Capacitățile sistemului CRM pentru un magazin de piese de schimb
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- CRM dezvoltat de USU vă permite să deserviți principalele procese ale magazinului de piese de schimb;
- În sistem se pot construi categorii pe piese de schimb;
- entru fiecare articol, puteți verifica disponibilitatea și mișcarea prin rapoarte de materiale;
- SU este potrivit pentru susținerea proceselor de comandă;
- RM ajută la managementul relațiilor cu clienții;
- estionarea operațiunilor din depozit este disponibilă;
- istemul poate înregistra toate veniturile din magazin;
- iverse integrări sunt disponibile la cerere;
- oftware-ul poate fi programat pentru notificări sau memento-uri;
- entru a începe, puteți utiliza instrucțiunile interactive;
- anagerul va putea păstra controlul asupra principalelor procese de tranzacționare;
- acă aveți un magazin online, puteți construi contabilitate internă în software;
- tunci când tranzacționați pe piețe, puteți, de asemenea, să mențineți și să luați în considerare procesele contabile interne, cu o imagine în oglindă;
- ând deschideți sucursale, puteți face afaceri cu ele;
- SU – capabilități moderne de automatizare la dispoziție.
Program pentru un magazin de piese de schimb
Antreprenorii moderni în domeniul lucrului cu piese auto au două domenii principale de activitate: lucrul printr-un punct de vânzare fizic și printr-un magazin online.
Lucrând la nivel local, poți acoperi segmentul local, dar mergând online poți intra pe alte piețe, crescând semnificativ fluxul de clienți și profituri.
Software-ul magazinului de piese poate fi un instrument de încredere în aceste procese. În acest articol vom vorbi despre programul pentru un magazin de piese de schimb dezvoltat de USU.
Program de piese de schimb
Programul de piese de schimb de la USU este o soluție modernă și ușor adaptabilă. Poate fi folosit atât de magazine mici, cât și de exploatații mari. În acest caz, funcțiile pot fi adaptate special pentru un anumit client.
Programul de piese de schimb poate fi folosit în primul rând pentru gestionarea stocurilor. Prin USU puteți crea cataloage electronice pentru piese de schimb. Fiecărui articol i se atribuie un număr unic și se introduce o descriere detaliată. Nu este nevoie să vă limitați; produsul poate fi chiar ilustrat în sistem.
Când lucrați cu piețe, puteți exporta informații din USU, astfel încât veți evita să completați carduri deja în magazinul online.
În software pot fi create orice număr de depozite, fiecare conținând o gamă de produse. Îi puteți atribui categorii pentru căutare rapidă. Pentru confortul utilizatorului, puteți muta toate comenzile utilizate frecvent în centrul spațiului de lucru. Acest lucru se poate face prin mișcarea mouse-ului.
Lucrând în sistemul de control, vei putea controla interacțiunile cu furnizorii, încasările, cheltuielile, mișcările și alte operațiuni importante din depozit.
Program pentru comanda piese de schimb
Vânzările, comenzile, solicitările sunt parte integrantă a activității.
Programul pentru comandarea pieselor de schimb de la USU va ajuta la însoțirea procesului. De exemplu, programul poate reflecta orice comenzi: printr-un magazin fizic sau online. În USU, puteți evidenția diferite categorii în culoare, acest lucru se poate aplica unei comenzi deja valide sau numai unei cereri primite.
Programul de comandă a pieselor de schimb va reflecta tranzacțiile de vânzare: se vor indica pozițiile pentru piese de schimb, client, cantitate, cost etc. Dacă aveți depozite terțe, puteți conecta integrarea cu USU și puteți lucra într-un singur câmp de informații.
Programul de piese de schimb vă va ajuta să lucrați cu clienții. Vă permite să înregistrați fiecare cerere. În acest scop, în software este creată o bază de date de clienți. Puteți crea un caz de cooperare detaliat pentru un client: date personale, istoric de achiziții, retururi și multe altele. Puteți identifica preferințele și utilizați aceste informații pentru a încuraja achizițiile.
Un program de piese poate fi folosit pentru a introduce loialitate prin bonusuri sau reduceri. Astfel, vei putea atrage mai mulți clienți și, prin urmare, vei câștiga mai mult.
Lucrul în sistem conform principiilor CRM necesită o comunicare constantă cu clientul. Pentru a face acest lucru, așa cum s-a spus anterior, trebuie să introduceți informații detaliate despre ele. Prin intermediul software-ului puteți lansa un newsletter pentru aceasta puteți utiliza diverse canale: SMS, mesaje vocale, mesagerie instant, e-mail și așa mai departe.
De fapt, puteți alege formatul de livrare a informațiilor care este potrivit pentru un anumit client. Apoi puteți începe un buletin informativ sau puteți introduce mesaje personalizate.
Pentru suport informațional, puteți comanda și dezvoltarea unui chatbot pentru afaceri.
CRM pentru magazin de piese de schimb
Calea către îmbunătățirea proceselor oricărei instituții începe cu analiza datelor. CRM pentru un magazin de piese de schimb creează condițiile necesare pentru aceasta. Dacă urmăriți o recenzie video despre tranzacționare pe site-ul nostru web, veți vedea câte instrumente analitice sunt colectate în sistem.
CRM pentru un magazin de piese de schimb vă va ajuta să analizați: lucrați cu mărfuri. De exemplu, se vor putea determina cele mai bune poziții de vânzare sau cele care nu sunt vândute. Acest lucru va ajuta pe viitor la construirea procesului de stocare în conformitate cu cererea sau cu factorii sezonieri. Pot fi analizate o varietate de categorii: venituri, cheltuieli, furnizori, angajați, vânzări și așa mai departe.
Vă invităm să aruncați o privire mai atentă asupra soluției noastre software. Acest lucru se poate face prin intermediul site-ului web. Pe el veți găsi: recenzii ale altor opțiuni de program, recenzii, opinii ale experților, versiune de încercare.
Cu sistemul de contabilitate universal, puteți lucra eficient cu vânzările de piese de schimb.
Programe video pentru un magazin de piese de schimb
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru magazinul de piese de schimb
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.