Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea clinicii
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Compania USU este pregătită să vă ofere oportunități moderne pentru automatizarea proceselor de înaltă calitate;
- ehnologiile moderne vă vor ajuta să vă automatizați rapid contabilitatea clinicii;
- uteți comanda un post de lucru automatizat pentru un medic, recepționer sau alt specialist;
- esursa software este dotată cu protocoale de tratament care pot fi accesate în orice moment;
- uteți utiliza programul în 96 de limbi;
- untem pregătiți să adaptăm sistemul la procesele dumneavoastră;
- n număr nelimitat de specialiști poate folosi programul;
- uteți defini drepturi de acces la sistem pentru utilizatori;
- istemul vă permite să calculați costul serviciilor furnizate;
- oftware-ul este proiectat să funcționeze cu diferite programe și programe;
- unt disponibile funcții pentru integrarea cu diverse servicii și echipamente;
- istemul este capabil să deservească orice număr de sucursale;
- acă este necesar, se poate asigura lucru în cloud;
- uncțiile software sunt clare și ușor de implementat;
- u USU, automatizarea activității clinicii va fi cât se poate de eficientă.
Automatizarea clinicii
Automatizarea unei clinici poate aduce numai beneficii proprietarului acesteia. Datorită unei abordări moderne a managementului, puteți obține rezultate excelente de afaceri într-un timp scurt. De exemplu, puteți consolida poziția unei clinici moderne, puteți crește loialitatea clienților și puteți reduce costurile.
De fapt, automatizarea astăzi nu este doar un avantaj, ci și o necesitate. Întrucât viața societății se accelerează și întreprinderile trebuie să se adapteze la nevoile clienților, să răspundă la solicitările acestora în timp util și să ofere noi oportunități.
Automatizarea activității clinicii
Automatizarea activității unei clinici poate fi implementată cu ușurință folosind software-ul companiei USU. Vă putem oferi o varietate de oportunități și putem automatiza orice clinică, spital, laborator, centru medical și așa mai departe. Nu suntem limitați de amploarea activităților noastre.
Deci, puteți automatiza o zonă separată sau o întreagă instituție. Depinde de nevoile și bugetul dumneavoastră.
Automatizarea registrului clinicii
Automatizarea activității registrului clinicii este unul dintre domeniile potențiale care necesită atenție. Rezervarea programărilor este unul dintre domeniile în care este nevoie de automatizare, iar cu ajutorul UMS poate deveni electronică.
Atunci când sunt integrate cu site-ul clinicii, pacienții pot face o programare online. Acest lucru va reduce sarcina de pe registry și va minimiza cozile. De asemenea, cu opțiunea clasică de înregistrare, procesul este simplificat datorită interacțiunii convenabile cu informațiile.
În timpul apelurilor, administratorul poate vedea în fața ochilor săi toate informațiile despre programări, angajarea medicilor, disponibilitatea sloturilor de diagnosticare și așa mai departe și poate furniza rapid informații, fără întârzieri sau așteptări lungi.
Un sistem de contabilitate universal vă permite să distribuiți automat pacienții între medici, să planificați întâlniri și să gestionați programele. Acest lucru ajută la evitarea conflictelor de programare sau a timpului de nefuncționare și crește eficiența utilizării timpului specialiștilor.
Automatizarea registrului clinicii este asociată cu menținerea dosarelor medicale electronice. Toate datele pacientului sunt stocate în format digital, ceea ce facilitează accesul la informațiile medicale și accelerează procesul de service. Aceste carduri pot fi accesate atât de administrator, cât și de medici și tehnicieni de laborator. Setările de acces pot fi stabilite individual.
Datorită USU, puteți trimite rapid cereri de analize și puteți primi rezultate în formă electronică, care sunt imediat atașate la fișa medicală a pacientului. Fără a părăsi programul, puteți notifica imediat pacientul că testele sunt gata. De asemenea, pe baza USU, puteți lucra cu mementouri și e-mailuri și să faceți acest lucru într-un mod automat.
Contabilitate la clinica
Contabilitatea într-o clinică poate fi asociată cu diferite categorii, de exemplu, financiară. Este foarte important să ții evidența veniturilor și cheltuielilor. Datorită acestui lucru, puteți urmări cât de profitabilă este clinica și dacă există zone pentru potențiale îmbunătățiri din punct de vedere financiar.
Contabilitatea poate fi efectuată pe baza consumului de medicamente și consumabile pentru proceduri. Acest lucru este necesar pentru a evita furtul și abuzul de îndatoririle oficiale de către angajați. În program, puteți crea estimări de cost pentru servicii și puteți anula automat materialele și medicamentele.
Inregistrarea clinicii
Contabilitatea unei clinici poate fi asociată cu contabilizarea unui laborator, spital, farmacie, cantină etc., acele instituții care sunt interconectate sau sunt sucursale ale instituției. În acest caz, suntem gata să vă punem la dispoziție și funcții pentru gestionarea activităților.
Datorită unei abordări integrate, va fi posibilă evaluarea proceselor din diferite unghiuri și obținerea de informații despre evoluția reală a cazurilor.
Stație de lucru pentru o clinică
Un loc de muncă automatizat pentru o clinică poate fi implementat pentru un recepționer, un specialist individual, un casier și așa mai departe. Suntem pregătiți să luăm în considerare oportunități pentru dvs. în diferite opțiuni și scenarii pentru gestionarea activităților. Puteți obține mai multe informații într-o prezentare personală.
Vă atragem atenția asupra disponibilității unei versiuni de încercare gratuite și a materialelor practice despre utilizarea sistemului. Cu noi puteți obține nu numai o stație de lucru automatizată, ci și o gamă întreagă de capabilități analitice.
Programe video pentru automatizarea clinicii
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea clinicii
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.