Capabilitățile unui sistem CRM pentru vânzarea de piese auto
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin intermediul software-ului companiei USU, puteți gestiona eficient vânzările de piese auto;
- iecărei poziții din sistem i se pot atribui propriile categorii;
- rogramul poate fi căutat după cod de bare, nume, număr de serie și așa mai departe;
- ste disponibilă conectarea integrărilor cu echipamente și servicii suplimentare;
- SU oferă funcții pentru deservirea întregului ciclu de vânzări;
- oftware-ul ajută la lucrul cu depozitele de la distanță ale furnizorilor;
- istemul vă permite să înregistrați și să controlați tranzacțiile în numerar și în contul curent;
- rin intermediul software-ului poți asigura fluxul complet de documente al comerțului tău;
- rin intermediul software-ului puteți estima volumele vânzărilor;
- eți putea evalua factorii sezonieri;
- -am pregătit o prezentare detaliată a sistemului;
- oftware-ul poate fi folosit pentru corespondență;
- SU este potrivit pentru gestionarea unui număr nelimitat de magazine;
- oftware-ul este configurat pentru notificări;
- atorită programului, puteți urmări tendințele de afaceri.
Program de vanzare piese auto
Magazinele moderne de piese auto îmbrățișează capacități de automatizare. Ce înseamnă? Aceasta înseamnă că folosesc în mod activ programe pentru a vinde piese auto.
Software-ul de vânzare de piese auto face posibilă reducerea proceselor de rutină și concentrarea asupra celor mai importante. De exemplu, folosind o astfel de soluție, nu trebuie să calculați manual sumele sau să tipăriți numele produsului (este suficient doar să îl găsiți în baza de date). De asemenea, puteți primi automat rapoarte, documente, urmări tendințele și așa mai departe.
Programe de vânzare piese auto
În acest articol ne vom uita la funcțiile programului de vânzare de piese auto de la compania USU. Să începem cu faptul că programul este fiabil și foarte productiv; acesta poate fi utilizat pentru a gestiona orice număr de sucursale, de exemplu, este relevant pentru proprietarii mai multor buticuri care vând piese auto.
Programul de vânzare de piese auto de la USU poate fi configurat pentru orice număr de depozite și chiar pentru integrarea cu depozitele la distanță ale furnizorilor de piese auto. Dacă aveți un magazin online sau tranzacționați prin piețe, puteți păstra înregistrări interne ale tranzacțiilor.
Program de vanzare piese de schimb
Programul de vânzare a pieselor de schimb de la USU vă va permite să vă creați propriile cataloage electronice de piese de schimb, să le atribuiți categorii și coduri de bare, dacă este necesar. Programul face posibilă lucrul cu orice număr de articole și depozite. Prin delimitarea activităților în acest fel, este posibilă urmărirea mișcărilor din fiecare depozit.
Folosind nomenclatura produselor, puteți urmări întreaga cale de primire și consum a unui anumit articol în companie. Când lucrați cu furnizorii, puteți urmări obligațiile, termenii contractului și plățile.
În programul de vânzare de piese de schimb, puteți efectua vânzări conform standardelor moderne. Pentru a face acest lucru, trebuie să utilizați funcțiile corespunzătoare din sistem. De regulă, tranzacția indică: mărfurile vândute, numele lor, cantitatea, depozitul, prețul, persoanele responsabile și așa mai departe.
Sistemul nostru se integrează cu echipamentele din depozit. Acest lucru, la rândul său, face posibilă desfășurarea rapidă a procesului de vânzare, a operațiunilor de depozit, inclusiv a stocurilor. Integrarea cu echipamentele de marcat, de exemplu, cu un registrator fiscal, vă va ajuta să trimiteți rapid informații fiscale către autoritățile fiscale. De asemenea, integrarea cu sistemele de plată vă va ajuta să primiți instantaneu informații de plată.
Prin USU puteți controla conturile de plătit. Când desfășurați procese prin Internet, puteți oglindi informații.
Program de vanzare piese de schimb second hand
Programul USU pentru vânzarea pieselor de schimb uzate nu diferă fundamental de sistemul descris mai sus. Când lucrați cu piese de schimb uzate, se aplică aceleași principii contabile. Singura diferență poate fi o ajustare pentru utilizarea pieselor de schimb.
În aceste scopuri, puteți selecta pur și simplu o categorie separată pentru piese de schimb din program. Prin intermediul sistemului puteți urmări în ce direcție aduce cele mai multe venituri: piese de schimb noi sau folosite.
USU este util și atunci când lucrați cu clienții dacă utilizați o abordare personalizată a muncii dvs. Puteți crea carduri pentru fiecare client și le puteți atașa un istoric de cooperare: achiziții, retururi, defecte, oferte comerciale și așa mai departe.
Folosind software-ul, poți lucra cu segmentarea, de exemplu: identificarea celor mai profitabili clienți, a celor problematici și a celor care trebuie promovați. Segmentarea poate fi realizată nu numai în raport cu clienții, ci și în raport cu produse și furnizori.
O abordare personalizată poate oferi propriile avantaje: prezența clienților obișnuiți, implementarea rapidă a programelor de loialitate, recunoașterea sporită a magazinului și altele. Vă invităm să acordați atenție capabilităților de analiză disponibile.
Programul de vânzare a pieselor de schimb uzate este ușor de instalat pe computer. Vă sugerăm să instalați singur versiunea de încercare. Dacă apar probleme, suntem bucuroși să vă ajutăm. Specialiștii noștri pot instala sistemul de la distanță la încheierea unui acord. De asemenea, oferim suport tehnic, puteți comanda ajutor în orice moment.
Pentru a lucra în program, nu sunt necesare abilități speciale, puteți chiar să finalizați singuri formarea. Avem la dispoziție o mulțime de materiale în aceste scopuri: video sau în format lizibil. Disponibil și direct în software - instrucțiuni interactive.
Un sistem de contabilitate universal - este ușor să faci afaceri cu noi.
Programe video pentru vânzarea de piese auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de vânzare de piese auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.