Capabilitățile unui sistem CRM pentru tipărirea chitanțelor
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Sistemul de contabilitate universal oferă cele mai moderne capabilități de gestionare a operațiunilor comerciale;
- rin intermediul platformei, puteți imprima diferite tipuri de documente, inclusiv cecuri;
- hitanțe pot fi generate direct în software;
- oate fi folosit pentru lucrul cu echipamente, USU se integrează ușor cu diferite tipuri;
- n scaner de coduri de bare vă va permite să inițializați foarte rapid un articol de produs în software;
- uteți conecta sistemul la un registrator fiscal;
- entru contabilitatea internă, puteți genera cecuri manual direct în sistem;
- SU se integrează cu ușurință cu o imprimantă de chitanțe;
- latforma este echipată cu funcții pentru ciclul complet de vânzări de mărfuri;
- latforma este ușor de învățat; puteți folosi instrucțiuni interactive;
- uteți defini conturi separate pentru utilizatori;
- uteți defini diferite drepturi pentru utilizatori;
- istemul este echipat cu capabilități de a oferi suport informațional utilizatorilor;
- ferim multe alte opțiuni;
- ăsați o solicitare pentru o prezentare chiar acum.
Cum se imprimă un cec?
Cum se imprimă un cec? Există diverse opțiuni pentru aceasta. Totul depinde de formatul activității tale. Dacă utilizați o casă de marcat obișnuită, atunci ar trebui să urmați algoritmii de introducere a sumei și să mențineți manual registrul de casă.
Cum să imprimați cecuri dacă utilizați un înregistrator fiscal modern? În acest caz, mai trebuie să utilizați sistemul.
Cum să imprimați o chitanță pe un computer?
Cum să imprimați o chitanță pe un computer? Există momente când un antreprenor trebuie să țină evidența vânzărilor interne. Ce să faci în acest caz? Cum se imprimă cecuri pe computer? În acest format, puteți introduce formulare în orice sistem și le puteți imprima folosind o imprimantă specială.
Program de tipărire a chitanțelor
În acest articol ne vom uita la un program de tipărire a cecurilor dezvoltat de USU. În primul rând, trebuie spus că platforma este universală și poate fi folosită pentru diferite opțiuni de generare a formularelor.
Programul de tipărire a cecurilor de la USU poate fi folosit pentru a deservi complet procesele comerciale: managementul vânzărilor, managementul depozitului, casa de marcat, lucrul cu documente de diferite tipuri - acestea sunt doar câteva dintre capacitățile sistemului.
Program pentru imprimarea chitanței
Programul de tipărire a unui cec de la USU poate fi ajustat pentru a se potrivi afacerii dumneavoastră. Dacă preferați să faceți afaceri la modă veche, folosind case de marcat masive, atunci platforma poate fi folosită pentru a înregistra vânzările în format electronic și pentru a furniza alte tipuri de documente: facturi, facturi, contracte, extrase de reconciliere și altele.
Programul de tipărire a unui cec de la USU poate fi adaptat pentru a funcționa cu o imprimantă specială.
Programul de imprimare a cecurilor USU poate fi configurat pentru integrare cu o imprimantă specială. În acest caz, puteți crea un formular direct în sistem și îl puteți imprima imediat. În acest caz, este posibil să se mențină înregistrarea internă a unor astfel de documente.
Programul de tipărire a cecurilor poate fi integrat cu registratorul fiscal. În comerțul modern, acesta este cel mai comun mod de lucru, atunci când datele fiscale sunt transmise imediat autorităților fiscale.
Programe pentru tipărirea bonurilor
Astfel, programul de tipărire a cecurilor de la USU vă poate oferi 2 opțiuni din care să alegeți pentru înregistrare și printare.
Programele pentru tipărirea cecurilor nu pot fi limitate doar la funcții de generare și imprimare. De regulă, aceasta este una dintre capacitățile unor astfel de sisteme.
