- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capacitățile sistemului CRM pentru tipărirea bonurilor de vânzare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- USU este perfect pentru deservirea diferitelor procese de tranzacționare;
- În sistem, puteți genera bonuri de vânzare fără un atribut fiscal pentru contabilitatea internă;
- unt disponibile optiuni pentru integrare cu aparatele de marcat sau de depozit, oferim alte optiuni la cerere;
- tunci când sunt integrate cu un scaner de coduri de bare, informațiile despre produs vor fi inițializate în sistem instantaneu, iar datele din document vor fi, de asemenea, reflectate instantaneu;
- tunci când sunt integrate cu un registrator fiscal, datele vânzărilor vor fi trimise instantaneu către autoritățile fiscale;
- tunci când este integrat cu o imprimantă de chitanțe, puteți genera documente de vânzare fără atribute fiscale;
- ferim optiuni suplimentare pentru integrari la cerere;
- istemul poate servi întregul ciclu de vânzări de articole de inventar;
- latforma este adaptată pentru diverse tipuri de documente;
- uteți selecta două moduri de funcționare pentru generarea documentelor: pentru contabilitate internă și pentru furnizarea de informații autorităților fiscale;
- ste foarte ușor să stăpânești funcționarea sistemului, instrucțiunile interactive implementate te ajută să o faci mult mai rapid;
- uteți conecta câte conturi doriți, acest lucru se poate face după cum este necesar;
- repturile de acces pot fi modificate in functie de pozitia si increderea in utilizator;
- oftware-ul poate fi configurat pentru mementouri;
- uteți afla despre alte posibilități în recenzia video disponibilă pe site.
Program pentru tipărirea bonurilor de vânzare
Ce este o chitanță de vânzare? Acesta este un document care reflectă informații despre faptul de a cumpăra bunuri de la companie. Este emis de furnizor. Conține informații: despre cantitatea de produse furnizate, costul acestora și datele vânzătorului. Cum diferă de fiscal?
Spre deosebire de un bon fiscal, acest bon de vânzare nu este înregistrat în sistemul fiscal și nu are caracteristicile corespunzătoare. Un program de tipărire a bonurilor de vânzare ajută la lucrul cu astfel de documente.
Să luăm în considerare un program pentru tipărirea bonurilor de vânzare de la USU.
Program pentru crearea bonurilor de vânzare
Programul de creare a bonurilor de vânzare USU vă permite să creați documente cu caracteristicile necesare. Să ne uităm la caracteristici. În primul rând, un astfel de document va reflecta informații despre vânzător. Acesta este: numele, adresa, numărul de identificare (dacă prevede legea).
În continuare, programul de creare a bonurilor de vânzare generează informații despre cumpărător: nume complet, adresă. În unele cazuri, nu este necesar să furnizați informații despre o persoană. Dacă vorbim despre o persoană juridică, atunci trebuie introduse datele. Aceste informații sunt apoi introduse în baza de date a companiei cumpărătorului.
Programul „bon de vânzare”.
Programul „Chitanță de vânzare” va afișa informații despre produs. Aceasta include date despre numele fiecărui articol, cantitatea, prețul unitar și costul total pentru fiecare articol și pentru documentul în ansamblu.
Programul „Chicane de vânzări”, dacă este necesar, va indica în mod necesar un indicator fiscal.
Program pentru bonuri de vânzare
Programul pentru bonurile de vânzare de la USU va înregistra și un alt tip de informații: data și ora, număr, semnătură (aceasta este deja furnizată după tipărire). La ce este folosit un astfel de document? În primul rând, pentru confirmarea achiziției, apoi în scopuri contabile și, bineînțeles, pentru retururi (în cazul în care este nevoie de un schimb sau se face o rambursare integrală).
Programul pentru bonurile de vânzare USU va asigura toate condițiile necesare pentru generarea documentației.
Imprimare bon de vânzare
Bon de vânzare - poate fi imprimat aproape instantaneu atunci când este integrat cu o imprimantă specială. Utilizatorul trebuie doar să specifice comanda: „Print”.
Bonuri de vânzare - imprimarea expresiei lor nu este un proces complicat. Programul USU vă va ajuta să gestionați alte procese. De exemplu, prin program puteți gestiona un depozit, o gamă de produse și puteți efectua vânzări directe în sistem.
Când gestionați produsele, le puteți clasifica în software pentru o muncă mai ușoară și mai fructuoasă. Puteți atașa o fotografie, un cod, un număr la cardurile de produse. Puteți integra software-ul cu un scaner de coduri de bare și puteți citi rapid informațiile din tranzacțiile de intrare sau de ieșire.
Când lucrați cu persoane juridice, poate fi necesar un anumit set de documente, de exemplu: contracte, rapoarte de reconciliere, facturi și așa mai departe. Veți găsi formularele necesare în USU.
Prin program puteți menține o casă de marcat și un cont curent la plata, datele pot fi reflectate instantaneu în conturile solicitate;
Program de bonuri de vânzare
Programul USU Sales Receipt poate ajuta la gestionarea interacțiunilor cu clienții dacă vă concentrați pe o abordare personalizată. De exemplu, puteți crea blocuri separate pentru clienți și puteți salva istoricul cooperării cu privire la achiziții, retururi și așa mai departe.
Astfel de informații sunt foarte utile pentru implementarea programelor de loialitate. Când lucrați cu furnizorii, puteți, de asemenea, să păstrați înregistrări detaliate. De exemplu, puteți înregistra contracte și puteți monitoriza îndeplinirea obligațiilor, inclusiv conturile de plătit.
Programul USU Sales Receipt este ușor de achiziționat. Mai întâi, trebuie să ne contactați și să ne spuneți despre funcțiile pe care doriți să le vedeți în software. În continuare, selectăm funcționalitatea sau oferim o soluție gata făcută. Este profitabil să lucrezi cu noi, nu creștem prețurile pentru funcții inutile și suntem loiali clienților noștri. Vă invităm la o prezentare individuală la un moment convenabil pentru dvs. Trimiteți o cerere și vă vom contacta.
Programe video pentru tipărirea bonurilor de vânzare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de tipărire a bonurilor de vânzare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



