Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea instituțiilor medicale
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Compania USU realizează automatizarea operațională a instituțiilor medicale;
- ferim o varietate de funcții și capabilități;
- ndiferent de volumul activității tale, putem automatiza o clinică mică și o rețea de sucursale;
- uteți automatiza complet funcționarea registrului;
- ndiferent de specializarea clinicii, veți putea obține oportunități de automatizare;
- uteți păstra dosarele pacienților în format electronic;
- oftware-ul poate fi folosit pentru calcul;
- rogramul poate fi configurat să înregistreze operațiunile din depozit;
- În spațiul de lucru pot lucra diferiți specialiști cu anumite drepturi de acces la sistem;
- istemul poate defini setări pentru fiecare utilizator;
- oftware-ul este echipat cu protocoale standard de tratament;
- ișele electronice ale pacienților pot fi un caz excelent pentru colectarea informațiilor necesare despre lucrul cu fiecare pacient;
- Înregistrarea în sistem poate fi efectuată în diferite direcții;
- u ajutorul software-ului, puteți crea programe și programe optimizate;
- bținerea de informații mai detaliate este posibilă în timpul unei prezentări personale a capabilităților sistemului.
Automatizarea instituțiilor medicale
Automatizarea instituțiilor medicale este o oportunitate excelentă de optimizare a activităților. Organizațiile moderne se străduiesc în acest sens, deoarece înțeleg beneficiile evidente ale automatizării unităților de asistență medicală.
Datorită abordării automate, sunt optimizate diferite operațiuni și procese, acțiunile incorecte din partea utilizatorilor sunt reduse, iar viteza de deservire și procesare a tranzacțiilor crește. În această recenzie vă vom spune despre soluția dezvoltată de USU.
CRM pentru institutii medicale
CRM pentru instituțiile medicale de la USU are capacități de interacțiune de înaltă calitate cu pacienții și personalul. În contextul lucrului cu pacienții, este posibil să se mențină registre electronice, acest lucru este foarte convenabil pentru medicul curant, deoarece acesta poate primi în orice moment toate datele necesare despre starea de sănătate a pacientului.
De asemenea, puteți stoca alte informații în aceste registre, de exemplu, puteți înregistra date despre testele finalizate, examinări, diagnostice și așa mai departe. Puteți deschide accesul altor specialiști, astfel încât aceștia să reflecte și informațiile necesare. De exemplu, puteți deschide accesul unui angajat al laboratorului pentru a posta rezultatele testelor.
CRM pentru instituțiile medicale va ajuta la coordonarea activității personalului, de exemplu, prin intermediul software-ului puteți stabili cu ușurință scopuri și obiective, directorul poate verifica, iar utilizatorul poate marca acțiunile finalizate.
Sistemele informatice ale institutiilor medicale
Sistemele de informații ale instituțiilor medicale pot fi utilizate pentru a opera registrul. Anterior, lucrurile erau mai complicate: înregistrarea se făcea prin jurnale de hârtie, se pierdea timp la completare, răsfoire, iar dacă intrarea era introdusă incorect, atunci existau suprapuneri la primirea pacienților și timpi de nefuncționare în activități.
Prin utilizarea sistemelor informaționale de asistență medicală, înregistrarea a devenit mult mai ușoară. Acum toate informațiile sunt literalmente în fața ochilor tăi. Puteți vizualiza cu ușurință informații pentru orice perioadă. Înregistrarea datelor poate fi efectuată foarte rapid; informațiile despre disponibilitatea locurilor gratuite pot fi furnizate imediat în timpul unei conversații, fără a obosi clientul cu o așteptare lungă.
Sistem CRM pentru o instituție medicală
Oportunitățile de auto-înregistrare online sunt, de asemenea, disponibile atunci când sunt integrate cu site-ul web al organizației. Un sistem CRM pentru o instituție medicală poate fi echipat cu capabilități de suport informațional. De exemplu, puteți trimite mesaje direct din spațiul de lucru USU. Canalul de comunicare selectat trebuie să fie integrat cu programul.
Un sistem CRM pentru o instituție medicală poate fi utilizat pentru a controla plățile. Puteți determina datoria și puteți procesa plata primită pentru servicii. Puteți procesa atât plăți fără numerar, cât și plăți în numerar.
Sistemul informatic al unei instituții medicale
Sistemul informatic al instituției medicale de la USU poate fi util pentru managementul resurselor. Fiecare instituție are în mod necesar proprietăți, mașini, clădiri care în cele din urmă necesită reparații. Toate aceste costuri pot fi luate în considerare în sistemul de management și pot fi, de asemenea, evaluate în ce măsură sunt justificate.
Sistemul informatic al unei institutii medicale din USU poate fi folosit pentru bugetare. Acest lucru poate fi relevant pentru proceduri medicale standard, calcule ale costurilor bucătăriei și alte operațiuni. În program, puteți crea un preț de cost utilizând proceduri standard și, atunci când sunt efectuate, ștergeți automat setul necesar de materiale componente din depozit.
Contabilitatea in institutiile medicale
Înregistrarea în instituțiile medicale trebuie efectuată în conformitate cu standardele de stat. Acest lucru se poate aplica anumitor formulare și rapoarte. Dacă este necesar, suntem pregătiți să adaptăm programul la standardele țării dumneavoastră.
Contabilitatea în instituțiile medicale cu USU va fi profesională, optimizată și nu va consuma timp, operațiunile vor fi precise și transparente. Noii angajați se vor putea integra rapid în procese.
Vă invităm să nu ezitați și să descărcați versiunea de încercare gratuită a programului chiar acum. Puteți adresa întrebări direct prin intermediul site-ului nostru web. USU va ajuta la păstrarea înregistrărilor conform standardelor și într-un mod convenabil pentru utilizatori.
Programe video pentru automatizarea instituțiilor medicale
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de automatizare a instituțiilor medicale
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.