Programul de tipărire a cecurilor de la USU vă oferă un format convenabil pentru a lucra cu vânzări, de exemplu, acesta este asociat cu înregistrarea articolelor, postarea acestora și lucrul cu vânzările directe.
Programul de tipărire a unui cec de la USU este echipat cu un format convenabil pentru introducerea de noi poziții în sistem și identificarea acestora. Fiecare poziție are un card separat cu o descriere detaliată.
Imprimați o chitanță de numerar
Când este introdus în software, un număr de articol este generat automat. De asemenea, puteți lucra cu coduri de bare. Acest format accelerează recunoașterea poziției în sistem. Căutarea unei poziții poate fi efectuată: după nume, cod unic sau cod de bare.
Imprimarea unei chitanțe de numerar prin USU nu este dificilă, trebuie doar să selectați comanda: „Tipărește”. Puteți imprima chiar și chitanțe de numerar de la distanță dacă imprimanta este conectată printr-o rețea la computerul utilizatorului.
Imprimați cecul
Înainte de a imprima un cec pentru contabilitatea internă, trebuie să lucrați cu conținutul acestuia. De regulă, reflectă: numele companiei, mărfurile vândute și cantitatea acestora, costul pe unitate de articol și costul total pentru document.
Imprimarea controalelor nu este dificilă, principalul lucru este să verificați corectitudinea formării înainte de a trimite la tipărire.
Programul de tipărire a cecurilor de la USU poate fi folosit pentru a menține casa de marcat a unei întreprinderi comerciale. De regulă, toate plățile în numerar primite trebuie să fie reflectate în casa de marcat. În USU, puteți reflecta toate mișcările pe casa de marcat sau pe contul curent, înregistrarea putând fi efectuată conform standardelor.
Astfel, programul de tipărire a chitanțelor ajută la urmărirea tranzacțiilor și la controlul conturilor de încasat de la clienți.
Programul de imprimare a cecurilor este configurat la mecanismele necesare. Puteți alege un format hibrid de lucru, când programul imprimă cecuri, alegeți în ce format să tipăriți acest sau acel document: cu sau fără fiscalizare.
Programul de încasări în numerar
Programul Cash Receipt poate fi folosit pentru a lucra cu alte tipuri de documente. Ele pot fi generate automat. Este disponibil și un format pentru lucrul cu șabloane, în acest caz programul „Chitanțe de numerar” vă permite să utilizați documente gata făcute.
De exemplu, dacă generați cecuri manual, puteți salva șablonul și puteți edita doar unele date după cum este necesar.
CRM pentru imprimarea chitanțelor
CRM pentru tipărirea bonurilor de la USU poate fi folosit pentru vânzări personalizate. Ce înseamnă? Aceasta înseamnă păstrarea înregistrărilor pentru anumiți clienți desemnați în sistem.
CRM pentru imprimarea unei chitanțe poate fi folosit pentru a genera carduri pentru clienți și pentru a introduce informații complete despre acestea. Astfel de informații pot fi utile în viitor pentru a lucra cu fidelizarea clienților.
De asemenea, USU poate fi folosit pentru implementarea sistemelor de reduceri sau bonusuri. Software-ul poate include mecanismele necesare pentru angajări, anulări sau resetări.
Când lucrați cu furnizorii, puteți urma toate regulile pentru procesele contabile. Ne oferim să lucrăm conform standardelor moderne. Prin intermediul USU, puteți utiliza șabloane pentru contracte, extrase de reconciliere, facturi, facturi și așa mai departe.
Suntem gata să vă oferim o mare varietate de funcționalități pentru gestionarea tranzacțiilor și multe altele. Vă invităm să urmăriți videoclipul despre contabilitatea comercială aflat pe site-ul nostru.
Sistem de contabilitate universal - efectuează operațiunile de tranzacționare ușor și eficient.
Programe video pentru tipărirea bonurilor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de imprimare a chitanțelor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.