Capacitățile sistemului CRM pentru tipărirea bonurilor de numerar
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Platforma USU vă poate oferi posibilitatea de a gestiona datele privind vânzările de mărfuri;
- În USU puteți genera cecuri și le puteți imprima;
- aca este necesara generarea de documente cu fiscalizare, puteti folosi integrarea cu registratorul fiscal;
- istemul vă permite să mențineți atât înregistrări interne, cât și generale ale proceselor;
- SU se integrează cu o imprimantă de chitanțe;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a procesa tranzacții cu persoane juridice și persoane fizice;
- latforma se integrează cu un scanner de coduri de bare;
- oftware-ul este conceput pentru a efectua operațiuni de tranzacționare;
- e langa cecuri, puteti folosi si alte tipuri de documente: factura de plata, act de reconciliere, factura, factura, chitanta de numerar etc;
- istemul poate fi configurat pentru notificări;
- latforma poate fi folosită pentru a deservi diferite puncte de vânzare cu amănuntul;
- rin intermediul software-ului puteți gestiona operațiunile din depozit;
- eți putea lucra doar cu funcții moderne;
- ste posibil să conectați servicii suplimentare la comandă;
- SU – implementăm capabilități moderne de automatizare la prețuri accesibile.
Cum se face o chitanță pentru mărfuri?
Societățile comerciale efectuează mii de operațiuni de tranzacționare în fiecare zi și însoțesc acest proces cu documente. În funcţie de amploarea activităţii şi de tehnicile de implementare alese.
În unitățile de vânzare cu amănuntul, mărfurile sunt vândute în diferite moduri: manual sau folosind echipamente, de exemplu, un scanner de coduri de bare. Cum se face o chitanță pentru mărfuri?
Tranzacționarea trebuie efectuată conform regulilor contabile. Și fiecare țară are a lui. Conform cerințelor legislației fiscale, se pot impune norme și cerințe pentru tipărirea documentelor de numerar pentru bunurile cu fiscalizare.
Cum se fac chitanțe pentru mărfuri? În acest articol vă vom spune.
Cum se face o chitanță de plată?
Cum se face o chitanță de plată? Există trei moduri principale. Primul este vechiul mod fericit de a folosi o casă de marcat. Se foloseste separat, iar vanzarea se face si separat. Cum să faci chitanțe de plată într-un astfel de dispozitiv? Vânzătorul trebuie să: pornească dispozitivul, să reumple banda casei de marcat, să introducă suma vânzărilor introdusă manual în programul de contabilitate și să imprime documentul. Datele fiscale sunt programate inițial de către operator. Trebuie să facă acest lucru de fiecare dată când efectuează o operațiune de vânzare a mărfurilor. La sfârșitul zilei de lucru, vânzătorul trebuie să închidă tura, să retragă soldul din casa de marcat și să atașeze datele la un jurnal special.
Faceți o chitanță pentru plată
Efectuarea unui cec pentru plată în acest mod este un proces de rutină și pot fi făcute greșeli.
Puteti face chitante pentru plata in alt mod, folosind o imprimanta speciala. Dar această opțiune este mai potrivită pentru operațiunile interne ale companiei. Puteți crea un astfel de document în orice program și îl puteți trimite pentru imprimare. Poate conține date despre companie, produs, cantitate, cost total și așa mai departe, dar datele în acest format nu se integrează cu autoritățile fiscale.
Cum se face un bon fiscal?
Cum se face un bon fiscal în a treia modalitate? Pentru a face acest lucru, trebuie să utilizați un registrator fiscal - acesta este o casă de marcat modernă cu funcții de imprimantă. Are legatura cu programul si fiscul.
Cum se fac bonuri fiscale? Toate datele introduse în echipament sunt trimise autorităților fiscale și antreprenorul trebuie să raporteze pentru aceasta.
Program pentru imprimarea bonurilor de numerar
Vă prezentăm un program de tipărire a bonurilor de numerar de la compania USU. Această soluție vă va ajuta nu numai să generați documente de numerar, ci și să gestionați complet operațiunile de tranzacționare. Indiferent ce echipament folosești pentru a înregistra vânzarea de bunuri, CMS-ul poate fi adaptat cu ușurință la nevoile afacerii tale. Programul de tipărire a bonurilor de numerar de la USU are alte capacități, să le vedem.
Program pentru încasări în numerar
Programul de încasări de numerar poate fi utilizat în două scenarii: la generarea de încasări pentru contabilitate internă și cu participarea unui registrator fiscal.
În programul pentru încasări în numerar, puteți lucra cu diferite tipuri de mărfuri. Puteți păstra carduri pentru mărfuri pentru a înregistra diverse caracteristici și puteți atașa și fotografii acestor date. Programul vă permite să organizați accesul rapid la funcțiile necesare.
Produselor pot fi atribuite categorii, care ulterior vor ajuta la segmentarea și introducerea fidelizării clienților. În USU, puteți utiliza diferite mecanisme de acumulare.
Dacă este necesar, clienților li se poate oferi suport informațional prin intermediul USU.
Program de tipărire a chitanțelor casei de marcat
Programul de imprimare a chitanțelor KKM poate fi utilizat pentru înregistrarea directă a vânzărilor și lucrul cu aplicații. Programul poate reflecta numărul de bunuri vândute, prețul acestora și alte semne de vânzare.
Oferim capacități analitice pentru a evalua dezvoltarea afacerii, cifra de afaceri a produselor și lichiditatea. Puteți utiliza platforma pentru a deservi procesele departamentelor individuale, primind în același timp date generale despre venituri și cheltuieli.
Programul de imprimare a cecurilor KKM poate fi utilizat pentru a genera și tipări diferite tipuri de documente financiare. Acestea pot fi facturi de plată, facturi, facturi, rapoarte de reconciliere și așa mai departe.
Verificare fiscală, cum se face?
Verificare fiscală, cum se face? Foarte simplu dacă folosești software de la USU. Vă invităm să primiți o prezentare gratuită a capabilităților software-ului.
Controale fiscale, cum se fac? Cu siguranță vă vom spune și vă vom arăta. Descărcați acum versiunea de încercare.
Programe video pentru imprimarea bonurilor de numerar
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de tipărire a bonurilor de numerar
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.