Capacitățile sistemului CRM pentru imprimantele de chitanțe
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU este potrivit pentru a lucra cu diferite formate pentru tipărirea cecurilor;
- istemul poate fi integrat cu un registrator fiscal;
- entru contabilitatea internă și imprimarea, puteți utiliza integrarea cu o imprimantă de chitanțe;
- SU este o soluție specializată care poate fi ușor adaptată activității tale;
- istemul vă permite să înregistrați toate vânzările și încasările generate pentru acestea;
- atele sunt ușor de extras de pe platformă;
- entru a începe rapid procesele, puteți importa informații din mediile electronice;
- ând generați propriile cecuri, puteți utiliza șabloane;
- istemul USU este simplu și ușor de înțeles pentru utilizatori;
- nstrucțiunile interactive implementate vă permit să primiți ajutor în timp ce lucrați;
- istemul poate servi întregul ciclu de vânzări;
- e pot folosi și alte tipuri de documentație;
- eți putea primi detalii despre toate operațiunile din program;
- unt disponibile funcții suplimentare;
- SU – automatizare modernă pentru operațiuni eficiente.
Cum să imprimați chitanțele pe o imprimantă termică?
Cum să imprimați chitanțele pe o imprimantă termică? Este foarte ușor de făcut. Pentru a face acest lucru, trebuie să aveți o imprimantă și un software configurate corespunzător.
Cum se imprimă o chitanță pe o imprimantă termică? În primul rând, trebuie să îl conectați la computer și să vă asigurați că ați făcut totul corect. De asemenea, trebuie să aveți grijă de instalarea driverelor. Următorul pas implică configurarea software-ului. Vă sugerăm să utilizați programul USU. Este modern și ușor de personalizat. Puteți conecta orice număr de angajați ai companiei la locul de muncă.
Imprimarea chitanțelor pe o imprimantă termică
Imprimarea chitanțelor pe o imprimantă termică este asociată cu software-ul și setarea ar trebui făcută implicit, astfel încât să puteți trimite chitanța imediat pentru imprimare.
Trebuie să începeți să imprimați chitanțe pe o imprimantă termică după ce ați pregătit-o pentru lucru. Trebuie să reîncărcați hârtie și să verificați starea imprimantei. De exemplu, dacă există erori, îl puteți rula și în modul de testare.
Program de imprimantă de chitanțe
Programul de imprimantă de cecuri USU vă permite să le introduceți direct în software, acest lucru este valabil mai ales pentru contabilitatea internă. La formare, trebuie să indicați: numele organizației, produsul vândut, cantitatea acestuia, prețul, posibilele reduceri și suma totală a documentului. Când generați manual, este foarte important să vă asigurați că datele sunt introduse corect.
Programul imprimantei de chitanțe poate fi utilizat ulterior pentru a imprima direct documentul atunci când este integrat cu echipamentul.
Pentru a evita problemele în timpul procesului, este necesar să se efectueze periodic măsuri preventive, de exemplu, trebuie să actualizați prompt driverele și software-ul, să aveți piese de schimb și consumabile (hârtie specială) și să efectuați o inspecție tehnică a echipamentului.
Program pentru imprimanta de chitanțe
Programul de imprimantă de chitanțe USU poate lucra cu registratorul fiscal, caz în care datele privind operațiunile în derulare de vânzare a mărfurilor vor fi transmise automat autorităților fiscale.
Astfel, in programul de imprimanta de bonuri se poate lucra in format hibrid: cu si fara fiscalizare.
Imprimarea chitanțelor pe o imprimantă
Imprimarea chitanțelor pe o imprimantă este doar unul dintre multele procese din comerț. Înainte de aceasta, utilizatorul trebuie să lucreze cu gama de produse, cu clienții și cu implementarea directă.
Platforma de la USU este dotată cu funcții pentru implementarea completă a ciclului de vânzări: de la bun început până la finalizarea acestuia. Să vorbim puțin despre asta. În USU puteți lucra cu diverse tipuri de mărfuri, puteți atribui diverse forme de identificare: nume, coduri, coduri de bare, numere automate.
Puteți apoi să le căutați în sistem. Atunci când este integrat cu un scaner de coduri de bare, puteți lucra eficient cu coduri de bare și puteți inițializa rapid produsele din sistem. Imprimarea unei chitanțe pe o imprimantă prin USU este foarte ușoară.
Program pentru verificari de perforare
Programul de perforare cecuri de la USU vă va ajuta să creați un registru al tuturor vânzărilor. Ele pot fi urmărite după date, produse, clienți și așa mai departe. De fapt, puteți oricând să vă analizați vânzările, soldurile stocurilor și alte categorii interdependente.
Programul de perforare a cecurilor va ajuta la gestionarea relațiilor cu clienții. Puteți comanda funcții CRM de la noi. Acest lucru, la rândul său, va fi util pentru sprijinul informațional, pentru lucrul cu notificări, memento-uri și pentru construirea de relații puternice cu clienții și furnizorii.
USU poate fi util pentru a lucra atât cu persoane fizice, cât și cu persoane juridice. Vă putem oferi posibilitatea de a lucra cu diferite tipuri de documente: facturi, acte, facturi, contracte. Puteți crea șabloane în software și puteți lucra cu ele.
Programul în sine nu este complicat; este ușor de înțeles și de utilizat rapid în activitățile tale. Implementăm instrucțiuni direct în program, astfel încât utilizatorii să-și găsească rapid drumul și să poată efectua cu succes operațiunile. Suportul tehnic este disponibil și din partea noastră. Puteți comanda oricând ore suplimentare.
Personalizăm programul la comandă; putem dezvolta un bot de chat personalizat pentru tine. Puteți conecta suplimentar servicii: integrări, buletine informative și multe altele. Comandați o prezentare gratuită și o vom realiza individual în orice moment convenabil.
Un sistem de contabilitate universal este o mare oportunitate pentru afacerea dvs.
Program video pentru imprimanta de chitanțe
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului pentru imprimanta de chitanțe
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.