare lucrări legate de documente, aceasta putând să se refere atât la raportarea internă, cât și la cea de stat prezentată instituțiilor medicale. De asemenea, puteți lucra cu propriile formulare salvate.
Prin automatizarea unei clinici medicale, puteți obține mari avantaje în afacerea dvs. În primul rând, aceasta este o creștere a eficienței muncii. Acest lucru se întâmplă prin reducerea sarcinilor de rutină precum: completarea documentelor, căutarea de date, calcule și altele. Acest lucru la rândul său reduce perioada de așteptare pentru clienți, ceea ce crește loialitatea.
Când creați un program folosind USU, puteți optimiza acest proces eliminând suprapunerile sau timpul de nefuncționare. Acest lucru crește productivitatea generală.
Veți putea îmbunătăți calitatea îngrijirii pacienților. Acest lucru va fi posibil datorită vitezei și confortului crescut. De exemplu, puteți oferi înregistrarea online, puteți primi rapid rezultate ale testelor și consultații. O abordare personalizată va îmbunătăți atitudinea clienților față de personal și clinică în general. Veți putea obține multe alte beneficii. Vă invităm să vedeți asta pentru dvs.
Programe video pentru automatizarea clinicii
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea clinicii
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.